Fibromyalgie en autorijden in een auto die niet goed uitgelijnd staat. Dan moet je de heletijd tegensturen.. En een normaal mens heeft dan een beetje spierpijn.. Maar mijn arm doet gewoon bizarquote:
Oh bah..Hopenlijk knapt het op. Rare vraag maar heb jij je b12 al eens laten testen?quote:Op zondag 21 juni 2015 20:32 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Fibromyalgie en autorijden in een auto die niet goed uitgelijnd staat. Dan moet je de heletijd tegensturen.. En een normaal mens heeft dan een beetje spierpijn.. Maar mijn arm doet gewoon bizargelukkig hebben we nu eindelijk de nieuwe auto!
Mja heb nu net een elastiekje om m'n arm gedaan. En nu doet m'n arm ook weer zeer
Ja, die was "laag-normaal" de ene arts vond wel injecties zetten, de andere weer van niet. Toen is dat naar de achtergrond geschoven vanwege een te hoog cortisol.quote:Op zondag 21 juni 2015 21:25 schreef Adnap het volgende:
[..]
Oh bah..Hopenlijk knapt het op. Rare vraag maar heb jij je b12 al eens laten testen?
heb je de uitslagen? Ik heb nl een vermoeden dag laag normaal nog wel eens er laag kon zijn... je mag ook dm-en. Ik zie veel mensen op een b12 forum met Fibromyalgie die baat hebben bij b12 injecties. Vandaar mijn vraagquote:Op zondag 21 juni 2015 23:26 schreef Fripsel het volgende:
[.
Ja, die was "laag-normaal" de ene arts vond wel injecties zetten, de andere weer van niet. Toen is dat naar de achtergrond geschoven vanwege een te hoog cortisol.
Heb er toevallig twee weken geleden weer op laten prikken, omdat ik er benieuwd naar was. Hij was weer laag normaal, volgens mijn huisarts was er niks aan de hand zolang ik geen bloedarmoede heb.
Heb er zelf m'n vraagtekens bij omdat in andere landen m'n waardes wel onder de norm zouden liggen en ik wel injecties zou krijgen. Vooral omdat ze nog lang niet alles weten over vitaminewaardes enzo..
laag-normaal kan heel veel klachten veroorzaken. Ik los het op met een hooggedoseerde smelttablet (5.000 Mg).quote:Op zondag 21 juni 2015 23:26 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja, die was "laag-normaal" de ene arts vond wel injecties zetten, de andere weer van niet. Toen is dat naar de achtergrond geschoven vanwege een te hoog cortisol.
Heb er toevallig twee weken geleden weer op laten prikken, omdat ik er benieuwd naar was. Hij was weer laag normaal, volgens mijn huisarts was er niks aan de hand zolang ik geen bloedarmoede heb.
Heb er zelf m'n vraagtekens bij omdat in andere landen m'n waardes wel onder de norm zouden liggen en ik wel injecties zou krijgen. Vooral omdat ze nog lang niet alles weten over vitaminewaardes enzo..
dan kan je toch nog steeds voor gezonde opties kiezen dus ik zie het probleem niet zoquote:Op maandag 22 juni 2015 08:19 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga vandaag, morgen en overmorgen uit etenJoepie.
Daar ga ik ook mijn best voor doenquote:Op maandag 22 juni 2015 08:25 schreef Ryuuzen het volgende:
dan kan je toch nog steeds voor gezonde opties kiezen dus ik zie het probleem niet zo
ja dat werrkt soms prima, maar die neem ik dus niet op, handig lijf heb ik...quote:Op maandag 22 juni 2015 07:33 schreef Sjeen het volgende:
[..]
laag-normaal kan heel veel klachten veroorzaken. Ik los het op met een hooggedoseerde smelttablet (5.000 Mg).
Zo herkenbaarquote:Op maandag 22 juni 2015 08:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar ga ik ook mijn best voor doenmaar ik word een beetje *twitch* nerveus als ik niet precies weet wat ik eet qua kcal *twitch*
Jawel! Je kunt aangeven welke bites je niet wilt ontvangen. Ik heb alles met melkchocola en witte chocola uitgezet.quote:Op maandag 22 juni 2015 11:12 schreef Stormqueen het volgende:
Dat biteswelove lijkt niet zo geschikt voor kokoshaters?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |