Dit.quote:Op zondag 21 juni 2015 18:17 schreef yats het volgende:
[..]
Het viel me op dat er veel jongeren waren. Wat dat betreft is het niet zo oubollig als mensen wellicht denken. Het lijkt me wel wat om ooit een keer mee te doen met zo'n re-enactment overigens, maar hoe of wat dat kan?
En ja, dan voldoe je wel aan de eisen! Al had ik ergens ook wel zoiets bij jou verwacht als gentleman
[..]
Check...Hinderlijk vooral af en toe
Het gaat ook nooit goed met jou hequote:Op zondag 21 juni 2015 17:58 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Niet zo denken pluff, gewoon niet teveel praten nu (behalve een concrete tijd etc afspreken, liefst redelijk snel) en dan op die date verder maar zien hoe of wat.
[..]
Mwah...
Mag de waarheid niet gezegd worden?quote:
Jij bent een eeuwige romanticus?quote:
Nee hoor, soms gaat t primaquote:
Dus gewoon even niet daten.quote:Op zondag 21 juni 2015 18:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
Als het een eindejaarslijst is met hoeveel (geslaagde) dates oid, dan zit het er dik in dat ik die dit jaar wel ga winnen. Ik ben nog maar 1 maand single en zit helemaal niet te springen om nog een relatie (ik weet eigenlijk nieteens wat voor vorm ik zo'n relatie zou willen geven) en als ik dan toch een vrouw zou willen daten, dan moet ik haar wel fukkin awesome vinden
![]()
Helaas voor jou ben ik niet meer in de runningquote:Op zondag 21 juni 2015 18:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
Als het een eindejaarslijst is met hoeveel (geslaagde) dates oid, dan zit het er dik in dat ik die dit jaar wel ga winnen. Ik ben nog maar 1 maand single en zit helemaal niet te springen om nog een relatie (ik weet eigenlijk nieteens wat voor vorm ik zo'n relatie zou willen geven) en als ik dan toch een vrouw zou willen daten, dan moet ik haar wel fukkin awesome vinden
![]()
Jup, ben ik..quote:Op zondag 21 juni 2015 18:20 schreef yats het volgende:
[..]
Jij bent een eeuwige romanticus?
[..]
Nee hoor, soms gaat t prima
Als ik je lees dan is het altijd niet goed. Nog steeds om je ex?quote:Op zondag 21 juni 2015 18:20 schreef yats het volgende:
[..]
Jij bent een eeuwige romanticus?
[..]
Nee hoor, soms gaat t prima
Ik ben 1,5 jaar single en ik zit ook niet te springen om een relatiequote:Op zondag 21 juni 2015 18:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
![]()
quote:
quote:Op zondag 21 juni 2015 18:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Helaas voor jou ben ik niet meer in de running
quote:Op zondag 21 juni 2015 18:21 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ben 1,5 jaar single en ik zit ook niet te springen om een relatie
Herkenbaar wel
quote:Op zondag 21 juni 2015 18:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Helaas voor jou ben ik niet meer in de running
quote:Op zondag 21 juni 2015 18:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Believe you can, and you will.
Koester die eigenschap. Weinig mensen zijn helaas nog zo.quote:
Dat hoeft toch ook niet? Zeker na een maand single zijn niet...quote:Op zondag 21 juni 2015 18:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
![]()
Nee, niet alleen. Maar ik hou het hierbij en ga er niet weer over beginnen. Ander onderwerp...quote:Op zondag 21 juni 2015 18:21 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Als ik je lees dan is het altijd niet goed. Nog steeds om je ex?
Daarom hou ik je ook opgesloten thuis.quote:Op zondag 21 juni 2015 18:24 schreef MissMSX het volgende:
En dan komt er iemand voorbij waar je echt geen 'nee' tegen kunt zeggen
Ja gofferdommequote:Op zondag 21 juni 2015 18:24 schreef MissMSX het volgende:
En dan komt er iemand voorbij waar je echt geen 'nee' tegen kunt zeggen
quote:Op zondag 21 juni 2015 18:24 schreef xBubbles het volgende:
[..]Dit jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verstandig, want Bels en Barb gooien hoge ogenquote:
Dat zei ik ook ooitquote:Op zondag 21 juni 2015 18:25 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja gofferdomme
Rustig aan doen enzo
Das simpel: aanmelden. Hier heb je een lijstje: https://en.wikipedia.org/(...)l_reenactment_groupsquote:Op zondag 21 juni 2015 18:17 schreef yats het volgende:
[..]
Het viel me op dat er veel jongeren waren. Wat dat betreft is het niet zo oubollig als mensen wellicht denken. Het lijkt me wel wat om ooit een keer mee te doen met zo'n re-enactment overigens, maar hoe of wat dat kan?
Dank uquote:En ja, dan voldoe je wel aan de eisen! Al had ik ergens ook wel zoiets bij jou verwacht als gentleman
Wat?quote:
Degenen die dat het hardst roepen wonen meestal met een maand of 3 samen, al dan niet zwanger.quote:Op zondag 21 juni 2015 18:25 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja gofferdomme
Rustig aan doen enzo
Scheelt dat ik niet de enige ben in dit gevalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |