Nou, zo van. WD is er 2,5 dag, liefdesbrieven en naaktfoto's. Hopsaketee. Enzo. Denk ik.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Deed ik ook. Maar dan snap ik jou niet.
Oooooh zo! Snappem.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:32 schreef Divje het volgende:
[..]
Nou, zo van. WD is er 2,5 dag, liefdesbrieven en naaktfoto's. Hopsaketee. Enzo. Denk ik.
Die staat op repeat. Elke dag alle dag vanaf vandaag.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:33 schreef schommelstoel het volgende:
Nog één keertje dan![]()
Als je bitch wil chillen is geen probleem,
dan ga ik er heen, ik kom niet alleen,
want ik heb drank en drugs. ik heb drank en drugs
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee niet weeeeeeeheeerquote:Op zondag 21 juni 2015 15:33 schreef schommelstoel het volgende:
Nog één keertje dan![]()
Als je bitch wil chillen is geen probleem,
dan ga ik er heen, ik kom niet alleen,
want ik heb drank en drugs. ik heb drank en drugs
quote:Op zondag 21 juni 2015 15:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Snap ik niet. Kan je het verduidelijken met een foto?
Zou mij niks verbazen als dit nummer over een week of wat in de top 5 staat.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:34 schreef Divje het volgende:
[..]
Die staat op repeat. Elke dag alle dag vanaf vandaag.
Dat album staan nog wel 2/3 nummertjes op die leuk zijn, rest is meuk
Zeer zekers een mooie dame, gelukkig bestaan ze nog, vrouwen met echte wenkbrauwenquote:Op zondag 21 juni 2015 15:35 schreef Wingding het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee niet weeeeeeeheeer
wel stiekem een knap meisje
Ronnie Flex, die naam alleen al is genoeg om die jeugd van tegenwoordig te laten stuiteren. Net zoals Mr. Polska, en Boaz vd Beatz. Al zijn die laatste 2 wel baasquote:Op zondag 21 juni 2015 15:36 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Zou mij niks verbazen als dit nummer over een week of wat in de top 5 staat.
'Alle tieners zeggen ja tegen mdma'
Hoe komt ie erop
Dope D.O.D, Groningers die het goed doen in het buitenlandquote:Op zondag 21 juni 2015 15:39 schreef Divje het volgende:
[..]
Ronnie Flex, die naam alleen al is genoeg om die jeugd van tegenwoordig te laten stuiteren. Net zoals Mr. Polska, en Boaz vd Beatz. Al zijn die laatste 2 wel baas
En tjah, omdat het wrs de keiharde realiteit is
Dope D.O.D. vond ik eerder wel vet ja, maar toen luisterde ik ook nog dubstep en trapquote:Op zondag 21 juni 2015 15:42 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dope D.O.D, Groningers die het goed doen in het buitenland![]()
Luister eigenlijk weer ff classics op spotify nu
Bill withers - lean on me.
The police - Can't stand losing you
Was er een doventolk nodig, of konden ze zo ook wel liplezen.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:36 schreef Wingding het volgende:
[..]
had je me gisteren moeten zien, ik trok vacuum zowat in mijn catsuit zo strak zat die, kon het ook wel merken aan de mannen![]()
Foto's.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:36 schreef Wingding het volgende:
[..]
had je me gisteren moeten zien, ik trok vacuum zowat in mijn catsuit zo strak zat die, kon het ook wel merken aan de mannen![]()
quote:Op zondag 21 juni 2015 15:48 schreef Divje het volgende:
Als WingDing hier nou nog 2 weken blijft. Denk dat ik dan wel klaar ben met het plafond witten.
voelde me wel flink bekeken jaquote:Op zondag 21 juni 2015 15:46 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Was er een doventolk nodig, of konden ze zo ook wel liplezen.
quote:Op zondag 21 juni 2015 15:48 schreef Divje het volgende:
Als WingDing hier nou nog 2 weken blijft. Denk dat ik dan wel klaar ben met het plafond witten.
quote:
Goed bezigquote:Op zondag 21 juni 2015 15:57 schreef Wingding het volgende:
deze maar volgens mij heeft deze geen rits achter![]()
https://shechive.files.wordpress.com/2012/10/catsuit-outfit-6.jpg
dat zou ik dan weer niet eens durvenquote:Op zondag 21 juni 2015 15:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Goed bezig.
En die mag je wel aan op onze eerste date.
Jawel, durf je wel.quote:
nou ja zo een restaurant binnen lopenquote:Op zondag 21 juni 2015 16:01 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Jawel, durf je wel.
Alleen weet jij dat zelf nog niet
Gaan we uit eten op onze eerste date? Leuk.quote:Op zondag 21 juni 2015 16:02 schreef Wingding het volgende:
[..]
nou ja zo een restaurant binnen lopen
Nee ben met rooie saus bezig.quote:Op zondag 21 juni 2015 16:00 schreef schommelstoel het volgende:
Div is nu wel heel verdacht stil, zou hij het plafond aan het witten zijn?
Zou wel een hele 'strakke' actie zijnquote:Op zondag 21 juni 2015 16:02 schreef Wingding het volgende:
[..]
nou ja zo een restaurant binnen lopen
natuurlijk, jij betaald tochquote:Op zondag 21 juni 2015 16:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gaan we uit eten op onze eerste date? Leuk.
Tuurlijk betaal ik. En deal, jij doet ze dicht, ik doe ze weer open. Prima prima.quote:Op zondag 21 juni 2015 16:05 schreef Wingding het volgende:
[..]
natuurlijk, jij betaald toch![]()
en ik doe alle knoopjes dicht
if you'rre luckyquote:Op zondag 21 juni 2015 16:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Tuurlijk betaal ik. En deal, jij doet ze dicht, ik doe ze weer open. Prima prima.
jajaquote:Op zondag 21 juni 2015 16:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee nee lieverd, if *you* are lucky. Godsgeschenk enzo.
quote:Op zondag 21 juni 2015 16:08 schreef Scrummie het volgende:
Ik ga maar douchen zo. Koud, na de foto van Wingding in catsuit.
quote:
Nee, en ja. Zolang je bij het afdakje blijft kan er weinig misgaan.quote:
sorryquote:Op zondag 21 juni 2015 16:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zeg, wanneer stop je met mijn fotoboek ding pagina te stalken? 5 keer achter elkaar jij!
Check nog eensquote:Op zondag 21 juni 2015 16:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zeg, wanneer stop je met mijn fotoboek ding pagina te stalken? 5 keer achter elkaar jij!
weinig te zien daarquote:Op zondag 21 juni 2015 16:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geeft niks hoor, krijg ik zelfvertrouwen van.
Kan je uitzetten geloof ikquote:Op zondag 21 juni 2015 16:16 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Waarom zie ik dat icoontje niet dan?
Nu wel toch ?quote:Op zondag 21 juni 2015 16:16 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Waarom zie ik dat icoontje niet dan?
Deze [ afbeelding ]
Groetjessquote:Op zondag 21 juni 2015 16:17 schreef Wingding het volgende:
Ik moet ook gaan, vader verblijden, doeidoei
Komt wrs omdat ik er nooit wat mee gedaan heb. Net m'n profiel aangepast en opeens zag ik het icoontjequote:
Veel plezierquote:Op zondag 21 juni 2015 16:17 schreef Wingding het volgende:
Ik moet ook gaan, vader verblijden, doeidoei
Ben je weer helemaal beter Sara?quote:Op zondag 21 juni 2015 16:55 schreef sararaats het volgende:
Nog steeds Luilaksmurf maar vanaf morgen er volledig tegenaan.
Morgen werken, dinsdag hulp in huis en kapper.
over een kleine 2 wekenquote:Op zondag 21 juni 2015 16:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Inso. Binnenkort op zusje passen he? Tof.
Nog niet helemaal heb ik de indruk maar komt goed.quote:
Aan stress ontkom je natuurlijk nooit helemaal maar ik hoop dat ze je wat van Big Pharma hebben gegeven wat je helpt er beter mee om te gaan Sara.quote:Op zondag 21 juni 2015 17:11 schreef sararaats het volgende:
[..]
Nog niet helemaal heb ik de indruk maar komt goed.
3 weken Bof is niet niks en wie weet hoelang liep ik er al mee.
De paniekaanvallen dalen weer maar als ik stress heb zijn ze terug.
Oh men wat is het daar mooi! De kamer keek uit op een korenveld en gisteravond waren er allemaal zwaluwen die kris kras over dat veld scheerden (on topic ook nog eensquote:
quote:Op zondag 21 juni 2015 18:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh men wat is het daar mooi! De kamer keek uit op een korenveld en gisteravond waren er allemaal zwaluwen die kris kras over dat veld scheerden (on topic ook nog eens). Mooi gezicht.
Als je daar woont ben je toch wel bevoorrecht hoor. Lekker rustig. Niet die eeuwigdurende herrie van hier.
Het moet wel leuk blijven. Het is soms ook wel leuk als er een supermarkt binnen een straal van 20km is.quote:
En dat heb je hier in Drenthe dus: overal.quote:Op zondag 21 juni 2015 18:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het moet wel leuk blijven. Het is soms ook wel leuk als er een supermarkt binnen een straal van 20km is.
Ongelofelijkquote:Op zondag 21 juni 2015 18:22 schreef Divje het volgende:
[..]
En dat heb je hier in Drenthe dus: overal.
Wel overdreven, zijn genoeg dorpjes zonder supermarkt. Maar dan heb je 5 kilometer verder een iets groter dorpje waar wél een Coop of Dirk zit.quote:
Ik heb in Gasselte alleen een fietsenwinkel en een bakker gezien. Geen supermarkt. Maar kan best zijn dat die er wel is hoor.quote:Op zondag 21 juni 2015 18:26 schreef Divje het volgende:
[..]
Wel overdreven, zijn genoeg dorpjes zonder supermarkt. Maar dan heb je 5 kilometer verder een iets groter dorpje waar wél een Coop of Dirk zit.
Of je koopt je aardappelen bij je buurboer, en overige groente bij je andere buur die een leuk moestuintje heeft. Eieren van de buurvrouw. Als je mazzel hebt heeft die buurboer ook nog wat vlees wat je over kan nemen. En melk niet te vergeten.
Klinkt best leuk eigenlijk..
Ik ben te veel gesteld op m'n 24/7 economie.quote:Op zondag 21 juni 2015 18:26 schreef Divje het volgende:
[..]
Wel overdreven, zijn genoeg dorpjes zonder supermarkt. Maar dan heb je 5 kilometer verder een iets groter dorpje waar wél een Coop of Dirk zit.
Of je koopt je aardappelen bij je buurboer, en overige groente bij je andere buur die een leuk moestuintje heeft. Eieren van de buurvrouw. Als je mazzel hebt heeft die buurboer ook nog wat vlees wat je over kan nemen. En melk niet te vergeten.
Klinkt best leuk eigenlijk..
Nope, dan moet je naar Borger of naar Gasselterniijveenquote:Op zondag 21 juni 2015 18:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb in Gasselte alleen een fietsenwinkel en een bakker gezien. Geen supermarkt. Maar kan best zijn dat die er wel is hoor.
In de UK heb je toch om de 50 meter één of andere supermarkt zitten?quote:Op zondag 21 juni 2015 18:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben te veel gesteld op m'n 24/7 economie.
Klinkt goedquote:Op zondag 21 juni 2015 18:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh men wat is het daar mooi! De kamer keek uit op een korenveld en gisteravond waren er allemaal zwaluwen die kris kras over dat veld scheerden (on topic ook nog eens). Mooi gezicht.
Als je daar woont ben je toch wel bevoorrecht hoor. Lekker rustig. Niet die eeuwigdurende herrie van hier.
Om de 50 meter niet, maar in de stad wel veel, en ze zijn altijd open.quote:Op zondag 21 juni 2015 18:31 schreef Divje het volgende:
[..]
In de UK heb je toch om de 50 meter één of andere supermarkt zitten?
Dat mis ik hier wel ja. Alhoewel het doods op straat is 's nachts. Maar in het weekend, op de terugweg van de kroeg nog ff wat zakken chips meenemenquote:Op zondag 21 juni 2015 18:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Om de 50 meter niet, maar in de stad wel veel, en ze zijn altijd open.
Ik vind dat wel fijn.
En het is 's nachts ook echt donker. Hier nooit helemaal. En zo stil dat ik bijna de vliegtuigen ging missen. Bijnaquote:Op zondag 21 juni 2015 18:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klinkt goed. Ja, rust heb je in het oosten wel. Iets te veel in mijn ogen. Maar zo een nachtje lijkt me heerlijk als je de drukte gewend bent.
Je zou hier bijna een weekje of 2 op vakantie gaanquote:Op zondag 21 juni 2015 18:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En het is 's nachts ook echt donker. Hier nooit helemaal. En zo stil dat ik bijna de vliegtuigen ging missen. Bijna
Nou echt. Of Groningen. Ook mooi.quote:Op zondag 21 juni 2015 18:36 schreef Divje het volgende:
[..]
Je zou hier bijna een weekje of 2 op vakantie gaan
Hahaha, bijnaquote:Op zondag 21 juni 2015 18:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En het is 's nachts ook echt donker. Hier nooit helemaal. En zo stil dat ik bijna de vliegtuigen ging missen. Bijna
Ook welquote:
Als je het zo steltquote:Op zondag 21 juni 2015 18:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hahaha, bijna.
Wat div zegt; ga er op vakantie. Geen Ibiza maar hunnebedden
Ibiza is ook mooi maar op een heel andere manier dan Drenthe. Daar heb je de zee natuurlijk en in Drenthe bos en landerijen en rust en stilte. Ibiza is ehmmm iets drukkerquote:Op zondag 21 juni 2015 18:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hahaha, bijna.
Wat div zegt; ga er op vakantie. Geen Ibiza maar hunnebedden
Gewoon beide doen dusquote:Op zondag 21 juni 2015 18:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ibiza is ook mooi maar op een heel andere manier dan Drenthe. Daar heb je de zee natuurlijk en in Drenthe bos en landerijen en rust en stilte. Ibiza is ehmmm iets drukker
En dan niet in een CenterParcs, maar gewoon bij een bed & breakfastquote:Op zondag 21 juni 2015 19:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gewoon beide doen dus. Eerst naar Ibiza, helemaal los gaan, en dan een weekje tot rust in de oase die Drenthe heet.
Ik heb familie in Saaksum in Groningen. Geloof dat daar maar 100 mensen wonen. En maar 10 km van stad Groningen dacht ik.quote:Op zondag 21 juni 2015 19:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gewoon beide doen dus. Eerst naar Ibiza, helemaal los gaan, en dan een weekje tot rust in de oase die Drenthe heet.
Mjah, maar tochquote:Op zondag 21 juni 2015 19:43 schreef Scrummie het volgende:
Haha, geld moet verdiend worden Div. Even klikken, Danny blij.
En ga film kijken. Kingsman, The Secret Service. Goed he.
Weekje Ibiza = 4 weken in Drenthequote:Op zondag 21 juni 2015 19:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb familie in Saaksum in Groningen. Geloof dat daar maar 100 mensen wonen. En maar 10 km van stad Groningen dacht ik.
En ja Ibiza en Drenthe. Is allebei mooi. Ik kijk wel wat mijn portemonnee beslist
denk het welquote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:06 schreef theguyver het volgende:
[..]hoi tjacka ga je die 2 weken nog werken met die maat van je?
Damn. Zat er veel geld in? En pasjes enzo?quote:Op zondag 21 juni 2015 22:17 schreef Tjacka het volgende:
gisternacht gerold
vind ik mijn portomonnee vanochtend terug bij een kroeg waar ik helemaal niet geweest ben
20 eu wegquote:Op zondag 21 juni 2015 23:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Damn. Zat er veel geld in? En pasjes enzo?
Maar je weet nog wel hoe je bent thuis gekomen?quote:Op zondag 21 juni 2015 23:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
20 eu weg
pasjes zaten er in
schade valt mee
ik ben niet in die kroeg geweestquote:Op zondag 21 juni 2015 23:07 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Maar je weet nog wel hoe je bent thuis gekomen?
Kun je alles blokkeren en nieuwe aanvragen. Gedoequote:Op zondag 21 juni 2015 23:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
20 eu weg
pasjes zaten er in
schade valt mee
heel raarquote:Op zondag 21 juni 2015 23:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ben niet in die kroeg geweest
ging waar ik uit ging vanochtend heen
hier niet maar hoorde dat ze daar en daar wel wat gevonden hebben
ik: oh maar daar ben ik niet geweest
barvrouw: ga gewoon heen voor de zekerheid
ik heen lag hij daar dus gewoon
kapot raar
daarom ben ik ook blij dat ik gevonden hebquote:Op zondag 21 juni 2015 23:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kun je alles blokkeren en nieuwe aanvragen. Gedoe
En dan liggen divje en scrummie te maffen.quote:Op maandag 22 juni 2015 01:37 schreef Wingding het volgende:
ik ben nu heel verdrietig, wie troost me?
godver een simpele beurt zou me nu wel heel erg helpen![]()
sorry heb ik niet gezegd![]()
goedemorgen, ik had een beetje ruzie met mijn vader en was daar verdrietig om maar het gaat wel weer, toch maar eens afleren dat drama gedoequote:Op maandag 22 juni 2015 08:20 schreef Scrummie het volgende:
Goedemorgen!
@wingding, whatsup? Simpele beurten doe ik niet, alleen die met detail.
@b zie hierboven.
Grow some balls, kerels hebben dat drama gedoe nietquote:Op maandag 22 juni 2015 08:43 schreef Wingding het volgende:
[..]
goedemorgen, ik had een beetje ruzie met mijn vader en was daar verdrietig om maar het gaat wel weer, toch maar eens afleren dat drama gedoe
ik heb ballen, grotere dan jijquote:Op maandag 22 juni 2015 08:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Grow some balls, kerels hebben dat drama gedoe niet.
Maar dat is wel lullig, vooral op vaderdag dan. Waar had je ruzie over?
Het komt wel vanuit een goeie bedoeling natuurlijkquote:Op maandag 22 juni 2015 08:52 schreef Wingding het volgende:
[..]
ik heb ballen, grotere dan jij![]()
nou hij is nogal beschermend en constant bang dat ik in zeven sloten tegelijk loop, zal voor iedere vader wel gelden maar soms staat me dat een beetje tegen, is een lieve man met een klein hartje
ja ik snap hem wel hoor maar we hebben elkaar al een hoop lieve berichtjes gestuurd, dus ik ben weer rustig nuquote:Op maandag 22 juni 2015 08:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het komt wel vanuit een goeie bedoeling natuurlijk. Maar dat zie je zelf ook wel. Vaders en hun kleine meisjes ...
En die ballen.. zou ik ook zeggen.
Dat laatste betwijfel ik niet.quote:Op maandag 22 juni 2015 08:58 schreef Wingding het volgende:
[..]
ja ik snap hem wel hoor maar we hebben elkaar al een hoop lieve berichtjes gestuurd, dus ik ben weer rustig nu
en gladdere ook
ik ben vandaag lekker vrij dus ik kan doen en laten wat ik wil vandaag, ik ga in mijn joggingbroek wonen en een overdosis koffie drinkenquote:Op maandag 22 juni 2015 09:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat laatste betwijfel ik niet..
En gelukkig maar, niets is stommer dan de maandag verdrietig te beginnen, je moet immers nog een hele week.
Prima planquote:Op maandag 22 juni 2015 09:08 schreef Wingding het volgende:
[..]
ik ben vandaag lekker vrij dus ik kan doen en laten wat ik wil vandaag, ik ga in mijn joggingbroek wonen en een overdosis koffie drinken
nou ja een beetje poetsen mag ook wel als ik hier om me heen kijkquote:Op maandag 22 juni 2015 09:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Prima planDat heb ik gister gedaan, op de koffie na. Die koffie doe ik vandaag wel, werk
Wat komt dat komt, en zo niet, niet. Morgen is er weer een dag.quote:Op maandag 22 juni 2015 09:16 schreef Wingding het volgende:
[..]
nou ja een beetje poetsen mag ook wel als ik hier om me heen kijk![]()
geen hobby van me vrees ik
ik raus er gewoon een uurtje doorheen en daarna ga ik mezelf lekker verwennen en belonen met een uitgebreid ontbijtjequote:Op maandag 22 juni 2015 09:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat komt dat komt, en zo niet, niet. Morgen is er weer een dag.
klinkt goed! geniet er van alvastquote:Op maandag 22 juni 2015 09:23 schreef Wingding het volgende:
[..]
ik raus er gewoon een uurtje doorheen en daarna ga ik mezelf lekker verwennen en belonen met een uitgebreid ontbijtje
Goedemorrge, en niet aardig van jequote:Op maandag 22 juni 2015 10:30 schreef schommelstoel het volgende:
Wing is verdrietig om een voorval met haar vader, en even later zien we haar zeggen dat ze seks nu wel ff kan gebruiken.
Dit is een duidelijk een voorbeeld van een jonge vrouw met daddy issues.
Sentimenteel gedoe.
Goedenmorgen allen, en welkom Lavenderr!
De waarheid is niet altijd leuk, maar je kan er altijd van lerenquote:
ja graagquote:Op maandag 22 juni 2015 10:33 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
De waarheid is niet altijd leuk, maar je kan er altijd van leren
Kopje koffie?
Daar heb je ook volkomen gelijk in, liever eerlijkheid die soms even hard kan overkomen, dan dat ontwijkende gedrag en masker.quote:Op maandag 22 juni 2015 10:36 schreef Wingding het volgende:
[..]
ja graag![]()
wij uitten ons nu eenmaal anders, beter dan opkroppen als je het mij vraagt
mijn neefje haalde me gisteren op en we raakten aan de praat zodat ik met lege handen plotseling binnen stondquote:Op maandag 22 juni 2015 10:42 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Daar heb je ook volkomen gelijk in, liever eerlijkheid die soms even hard kan overkomen, dan dat ontwijkende gedrag en masker.
weet je ook wat je aan elkaar hebt.
Nog tankstationbloementje gevonden, of toch zo'n douchepakket
Hai, wel lekker geslapen?quote:
Behoorlijk ja, hoe kan dat tochquote:Op maandag 22 juni 2015 10:44 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Mogguh!
De topics zijn hard gegaan zeg.
Fijne vaderdag he pap!quote:Op maandag 22 juni 2015 10:44 schreef Wingding het volgende:
[..]
mijn neefje haalde me gisteren op en we raakten aan de praat zodat ik met lege handen plotseling binnen stond
Goedzo!quote:Op maandag 22 juni 2015 10:47 schreef Wingding het volgende:
[..]
heerlijk diagonaal en zacht geslapen ja
Mwoah, weer heeel raar gedroomd. Even mezelf weer bij elkaar rapenquote:
hoiiii goedenmorgenquote:Op maandag 22 juni 2015 10:49 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemorgen allemaal![]()
Toepasselijk muziekje erbij?
ooooooooh waarover?quote:Op maandag 22 juni 2015 10:51 schreef Divje het volgende:
[..]
Mwoah, weer heeel raar gedroomd. Even mezelf weer bij elkaar rapen![]()
Past ook goed in BMW!quote:Op maandag 22 juni 2015 10:49 schreef Lavenderr het volgende:
Lavquote:Op maandag 22 juni 2015 10:49 schreef Lavenderr het volgende:
Ja, het was heerlijk daar. Zei gisteren al hier dat je bevoorrecht bent als je daar woont. Erg mooiquote:Op maandag 22 juni 2015 10:53 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Past ook goed in BMW!
Zag dat je hebt genoten in Drenthe
Goed tot rust gekomen?
Normaal ook nooit! Maar zit nu in een stop-periode, en dan zijn de dromen echt heel intens en 'real'. Word dan wakker ben dan nog een beetje van het padje afquote:Op maandag 22 juni 2015 10:57 schreef Wingding het volgende:
[..]![]()
ik onthou bijna nooit dromen eigenlijk
Ik heb zelf het idee dat ik het meeste droom net voor ik wakker wordt. Op het einde van de slaap bedoel ik. Soms ben ik nog druk aan het rennen of zo en dan word ik wakker.quote:Op maandag 22 juni 2015 10:58 schreef Divje het volgende:
[..]
Normaal ook nooit! Maar zit nu in een stop-periode, en dan zijn de dromen echt heel intens en 'real'. Word dan wakker ben dan nog een beetje van het padje af
quote:Op maandag 22 juni 2015 10:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb zelf het idee dat ik het meeste droom net voor ik wakker wordt. Op het einde van de slaap bedoel ik. Soms ben ik nog druk aan het rennen of zo en dan word ik wakker.
quote:Op maandag 22 juni 2015 10:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Wingding, je hebt hier heel wat teweeg gebracht las ik
Op TRU is een dromentopic, is best interessant om te lezen Divquote:Op maandag 22 juni 2015 11:00 schreef Divje het volgende:
[..]Weet niet precies hoe dat zit, maar dat heb ik ook
Geeft toch niks? Iedereen is anders en iedereen is welkom en nieuw bloed is altijd leuk .quote:
dat lijkt gewoon eng om mee te makenquote:Op maandag 22 juni 2015 11:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat je weet wat je droomt en je je dromen kan sturen. De beste trip ooit zeg maar.
Nee joh, is prachtigquote:Op maandag 22 juni 2015 11:09 schreef Wingding het volgende:
[..]
dat lijkt gewoon eng om mee te maken
quote:Op maandag 22 juni 2015 11:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee joh, is prachtig. Stel nou dat je vannacht niet verdrietig was en aan het dromen was; hoppa, je simpele beurt binnen handbereik.
Mooie omgeving, klopt!quote:Op maandag 22 juni 2015 10:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, het was heerlijk daar. Zei gisteren al hier dat je bevoorrecht bent als je daar woont. Erg mooi
Mja, da's wel een dingetje ja. Alles wat je hier aangeschoten zegt word later tegen je gebruikt. Of voor je gebruikt. Ofzo.quote:Op maandag 22 juni 2015 11:12 schreef Wingding het volgende:
[..]![]()
ik moet niet meer aangeschoten typen
Valkenburg, leuk stappen daar in die kroegjesquote:Op maandag 22 juni 2015 11:20 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Mooie omgeving, klopt!
Alleen zoek ik nu iets buiten Drenthe, Valkenburg lijkt ook erg mooi als ik dat zo zie op google.
ja inderdaad, wellicht niet zo snugger van mijquote:Op maandag 22 juni 2015 11:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mja, da's wel een dingetje ja. Alles wat je hier aangeschoten zegt word later tegen je gebruikt. Of voor je gebruikt. Ofzo.
Top!quote:Op maandag 22 juni 2015 11:22 schreef Wingding het volgende:
[..]
Valkenburg, leuk stappen daar in die kroegjes
Dat is ook weer waar.quote:Op maandag 22 juni 2015 11:23 schreef Wingding het volgende:
[..]
ja inderdaad, wellicht niet zo snugger van mij![]()
maar goed, je leeft maar 1 keertje
ik vind het superleuk daar, alsof je in het buitenland bent zelfs en de omgeving is trouwens ook erg mooi, langs de Geul daar, echt prachtigquote:Op maandag 22 juni 2015 11:25 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Top!
Zag de omgeving, wat erg mooi lijkt.
Was alleen niet zeker van de horeca, maar dat zit ook wel goed dus?
Prijs je gelukkigquote:Op maandag 22 juni 2015 11:30 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Hier schijnt af en toe de zon gewoon.
Bijna? Te lui voor?quote:Op maandag 22 juni 2015 11:32 schreef Wingding het volgende:
[..]
het is zelfs koud op mijn bankje in mijn jogging, zou bijna een dekentje gaan halen
Precies!quote:Op maandag 22 juni 2015 11:31 schreef Wingding het volgende:
[..]
ik vind het superleuk daar, alsof je in het buitenland bent zelfs en de omgeving is trouwens ook erg mooi, langs de Geul daar, echt prachtig
Maar als je even het buitenland in wil ben je ook zo in Belgie of Duitsland. Als als je er niet te lang wil zijn doe je een ronde om de grenspaal bij het drielandenpunt.quote:Op maandag 22 juni 2015 11:44 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Precies!
Wel in Nederland maar toch een vakantie idee, top!
hahaha breng voor mij ook wat mee dan en dan doe ook maar een lief vriendje als ze die toevallig in de uitverkoop hebbenquote:
Als je over een jaar of 10 nog steeds op zoek bent geef ik je mijn nummer wel.quote:Op maandag 22 juni 2015 12:04 schreef Wingding het volgende:
[..]
hahaha breng voor mij ook wat mee dan en dan doe ook maar een lief vriendje als ze die toevallig in de uitverkoop hebben
quote:Op maandag 22 juni 2015 12:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nog niks gehoord zeker uit Duitsland Scrum?
waarom over tien jaar dan?quote:Op maandag 22 juni 2015 12:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als je over een jaar of 10 nog steeds op zoek bent geef ik je mijn nummer wel.
Nou, als je ergens op zit te wachten werkt dat wel zo hoor. Laat ze verdorie bellenquote:Op maandag 22 juni 2015 12:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar 'begin deze week' is natuurlijk een te ruim begrip voor die hersens van mij. Schijnbaar is dat dus niet 9 uur 's ochtends op maandag
Vind ik nou ook. Langzame duitsers. Maar ze moeten afspraak maken met huidige bewoonster. Al mag die er van mij ook wel blijven wonen eigenlijk als 't er een beetje uit ziet.quote:Op maandag 22 juni 2015 12:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, als je ergens op zit te wachten werkt dat wel zo hoor. Laat ze verdorie bellen
ik ben eigenlijk best rustig als ik mijn vriendinnen zo bekijkquote:Op maandag 22 juni 2015 12:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nu ben je veel te wild voor mij en ik te saai voor jou![]()
.
Haha, zijn die echt zo erg ja? Vrouwen ...quote:Op maandag 22 juni 2015 12:12 schreef Wingding het volgende:
[..]
ik ben eigenlijk best rustig als ik mijn vriendinnen zo bekijk
het betere rooie oortjeswerk, beesten zijn het gewoon, heerlijk die verhalen en zo kom ik toch nog een beetje aan mijn trekkenquote:Op maandag 22 juni 2015 12:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, zijn die echt zo erg ja? Vrouwen ...
Is het dan ook zo als jullie elkaar die verhalen vertellen dat van 't 1 het ander komt? Of werkt dat alleen in films zo?quote:Op maandag 22 juni 2015 12:18 schreef Wingding het volgende:
[..]
het betere rooie oortjeswerk, beesten zijn het gewoon, heerlijk die verhalen en zo kom ik toch nog een beetje aan mijn trekken
Er moet ook een stukje opnieuw gepleisterd worden..quote:Op maandag 22 juni 2015 12:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Is het dan ook zo als jullie elkaar die verhalen vertellen dat van 't 1 het ander komt? Of werkt dat alleen in films zo?
(even Div's plafond helpen)
Thanks Fogel, Goed advies, zal het erbij zettenquote:Op maandag 22 juni 2015 12:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar als je even het buitenland in wil ben je ook zo in Belgie of Duitsland. Als als je er niet te lang wil zijn doe je een ronde om de grenspaal bij het drielandenpunt.
Tip: doe een tour in een van de mergelgrotten.
quote:Op maandag 22 juni 2015 12:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Is het dan ook zo als jullie elkaar die verhalen vertellen dat van 't 1 het ander komt? Of werkt dat alleen in films zo?
(even Div's plafond helpen)
Ben weer binnen, die klapperd was wel ergquote:Op maandag 22 juni 2015 12:23 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Thanks Fogel, Goed advies, zal het erbij zetten![]()
Divje heeft pech, plensbui hier, en één hele harde donderslag.
onweer ja? wat een ruk zomer tot nu toe zegquote:Op maandag 22 juni 2015 12:22 schreef Divje het volgende:
Godver wat ewen klapperd netloop je ook net onder een boom
KABLAMMMO
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen ja. Daar worden 'wij' niet de grond in getrapt, nee, compleet afgemaakt waarschijnlijk.quote:Op maandag 22 juni 2015 12:23 schreef Wingding het volgende:
[..]![]()
daar wil je als man helemaal niet eens bij zijn
Langzaam zomersquote:Op maandag 22 juni 2015 12:24 schreef Wingding het volgende:
[..]
onweer ja? wat een ruk zomer tot nu toe zeg
beetje roddel en achterklap wel ja, onder anderequote:Op maandag 22 juni 2015 12:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen ja. Daar worden 'wij' niet de grond in getrapt, nee, compleet afgemaakt waarschijnlijk.
Ach ja. We weten er alles van, dus sja.quote:Op maandag 22 juni 2015 12:26 schreef Wingding het volgende:
[..]
beetje roddel en achterklap wel ja, onder andere
quote:Op maandag 22 juni 2015 12:25 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Langzaam zomers
Het zit er wel aan te komen dus
The last ship vind ik ook leukquote:Op maandag 22 juni 2015 12:37 schreef Divje het volgende:
True Detective is weer begonnen![]()
![]()
WAAAAAH
![]()
![]()
En Colin Farrell![]()
/nohomo
omg omg omg en The Last Ship ookheerlijke pulp.
Bye![]()
Moet nog wachten tot de download klaar isquote:
Defiance nooit gezien, trekt me niet zo dacht ikquote:Op maandag 22 juni 2015 12:42 schreef Wingding het volgende:
[..]
The last ship vind ik ook leuken Defiance
The last shipquote:Op maandag 22 juni 2015 12:45 schreef Divje het volgende:
[..]
Moet nog wachten tot de download klaar is
Maar bedankt!
[..]
Defiance nooit gezien, trekt me niet zo dacht ik
The Last Ship is net zoals Under The Dome. Zo slecht dat het leuk is
Die Kapitein is knapperquote:Op maandag 22 juni 2015 12:48 schreef Wingding het volgende:
[..]
The last ship![]()
ik vind die ene man zo leuk,en lekker ook![]()
Adam Baldwin
neeeeeeeeeh, die twinkeltjes in Adam zijn ogen *smelt*quote:Op maandag 22 juni 2015 12:53 schreef Divje het volgende:
[..]
Die Kapitein is knapperEric Dane
En die speelde ook in Grey's Anatomy, toen dat nog goeed was
quote:Op maandag 22 juni 2015 12:55 schreef Wingding het volgende:
[..]
neeeeeeeeeh, die twinkeltjes in Adam zijn ogen *smelt*
Die twinkeling van Adam valt toch in het niet bij die body van Ericquote:
ik vind hem leuk, laat mequote:Op maandag 22 juni 2015 12:58 schreef Divje het volgende:
[..]
Die twinkeling van Adam valt toch in het niet bij die body van Eric
En ja.
Ik laat je ook wel heurrrquote:Op maandag 22 juni 2015 13:01 schreef Wingding het volgende:
[..]
ik vind hem leuk, laat me
zeker in Firefly
quote:Op maandag 22 juni 2015 13:00 schreef schommelstoel het volgende:
Moooom, Divje won't come out of the closet!!
in bedje onder de dekens kruipenquote:Op maandag 22 juni 2015 13:02 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik laat je ook wel heurrr
[..]
Durf er ook niet uithet onweert!
Neee, daar heb ik geen tvquote:
quote:Op maandag 22 juni 2015 13:08 schreef Divje het volgende:
[..]
Neee, daar heb ik geen tvDus gewoon op de bank
hand in de broek en de andere hand in een zak chips
sorryquote:Op maandag 22 juni 2015 13:07 schreef Scrummie het volgende:
Ik word jaloers op al die bankjes series en dekentjes.
Zou leuk zijn als het een pittige chips isquote:
ik doe dat ook wel eens zonder dat ik het in de gaten hebquote:Op maandag 22 juni 2015 13:09 schreef Divje het volgende:
[..]
Hmm. Links = chips, rechts = broek. Standaard
Sensations Thai Sweet Chiliquote:Op maandag 22 juni 2015 13:10 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als het een pittige chips is
Alle kinderen zeggen Ja tegen Ranja!
Bij de lidl hebben ze een nieuwe smaak chips: spicy chicken jamaica style. Straks maar eens halen. Klinkt lekkerquote:Op maandag 22 juni 2015 13:10 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als het een pittige chips is
Alle kinderen zeggen Ja tegen Ranja!
Oeh, klinkt wel verleidelijk !quote:Op maandag 22 juni 2015 13:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Bij de lidl hebben ze een nieuwe smaak chips: spicy chicken jamaica style. Straks maar eens halen. Klinkt lekker
Kan jij ze voorproeven en hoor ik het van je? Als jij het niks vindt haal ik ze niet.quote:Op maandag 22 juni 2015 13:12 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Oeh, klinkt wel verleidelijk !
Zo straks ook eens kijken
aaaaah liefquote:Op maandag 22 juni 2015 13:14 schreef schommelstoel het volgende:
Als ik geluid kon posten deed ik het, die kat van mij ligt weer eens overdreven hard te spinnen bij mij op schoot.
Aandachtskater
Moeilijk om zo van de bank omhoog te komen
Hoiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
quote:Op maandag 22 juni 2015 13:19 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Hoileuk beestje,echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en mooie handen valt me op![]()
quote:Op maandag 22 juni 2015 13:19 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
HoiAwwwww wat een poepieeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
Ja hij heeft zo zijn momenten.quote:
Haha uuh dankje?quote:Op maandag 22 juni 2015 13:20 schreef Wingding het volgende:
[..]
leuk beestje,echt![]()
en mooie handen valt me op
Al die punten zou ik 'm al vergeven, puur omdattie zo cute isquote:Op maandag 22 juni 2015 13:27 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ja hij heeft zo zijn momenten.
Meestal is het een klungel die overal bij wil zijn, over je toetsenbord lopen, voor de tv gaan zitten en het ergste....doodleuk de wc openen en bij je komen zitten
[..]
Haha uuh dankje?
Een compliment om je handen, wauw.
kleine handenfetish hierquote:Op maandag 22 juni 2015 13:27 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ja hij heeft zo zijn momenten.
Meestal is het een klungel die overal bij wil zijn, over je toetsenbord lopen, voor de tv gaan zitten en het ergste....doodleuk de wc openen en bij je komen zitten
[..]
Haha uuh dankje?
Een compliment om je handen, wauw.
quote:Op maandag 22 juni 2015 13:29 schreef Wingding het volgende:
[..]
kleine handenfetish hier![]()
nou ja niet kleine handen dan
quote:Op maandag 22 juni 2015 13:29 schreef Wingding het volgende:
[..]
Wat weet jij jezelf soms te presenteren zegquote:Op maandag 22 juni 2015 13:29 schreef Wingding het volgende:
[..]
SEX / Wat is geiler accent of ABN?quote:Op maandag 22 juni 2015 13:30 schreef Scrummie het volgende:
Maar wingding, hoe kom jij eigenlijk op fok?
gewoon in een rare impuls, collegaatje had het er vorige week over en ik brabbel graag dus ik dacht eens even proberen danquote:Op maandag 22 juni 2015 13:30 schreef Scrummie het volgende:
Maar wingding, hoe kom jij eigenlijk op fok?
Wat ik me dan weer afvraag, hoe kom je in BNW verzeildquote:Op maandag 22 juni 2015 13:32 schreef Wingding het volgende:
[..]
gewoon in een rare impuls, collegaatje had het er vorige week over en ik brabbel graag dus ik dacht eens even proberen dan![]()
ik las altijd wel al mee al lang eigenlijk
Fijne middagquote:Op maandag 22 juni 2015 13:33 schreef schommelstoel het volgende:
Mensen!
Totziens, ik ben er van door.
Beetje jammer van de regen
doeiiquote:Op maandag 22 juni 2015 13:33 schreef schommelstoel het volgende:
Mensen!
Totziens, ik ben er van door.
Beetje jammer van de regen
Wie is je collega op fok dan? Bekende van hier?quote:Op maandag 22 juni 2015 13:32 schreef Wingding het volgende:
[..]
gewoon in een rare impuls, collegaatje had het er vorige week over en ik brabbel graag dus ik dacht eens even proberen dan![]()
ik las altijd wel al mee al lang eigenlijk
ja dat snap ik zelf ook niet goed eigenlijkquote:Op maandag 22 juni 2015 13:33 schreef Divje het volgende:
[..]
Wat ik me dan weer afvraag, hoe kom je in BNW verzeild
aardig en vriendelijk is een understatement. Je mag jezelf gelukkig prijzen dat je ons gevonden hebt. Wij zijn het beste dat de mensheid is overkomen in pakweg de laatste 40-45 jaar.quote:Op maandag 22 juni 2015 13:35 schreef Wingding het volgende:
[..]
ja dat snap ik zelf ook niet goed eigenlijkik weet amper waar het voor staat eigenlijk maar jullie zijn wel aardig en vriendelijk
dat weet ik niet eens, ik zal haar eens vragen, dat is wel leuk jaquote:Op maandag 22 juni 2015 13:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wie is je collega op fok dan? Bekende van hier?
Stonden we toevallig bij actieve topicsquote:Op maandag 22 juni 2015 13:35 schreef Wingding het volgende:
[..]
ja dat snap ik zelf ook niet goed eigenlijkik weet amper waar het voor staat eigenlijk maar jullie zijn wel aardig en vriendelijk
Hear hearquote:Op maandag 22 juni 2015 13:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
aardig en vriendelijk is een understatement. Je mag jezelf gelukkig prijzen dat je ons gevonden hebt. Wij zijn het beste dat de mensheid is overkomen in pakweg de laatste 25-30 jaar.
quote:Op maandag 22 juni 2015 13:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
aardig en vriendelijk is een understatement. Je mag jezelf gelukkig prijzen dat je ons gevonden hebt. Wij zijn het beste dat de mensheid is overkomen in pakweg de laatste 25-30 jaar.
ja dat klopt inderdaad !!!! daar kijk ik meestal of er een leuk iets bij staatquote:Op maandag 22 juni 2015 13:37 schreef Divje het volgende:
[..]
Stonden we toevallig bij actieve topics
Hm, nog een haar. is die net zo leuk als jij?quote:Op maandag 22 juni 2015 13:36 schreef Wingding het volgende:
[..]
dat weet ik niet eens, ik zal haar eens vragen, dat is wel leuk ja
quote:Op maandag 22 juni 2015 13:38 schreef Wingding het volgende:
[..]
ja dat klopt inderdaad !!!! daar kijk ik meestal of er een leuk iets bij staat
dankjewelquote:Op maandag 22 juni 2015 13:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hm, nog een haar. is die net zo leuk als jij?
Klinkt goed. Maar collega van je horeca of heb je nog ander werk?quote:Op maandag 22 juni 2015 13:40 schreef Wingding het volgende:
[..]
dankjewel![]()
ik vind haar wel tof en spontaan ja, volgens mij is ze ook gewoon heel lief
Mad max! Schijnt goed te zijn toch?quote:Op maandag 22 juni 2015 13:45 schreef Divje het volgende:
Shit.. twijfel.
Ga ik nu eerst The Last Ship of True Detective kijken. Heb ook wel zin in een filmpje maar dan kan ik kiezen uit Poltergeist of Mad Max. Of American Poltergeist.. Horror + boobs is altijd geinig.
Scrum, help?
Ja, wel goede dingen over gehoord idd. Maar dat hele drukke geweld heb ik niet zoveel zin in, denk ikquote:Op maandag 22 juni 2015 13:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mad max! Schijnt goed te zijn toch?
Gister die Kingsman film gekeken, toffe film man haha.. Bizarre stijl af en toe. Prachtig
dat overgeven op het eindequote:Op maandag 22 juni 2015 13:52 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja, wel goede dingen over gehoord idd. Maar dat hele drukke geweld heb ik niet zoveel zin in, denk ik
Poltergeist doe ik vanavond wel. Denk nu toch maar The Last Ship. 2 afleveringen achter elkaar, heerlijk.
Kingsman is de leukste film die ik tot nu toe heb gezien dit jaarGaat sowieso nog een keer bekeken worden
Die rol van Samuel L Jackson ook
Ja echt bizar prachtigquote:Op maandag 22 juni 2015 13:52 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja, wel goede dingen over gehoord idd. Maar dat hele drukke geweld heb ik niet zoveel zin in, denk ik
Poltergeist doe ik vanavond wel. Denk nu toch maar The Last Ship. 2 afleveringen achter elkaar, heerlijk.
Kingsman is de leukste film die ik tot nu toe heb gezien dit jaarGaat sowieso nog een keer bekeken worden
Die rol van Samuel L Jackson ook
ik werk zelf ook bij een soort van klein uitzendbureau voor de industriequote:Op maandag 22 juni 2015 13:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klinkt goed. Maar collega van je horeca of heb je nog ander werk?
Aah oke, leuk leuk. Beide.quote:Op maandag 22 juni 2015 13:54 schreef Wingding het volgende:
[..]
ik werk zelf ook bij een soort van klein uitzendbureau voor de industrie
's-avonds een hele hese stem levert dat op
Poltergeist (2015) - IMDbquote:Op maandag 22 juni 2015 13:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja echt bizar prachtigBriljante film en idd, leuk gewoon om te kijken
.
Poltergeist is die gereboot ofzo?
Hahaquote:
5,2 op IMDBquote:Op maandag 22 juni 2015 13:57 schreef Scrummie het volgende:
Hm, die Poltergeist ga ik dan ook even checken binnenkort. Hou wel van ouderwetse horror.
Er is nu een screener te downloaden, dacht altijd dat dat van die gare dvd rips zijn, maar nu gewoon 1080pquote:Op maandag 22 juni 2015 13:57 schreef Scrummie het volgende:
Hm, die Poltergeist ga ik dan ook even checken binnenkort. Hou wel van ouderwetse horror.
wat jij zegtquote:Op maandag 22 juni 2015 13:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
40-45quote:Op maandag 22 juni 2015 13:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jammer ja.quote:
Jij gaat je vermaken met The Last Ship, wat een beginquote:Op maandag 22 juni 2015 14:03 schreef Wingding het volgende:
op imdb vind ik dat toch wel een goede graadmeter maar ik kijk ook gewoon pulp hoor, gewoon omdat het kan
Ja? kannie wachtenquote:Op maandag 22 juni 2015 14:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Jij gaat je vermaken met The Last Ship, wat een begin![]()
kusje op je vervelende dagquote:Op maandag 22 juni 2015 14:26 schreef schommelstoel het volgende:
Alles maar even gebeld, kut weer.
Andere keer.
Vervelende vrije dag zo zeg.
Dankje, maakt het iets dragelijkerquote:
sterker nog, ik zet hem net opquote:Op maandag 22 juni 2015 14:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Jij gaat je vermaken met The Last Ship, wat een begin![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |