Dit dus.quote:Op zondag 21 juni 2015 17:04 schreef Kandijfijn het volgende:
Ja en je bent niet toe aan een monogame relatie! Dus beter begin je er nog niet aan
De meeste mensen denken al in een relatie te zitten als ze een keer geneukt hebben.quote:Op zondag 21 juni 2015 17:29 schreef Bombvis het volgende:
Je wil gewoon rondneuken, dan moet je niet in een relatie zitten
Ja, leuk dat jij geen waarde hecht aan seks, maar dring die mening even lekker niet aan anderen op die dat wel doen.quote:Op zondag 21 juni 2015 17:39 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
De meeste mensen denken al in een relatie te zitten als ze een keer geneukt hebben.
Waarom zoveel belang hechten aan sex? En niet aan de omgang met vrienden/vriendinnen? Waar toch vaker meer intieme zaken worden besproken dan in een keertje lichaamssappen uitwisselen?
Maar ik moet wel toestaan dat iemand die wel waarde hecht aan sex mij die mening op te dringen?quote:Op zondag 21 juni 2015 17:52 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja, leuk dat jij geen waarde hecht aan seks, maar dring die mening even lekker niet aan anderen op die dat wel doen.
Wie doet dat dan?quote:Op zondag 21 juni 2015 17:56 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Maar ik moet wel toestaan dat iemand die wel waarde hecht aan sex mij die mening op te dringen?
Ik lees goed. Jij reageert op een post van mij en ik schrijf terug. Mijn mening is net zoveel waard als die van jou.quote:Op zondag 21 juni 2015 17:59 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee, ik zeg alleen dat jij jouw mening niet aan anderen op moet dringen. Goed lezen, dame.
Over je mening opdringen gesproken...quote:Op zondag 21 juni 2015 18:05 schreef Myrr het volgende:
Verder, TS, ja, wel vertellen. Jullie hebben een afspraak, het is aan je andere partner of hij nog door wil gaan nu jij een van de voorwaarden hebt verbroken. Dat is wel een van zijn rechten, zeg maar.
Als jij weet dat je geen monogame relatie aan kunt gaan, dien je iemand te vinden die het daar mee eens is. Wel zo eerlijk. Wil je je relatie echt niet kwijt, dan dien je je benen dicht te houden voor anderen.
Ja, of je moet er mee kunnen leven dat je als onbetrouwbare overspeler bestempeld kunt worden. Zal leuk voor je zijn als het viavia toch uit komt, dan beter de eer aan jezelf houden en eerlijk zijn dat je je niet aan de afspraak gehouden hebt.quote:Op zondag 21 juni 2015 18:11 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Over je mening opdringen gesproken...
Nee, maar een relatie is gewoon een visie van beiden hoe je met elkaar samenleven zietquote:Op zondag 21 juni 2015 17:56 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Maar ik moet wel toestaan dat iemand die wel waarde hecht aan sex mij die mening op te dringen?
Klopt, maar dat hoeft toch niet altijd sexueel te zijn?quote:Op zondag 21 juni 2015 18:31 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Nee, maar een relatie is gewoon een visie van beiden hoe je met elkaar samenleven ziet. Als dat te ver van elkaar af wijkt gaat het niet werken.
De ene monogaam de andere niet is daar zo'n voorbeeld van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |