quote:Ik vrees me dit verhaal heeft 'n paar van de rare verdachte tekens dat er iets verkeerd is aan de hand.
Dat het een kwestie van geduld is tot het woord 'cgi' hier zal vallen.quote:
Wat is 'sci'?quote:Op zondag 21 juni 2015 16:20 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dat het een kwestie van geduld is tot het woord 'sci' hier zal vallen.
Comfirmed race warquote:Op zondag 21 juni 2015 15:55 schreef theguyver het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
The South will rise again!
Tingo heeft het wel eens over dat bepaalde mensen niet echt zijn, maar gemaakt via CGI.quote:Op zondag 21 juni 2015 16:22 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Eh... Computer generated image? Ik snap 'm nog steeds niet, sorry.
Dat zal best, maar hoe zou dat hier een voordeel zijn?quote:Op zondag 21 juni 2015 16:24 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Tingo heeft het wel eens over dat bepaalde mensen niet echt zijn, maar gemaakt via CGI.
Mensen om de tuin leiden.quote:Op zondag 21 juni 2015 16:25 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dat zal best, maar hoe zou dat hier een voordeel zijn?
Ik snap er nog steeds helemaal niks van, maar ik wacht wel even af.quote:Op zondag 21 juni 2015 16:26 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Mensen om de tuin leiden.
Ik weet ook niet wat er in Tingo zijn hoofd rond gaat natuurlijk
Vergeet niet vicsims en crisis actors.quote:Op zondag 21 juni 2015 16:20 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dat het een kwestie van geduld is tot het woord 'cgi' hier zal vallen.
Ik denk dat Tingo wil zeggen dat dit drama in scene is gezet en dat het dus een hoax betreft. De slachtoffers zijn gefingeerd (vicsims) en de nabestaanden / oogetuigen zijn crisis acteurs.quote:
Hm. Ik ben benieuwd.quote:Op zondag 21 juni 2015 18:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik denk dat Tingo wil zeggen dat dit drama in scene is gezet en dat het dus een hoax betreft. De slachtoffers zijn gefingeerd (vicsims) en de nabestaanden / oogetuigen zijn crisis acteurs.
Oh wat a surprise.quote:Op zondag 21 juni 2015 16:22 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Comfirmed race war
http://news.yahoo.com/sus(...)faces-154324556.html
Oh tis echt? Weet ik niet.quote:
Maar je weet ook niet of het echt nep is.quote:
Ze bezitten namelijk ook kennis over gelaatsuitdrukking en zijn een master in psychologie.quote:Op maandag 22 juni 2015 12:49 schreef SicSicSics het volgende:
Het zijn ook altijd dezelfde "argumenten": Deze mensen reageren niet zoals je verwacht, dus alles is nep.
Je zou denken dat er inmiddels wel budget was voor fatsoenlijke acteerlessen als dit echt een probleem was geweest.
Ik heb er verstand van idd, kun je van jou niet zeggenquote:Op maandag 22 juni 2015 12:56 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ze bezitten namelijk ook kennis over gelaatsuitdrukking en zijn een master in psychologie.
Daar bovenop komt dat ze weten hoe alle hollywood acteurs werken met bepaalde tactieken om emotie naar boven te halen.
Zo las ik dat hier laatst van iemand die wel even wist te vertellen ze er verstand van heeft.
Zo letterlijk is het niet gemeld, maar zo kwam ze wel over.
Je hebt geen idee met wie of wat jij praat of wat zijn kennis is.quote:Op maandag 22 juni 2015 13:01 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik heb er verstand van idd, kun je van jou niet zeggen
Mooi toch? Fijn dat de families op deze manier steun krijgen.quote:Op maandag 22 juni 2015 13:03 schreef controlaltdelete het volgende:
nog 40.000 erbij. Nu zitten we al zwaar over 30 mil.
Ik ben ook een alu-hoedje dus voel me aangesproken maar ik zet geen vraagtekens bij deze shooting. Denk ook niet dat er actors-crisis or otherwise- bij betrokken zijn.quote:Op maandag 22 juni 2015 14:08 schreef KoosVogels het volgende:
Beste alu hoedjes, is het nou echt zo extreem moeilijk om te geloven dat sommige dingen gewoon gebeuren zonder dat ze geregisseerd zijn door de Illuminatie/NWO/Reptillians?
Het is de nieuwe versie van een bloemetje sturen, niet zo heel spannend. 3000 dollar, nou, dat is me een vetpot. Daarvoor wil ik wel de rest van mijn leven net doen alsof ik een nabestaande ben van een gruwelijke church-shooting.quote:Op maandag 22 juni 2015 12:52 schreef controlaltdelete het volgende:
Donaties stromen binnen, Boeing doet ook een duit in het zakje.
http://www.nbcnews.com/st(...)el-hope-fund-n378266
dan nog het charity fund, allemaal bedoelt voor funerals en nazorg?
En, aangezien het een hechte gemeenschap is, moet je dat bedrag wel even delen met de rest, anders gaat er vast en zeker iemand uit de school klappen.quote:Op maandag 22 juni 2015 14:19 schreef jogy het volgende:
Het is de nieuwe versie van een bloemetje sturen, niet zo heel spannend. 3000 dollar, nou, dat is me een vetpot. Daarvoor wil ik wel de rest van mijn leven net doen alsof ik een nabestaande ben van een gruwelijke church-shooting.
Niet alle hoedjes worden van dezelfde rol gevouwen héquote:Op maandag 22 juni 2015 14:08 schreef KoosVogels het volgende:
Beste alu hoedjes, is het nou echt zo extreem moeilijk om te geloven dat sommige dingen gewoon gebeuren zonder dat ze geregisseerd zijn door de Illuminatie/NWO/Reptillians?
Zeg dat ook eens tegen een Izzy of een Control jogy...quote:Op maandag 22 juni 2015 14:22 schreef jogy het volgende:
[..]
Niet alle hoedjes worden van dezelfde rol gevouwen hé.
Ergens volgend jaar gaan ze van al dat geld een weekendje naar Disneyland, krijgen ze allemaal een Mickey Mouse hoedje en is het geld alweer op.quote:Op maandag 22 juni 2015 14:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
En, aangezien het een hechte gemeenschap is, moet je dat bedrag wel even delen met de rest, anders gaat er vast en zeker iemand uit de school klappen.
Dat maak jij ervan. Wordt andersom net zo gedaan dan ga ik ook niet klikken. Als je je daar beter bij voelt ga vooral je gang.quote:Op maandag 22 juni 2015 14:25 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Zeg dat ook eens tegen een Izzy of een Control jogy...
Aangezien zij de gene zijn die pareren of ze hier wel de bnw'ers/aluhoedjes zijn met kennis.
En de rest is dom en ziet niks en kijkt met oogkleppen.
Danku
Wat kan dat jou nou schelen? Gun het die mensen. Het leed kan het niet verzachten maar het helpt ze iig met de kosten en het is een hartverwarmend idee voor ze dat er zoveel mensen met ze meeleven .quote:Op maandag 22 juni 2015 14:25 schreef controlaltdelete het volgende:
3000? Vergeet de 29 mil van uncle Sam niet... ben een beetje aan het bijhouden hoeveel geld er binnenkomt, tonnetje hier, tonnetje daar er weer bij. Maar goed niks aan de hand verder.
Ik ben die schijnheiligheid nogal zat control, dus stop daar maar mee.quote:Op maandag 22 juni 2015 14:27 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dat maak jij ervan. Wordt andersom net zo gedaan dan ga ik ook niet klikken. Als je je daar beter bij voelt ga vooral je gang.
Ik vind het nogal een donatie van de overheid. Elke dag worden er mensen vermoord, dood geschoten. Las net in Chicago 9 p/d. Deze nabestaanden krijgen nada, niks en mogen blij zijn als de politie er enige interesse in toont laat staan dat ze een compensatie krijgen voor funeral en counceling. Wat kost een begrafenis, denk zo'n 6.000 $ nazorg zo'n 4.000 $ ben je zo rond de 10 klaar. Wat gebeurt er verder met al die poen? Net als Sandy Hoax. Het is toch rond de 3 mil per familie. Maar goed niks aan de hand, hartverwarmend de overheidquote:Op maandag 22 juni 2015 14:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat kan dat jou nou schelen? Gun het die mensen. Het leed kan het niet verzachten maar het helpt ze iig met de kosten en het is een hartverwarmend idee voor ze dat er zoveel mensen met ze meeleven .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |