Fibromyalgie en autorijden in een auto die niet goed uitgelijnd staat. Dan moet je de heletijd tegensturen.. En een normaal mens heeft dan een beetje spierpijn.. Maar mijn arm doet gewoon bizarquote:
Oh bah..Hopenlijk knapt het op. Rare vraag maar heb jij je b12 al eens laten testen?quote:Op zondag 21 juni 2015 20:32 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Fibromyalgie en autorijden in een auto die niet goed uitgelijnd staat. Dan moet je de heletijd tegensturen.. En een normaal mens heeft dan een beetje spierpijn.. Maar mijn arm doet gewoon bizargelukkig hebben we nu eindelijk de nieuwe auto!
Mja heb nu net een elastiekje om m'n arm gedaan. En nu doet m'n arm ook weer zeer
Ja, die was "laag-normaal" de ene arts vond wel injecties zetten, de andere weer van niet. Toen is dat naar de achtergrond geschoven vanwege een te hoog cortisol.quote:Op zondag 21 juni 2015 21:25 schreef Adnap het volgende:
[..]
Oh bah..Hopenlijk knapt het op. Rare vraag maar heb jij je b12 al eens laten testen?
heb je de uitslagen? Ik heb nl een vermoeden dag laag normaal nog wel eens er laag kon zijn... je mag ook dm-en. Ik zie veel mensen op een b12 forum met Fibromyalgie die baat hebben bij b12 injecties. Vandaar mijn vraagquote:Op zondag 21 juni 2015 23:26 schreef Fripsel het volgende:
[.
Ja, die was "laag-normaal" de ene arts vond wel injecties zetten, de andere weer van niet. Toen is dat naar de achtergrond geschoven vanwege een te hoog cortisol.
Heb er toevallig twee weken geleden weer op laten prikken, omdat ik er benieuwd naar was. Hij was weer laag normaal, volgens mijn huisarts was er niks aan de hand zolang ik geen bloedarmoede heb.
Heb er zelf m'n vraagtekens bij omdat in andere landen m'n waardes wel onder de norm zouden liggen en ik wel injecties zou krijgen. Vooral omdat ze nog lang niet alles weten over vitaminewaardes enzo..
laag-normaal kan heel veel klachten veroorzaken. Ik los het op met een hooggedoseerde smelttablet (5.000 Mg).quote:Op zondag 21 juni 2015 23:26 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja, die was "laag-normaal" de ene arts vond wel injecties zetten, de andere weer van niet. Toen is dat naar de achtergrond geschoven vanwege een te hoog cortisol.
Heb er toevallig twee weken geleden weer op laten prikken, omdat ik er benieuwd naar was. Hij was weer laag normaal, volgens mijn huisarts was er niks aan de hand zolang ik geen bloedarmoede heb.
Heb er zelf m'n vraagtekens bij omdat in andere landen m'n waardes wel onder de norm zouden liggen en ik wel injecties zou krijgen. Vooral omdat ze nog lang niet alles weten over vitaminewaardes enzo..
dan kan je toch nog steeds voor gezonde opties kiezen dus ik zie het probleem niet zoquote:Op maandag 22 juni 2015 08:19 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga vandaag, morgen en overmorgen uit etenJoepie.
Daar ga ik ook mijn best voor doenquote:Op maandag 22 juni 2015 08:25 schreef Ryuuzen het volgende:
dan kan je toch nog steeds voor gezonde opties kiezen dus ik zie het probleem niet zo
ja dat werrkt soms prima, maar die neem ik dus niet op, handig lijf heb ik...quote:Op maandag 22 juni 2015 07:33 schreef Sjeen het volgende:
[..]
laag-normaal kan heel veel klachten veroorzaken. Ik los het op met een hooggedoseerde smelttablet (5.000 Mg).
Zo herkenbaarquote:Op maandag 22 juni 2015 08:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar ga ik ook mijn best voor doenmaar ik word een beetje *twitch* nerveus als ik niet precies weet wat ik eet qua kcal *twitch*
Jawel! Je kunt aangeven welke bites je niet wilt ontvangen. Ik heb alles met melkchocola en witte chocola uitgezet.quote:Op maandag 22 juni 2015 11:12 schreef Stormqueen het volgende:
Dat biteswelove lijkt niet zo geschikt voor kokoshaters?
Het geheim: een goede visboer. Ik heb eigenlijk nog graatjes als ik het daar haal. Afgelopen weekend werd er haring uitgedeeld in het winkelcentrum. Daar heb ik dus echt meerdere keren Door staan kokhalzen, zo veel graatjes zaten erin. En die kwamen bij de Jumbo vandaan, uit van die vacupacsquote:Op maandag 22 juni 2015 11:08 schreef Stormqueen het volgende:
Haring. De smaak is zo goed, maar ik kan gewoon niét met die graatjes omgaanik krijg er letterlijk koude rillingen van
Je kunt gelijk aangeven welke je niet wilt...heb ik ook gedaan, nog voor mijn eerste bestellingquote:Op maandag 22 juni 2015 11:12 schreef Stormqueen het volgende:
Dat biteswelove lijkt niet zo geschikt voor kokoshaters?
Ga ik dat doen. Dit was idd een jumbo-impulsaankoopquote:Op maandag 22 juni 2015 11:25 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Het geheim: een goede visboer. Ik heb eigenlijk nog graatjes als ik het daar haal. Afgelopen weekend werd er haring uitgedeeld in het winkelcentrum. Daar heb ik dus echt meerdere keren Door staan kokhalzen, zo veel graatjes zaten erin. En die kwamen bij de Jumbo vandaan, uit van die vacupacs
Incabessenquote:Op maandag 22 juni 2015 11:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Jawel! Je kunt aangeven welke bites je niet wilt ontvangen. Ik heb alles met melkchocola en witte chocola uitgezet.
Toch wel met een kortingscode van iemand hequote:Op maandag 22 juni 2015 12:09 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, ook ik heb biteswelove besteld om te proberen, zonder kokos. Wel jammer, want er zaten best goeie dingen tussen met kokos, maar ja, kokos![]()
Huh nee, bestaat dat?quote:Op maandag 22 juni 2015 12:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Toch wel met een kortingscode van iemand he
Insulineresistentie, zie o.a. http://www.dehormoonfactor.nl/vrouwen-en-lovehandels en http://infopcos.blogspot.nl/2012/10/mijn-ervaringen-en-visie.html . Niet de meest officiële wetenschappelijke bronnen, maar voor het ideequote:Op zondag 21 juni 2015 00:45 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Wat heeft dat met elkaar te maken dan?
Als die lijn maar daalt toch! Beter niet te snel.quote:Op maandag 22 juni 2015 13:12 schreef het-is-mij het volgende:
Mocht iemand nog een code hebben van bites We Love dan houd ik me aanbevolen.
Hier gaat de dalende lijn erg langzaam ondanks netjes eten.
Wel herkenbaar.
Ben nog bezig met aanpassing schildklier medicatie en dan is t afvallen vaak erg lastig voor me.
blij dat ik me nu wel sterker voel en gezondere keuzes maak.
Hier meelezen motiveert ook.
Hoeveel gr Koolhydraten nuttig je per dag?quote:Op maandag 22 juni 2015 12:39 schreef Susi het volgende:
[..]
Insulineresistentie, zie o.a. http://www.dehormoonfactor.nl/vrouwen-en-lovehandels en http://infopcos.blogspot.nl/2012/10/mijn-ervaringen-en-visie.html . Niet de meest officiële wetenschappelijke bronnen, maar voor het idee
Geen idee, ik tel ze niet. Maar ik heb simpelweg mijn beleg op brood veranderd (geen hagelslag/chocoladepasta), eet veel minder aardappelen, gewone rijst en pasta.quote:Op maandag 22 juni 2015 13:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hoeveel gr Koolhydraten nuttig je per dag?
Ik eet 140 gram maximaal. Soms minder. Was benieuwd of dit voldoende laag isquote:Op maandag 22 juni 2015 14:11 schreef Susi het volgende:
[..]
Geen idee, ik tel ze niet. Maar ik heb simpelweg mijn beleg op brood veranderd (geen hagelslag/chocoladepasta), eet veel minder aardappelen, gewone rijst en pasta.
Je hebt PMquote:Op maandag 22 juni 2015 13:12 schreef het-is-mij het volgende:
Mocht iemand nog een code hebben van bites We Love dan houd ik me aanbevolen.
Hier gaat de dalende lijn erg langzaam ondanks netjes eten.
Wel herkenbaar.
Ben nog bezig met aanpassing schildklier medicatie en dan is t afvallen vaak erg lastig voor me.
blij dat ik me nu wel sterker voel en gezondere keuzes maak.
Hier meelezen motiveert ook.
artoo het moet ook af en toe kunnen. jer werkt er keihard aan dus die ene keer maakt niet zo veel uit.quote:Op maandag 22 juni 2015 15:04 schreef Artoo het volgende:
Ik had een beetje een #yolo-week stiekemDoor drukte met studeren en werk en weinig zin om de zin in zoet te onderdrukken heb ik meer dingen gegeten dan eigenlijk ok is
![]()
Voordeel: ben er nu ook wel weer klaar mee. Gelukkig is er deze week ook wat meer tijd om beter te koken.
Ik was 'even vergeten' dat ik allergisch ben voor hazelnoten. Twee zakjes met hazelnotenquote:Op maandag 22 juni 2015 12:09 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, ook ik heb biteswelove besteld om te proberen, zonder kokos. Wel jammer, want er zaten best goeie dingen tussen met kokos, maar ja, kokos![]()
Jawel, maar het was wel iets meer dan 'een ene keer'quote:Op maandag 22 juni 2015 15:30 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
artoo het moet ook af en toe kunnen. jer werkt er keihard aan dus die ene keer maakt niet zo veel uit.
Mijn weekend was ook yolo. Alhoewel gisteren heel heel heel triest was voor "YOLOOOOO"quote:Op maandag 22 juni 2015 15:41 schreef Artoo het volgende:
[..]
Jawel, maar het was wel iets meer dan 'een ene keer'Maar inderdaad, er staat wel hard werk tegenover. Ik heb het sporten ook niet geditcht verder
Ik denk dat het ook gewoon even 'nodig' was misschien, omdat ik hiervoor wel 3 maanden vrij strak geleefd heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |