Nou, zo van. WD is er 2,5 dag, liefdesbrieven en naaktfoto's. Hopsaketee. Enzo. Denk ik.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Deed ik ook. Maar dan snap ik jou niet.
Oooooh zo! Snappem.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:32 schreef Divje het volgende:
[..]
Nou, zo van. WD is er 2,5 dag, liefdesbrieven en naaktfoto's. Hopsaketee. Enzo. Denk ik.
Die staat op repeat. Elke dag alle dag vanaf vandaag.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:33 schreef schommelstoel het volgende:
Nog één keertje dan![]()
Als je bitch wil chillen is geen probleem,
dan ga ik er heen, ik kom niet alleen,
want ik heb drank en drugs. ik heb drank en drugs
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee niet weeeeeeeheeerquote:Op zondag 21 juni 2015 15:33 schreef schommelstoel het volgende:
Nog één keertje dan![]()
Als je bitch wil chillen is geen probleem,
dan ga ik er heen, ik kom niet alleen,
want ik heb drank en drugs. ik heb drank en drugs
quote:Op zondag 21 juni 2015 15:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Snap ik niet. Kan je het verduidelijken met een foto?
Zou mij niks verbazen als dit nummer over een week of wat in de top 5 staat.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:34 schreef Divje het volgende:
[..]
Die staat op repeat. Elke dag alle dag vanaf vandaag.
Dat album staan nog wel 2/3 nummertjes op die leuk zijn, rest is meuk
Zeer zekers een mooie dame, gelukkig bestaan ze nog, vrouwen met echte wenkbrauwenquote:Op zondag 21 juni 2015 15:35 schreef Wingding het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee niet weeeeeeeheeer
wel stiekem een knap meisje
Ronnie Flex, die naam alleen al is genoeg om die jeugd van tegenwoordig te laten stuiteren. Net zoals Mr. Polska, en Boaz vd Beatz. Al zijn die laatste 2 wel baasquote:Op zondag 21 juni 2015 15:36 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Zou mij niks verbazen als dit nummer over een week of wat in de top 5 staat.
'Alle tieners zeggen ja tegen mdma'
Hoe komt ie erop
Dope D.O.D, Groningers die het goed doen in het buitenlandquote:Op zondag 21 juni 2015 15:39 schreef Divje het volgende:
[..]
Ronnie Flex, die naam alleen al is genoeg om die jeugd van tegenwoordig te laten stuiteren. Net zoals Mr. Polska, en Boaz vd Beatz. Al zijn die laatste 2 wel baas
En tjah, omdat het wrs de keiharde realiteit is
Dope D.O.D. vond ik eerder wel vet ja, maar toen luisterde ik ook nog dubstep en trapquote:Op zondag 21 juni 2015 15:42 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dope D.O.D, Groningers die het goed doen in het buitenland![]()
Luister eigenlijk weer ff classics op spotify nu
Bill withers - lean on me.
The police - Can't stand losing you
Was er een doventolk nodig, of konden ze zo ook wel liplezen.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:36 schreef Wingding het volgende:
[..]
had je me gisteren moeten zien, ik trok vacuum zowat in mijn catsuit zo strak zat die, kon het ook wel merken aan de mannen![]()
Foto's.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:36 schreef Wingding het volgende:
[..]
had je me gisteren moeten zien, ik trok vacuum zowat in mijn catsuit zo strak zat die, kon het ook wel merken aan de mannen![]()
quote:Op zondag 21 juni 2015 15:48 schreef Divje het volgende:
Als WingDing hier nou nog 2 weken blijft. Denk dat ik dan wel klaar ben met het plafond witten.
voelde me wel flink bekeken jaquote:Op zondag 21 juni 2015 15:46 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Was er een doventolk nodig, of konden ze zo ook wel liplezen.
quote:Op zondag 21 juni 2015 15:48 schreef Divje het volgende:
Als WingDing hier nou nog 2 weken blijft. Denk dat ik dan wel klaar ben met het plafond witten.
quote:
Goed bezigquote:Op zondag 21 juni 2015 15:57 schreef Wingding het volgende:
deze maar volgens mij heeft deze geen rits achter![]()
https://shechive.files.wordpress.com/2012/10/catsuit-outfit-6.jpg
dat zou ik dan weer niet eens durvenquote:Op zondag 21 juni 2015 15:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Goed bezig.
En die mag je wel aan op onze eerste date.
Jawel, durf je wel.quote:
nou ja zo een restaurant binnen lopenquote:Op zondag 21 juni 2015 16:01 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Jawel, durf je wel.
Alleen weet jij dat zelf nog niet
Gaan we uit eten op onze eerste date? Leuk.quote:Op zondag 21 juni 2015 16:02 schreef Wingding het volgende:
[..]
nou ja zo een restaurant binnen lopen
Nee ben met rooie saus bezig.quote:Op zondag 21 juni 2015 16:00 schreef schommelstoel het volgende:
Div is nu wel heel verdacht stil, zou hij het plafond aan het witten zijn?
Zou wel een hele 'strakke' actie zijnquote:Op zondag 21 juni 2015 16:02 schreef Wingding het volgende:
[..]
nou ja zo een restaurant binnen lopen
natuurlijk, jij betaald tochquote:Op zondag 21 juni 2015 16:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gaan we uit eten op onze eerste date? Leuk.
Tuurlijk betaal ik. En deal, jij doet ze dicht, ik doe ze weer open. Prima prima.quote:Op zondag 21 juni 2015 16:05 schreef Wingding het volgende:
[..]
natuurlijk, jij betaald toch![]()
en ik doe alle knoopjes dicht
if you'rre luckyquote:Op zondag 21 juni 2015 16:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Tuurlijk betaal ik. En deal, jij doet ze dicht, ik doe ze weer open. Prima prima.
jajaquote:Op zondag 21 juni 2015 16:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee nee lieverd, if *you* are lucky. Godsgeschenk enzo.
quote:Op zondag 21 juni 2015 16:08 schreef Scrummie het volgende:
Ik ga maar douchen zo. Koud, na de foto van Wingding in catsuit.
quote:
Nee, en ja. Zolang je bij het afdakje blijft kan er weinig misgaan.quote:
sorryquote:Op zondag 21 juni 2015 16:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zeg, wanneer stop je met mijn fotoboek ding pagina te stalken? 5 keer achter elkaar jij!
Check nog eensquote:Op zondag 21 juni 2015 16:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zeg, wanneer stop je met mijn fotoboek ding pagina te stalken? 5 keer achter elkaar jij!
weinig te zien daarquote:Op zondag 21 juni 2015 16:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geeft niks hoor, krijg ik zelfvertrouwen van.
Kan je uitzetten geloof ikquote:Op zondag 21 juni 2015 16:16 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Waarom zie ik dat icoontje niet dan?
Nu wel toch ?quote:Op zondag 21 juni 2015 16:16 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Waarom zie ik dat icoontje niet dan?
Deze [ afbeelding ]
Groetjessquote:Op zondag 21 juni 2015 16:17 schreef Wingding het volgende:
Ik moet ook gaan, vader verblijden, doeidoei
Komt wrs omdat ik er nooit wat mee gedaan heb. Net m'n profiel aangepast en opeens zag ik het icoontjequote:
Veel plezierquote:Op zondag 21 juni 2015 16:17 schreef Wingding het volgende:
Ik moet ook gaan, vader verblijden, doeidoei
Ben je weer helemaal beter Sara?quote:Op zondag 21 juni 2015 16:55 schreef sararaats het volgende:
Nog steeds Luilaksmurf maar vanaf morgen er volledig tegenaan.
Morgen werken, dinsdag hulp in huis en kapper.
over een kleine 2 wekenquote:Op zondag 21 juni 2015 16:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Inso. Binnenkort op zusje passen he? Tof.
Nog niet helemaal heb ik de indruk maar komt goed.quote:
Aan stress ontkom je natuurlijk nooit helemaal maar ik hoop dat ze je wat van Big Pharma hebben gegeven wat je helpt er beter mee om te gaan Sara.quote:Op zondag 21 juni 2015 17:11 schreef sararaats het volgende:
[..]
Nog niet helemaal heb ik de indruk maar komt goed.
3 weken Bof is niet niks en wie weet hoelang liep ik er al mee.
De paniekaanvallen dalen weer maar als ik stress heb zijn ze terug.
Oh men wat is het daar mooi! De kamer keek uit op een korenveld en gisteravond waren er allemaal zwaluwen die kris kras over dat veld scheerden (on topic ook nog eensquote:
quote:Op zondag 21 juni 2015 18:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh men wat is het daar mooi! De kamer keek uit op een korenveld en gisteravond waren er allemaal zwaluwen die kris kras over dat veld scheerden (on topic ook nog eens). Mooi gezicht.
Als je daar woont ben je toch wel bevoorrecht hoor. Lekker rustig. Niet die eeuwigdurende herrie van hier.
Het moet wel leuk blijven. Het is soms ook wel leuk als er een supermarkt binnen een straal van 20km is.quote:
En dat heb je hier in Drenthe dus: overal.quote:Op zondag 21 juni 2015 18:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het moet wel leuk blijven. Het is soms ook wel leuk als er een supermarkt binnen een straal van 20km is.
Ongelofelijkquote:Op zondag 21 juni 2015 18:22 schreef Divje het volgende:
[..]
En dat heb je hier in Drenthe dus: overal.
Wel overdreven, zijn genoeg dorpjes zonder supermarkt. Maar dan heb je 5 kilometer verder een iets groter dorpje waar wél een Coop of Dirk zit.quote:
Ik heb in Gasselte alleen een fietsenwinkel en een bakker gezien. Geen supermarkt. Maar kan best zijn dat die er wel is hoor.quote:Op zondag 21 juni 2015 18:26 schreef Divje het volgende:
[..]
Wel overdreven, zijn genoeg dorpjes zonder supermarkt. Maar dan heb je 5 kilometer verder een iets groter dorpje waar wél een Coop of Dirk zit.
Of je koopt je aardappelen bij je buurboer, en overige groente bij je andere buur die een leuk moestuintje heeft. Eieren van de buurvrouw. Als je mazzel hebt heeft die buurboer ook nog wat vlees wat je over kan nemen. En melk niet te vergeten.
Klinkt best leuk eigenlijk..
Ik ben te veel gesteld op m'n 24/7 economie.quote:Op zondag 21 juni 2015 18:26 schreef Divje het volgende:
[..]
Wel overdreven, zijn genoeg dorpjes zonder supermarkt. Maar dan heb je 5 kilometer verder een iets groter dorpje waar wél een Coop of Dirk zit.
Of je koopt je aardappelen bij je buurboer, en overige groente bij je andere buur die een leuk moestuintje heeft. Eieren van de buurvrouw. Als je mazzel hebt heeft die buurboer ook nog wat vlees wat je over kan nemen. En melk niet te vergeten.
Klinkt best leuk eigenlijk..
Nope, dan moet je naar Borger of naar Gasselterniijveenquote:Op zondag 21 juni 2015 18:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb in Gasselte alleen een fietsenwinkel en een bakker gezien. Geen supermarkt. Maar kan best zijn dat die er wel is hoor.
In de UK heb je toch om de 50 meter één of andere supermarkt zitten?quote:Op zondag 21 juni 2015 18:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben te veel gesteld op m'n 24/7 economie.
Klinkt goedquote:Op zondag 21 juni 2015 18:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh men wat is het daar mooi! De kamer keek uit op een korenveld en gisteravond waren er allemaal zwaluwen die kris kras over dat veld scheerden (on topic ook nog eens). Mooi gezicht.
Als je daar woont ben je toch wel bevoorrecht hoor. Lekker rustig. Niet die eeuwigdurende herrie van hier.
Om de 50 meter niet, maar in de stad wel veel, en ze zijn altijd open.quote:Op zondag 21 juni 2015 18:31 schreef Divje het volgende:
[..]
In de UK heb je toch om de 50 meter één of andere supermarkt zitten?
Dat mis ik hier wel ja. Alhoewel het doods op straat is 's nachts. Maar in het weekend, op de terugweg van de kroeg nog ff wat zakken chips meenemenquote:Op zondag 21 juni 2015 18:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Om de 50 meter niet, maar in de stad wel veel, en ze zijn altijd open.
Ik vind dat wel fijn.
En het is 's nachts ook echt donker. Hier nooit helemaal. En zo stil dat ik bijna de vliegtuigen ging missen. Bijnaquote:Op zondag 21 juni 2015 18:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klinkt goed. Ja, rust heb je in het oosten wel. Iets te veel in mijn ogen. Maar zo een nachtje lijkt me heerlijk als je de drukte gewend bent.
Je zou hier bijna een weekje of 2 op vakantie gaanquote:Op zondag 21 juni 2015 18:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En het is 's nachts ook echt donker. Hier nooit helemaal. En zo stil dat ik bijna de vliegtuigen ging missen. Bijna
Nou echt. Of Groningen. Ook mooi.quote:Op zondag 21 juni 2015 18:36 schreef Divje het volgende:
[..]
Je zou hier bijna een weekje of 2 op vakantie gaan
Hahaha, bijnaquote:Op zondag 21 juni 2015 18:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En het is 's nachts ook echt donker. Hier nooit helemaal. En zo stil dat ik bijna de vliegtuigen ging missen. Bijna
Ook welquote:
Als je het zo steltquote:Op zondag 21 juni 2015 18:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hahaha, bijna.
Wat div zegt; ga er op vakantie. Geen Ibiza maar hunnebedden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |