Morgen dus weer afstand van je nemenquote:Op zondag 21 juni 2015 20:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
HeHe zo ken ik mijn team weer een beetje
0-3 winst op Hannover '96
Morgenavond Hamburger Sv
Ik ben naar mijn oude vertrouwde systeem teruggegaan waarmee ik de eerste 4 wedstrijden op rij won. Hopelijk is dat de gouden formule, waar ik nooit van af had moeten wijken...quote:Op zondag 21 juni 2015 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Morgen dus weer afstand van je nemen
quote:KWARTFINALES BEKER: LEVERKUSEN-MÖNCHENGLADBACH
De ploegen die in de kwartfinales zullen strijden om een plek bij de laatste vier, zijn bekend:
FSV Mainz05 - Schalke04
Werder Bremen - Eintracht Frankfurt
Bayer Leverkusen - Borussia Mönchengladbach
Bayern München - 1899 Hoffenheim
Een aantal mooie affiches zijn uit de koker gekomen, waaronder de topper tussen Bayer Leverkusen en Borussia Mönchengladbach. Twee van de drie favorieten voor de bekerwinst dit seizoen.
We spraken Haagse_Peitah nog om een reactie te vragen voor de loting.
''Een thuiswedstrijd is altijd fijn. Ik vind Hoffenheim net zo'n grote kanshebber als wij, dus wij zullen ze zeker niet onderschatten. Tegen de tijd dat we ze treffen, hoop ik dat we in betere doen zullen zijn. Maar je mag iedereen wel vanuit gaan.''
Ik had op gegeven moment 5 basisklanten die geblesseerd/geschorst waren, dat hakte er flink in. Zelfs met dit teamquote:
Tegen mij is niet lastig met jouw team hahaquote:Op zondag 21 juni 2015 20:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Pakte alleen bizar kut uit. Maar we zien wel, zal alsnog extreem zwaar worden om DS te gaan behalen. Morgen verwacht ik een lastige pot.
Vond ik leuk. Volgend seizoen eredivisie genotquote:Op maandag 22 juni 2015 12:19 schreef DonRaja het volgende:
Deeltje 6 alweer. Goed bezig mannen![]()
Maar waarom eigenlijk de Bundesliga?
quote:Op maandag 22 juni 2015 20:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Eindelijk weet ik weer wat winnen is
Next: Sc Freiburg
Robben is moe, geef hem misschien wat rust.quote:Op maandag 22 juni 2015 20:18 schreef Zhero het volgende:
[..]Gaat de laatste wedstrijden al niet echt lekker, kom jij nog ff langs
.
Ik geef Gouffran en GroBkreutz ook rust, wordt toch niks tegen Bayernquote:Op maandag 22 juni 2015 20:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Robben is moe, geef hem misschien wat rust.
lucky hahahaquote:Op maandag 22 juni 2015 20:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Eindelijk weet ik weer wat winnen is
Next: Sc Freiburg
Niet eens zo heel gek als je die selectie ziet. Opperkleurder heeft flink geïnvesteerd in een nieuwe selectie.quote:Op maandag 22 juni 2015 20:33 schreef RRuben het volgende:
Check die spelers van Bremen op de transfer lijst![]()
![]()
Mijn beste zijn Holtby en Van der Vaart: beide 91/87quote:Op maandag 22 juni 2015 20:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Alaba; aanvallend 42, Verdedigend 99 gemiddeld 70. Beat that
het ging meer om de prijs, gewoon 15 mil boven de waarde van de spelerquote:Op maandag 22 juni 2015 20:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niet eens zo heel gek als je die selectie ziet. Opperkleurder heeft flink geïnvesteerd in een nieuwe selectie.
Ach, er komt vanzelf een debiel die er voor betaaldquote:Op maandag 22 juni 2015 20:34 schreef RRuben het volgende:
[..]
het ging meer om de prijs, gewoon 15 mil boven de waarde van de speler
Of mijn aanvallers waren scherpquote:Op maandag 22 juni 2015 20:33 schreef Zhero het volgende:
[..]
Mijn verdediging is zo lek als een mandje
Ook niet slecht.quote:Op maandag 22 juni 2015 20:33 schreef RRuben het volgende:
[..]
Mijn beste zijn Holtby en Van der Vaart: beide 91/87
Er zitten nog wel een aantal clubs die gaan kelderen.quote:Op maandag 22 juni 2015 20:36 schreef Funel het volgende:
Zoals het er nu voorstaat zijn er 6 managers die hun DS halen, maar bovenin zit het echt dicht bijelkaar. Best spannend
Jij hebt echt een ziek goed team. Beter geef je mij even een leuke spelerquote:Op maandag 22 juni 2015 20:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ook niet slecht.
Alleen Gotze tikt bij mij de 100 aan. Daarna Di Maria en Alaba met 99.
ja ik sowiesoquote:Op maandag 22 juni 2015 20:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Er zitten nog wel een aantal clubs die gaan kelderen.
Ik heb nog 3 spelers op het oog die ik wil kopen.quote:Op maandag 22 juni 2015 20:38 schreef RRuben het volgende:
[..]
Jij hebt echt een ziek goed team. Beter geef je mij even een leuke speler
[..]
ja ik sowieso
Wie moet je nog hebben dan? Bijna alle spelers of de markt zijn slechter dan de rest van jouw team.quote:Op maandag 22 juni 2015 20:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb nog 3 spelers op het oog die ik wil kopen.
Had in de voorbereiding een spelertje gekocht van je voor 3 miljoen. Inmiddels bijna 13 miljoen waardquote:Op maandag 22 juni 2015 20:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kurtquote:Op maandag 22 juni 2015 20:42 schreef Zhero het volgende:
[..]
Had in de voorbereiding een spelertje gekocht van je voor 3 miljoen. Inmiddels bijna 13 miljoen waard, 18 jaar en 83 aanval.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leef de leven
quote:ONRUST? WELKE ONRUST? - OPPERKLEURDER
SC Freiburg wist thuis een punt over te houden aan de ontmoeting met Werder Bremen.
De wedstrijd begon goed voor thuisploeg. Na 22 minuten spelen kwamen ze zelfs op voorsprong door een fraaie treffer van Großkreutz.
In de slotfase pakte Werder Bremen toch een punt door een doelpunt van Goulart.
De ploeg van trainer Opperkleurder staat met zestien punten op een teleurstellende tiende plaats.
Opperkleurder werd voor de camera gezet en gevraagd of er al onrust is bij de club: ''Voor een club als Werder Bremen is er altijd druk, dat wist ik voordat ik hier tekende. Met zes punten meer hebben we een plek in de top 3. De competitie is zo wisselvallig als wat, dus over wat voor onrust praten we?''
Reageerde de trainer van Werder ontspannen na het 1-1 gelijkspel tegen SC Freiburg.
quote:WE HADDEN MOETEN WINNEN - WICKY
De wedstrijden beginnen voor Hertha BSC inmiddels hard te gaan tellen. De ploeg van trainer Wicky verloor thuis met 1-3 van Schalke04. Na opnieuw een nederlaag staat de ploeg er nog altijd slecht voor.
Wicky sprak tijdens de persconferentie al uit om te willen verassen tegen Die Königsblauen en dat lukte bijna.
Tien doelpogingen tegen de veertien van Schalke. In de eerste helft had de ploeg van Wicky 2-0 voor moeten komen, maar Stocker faalde voor een leeg doel.
In de tweede helft wist Schalke dat af te straffen en scoorde 1-1. Hertha BSC kwam niet meer tot voetballen toe en Schalke klaarde de klus.
''We hebben vandaag laten zien dat we wel degelijk kansen kunnen creëren en kunnen scoren.
Dit was een unieke kans om drie punten te pakken, maar dan moeten de kansen er wel in.''
Sprak de teleurgestelde manager van Hertha BSC na afloop tegen Fok!sport.
Jouw team is goed genoeg manquote:Op maandag 22 juni 2015 20:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Voor dat geld mag iemand ook Volland van mij overnemen...quote:Op dinsdag 23 juni 2015 10:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Iemand Messi kopen? Kost maar 54 miljoen
Opmerkelijk wel , Volland op bijna hetzelfde niveau als Messi.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:51 schreef jarti66 het volgende:
[..]
Voor dat geld mag iemand ook Volland van mij overnemen...
Aanval maar 1 minder, verdediging veel meer en ook nog eens trainbaar.
quote:
Hij is nu zelfs beter dan Messi...quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Opmerkelijk wel , Volland op bijna hetzelfde niveau als Messi.
Dat was leukquote:Op dinsdag 23 juni 2015 20:30 schreef jarti66 het volgende:
Nog altijd een stuk boven me doelstelling,maar ik zal nog wel terugvallen.
Iemand oefenwedstrijdje?
quote:SC PADERBORN SPRINT WEG VAN HERTHA BSC
SC Paderborn deed er goed aan om op trainingskamp te gaan als voorbereiding voor de wedstrijd tegen Hertha BSC. De ploeg van trainer Funel heeft een gat geslagen van zes punten met Bertha BSC en tien punten met de hekkensluiter Fc Köln.
Ook Hertha BSC ging op trainingskamp, maar kon geen vuist maken tegen de directe concurrent.
quote:SPEKTAKELSTUK IN STUTTGART
Voor de neutrale kijker was de ontmoeting tussen Stuttgart en Bayer Leverkusen een genot om naar te kijken. Bayer Leverkusen kwam al in de eerste helft op een 1-3 voorsprong, maar moest angstig toekijken hoe Stuttgart zichzelf terug in de wedstrijd speelde en zelfs een aansluitingstreffer maakte.
Bayer Leverkusen gaf geen mogelijkheid meer weg en kon de drie punten opeisen.
Ik doe niet meer aan oefenpotjes OMDAT IK OEFENPOTJES NIET MEER KAN ORGANISEREN.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik geniet weer. iemand oefenpotje ?
ik durf welquote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik geniet weer. iemand oefenpotje ?
Ach die oefenpotjes zeggen ook niet veel natuurlijkquote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik doe niet meer aan oefenpotjes OMDAT IK OEFENPOTJES NIET MEER KAN ORGANISEREN.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:56 schreef RRuben het volgende:
Damn 2-0 hahaHoltby wordt ook gewoon elke wedstrijd beter bij mij
echt al 10 mil in waarde gestegen (schat ik) zonder te trainen.
Voorlopig even niet, dit seizoen duurt nog wel even.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:05 schreef de_boswachter het volgende:
Hey dit topic was weg.
Zijn jullie ergens bezig? Heb morgen een account vrij.
Ik hou het in de gaten. Er was toch eerst een ander OSM topic? Dat liep niet echt.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Voorlopig even niet, dit seizoen duurt nog wel even.
Weet ik niet, eerste keer dat ik dit organiseer voor fok.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik hou het in de gaten. Er was toch eerst een ander OSM topic? Dat liep niet echt.
quote:PADERBORN ACHT PUNTEN LOS VAN GEPLAAGD STUTTGART
Opnieuw stelde het bestuur van SC Paderborn voor om de ploeg op een trainingskamp te sturen.
Dit in voorbereiding voor het duel met VfB Stuttgart, de directe concurrent van SC Paderborn.
Technisch directeur Michael Born sprak, na afloop van de met 1-0 gewonnen wedstrijd, nog uit om dit seizoen in de middenmoot te willen eindigen: ''Dit is een stabiele ploeg met een goede trainer. Van de vijf wedstrijden hebben ze er maar één verloren waaronder twee van directe concurrenten zijn gewonnen!.''
''We hebben veel vertrouwen in Funel en daarom twijfelen wij er niet aan om hem een steuntje in de rug te geven. De tegenprestatie wordt nu wel dat we in de middenmoot willen eindigen, aangezien ik niet meer verwacht dat we dit gat nog weggeven.''
quote:REKORDMEISTER KLUTS KWIJT IN TWEEDE HELFT
Het Bayern München van Haagse leek aardig op weg de afgelopen weken, maar moest vandaag buigen voor Bayer Leverkusen.
De bezoekers uit München speelden een sterke eerste helft waarin ze tweede keer op voorsprong wisten te komen. Robben scoorde het tweede doelpunt en was heel dichtbij de derde, maar doelman Scuffet stompte de bal weg.
De redding is cruciaal gebleken omdat na drie minuten spelen, de thuisploeg wederom op gelijke hoogte kwam. Hierop volgde een fout van Lahm, waardoor Calhanoglu de 3-2 voor zijn rekening kon nemen.
De scoren liep uit naar 5-2. Een score die niemand meer had verwacht na de eerste 45 minuten.
Na afloop spraken we Troung: ''Als trainer kan ik niet blij zijn met de eerste helft, maar ik kan niet boos zijn als we het toch nog flikken om te winnen. Vandaag hadden we geluk dat Robben de 1-3 niet maakte, anders was het klaar. Ik denk dat die redding van Scuffet ons een boost heeft gegeven voor de tweede helft… ofso iets. ''
quote:"Van der Vaart botst tegen Van der Vaart...
quote:"Van der Vaart staat op, maar Van der Vaart blijft liggen..."
quote:"Van der Vaart verlaat geblesseerd het veld."
Wie weet dit?quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:26 schreef Vasion het volgende:
Jongens, wat is het nut van LED verlichting in je stadion te bouwen?
volgens mij komt het er allemaal op neer dat je thuis wedstrijden beter gaat spelen.quote:
Die rouleer ik lekker aan de rechterflankquote:Op donderdag 25 juni 2015 20:16 schreef Funel het volgende:
Maar waarom doe je Robben op het middenveld?
quote:MODESTE LAAT ZICH ZIEN IN 4-KLAPPER TEGEN SCHALKE04
Schalke04 kreeg thuis de opdracht om de slechte vorm weg te spelen tegen 1899 Hoffenheim.
De bezoekers kwamen echter op voorsprong door een goal van Rudy, maar moesten toekijken hoe Szalai geblesseerd van het veld liep. Modeste kon zich opmaken voor een wissel.
Ook Lucas Moura blesseerde zich aan de kant van Schalke04 en werd vervangen door Choupo-Moting.
Modeste wist weliswaar geen indruk te maken in de eerste helft, maar wist het net twee keer achter elkaar te vinden in de tweede helft.
Als kers op de taart maakte Taarabt nog een vierde goal, waardoor Schalke04 afgedroogd het veld kon verlaten.
We spraken Modeste nog na afloop van de met 0-4 gewonnen wedstrijd tegen Schalke04:
''Ik ben blij dat ik weer heb gescoord en dat ik deze kans met beide handen, voeten kan ik beter zeggen haha, heb gegrepen. Als er zoveel concurrentie is, dan moet je het de trainer zo lastig mogelijk maken en dat is gelukt.''
quote:TRUONG: WE HADDEN MET VIJF DOELPUNTEN VERSCHIL MOETEN WINNEN!
De kraker tussen Borussia Mönchengladbach en Bayer Leverkusen was voor de neutrale kijker een spektakelstuk!
De eindstand is dan weliswaar 1-2 in het voordeel van Bayer Leverkusen, terwijl Die Vicekusen wel 19 (!) keer op doel schoten. De ontlading na de winnende goal van Bender was dan ook groot.
''Dit is de beste wedstrijd van het seizoen. We hebben zoveel gegeven om te winnen en dat is gelukt. Ze zijn door ons sterke spel totaal niet in de wedstrijd gekomen. Met wat meer geluk win je hier dan ook met vijf-zes doelpunten verschil. Trots, dat ben ik nu op mijn ploeg.'' Sprak Truong, trainer van Bayer Leverkusen na afloop van de wedstrijd.
Ik heb echt moeite met scoren haha, mijn spits bakt er vrij weinig vanquote:Op donderdag 25 juni 2015 20:20 schreef Zhero het volgende:
Gelijkspelletje tegen hamburger, niks mis mee
quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:14 schreef Funel het volgende:
2-2, had gehoopt op drie punten tegen FC Koln. Maar wedstrijd ging gelijk op.
Ik vind het niet erg dat je voor die spits hebt gekozenquote:Op donderdag 25 juni 2015 20:44 schreef Vasion het volgende:
Ik wilde verdediger Erkin halen, maar ik kon het niet laten om die 21jarige aanvaller te kopen. Uiteindelijk is mijn scorend vermogen ook erg slecht, dus ja yolo
Geen probleem, ik heb al een paar andere op het oog en ik hoop dat mijn scout zelf ook nog wat zal brengen. Het gaat mij om een bredere verdediging op dit moment. Niet heel erg om super kwaliteit.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:14 schreef jarti66 het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg dat je voor die spits hebt gekozen
quote:VASION: DIT IS BESCHAMEND
Voor aantrekkelijk, aanvallend voetbal hebben de supporters niets te klagen bij Hannover96. De resultaten vallen echter wel zwaar tegen.
De ploeg van trainer Vasion verloor opnieuw tegen een op papier makkelijke tegenstander. Ditmaal was VfB Stuttgart te sterk. Door de 3-1 overwinning klom Die Schwaben naar plek vijftien.
''Het wordt nu tijd voor verandering bij Hannover. We hebben er lang naar gekeken en moeten nu concluderen dat we te optimistisch spelen. Het is beschamend voor een club met dit spelers materiaal om zoveel nederlagen te incasseren. Ons sterkste punt is ons middenveld, maar we komen niet uit de voeten.'' Aldus de trainer van Hannover96.
De ploeg staat vijf punten achter op de doelstelling, maar wist in de afgelopen 7(!) duels slechts één keer te winnen.
quote:VERMAKELIJK DUEL HOFFENHEIM - DORTMUND EINDIGT GELIJK
De topper tussen de koploper 1899Hoffenheim en de nummer vijf Borussia Dortmund eindigde in een 2-2 gelijkspel. Met veel kansen voor beide teams, werden de punten gelijk verdeeld.
Voor Borussia Dortmund was dit DE kans om zich te mengen in de titelstrijd, maar Hoffenheim hielt stand.
Na afloop konden we opmaken dat beide trainers genoegen namen met een gelijkspel.
''Als je de koploper een pijnlijke nederlaag kan toedienen, dan was dit onze kans. Helaas winnen we niet, maar als er een winnaar had moeten komen, dan waren zij dat wel. We hebben laten zien dat we goed in vorm zijn en ons kunnen meten met de top van de competitie, dus dat is al voldoening genoeg voor mij.'' Liet Bedankthans weten voor de camera van Fok!sports.
Hoe kan je nou tegen mij gelijk spelenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
0-0
1 geblesseerd
2 geschorst
Lol
The same old song zou van Gaal zeggen.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:47 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Hoe kan je nou tegen mij gelijk spelen
Jij pas 5 minuten geledenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:30 schreef jarti66 het volgende:
[..]
We zijn allebei op trainingskamp gegaan dus we zullen zien.
Ik was aan het twijfelen of het de moeite was. Jij hebt op (bijna) elke positie een betere speler dus met een werkende tactiek moet je van me kunnen winnen.quote:
Ik kies nooit meer Bayern, neem volgende keer gewoon weer een middenmoter club waar ik altijd mijn DS mee behaal.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:36 schreef jarti66 het volgende:
[..]
Ik was aan het twijfelen of het de moeite was. Jij hebt op (bijna) elke positie een betere speler dus met een werkende tactiek moet je van me kunnen winnen.
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:21 schreef RRuben het volgende:
Gvd! 1 geblesseerd en 3 geschorst![]()
en ook 2-0 verloren... Hoe dan?!
Uitgenodigd voor oefenenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:21 schreef RRuben het volgende:
1-0 voor jou en niemand beterquote:
Ik heb geen flauw ideequote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:37 schreef RRuben het volgende:
[..]
1-0 voor jou en niemand beter![]()
Geld een bekerronde (als je eruit ligt) ook als een geschorste wedstrijd voor spelers?
Volgens mij niet.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:37 schreef RRuben het volgende:
[..]
1-0 voor jou en niemand beter![]()
Geld een bekerronde (als je eruit ligt) ook als een geschorste wedstrijd voor spelers?
Haha mijn nieuwe tactiekquote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:21 schreef RRuben het volgende:
Gaat niet zo lekker bij jou ja.quote:Op zondag 28 juni 2015 08:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
En we gaan doorrrrr... hoop punten achterstand. Eerste doel is het achterhalen van dat dekselse Dortmund.
Dat moet je wel kunnen winnen.quote:Op zondag 28 juni 2015 08:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gaat niet zo lekker bij jou ja.
Ik heb zojuist mijn verdediging compleet gemaakt. Vanavond tegen Sked.
No offence (want het werkt blijkbaar welquote:Op zondag 28 juni 2015 08:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gaat niet zo lekker bij jou ja.
Ik heb zojuist mijn verdediging compleet gemaakt. Vanavond tegen Sked.
Geen idee, maar mij hoor je er niet overquote:Op zondag 28 juni 2015 10:35 schreef Zhero het volgende:
[..]
No offence (want het werkt blijkbaar wel), maar dat de engine die zwaar overpricede spelers van je koopt is wel echt
![]()
![]()
. Is dit veranderd ofzo, meen me herinneren dat er vroeger een limiet op zat van 10 miljoen en dat de engine daarboven niks kocht?
quote:FREDFLINKSTONED: WIJ WILLEN DE VERASSING VAN HET TOERNOOI WORDEN
In de aanloop naar de bekerwedstrijden staat de FSV Mainz05 voor het Schalke04 van Jorden.
Onderling eindigde de ontmoeting in een doelpuntloos gelijkspel. Schalke04 lijdt momenteel aan een enorme vormdip.
FredFlinkstoned heeft vertrouwen in zijn ploeg voor de confrontatie met de bezoekers uit Gelsenkirchen.
''We staan boven ze op de ranglijst met een aardig verschil. Ze zitten in een slappe vorm. Maar we moeten waken voor onderschatting. Het blijft natuurlijk wel Schalke04 en wij leven boven onze stand als je kijkt naar de kwaliteit die we hebben. Ik kan niet zeggen dat we die beker gaan winnen, maar ik denk dat we vandaag een goede kans maken om bij de laatste vier te komen. Mijn ploeg heeft vertrouwen en ik denk dat we de verassing van het bekertoernooi kunnen worden als we zo door gaan.''
quote:JARTI: WE HEBBEN NOG IETS GOED TE MAKEN
De laatste wedstrijd die gespeeld zal worden vanavond, zal gaan tussen Bayern München en 1899 Hoffenheim.
Afgelopen week wist Die Rekordmeister met 3-1 te winnen van de Hoffe.
''Dat was een verdiende overwinning voor Bayern.'' reageerde Jarti. ''Misschien hadden we een off-day of misschien hebben we ze een beetje onderschat. We krijgen nu een herkansing van de wedstrijd en nu moeten we ze pijn gaan doen. Ik verlies niet graag dus we hebben zeker wat goed te maken.''
Wat dan? Saai zo'n speelronde zonder wedstrijdquote:Op zondag 28 juni 2015 20:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Deze nederlaag van 0-3 sloeg ook weer helemaal nergens op
Ik ook standaardquote:Op zondag 28 juni 2015 20:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]![]()
Maar ik verlies altijd van Leverkusen
4-2quote:
Die gozer met Hoffenheim danquote:Op zondag 28 juni 2015 20:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ziek sterke selectie , Jedvaj al 99
Niet eensquote:Op zondag 28 juni 2015 20:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als er maar spelers zijn beter geworden
quote:HALVE FINALE BEKER BEKEND
FSV Mainz wilde voor een verassing zorgen en dat lukte. De ploeg versloeg Schalke04 en plaatst zich voor de halve finale in de Duitse beker.
Eintracht Frankfurt moest het opnemen tegen Werder Bremen. De club uit Frankfurt wist, door een doelpunt van Valdez, zich in de slotfase nog naast Werder te zetten. Het kwam aan op trafschoppen. Na de misser van Sahin, in naam van Werder Bremen, plaatste ook Eintracht Frankfurt zich verassend voor de volgende ronde.
De andere twee halve finalisten zijn Bayer Leverkusen en 1899 Hoffenheim. Beide ploegen wisten zich met gemak te plaatsen ten kosten van respectievelijk Borussia Mönchengladbach en Bayern München.
De loting voor de halve finale bracht de volgende wedstrijden:
Eintracht Frankfurt - 1899 Hoffenheim
Bayer Leverkusen - FSV Mainz05
We spraken na afloop nog met FredFlinkstoned en vroegen hem hoe hij het tegen de Vicekusen zou gaan opnemen: ''We zijn de underdog, dat weten we. Maar als er één kans is om die beker te winnen, dan is het dit seizoen wel. Bayer Leverkusen is de grote favoriet, maar we zullen het zo lastig mogelijk voor ze gaan maken.''
Waarom nou weer Leverkusen in de halve finalequote:
Lol, heb ff je competitieschema bekeken maar je speelt zowat tegen de hele bovenste helft in de eerste 9 wedstrijdenquote:Op zondag 28 juni 2015 23:18 schreef Funel het volgende:
sowieso eerst volgende 7 comp. wedstrijden ben ik al blij als ik 3 punten haal.
Leverkusen wordt met gemak kampioen. Niemand wint daar bijna van.quote:Op zondag 28 juni 2015 23:20 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Waarom nou weer Leverkusen in de halve finaleSlechtste loting die je kan treffen.
Finale zit er ook nog wel in voor je clubquote:Op zondag 28 juni 2015 23:35 schreef Sked het volgende:
Naar halve finale beker ondanks mijn 16e plaats in de competitie
Trainingskampje ertegenaan en gaan maarquote:Op zondag 28 juni 2015 23:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Finale zit er ook nog wel in voor je club
gewoon 1-1 in een oefenwedstrijdje tegen leverkusenquote:Op zondag 28 juni 2015 23:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Leverkusen wordt met gemak kampioen. Niemand wint daar bijna van.
Maar je maakt een kans om die beker te winnen en jullie gaan er vol voor. Dat heb je namelijk zelf gezegd. Tenminste dat heb ik voor je gezegd.quote:Op zondag 28 juni 2015 23:20 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Waarom nou weer Leverkusen in de halve finaleSlechtste loting die je kan treffen.
Ik heb er 600.000 eigen geld ingestopt(van die archievements) kijk maar bij transfers ik heb 29 miljoen meer uitgegeven dan ontvangen dat is net zoveel als bijvoorbeeld werder bremen. Een dortmund en bayern hebben beide iets van 40 miljoen meer uitgegeven dan ontvangen...quote:Op zondag 28 juni 2015 20:35 schreef Vasion het volgende:
Die clubs als hoffenheim enzo, kopen die ingame geld oid? Die hebben echt een selectie waar je u tegen zegt.
Mijn start budget bij Bayern was wat hoger plus mijn eigen vermogen ook, dat kwam nog uit eerdere seizoenen die ik gespeeld heb en nooit gebruikt heb.quote:Op maandag 29 juni 2015 01:52 schreef jarti66 het volgende:
[..]
Ik heb er 600.000 eigen geld ingestopt(van die archievements) kijk maar bij transfers ik heb 29 miljoen meer uitgegeven dan ontvangen dat is net zoveel als bijvoorbeeld werder bremen. Een dortmund en bayern hebben beide iets van 40 miljoen meer uitgegeven dan ontvangen...
quote:Op maandag 29 juni 2015 10:35 schreef Zhero het volgende:
Iemand die toevallig een middenvelder van rond de ~80 kwijt wil voor 12,5 miljoen? Niet te oud.
Een middenvelder van rond de 80, is dat niet een beetje te oudquote:Op maandag 29 juni 2015 10:35 schreef Zhero het volgende:
Iemand die toevallig een middenvelder van rond de ~80 kwijt wil voor 12,5 miljoen? Niet te oud.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
ik misschien wel, kijk maar bij mijn middenvelders.quote:Op maandag 29 juni 2015 10:35 schreef Zhero het volgende:
Ik wel, heb een Koreaan ofso en Baumgartlinger. Die mag je wel kopen.quote:Op maandag 29 juni 2015 10:35 schreef Zhero het volgende:
Wat heb je ingevuld bij de scout dan, en welk land?quote:Op maandag 29 juni 2015 13:36 schreef Zhero het volgende:
Top! Ik heb even gekeken maar heb liever spelers van 25 jaar of jonger (uiteraard voor te trainen). Heb mijn scout op pad gestuurd, maar als hij met niks fatsoenlijks terugkomt zal ik wel gaan bieden op jullie spelers
. Kijk anders ook even naar mijn aanvallers, allen zijn te koop behalve Kurt. Jonge spelers van 80+ . Heb ze ook op de transferlijst staan, maar lagere boden zouden ook wel eens geaccepteerd kunnen worden
.
quote:Op maandag 29 juni 2015 13:48 schreef Wazaaaaa het volgende:
Handig als je bepaalde spelers wilt scouten.
Aanvallen 70-80quote:Op maandag 29 juni 2015 13:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat heb je ingevuld bij de scout dan, en welk land?
Middenvelder: 80-90
Land: ?
Prijs: tussen de ?? en ?? euro
Ben ff nieuwsgierig
Had ik eerder moeten weten lol.quote:Op maandag 29 juni 2015 13:48 schreef Wazaaaaa het volgende:
Handig als je bepaalde spelers wilt scouten.
Ik heb Prib voor je, maar 12,5 vind ik te weinig omdat het best een jonge, goede speler is. Kan af en toe ook een goal maken. Maar ik heb teveel middenvelders dus wil de mindere weg doen.quote:Op maandag 29 juni 2015 10:35 schreef Zhero het volgende:
Haha ik had er gisteren inderdaad eentje gescout die ik niet meer terug kon vindenquote:Op maandag 29 juni 2015 14:54 schreef Funel het volgende:
Heb ik gisteren Danilo voor je weg gesnaaid? 19 jaar, verd: 82 aanv 76 voor 11.8 mln.
Vond ik best wel een koopje voor mijn team
Ik wil hrgota wel van je kopen, maar dan moet je een van die andere aanvallers van de transferlijst halen(anders kan ik niet bieden).quote:Op maandag 29 juni 2015 13:36 schreef Zhero het volgende:
Top! Ik heb even gekeken maar heb liever spelers van 25 jaar of jonger (uiteraard voor te trainen). Heb mijn scout op pad gestuurd, maar als hij met niks fatsoenlijks terugkomt zal ik wel gaan bieden op jullie spelers
. Kijk anders ook even naar mijn aanvallers, allen zijn te koop behalve Kurt. Jonge spelers van 80+ . Heb ze ook op de transferlijst staan, maar lagere boden zouden ook wel eens geaccepteerd kunnen worden
.
Ik kan de OP niet wijzigen vreemd genoeg. Zullen alleen de modsquote:Op maandag 29 juni 2015 13:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die link moet er eigenlijk bij in de OP.
dat heb ik ook altijd... die scouts kunnen gewoon nooit wat vindenquote:Op maandag 29 juni 2015 20:16 schreef Zhero het volgende:
Scout heeft geen speler kunnen vinden, lekker dan.
Alleen mijn doelsaldo is zo waardeloos, bijna net zoveel doelpunten tegen als de nummer laatstquote:Op maandag 29 juni 2015 20:29 schreef Funel het volgende:
Jij staat ook 3 plaatsen hoger dan je DS, netjes
Ik zie nu pas die selectie van Mönchengladbach, had dan daar wat over gezegd... Die heeft gewoon bijna 150 miljoen meer uitgegeven dan dat die heeft ontvangen dus daar zit minimaal 100 miljoen eigen geld in. Best sneu eigenlijkquote:Op zondag 28 juni 2015 20:35 schreef Vasion het volgende:
Die clubs als hoffenheim enzo, kopen die ingame geld oid? Die hebben echt een selectie waar je u tegen zegt.
100 millie is iets van 50 eurs toch?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:23 schreef jarti66 het volgende:
[..]
Ik zie nu pas die selectie van Mönchengladbach, had dan daar wat over gezegd... Die heeft gewoon bijna 150 miljoen meer uitgegeven dan dat die heeft ontvangen dus daar zit minimaal 100 miljoen eigen geld in. Best sneu eigenlijk
hoezo heb je die keeper van mij gekocht?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:23 schreef jarti66 het volgende:
[..]
Ik zie nu pas die selectie van Mönchengladbach, had dan daar wat over gezegd... Die heeft gewoon bijna 150 miljoen meer uitgegeven dan dat die heeft ontvangen dus daar zit minimaal 100 miljoen eigen geld in. Best sneu eigenlijk
Ik gun jou het welquote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:33 schreef RRuben het volgende:
[..]
hoezo heb je die keeper van mij gekocht?die gast is 7 wedstrijden geblesseerd
aah dankje <3quote:Op dinsdag 30 juni 2015 15:28 schreef jarti66 het volgende:
[..]
Ik gun jou het wel
En ik pak de winst wel.
quote:
quote:STURRIDGE: GEEN SCHANDE OM TE VERLIEZEN VAN DIT TEAM
Na een moeizame overwinning op HerthaBSC werd verwacht dat Hannover96 de reeks door zou zetten, maar faalde daarin. Die Roten gingen thuis onderuit tegen een superieur Borussia Dortmund (0-4). Ondanks een defensieve opstelling van Hannover, wist Dortmund toch vier keer het doel te vinden en raak te schieten.
We spraken Sturridge na afloop van de wedstrijd: ''We speelden als een natte krant en creëerde amper kansen. Toch had de wedstrijd er anders uitgezien als ik die eerste kans erin schoot. Ik dacht dat hij erin zou gaan, maar stuiterde binnenkant paal terug op die keeper. Daarna hebben we ze op scherp gezet en waren ze niet te stoppen. Ze staan derde en strijden om de titel, dus het is geen schande om van zo'n sterk team te verliezen.''
quote:DAVID SILVA: IK VOEL ME GOED BIJ DIT TEAM
SC Freiburg komt sterk uit de winterstop. De ploeg van Zhero liet niets heel van Borussia Mönchengladbach van Powerloungen (2-0).
Freiburg wist twaalf keer het doel te vinden en daar twee keer uit te scoren. Met name David Silva maakte meteen indruk.
''Het publiek, de trainer, de spelers motiveren mij. Ik voel me goed bij dit team. Ik denk dat ik van grote waarde kan zijn voor SC Freiburg. Dit is een lekker begin, maar nu moeten we deze reeks voortzetten. ''
SC Freiburg staat op de 8e plaats in de competitie.
Kon het proberenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:15 schreef opperkleurder het volgende:
Nuttig zo'n trainingskamp van Augsburg...
En morgen tegen Schalke, die kan je pakken.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:20 schreef Zhero het volgende:
Lekker beginnetje van de tweede seizoenshelft
Ik zal m'n best doenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:52 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Een zakelijke 2-0 op Hertha, morgen Augsburg
Je zal wel moetenquote:
Extra geld kun je ook gewoon weigerenquote:Op woensdag 1 juli 2015 20:22 schreef Vasion het volgende:
Ik heb extra geld gevraagd en daar heb ik spijt van, want ik had ergens nog een achievement waar ik 2.500.000 euro kreeg![]()
Guus geluk achievement oid. Stond 3-0 achter tegen Fc Groningen en won uiteindelijk met 3-4 in de beker
Lekker hoor 6 overwinningen op rijquote:Op woensdag 1 juli 2015 20:34 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Krakaka 2-0 nu op de 10e plek, morgen aantreden tegen Wolfsburg
Ik verwacht morgen wel een tik op de neus van die Wölfe , maar ik treed gewoon aan met mijn sterkste opstellingquote:Op woensdag 1 juli 2015 20:35 schreef Zhero het volgende:
[..]
Lekker hoor 6 overwinningen op rij, duidelijk de weg naar boven ingezet
!
1-1quote:
Mijn reeks is om te huilen en nog steeds sta ik maar iets van 6 punten achter op mijn doelstelling.quote:Op woensdag 1 juli 2015 20:31 schreef Zhero het volgende:
Oei, Vasion heeft een trainingskampje tegen me ingezet.
Ik heb er 38 ofzo..quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:08 schreef opperkleurder het volgende:
Hoe kan het dat jullie nog oefenpotjes hebben?
Mijn counter tactiek heeft niet geholpenquote:
Ajoh, kijk eens waar mijn 1. FC Köln staatquote:Op woensdag 1 juli 2015 22:02 schreef RRuben het volgende:
[..]
Mijn counter tactiek heeft niet geholpen![]()
Ik verlies de aansluiting met de top nu
haha ja dat gaat ook niet bestquote:Op woensdag 1 juli 2015 22:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ajoh, kijk eens waar mijn 1. FC Köln staat
Alvast gefeliciteerd met de 3 puntenquote:Op woensdag 1 juli 2015 22:05 schreef RRuben het volgende:
[..]
haha ja dat gaat ook niet bestIk maak je morgen wel even in
![]()
Mijn tactiek blijft zo staan, gaat wel lekker zoquote:Op woensdag 1 juli 2015 22:02 schreef RRuben het volgende:
[..]
Mijn counter tactiek heeft niet geholpen![]()
Ik verlies de aansluiting met de top nu
ik denk dat ik gewoon ook de toppers normaal moet spelen. Geen counter/ anti voetbal. Verlies ze allemaalquote:Op woensdag 1 juli 2015 22:25 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Mijn tactiek blijft zo staan, gaat wel lekker zo
Makkelijk zat.quote:Op donderdag 2 juli 2015 00:56 schreef Funel het volgende:
1-4 pak op de broek gekregen. Volgende wedstrijd thuis tegen Bayern München, hopen op een geniepige overwinning.
quote:Op donderdag 2 juli 2015 09:42 schreef Funel het volgende:
[..]
Hou jij schalke een beetje in de gaten wanneer je hem kan kicken? Laatste inlog was 25e.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |