Ik gun jou het welquote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:33 schreef RRuben het volgende:
[..]
hoezo heb je die keeper van mij gekocht?die gast is 7 wedstrijden geblesseerd

aah dankje <3quote:Op dinsdag 30 juni 2015 15:28 schreef jarti66 het volgende:
[..]
Ik gun jou het wel
En ik pak de winst wel.

quote:

quote:STURRIDGE: GEEN SCHANDE OM TE VERLIEZEN VAN DIT TEAM
Na een moeizame overwinning op HerthaBSC werd verwacht dat Hannover96 de reeks door zou zetten, maar faalde daarin. Die Roten gingen thuis onderuit tegen een superieur Borussia Dortmund (0-4). Ondanks een defensieve opstelling van Hannover, wist Dortmund toch vier keer het doel te vinden en raak te schieten.
We spraken Sturridge na afloop van de wedstrijd: ''We speelden als een natte krant en creëerde amper kansen. Toch had de wedstrijd er anders uitgezien als ik die eerste kans erin schoot. Ik dacht dat hij erin zou gaan, maar stuiterde binnenkant paal terug op die keeper. Daarna hebben we ze op scherp gezet en waren ze niet te stoppen. Ze staan derde en strijden om de titel, dus het is geen schande om van zo'n sterk team te verliezen.''
quote:DAVID SILVA: IK VOEL ME GOED BIJ DIT TEAM
SC Freiburg komt sterk uit de winterstop. De ploeg van Zhero liet niets heel van Borussia Mönchengladbach van Powerloungen (2-0).
Freiburg wist twaalf keer het doel te vinden en daar twee keer uit te scoren. Met name David Silva maakte meteen indruk.
''Het publiek, de trainer, de spelers motiveren mij. Ik voel me goed bij dit team. Ik denk dat ik van grote waarde kan zijn voor SC Freiburg. Dit is een lekker begin, maar nu moeten we deze reeks voortzetten. ''
SC Freiburg staat op de 8e plaats in de competitie.

Kon het proberenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:15 schreef opperkleurder het volgende:
Nuttig zo'n trainingskamp van Augsburg...

En morgen tegen Schalke, die kan je pakken.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:20 schreef Zhero het volgende:
Lekker beginnetje van de tweede seizoenshelft

Ik zal m'n best doenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:52 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Een zakelijke 2-0 op Hertha, morgen Augsburg

Je zal wel moetenquote:

Extra geld kun je ook gewoon weigerenquote:Op woensdag 1 juli 2015 20:22 schreef Vasion het volgende:
Ik heb extra geld gevraagd en daar heb ik spijt van, want ik had ergens nog een achievement waar ik 2.500.000 euro kreeg
Guus geluk achievement oid. Stond 3-0 achter tegen Fc Groningen en won uiteindelijk met 3-4 in de beker

Lekker hoor 6 overwinningen op rijquote:Op woensdag 1 juli 2015 20:34 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Krakaka 2-0 nu op de 10e plek, morgen aantreden tegen Wolfsburg
 , duidelijk de weg naar boven ingezet
 , duidelijk de weg naar boven ingezet  !
!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |