quote:Ik vrees me dit verhaal heeft 'n paar van de rare verdachte tekens dat er iets verkeerd is aan de hand.
Dat het een kwestie van geduld is tot het woord 'cgi' hier zal vallen.quote:
Wat is 'sci'?quote:Op zondag 21 juni 2015 16:20 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dat het een kwestie van geduld is tot het woord 'sci' hier zal vallen.
Comfirmed race warquote:Op zondag 21 juni 2015 15:55 schreef theguyver het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
The South will rise again!
Tingo heeft het wel eens over dat bepaalde mensen niet echt zijn, maar gemaakt via CGI.quote:Op zondag 21 juni 2015 16:22 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Eh... Computer generated image? Ik snap 'm nog steeds niet, sorry.
Dat zal best, maar hoe zou dat hier een voordeel zijn?quote:Op zondag 21 juni 2015 16:24 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Tingo heeft het wel eens over dat bepaalde mensen niet echt zijn, maar gemaakt via CGI.
Mensen om de tuin leiden.quote:Op zondag 21 juni 2015 16:25 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dat zal best, maar hoe zou dat hier een voordeel zijn?
Ik snap er nog steeds helemaal niks van, maar ik wacht wel even af.quote:Op zondag 21 juni 2015 16:26 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Mensen om de tuin leiden.
Ik weet ook niet wat er in Tingo zijn hoofd rond gaat natuurlijk
Vergeet niet vicsims en crisis actors.quote:Op zondag 21 juni 2015 16:20 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dat het een kwestie van geduld is tot het woord 'cgi' hier zal vallen.
Ik denk dat Tingo wil zeggen dat dit drama in scene is gezet en dat het dus een hoax betreft. De slachtoffers zijn gefingeerd (vicsims) en de nabestaanden / oogetuigen zijn crisis acteurs.quote:
Hm. Ik ben benieuwd.quote:Op zondag 21 juni 2015 18:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik denk dat Tingo wil zeggen dat dit drama in scene is gezet en dat het dus een hoax betreft. De slachtoffers zijn gefingeerd (vicsims) en de nabestaanden / oogetuigen zijn crisis acteurs.
Oh wat a surprise.quote:Op zondag 21 juni 2015 16:22 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Comfirmed race war
http://news.yahoo.com/sus(...)faces-154324556.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |