*telt na*quote:Op zondag 21 juni 2015 23:02 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Daar ga ik ook wel vanuit dat we die krijgen.
Maar even analyseren. Div had een reinstall en ik moest ineens opnieuw activeren. 1 plus 1 is 2 denk ik
quote:
Kom kom, andere kant van de garage er ook bij. Wat daar staat is maar 4 miljoen!quote:Op zondag 21 juni 2015 23:07 schreef lesleyyb het volgende:
[ afbeelding ]
dit is teveel geld in 1 foto
Dit betaal ik nog van m'n losgeld man.quote:Op zondag 21 juni 2015 23:07 schreef lesleyyb het volgende:
[ afbeelding ]
dit is teveel geld in 1 foto
daar staan nog een coquette,casco,surano,elegy,jester en een gewone kurumaquote:Op zondag 21 juni 2015 23:11 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Kom kom, andere kant van de garage er ook bij. Wat daar staat is maar 4 miljoen!
Euh, je wil je miljoen toch?quote:Op zondag 21 juni 2015 23:13 schreef Blaadjes het volgende:
Toch twijfels of ik wel ticket aan moet maken....
Zet die ook eens op de foto dan. Laat die grote e-penis maar eens zwabberen. Ofzo.quote:Op zondag 21 juni 2015 23:16 schreef lesleyyb het volgende:
[..]
daar staan nog een coquette,casco,surano,elegy,jester en een gewone kuruma
Gewoon doen, Rockstar owns you, dus simpel zat. Ze gaan echt niet je geschiedenis doorspitten lijkt me?quote:Op zondag 21 juni 2015 23:13 schreef Blaadjes het volgende:
Toch twijfels of ik wel ticket aan moet maken....
Jup. Dacht ik. Tijd geledenquote:Op zondag 21 juni 2015 23:19 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Hier, Div, stuur er anders ook maar even 1.![]()
https://support.rockstargames.com/hc/en-us/requests/new
Edit: Blaadjes, Div, hebben jullie toevallig de Fleeca Job samen gedaan?
quote:Op zondag 21 juni 2015 23:17 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Euh, je wil je miljoen toch?
[..]
Zet die ook eens op de foto dan. Laat die grote e-penis maar eens zwabberen. Ofzo.![]()
ja jongens maar dit:quote:Op zondag 21 juni 2015 23:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gewoon doen, Rockstar owns you, dus simpel zat. Ze gaan echt niet je geschiedenis doorspitten lijkt me?
Dus? Wat willen ze doen? "Oh shit, je hebt een glitch gebruikt die wij niet gepatched hebben!"quote:Op zondag 21 juni 2015 23:28 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
[..]
ja jongens maar dit:
[ afbeelding ]
en dit
[ afbeelding ]
werkt waarschijnlijk niet in m'n voordeel.
die 32 miljard was geen glitch hoorquote:Op zondag 21 juni 2015 23:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dus? Wat willen ze doen? "Oh shit, je hebt een glitch gebruikt die wij niet gepatched hebben!"eigen schuld IMHO hoor. Gaan ze volgens mij niet moeilijk over doen.
Ik gok dat ze echt niet moeilijk gaan doenquote:Op zondag 21 juni 2015 23:31 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
mja was wel in de ps3 tijd dus ik ga de gok gewoon wagen
Die goede oude PS3 tijd..quote:Op zondag 21 juni 2015 23:31 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
mja was wel in de ps3 tijd dus ik ga de gok gewoon wagen
Daaamn...quote:Op zondag 21 juni 2015 23:28 schreef Blaadjes het volgende:
ja jongens maar dit:
[ afbeelding ]
en dit
[ afbeelding ]
werkt waarschijnlijk niet in m'n voordeel.
Doe eens lief jij.quote:Op zondag 21 juni 2015 23:35 schreef redboyke het volgende:
32 miljard bij elkaar cheaten en dan klagen om 1 miljoen
dan verdien je gewoon een ban!
haha. ja maar dat hebt ik nooit gebruikt hoor. ik dacht toen al 32 miljard is beetje veel dus had de kapper heel duur gemaakt zodat ik weer heel ruim onder een miljard kwam.quote:Op zondag 21 juni 2015 23:35 schreef redboyke het volgende:
32 miljard bij elkaar cheaten en dan klagen om 1 miljoen
dan verdien je gewoon een ban!
Gewoon 422 miljoen uitgeven aan 'style & blabla'quote:Op zondag 21 juni 2015 23:39 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
haha. ja maar dat hebt ik nooit gebruikt hoor. ik dacht toen al 32 miljard is beetje veel dus had de kapper heel duur gemaakt zodat ik weer heel ruim onder een miljard kwam.
Ze hebben me toen wel een keer alles afgepakt en stond ik dik in de min maar dat was veel later.
Ik miss wel dat je sneeuw kon aanzetten in de lobby toen
Als ze je al een keer gepakt hebben dan gaan ze je echt niet nog eens pakken op een oud vergrijp.quote:Op zondag 21 juni 2015 23:39 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
haha. ja maar dat hebt ik nooit gebruikt hoor. ik dacht toen al 32 miljard is beetje veel dus had de kapper heel duur gemaakt zodat ik weer heel ruim onder een miljard kwam.
Ze hebben me toen wel een keer alles afgepakt en stond ik dik in de min maar dat was veel later.
Ik miss wel dat je sneeuw kon aanzetten in de lobby toen
haha ja dat was echt wel meer. de stats in game kloppen ook niet met SC.quote:Op zondag 21 juni 2015 23:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Gewoon 422 miljoen uitgeven aan 'style & blabla'
opzich zou ik wel willen. Kunnen we dan max 1 heist per avond afspreken en niet elke avond?quote:Op zondag 21 juni 2015 23:56 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[ afbeelding ]
Bij elke nieuwe pagina ga ik dit weer even spammen, anders vinden we geen 4e persoon.
- De Criminal Mastermind Challenge heeft 1 voornamelijk doel: Niet dood gaan!
Met een vast team speel je alle heists in hun natuurlijke volgorde en als je dit lukt zonder dood te gaan dan heb je 10 miljoen in de pocket.
Ik zoek nog 1 persoon welke gemotiveerd genoeg is en tijd genoeg heeft om verschillende heists een aantal keer te oefenen waarna we dan voor het echtje gaan.
Waar je aan moet voldoen:
- Zoals hierboven aangegeven: Motivatie en tijd. Als je vaak afwezig bent dan gaat het niet werken. Ik wil er liever geen maand mee bezig zijn en de rest van de groep ongetwijfeld ook niet.
Dit vereist aardig wat toewijding!
- Minimum level is 60. Liefst hoger want hoe hoger hoe meer hitpoints je hebt. Het zou mooi zijn als we nog iemand hebben met een hoog level. Deze kan dan samen met mij de verhoogde risico taken op zich nemen maar dit is niet persé nodig.
- Ik zoek rustige mensen. Mensen die liever een seconde extra nemen om een raket te lanceren en zichzelf hierdoor niet overhoop schieten, die de tijd nemen om een helicopter veilig te landen, die liever achter een muurtje schuilen dan open en bloot op vijanden schieten, die liever wat langzamer rijden en zo hun auto ter aller tijden op de weg houden.
Verreweg de meeste heists en setups zijn doodeenvoudig zolang je maar je tijd er voor neemt.
Speed kills. The faster you go, the bigger the mess.
- Ik zoek team spelers, mensen die het geduld hebben op anderen te wachten en niet op eigen houtje opereren.
Laat het weten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |