Ik kan de OP niet wijzigen vreemd genoeg. Zullen alleen de modsquote:Op maandag 29 juni 2015 13:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die link moet er eigenlijk bij in de OP.
 kunnen ofso
 kunnen ofso

Ik kan nu beter gewoon een hele nieuwe keeper kopen
 Ik kan nu beter gewoon een hele nieuwe keeper kopen   

Maar had mijn beste spelers rust gegeven en in training.
 Maar had mijn beste spelers rust gegeven en in training.

dat heb ik ook altijd... die scouts kunnen gewoon nooit wat vindenquote:Op maandag 29 juni 2015 20:16 schreef Zhero het volgende:
Scout heeft geen speler kunnen vinden, lekker dan.

Alleen mijn doelsaldo is zo waardeloos, bijna net zoveel doelpunten tegen als de nummer laatstquote:Op maandag 29 juni 2015 20:29 schreef Funel het volgende:
Jij staat ook 3 plaatsen hoger dan je DS, netjes
 . Probeerde vandaag een nieuwe tactiek, werkte helaas ook niet haha
 . Probeerde vandaag een nieuwe tactiek, werkte helaas ook niet haha   

Ik zie nu pas die selectie van Mönchengladbach, had dan daar wat over gezegd... Die heeft gewoon bijna 150 miljoen meer uitgegeven dan dat die heeft ontvangen dus daar zit minimaal 100 miljoen eigen geld in. Best sneu eigenlijkquote:Op zondag 28 juni 2015 20:35 schreef Vasion het volgende:
Die clubs als hoffenheim enzo, kopen die ingame geld oid? Die hebben echt een selectie waar je u tegen zegt.

100 millie is iets van 50 eurs toch?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:23 schreef jarti66 het volgende:
[..]
Ik zie nu pas die selectie van Mönchengladbach, had dan daar wat over gezegd... Die heeft gewoon bijna 150 miljoen meer uitgegeven dan dat die heeft ontvangen dus daar zit minimaal 100 miljoen eigen geld in. Best sneu eigenlijk
 Kun je lekker avondje van stappen inderdaad.
 Kun je lekker avondje van stappen inderdaad.  

hoezo heb je die keeper van mij gekocht?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:23 schreef jarti66 het volgende:
[..]
Ik zie nu pas die selectie van Mönchengladbach, had dan daar wat over gezegd... Die heeft gewoon bijna 150 miljoen meer uitgegeven dan dat die heeft ontvangen dus daar zit minimaal 100 miljoen eigen geld in. Best sneu eigenlijk
 die gast is 7 wedstrijden geblesseerd
 die gast is 7 wedstrijden geblesseerd  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |