abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153721284
Ik zit nu ongeveer een jaar in een relatie. Ging allemaal goed, maar nu ben ik in de afgelopen twee weken al twee keer vreemdgegaan. Toen we begonnen met de relatie hadden we afgesproken de relatie open te houden, maar nadat mijn vriend mij een keer ''betrapt'' had met iemand veranderde hij van mening. Ik respecteerde dat en het ging een hele tijd goed. Maar nu kom ik er toch achter dat ik behoefte heb aan afwisseling als ik in een relatie zit. In mijn eerdere relatie (6 jaar geleden ongeveer) heb ik dezelfde fout gemaakt (al zat daar veel meer fout; maar dat is hier niet belangrijk) en die relatie is toen uitgegaan. Dat vreemdgaan echt pas jaren later opgebiecht, maar nu het dus weer is gebeurd in een relatie (en eentje waar ik me veel meer op mijn gemak voel en me veel blijer mee voel) twijfel ik dus of ik het moet vertellen.

Ik heb het afgebroken met die jongen, maar ondertussen realiseer ik me ook dat ik wel behoefte heb aan seks met anderen. Ik hou het misschien wel weer een jaar vol, maar wat dan? Ik denk dat ik het op moet biechten, maar ik wil de relatie niet kwijt :( Ik vind het jammer dat hij van gedachten is veranderd en geen open relatie meer wou, want dat was perfect voor mij.
pi_153721347
Ja.

Slotje. :)
★★★
pi_153721402
Ja en je bent niet toe aan een monogame relatie! Dus beter begin je er nog niet aan
pi_153721453
Blijkbaar snap je niet wat een relatie betekend. En wil je ook geen relatie. Hou er dus maar mee op, wel zo eerlijk naar je (ex)vriend.
pi_153721472
Ja.

Niet gelezen.

Hoe dom ben je man.
  zondag 21 juni 2015 @ 17:08:40 #6
383170 euphoria19
Life is like a dance!!
pi_153721496
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 17:04 schreef Kandijfijn het volgende:
Ja en je bent niet toe aan een monogame relatie! Dus beter begin je er nog niet aan
Dit dus.
pi_153721536
Hem niks vertellen zou een ontzettende egoïstische kutstreek zijn. Maar dat kon je zelf niet bedenken?
when hatred consumes us
we perceive enemies everywhere
pi_153721559
Het beste van twee werelden hebben gaat je niet lukken als de ander wel een monogame relatie wilt.
pi_153721811
Er is helemaal geen sprake meer van een relatie
pi_153722087
Je wil gewoon rondneuken, dan moet je niet in een relatie zitten
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_153722372
Wat wil en verwacht je van je huidige relatie? Huisje boompje beestje? Of een soort tussenstation?
Zolang jullie geen plannen hebben om een gezin te stichten, mag je van mij zoveel 'uitgaan' als je wilt.
En geloof maar niet dat stellen die al 50 jaar of meer samen zijn ook alles aan elkaar vertellen.
Hoeft helemaal niet. Hij (zij) is je partner, niet je biechtvader.
pi_153722434
Niet vertellen
pi_153722457
quote:
14s.gif Op zondag 21 juni 2015 17:29 schreef Bombvis het volgende:
Je wil gewoon rondneuken, dan moet je niet in een relatie zitten
De meeste mensen denken al in een relatie te zitten als ze een keer geneukt hebben.
Waarom zoveel belang hechten aan sex? En niet aan de omgang met vrienden/vriendinnen? Waar toch vaker meer intieme zaken worden besproken dan in een keertje lichaamssappen uitwisselen?
pi_153722598
Dan vertel je het toch lekker niet, eerlijk zijn in een 'relatie' is toch niet belangrijk.
Dat hij aangeeft van gedachte te zijn veranderd boeit jou toch niks? Gewoon lekker aan jezelf blijven denken.
  zondag 21 juni 2015 @ 17:50:17 #15
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_153722741
-ga weg-

[ Bericht 90% gewijzigd door motorbloempje op 22-06-2015 00:22:42 ]
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_153722785
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 17:39 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

De meeste mensen denken al in een relatie te zitten als ze een keer geneukt hebben.
Waarom zoveel belang hechten aan sex? En niet aan de omgang met vrienden/vriendinnen? Waar toch vaker meer intieme zaken worden besproken dan in een keertje lichaamssappen uitwisselen?
Ja, leuk dat jij geen waarde hecht aan seks, maar dring die mening even lekker niet aan anderen op die dat wel doen.
  zondag 21 juni 2015 @ 17:53:31 #17
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_153722817
Gewoon lekker voor jezelf houden. Je vriend hoeft niks te weten ;)

Jij geniet gewoon en dat mag!
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_153722889
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 17:52 schreef Myrr het volgende:

[..]

Ja, leuk dat jij geen waarde hecht aan seks, maar dring die mening even lekker niet aan anderen op die dat wel doen.
Maar ik moet wel toestaan dat iemand die wel waarde hecht aan sex mij die mening op te dringen?
pi_153722910
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 17:56 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Maar ik moet wel toestaan dat iemand die wel waarde hecht aan sex mij die mening op te dringen?
Wie doet dat dan?
pi_153722925
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 17:57 schreef Myrr het volgende:

[..]

Wie doet dat dan?
Jij doet dat.
  zondag 21 juni 2015 @ 17:59:18 #21
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_153722950
Ga weg

[ Bericht 98% gewijzigd door motorbloempje op 22-06-2015 00:24:51 ]
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_153722963
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 17:58 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Jij doet dat.
Nee, ik zeg alleen dat jij jouw mening niet aan anderen op moet dringen. Goed lezen, dame.
pi_153723056
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 17:59 schreef Myrr het volgende:

[..]

Nee, ik zeg alleen dat jij jouw mening niet aan anderen op moet dringen. Goed lezen, dame.
Ik lees goed. Jij reageert op een post van mij en ik schrijf terug. Mijn mening is net zoveel waard als die van jou.
Newsflash: het gaat niet over jou of over mij maar over TS die raad vraagt.
Wie ben jij om mijn advies tot discussiepunt te maken?
pi_153723092
Verder, TS, ja, wel vertellen. Jullie hebben een afspraak, het is aan je andere partner of hij nog door wil gaan nu jij een van de voorwaarden hebt verbroken. Dat is wel een van zijn rechten, zeg maar.

Als jij weet dat je geen monogame relatie aan kunt gaan, dien je iemand te vinden die het daar mee eens is. Wel zo eerlijk. Wil je je relatie echt niet kwijt, dan dien je je benen dicht te houden voor anderen.

[ Bericht 45% gewijzigd door #ANONIEM op 21-06-2015 18:06:37 ]
pi_153723219
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 18:05 schreef Myrr het volgende:
Verder, TS, ja, wel vertellen. Jullie hebben een afspraak, het is aan je andere partner of hij nog door wil gaan nu jij een van de voorwaarden hebt verbroken. Dat is wel een van zijn rechten, zeg maar.

Als jij weet dat je geen monogame relatie aan kunt gaan, dien je iemand te vinden die het daar mee eens is. Wel zo eerlijk. Wil je je relatie echt niet kwijt, dan dien je je benen dicht te houden voor anderen.
Over je mening opdringen gesproken... :X
pi_153723399
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 18:11 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Over je mening opdringen gesproken... :X
Ja, of je moet er mee kunnen leven dat je als onbetrouwbare overspeler bestempeld kunt worden. Zal leuk voor je zijn als het viavia toch uit komt, dan beter de eer aan jezelf houden en eerlijk zijn dat je je niet aan de afspraak gehouden hebt.

Niemand is van iemand, dat klopt. Uitwisselen van lichaamssappen is leuk, zeker waar.

Mijn mening hierin is dat je netjes en met respect met elkaar en elkaars gevoelens omgaat in een relatie. Ik zeg overigens niet dat seks met anderen niet mag hoor, het is prima, en zelfs leuk, maar alleen als alle partijen het er mee eens zijn.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 21-06-2015 18:21:30 ]
pi_153723433
Of gewoon niks vertellen. Opgelost dan.

Geloof niet dat dit topic echt is btw
pi_153723649
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 17:56 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Nee, maar een relatie is gewoon een visie van beiden hoe je met elkaar samenleven ziet ;). Als dat te ver van elkaar af wijkt gaat het niet werken.

De ene monogaam de andere niet is daar zo'n voorbeeld van.
pi_153723921
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 18:31 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Nee, maar een relatie is gewoon een visie van beiden hoe je met elkaar samenleven ziet ;). Als dat te ver van elkaar af wijkt gaat het niet werken.

De ene monogaam de andere niet is daar zo'n voorbeeld van.
Klopt, maar dat hoeft toch niet altijd sexueel te zijn?
Volgens mij gaan twee mensen die elkaar nauwelijks kennen al veel te gauw zo'n relatie aan waar alles moet worden vastgelegd in regels.
Je kiest voor elkaar op dat moment maar dat wil niet zeggen dat het over een tijd nog zo zou moeten gelden.
Ze trouwen te vlug en zijn nog vlugger weer gescheiden.
Denk eerst eens goed na voor dat je zo'n keuze maakt.

Weet iemand hoelang de eerste kennismaking duurt? Drie jaar. Drie jaar voordat je een beetje gewend bent aan elkaar.
Daarna kan het beter gaan maar ook slechter.
En dat hangt niet van de 'afspraakjes die men met elkaar maakt over geld, liefde en sex maakt' maar gewoon of de twee elkaar mogen of niet.

Ik ben hier bijzonder gebeten op omdat ik zelf eens bij vrienden op een of ander verjaarspartijtje was en de zoon des huizes was in de mineur. Waarom?
Hij had het uitgemaakt met zijn meisje. Omdat ze was vreemdgegaan. De jongen was 17, het meisje was 16.
Alle volwassenen (behalve ik natuurlijk) vonden het volkomen terecht dat de hardwerkende krantenbezorger zijn vrouw had gedumpt.
16 jaar. ZESTIEN JAAR!!!
Als je al op deze leeftijd wordt geindoctrineerd dan is er toch iets vreselijk mis.
  zondag 21 juni 2015 @ 19:32:51 #30
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_153725348
Vertellen doe je om je eigen schuld te verlichten, niet meer vreemd gaan omdat je de relatie belangrijk vindt. Ga zelf maar denken wat je de juiste keuze vindt.
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')