SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
Nominatie:
15 juni: nominatie publiek
16 juni: nominatie bewoners
17 juni: 2 nieuwe aspirantbewoners
21 juni: exit van één aspirantbewoner
22 juni: exit genomineerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hm dat is zeker dom, als ze denkt dat het alleen maar aan die ene kus heeft gelegen...quote:Op zondag 21 juni 2015 15:26 schreef Cir het volgende:
steff ; moppelt ik heb met rob gekust
ik ben gewoon dom alcohol maakt meer kapot dan je lief is![]()
Naoomi wil loungebanken gaan maken van de pallets.
Ooh.. TuurlijkIk snap alles, begrijp er niets van.![]()
Dat had ik altijd bij joeyquote:Op zondag 21 juni 2015 15:28 schreef Urb het volgende:
[..]
Als je die kale knar even wegdenkt doet Rob's kop me aan Joran vd Sloot denken.![]()
![]()
quote:![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heb het wel weer gezien, het gaat Wim worden met tien tegen drie of zo .....![]()
Tenzij de FEBO hem nog snel de opdracht geeft, om even te vertellen dat hij
mogelijk Gina eruit gaat stemmen, zien wat er dan nog gaat gebeuren ......![]()
Maar eigenlijk maakt het mij niet uit wie er blijft, beiden voegen niets toe.
Ga werken, tot vannacht ....
.![]()
vooseh is niet op de harde schijf aangekomenquote:Op zondag 21 juni 2015 15:28 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Hm dat is zeker dom, als ze denkt dat het alleen maar aan die ene kus heeft gelegen...
![]()
![]()
Misbruik maken van de situatie, onzeker meisje, beetje dronken... en dan binnen een maand al zoenen.🐱![]()
shit was te laat met cappen sorry robquote:Op zondag 21 juni 2015 15:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wow! Rob zette zomaar zijn beker neer om te helpen !![]()
![]()
waarom niet?quote:Op zondag 21 juni 2015 15:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ooh.. TuurlijkLove Utopia Meisjes![]()
Waarom zouden jullie voor haar gaan dan? Wim pakt meteen aan en zal hard werken, Madelon is een lieve meid maar of die echt wat gaat ondernemen?TEAM TAFEL![]()
Ze hadden al een paar gesprekken gehad, waarin ZZ iets duidelijk had gemaaktquote:Op zondag 21 juni 2015 15:29 schreef Cir het volgende:
[..]
vooseh is niet op de harde schijf aangekomen
![]()
Ik wil wel zien hoe Noom een loungebank in elkaar zetquote:Op zondag 21 juni 2015 15:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ooh.. Tuurlijk
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
daar heeft ze Wim dus voor nodigquote:Op zondag 21 juni 2015 15:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik wil wel zien hoe Noom een loungebank in elkaar zet![]()
Moet ze dat niet vragen? Kan ze dat hout zomaar pakken? Ze hebben nu een timmerman die ..jawel meubels gaat maken..quote:Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Nee, vindt het ook zonde dat zo"n normaal leuk meisje daar gaat zitten te verpieteren omdat ze niet kan doen wat ze wil.....quote:Op zondag 21 juni 2015 15:31 schreef rowan634 het volgende:
Waarom zouden jullie voor haar gaan dan? Wim pakt meteen aan en zal hard werken, Madelon is een lieve meid maar of die echt wat gaat ondernemen?![]()
Ze maakten toen ook die woonkamer.. als plofkop maar niet in de nuurt is.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik wil wel zien hoe Noom een loungebank in elkaar zetIk snap alles, begrijp er niets van.![]()
Dat was Noom op der bestquote:Op zondag 21 juni 2015 15:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ze maakten toen ook die woonkamer.. als plofkop maar niet in de nuurt is.![]()
![]()
je hebt gelijk, dat gun je niemand die normaal isquote:Op zondag 21 juni 2015 15:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, vindt het ook zonde dat zo"n normaal leuk meisje daar gaat zitten te verpieteren omdat ze niet kan doen wat ze wil.....![]()
heeft ze toch met gaby ook gemakt in de lockdown week!quote:Op zondag 21 juni 2015 15:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Moet ze dat niet vragen? Kan ze dat hout zomaar pakken? Ze hebben nu een timmerman die ..jawel meubels gaat maken..Love Utopia Meisjes![]()
Nhaa, ze hadden toch een leuk zitje gemaakt.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik wil wel zien hoe Noom een loungebank in elkaar zet![]()
![]()
In die paar gesprekjes die te zien waren van haar zei ze toch wel rake dingen. Denk ook dat madelon niet echt in utopia past op dit moment . Was misschien met nicoline rienk isa wel een leukere combinatie geweest.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:31 schreef rowan634 het volgende:
Waarom zouden jullie voor haar gaan dan? Wim pakt meteen aan en zal hard werken, Madelon is een lieve meid maar of die echt wat gaat ondernemen?
Persoonlijk kijk ik wel graag naar mensen die hard werken . Maar leuke gesprekken eigenlijk ook.![]()
maar de mooiste stem in de loods heeft zeker Naomi! ik kan het nog altijd niet gelofenquote:Love Utopia Meisjes![]()
Ben ik de enige die denkt dat Gabi en Gina gemaakt aardig doen tegen elkaar ?Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Het is nog maar af te wachten of Wim hard gaat werken (waar ik trouwens helemaal niet zo graag naar kijk, moet het geluid steeds op mute) Ik ben Tineke nog niet vergeten..quote:Op zondag 21 juni 2015 15:35 schreef yaba het volgende:
[..]
In die paar gesprekjes die te zien waren van haar zei ze toch wel rake dingen. Denk ook dat madelon niet echt in utopia past op dit moment . Was misschien met nicoline rienk isa wel een leukere combinatie geweest.
Persoonlijk kijk ik wel graag naar mensen die hard werken . Maar leuke gesprekken eigenlijk ook.![]()
Die komt gemiddeld een kilo per week aan....quote:Op zondag 21 juni 2015 15:36 schreef Goldencharly het volgende:
Gina krijgt ook al een aardige plofkop“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik zie het iets anders ....quote:Op zondag 21 juni 2015 15:30 schreef GekkePoes het volgende:
Misbruik maken van de situatie, onzeker meisje, beetje dronken... en dan binnen een maand al zoenen.
Meisje is geil en wil koste wat kost bekken met Rob .... Rob die zo week is als wat geeft toeMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op zondag 21 juni 2015 15:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ben ik de enige die denkt dat Gabi en Gina gemaakt aardig doen tegen elkaar ?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
krijg de indruk dat wim een lulletje rozewatert isquote:Op zondag 21 juni 2015 15:31 schreef rowan634 het volgende:
Waarom zouden jullie voor haar gaan dan? Wim pakt meteen aan en zal hard werken, Madelon is een lieve meid maar of die echt wat gaat ondernemen?
ja en amen knikt
en daar dus alweer misbruik van gemaakt gaat worden
vandaar
op zich zijn de beide gek om daar te willen gaan zitten ,
Madelon lekker reizen , Wim thuis aan het werk![]()
Ze lijkt op te komen voor de zwakkeren daar, en lijkt me boeiender qua gesprekken. Zit niet te wachten op graftakkeherrie klusstreams. Maar eigenlijk is het weer beiden niks en zal het allemaal welquote:Op zondag 21 juni 2015 15:31 schreef rowan634 het volgende:
Waarom zouden jullie voor haar gaan dan? Wim pakt meteen aan en zal hard werken, Madelon is een lieve meid maar of die echt wat gaat ondernemen?![]()
Hoop dat het weer niet unaniem die stemming. Hoop dat Madelon gaat maar dan met een puntje verschil......![]()
![]()
Hopelijk komen de 2 nieuwe snel.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:38 schreef Urb het volgende:
[..]
Ze lijkt op te komen voor de zwakkeren daar, en lijkt me boeiender qua gesprekken. Zit niet te wachten op graftakkeherrie klusstreams. Maar eigenlijk is het weer beiden niks en zal het allemaal wel![]()
Doelde meer op Chris met hard werkenquote:Op zondag 21 juni 2015 15:37 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Het is nog maar af te wachten of Wim hard gaat werken (waar ik trouwens helemaal niet zo graag naar kijk, moet het geluid steeds op mute) Ik ben Tineke nog niet vergeten..De bouwers die erin hebben gezeten hebben nou ook niet echt hard gewerkt.
![]()
Heel leuk voor bewonersquote:Op zondag 21 juni 2015 15:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nhaa, ze hadden toch een leuk zitje gemaakt.
Als je iets wil verkopen moet het stevig en goed zijn ....My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Van die meubels maken komt natuurlijk weer helemaal niks vanquote:Op zondag 21 juni 2015 15:39 schreef yaba het volgende:
[..]
Doelde meer op Chris met hard werkenDe bouwers die erin hebben gezeten hebben nou ook niet echt hard gewerkt.
![]()
![]()
quote:Op zondag 21 juni 2015 15:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ben ik de enige die denkt dat Gabi en Gina gemaakt aardig doen tegen elkaar ?Ik denk dat als ze niet allemaal laf op Collie gestemd hadden Gina nog wel meer stemmen gekregen had, oa van Gabri.
Jammer hoor dat de stemrondes zo saai zijn dit jaar.![]()
![]()
Gaby komt sowieso gemaakt over ....quote:Op zondag 21 juni 2015 15:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ben ik de enige die denkt dat Gabi en Gina gemaakt aardig doen tegen elkaar ?
Maar ik denk dat ze op een bepaalde manier wel klikkenMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Hmmm okee ik heb zelf niet zo veel gekeken afgelopen dagen dus die gesprekken gemistMij maakt het ook niets uit, maar zou het van de groep wel snappen als ze wim kiezen.
TEAM TAFEL![]()
Duurt te lang,ze hadden gewoon elke maand moeten houdenquote:Op zondag 21 juni 2015 15:40 schreef Urb het volgende:
[..]Ik denk dat als ze niet allemaal laf op Collie gestemd hadden Gina nog wel meer stemmen gekregen had, oa van Gabri.
Jammer hoor dat de stemrondes zo saai zijn dit jaar.![]()
![]()
ja er is altijd wel iemand die weg wilquote:Op zondag 21 juni 2015 15:40 schreef Urb het volgende:
[..]Ik denk dat als ze niet allemaal laf op Collie gestemd hadden Gina nog wel meer stemmen gekregen had, oa van Gabri.
Jammer hoor dat de stemrondes zo saai zijn dit jaar.
TEAM TAFEL![]()
Gister was het nog 50/50 nu is het vrijwel unaniemquote:Op zondag 21 juni 2015 15:39 schreef zodeju het volgende:
Hoop dat het weer niet unaniem die stemming. Hoop dat Madelon gaat maar dan met een puntje verschil......
ik heb de indruk dat Gaby zich ook om heeft laten pratenMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Mja hoop het ook, Joey is al bijna een maand weg. Maar zou me niks verbazen als ze binnekort weer vol zijn, is al meerdere keren voorgekomen dat er 3 neiuwen vlak na elkaar in kwamen toen ze met maar 12 man zaten. Nicole, Pat en Wilco en Gaby Gabri en Bjorn binnen 10 dagen.quote:![]()
Dat dus.Elke 3 maanden is er wel een Petertjequote:Op zondag 21 juni 2015 15:41 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ja er is altijd wel iemand die weg wil![]()
![]()
Oja een Chris iemand zou top zijn, maar die zag je te weinig, dat ook weer. Maar weer een geld uitgever voor zijn bezigheidstherapie hoeft voor mij al helemaal niet meer. Wat leverde het allemaal op? Hij kan zich dan beter bezig gaan houden met het slopen van al die krotten en de boel vast wat gaan opruimen. Gio ging hem vanmorgen al voorquote:Op zondag 21 juni 2015 15:39 schreef yaba het volgende:
[..]
Doelde meer op Chris met hard werkenDe bouwers die erin hebben gezeten hebben nou ook niet echt hard gewerkt.
![]()
pikkepijp altijd bezig,....quote:Op zondag 21 juni 2015 15:39 schreef yaba het volgende:
[..]
PP idem...apparte bouwen
wilco altijd bezig
Ron,...bezig mopper mopper
vergeet ik nog iets![]()
![]()
volgens mij wilde Gaby op wim gaan omdat ze anders bang was dat hij haar naar huis zou sturen (als wraakquote:Op zondag 21 juni 2015 15:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gister was het nog 50/50 nu is het vrijwel unaniem
ik heb de indruk dat Gaby zich ook om heeft laten praten) ze probeerde col ook over te halen
TEAM TAFEL![]()
Dennis, mooi kippenhuisje gebouwd met Isa.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:43 schreef Cir het volgende:
[..]
pikkepijp altijd bezig,....
PP idem...apparte bouwen
wilco altijd bezig
Ron,...bezig mopper mopper
vergeet ik nog iets![]()
Maar goed wat ik dus uit een gesprek van eerder vandaag begreep is dat er voor tv gebouwd MOET worden.TEAM TAFEL![]()
Ik vraag me vooral af hoe winstgevend dat nu echt nog kan zijn ookal klopt er sowieso al niks van dat monopoly-geld daar.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:40 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Van die meubels maken komt natuurlijk weer helemaal niks van
Wim wil een kapsalon voor Gina maken, Rob zei terecht dat word weer zoiets wat je in 3 jaar nog niet terugverdiend heb.
Col zei dat hout ligt hier al, mja hoe dan, en gratis of wa![]()
![]()
Gaby ging voor Madelon ...zei zequote:Op zondag 21 juni 2015 15:43 schreef rowan634 het volgende:
[..]
volgens mij wilde Gaby op wim gaan omdat ze anders bang was dat hij haar naar huis zou sturen (als wraak) ze probeerde col ook over te halen
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
En die worden gegijzeld door borg.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:41 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ja er is altijd wel iemand die weg wil
Wim zit gebeiteld hoor, nu bij Gio die lekker bezig is met opruimen. Zag net zelfs Rob even helpen, kon mn ogen niet geleuven.![]()
![]()
Ik ben gek op gezaag en geboor en gedoequote:Op zondag 21 juni 2015 15:44 schreef rowan634 het volgende:
Maar goed wat ik dus uit een gesprek van eerder vandaag begreep is dat er voor tv gebouwd MOET worden.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Sowieso, dan lijkt het alsof ze daar druk zijn met iets opbouwen.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:44 schreef rowan634 het volgende:
Maar goed wat ik dus uit een gesprek van eerder vandaag begreep is dat er voor tv gebouwd MOET worden.
Zapte vrijdag langs de tvshow, zag je oa kort stukje van Gabri die sproeide met de tuinslang. Heel slim geknipt want ze lieten niet zien dat ze bezig was een hele pot witte verf die ze had laten flikkeren van het plein te wassen.![]()
![]()
Ik ben een eetbar voor buiten aan het maken helemaal alleenquote:Op zondag 21 juni 2015 15:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik wil wel zien hoe Noom een loungebank in elkaar zetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 21 juni 2015 15:47 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Ik ben een eetbar voor buiten aan het maken helemaal alleenGoed bezig Jul.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gina is nog irritanter als anders de kriebels zenuwen skreeuw skreeuw
Madelon dr zender doet pijn , Rob verzint een ander plekje![]()
Gaby is aan het opruimen , ze loopt wat heen en weer in de ruimte waar de kapsalon gaat komen
in de Kreeft keuken wrd er gekookt ,![]()
Wie niet hequote:Op zondag 21 juni 2015 15:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben gek op gezaag en geboor en gedoe
TEAM TAFEL![]()
quote:Op zondag 21 juni 2015 15:47 schreef Urb het volgende:
[..]
Sowieso, dan lijkt het alsof ze daar druk zijn met iets opbouwen.
Zapte vrijdag langs de tvshow, zag je oa kort stukje van Gabri die sproeide met de tuinslang. Heel slim geknipt want ze lieten niet zien dat ze bezig was een hele pot witte verf die ze had laten flikkeren van het plein te wassen.![]()
Nee maar ik vind dat echt zo fout, de regie heeft dit programma echt verkloot met al die moetjes.
TEAM TAFEL![]()
Gabri: zo'n leuke lockdown heb ik nog nooit gehad. Begon al goed, werd wakker om 11.00 uur
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul![]()
en met de castingquote:Op zondag 21 juni 2015 15:50 schreef rowan634 het volgende:
[..]![]()
Nee maar ik vind dat echt zo fout, de regie heeft dit programma echt verkloot met al die moetjes.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Potverdorie ik schrik me elke keer dood als ik Rob zie werken. Blijkt het telkens Wim te zijn
TEAM TAFEL![]()
Heb je al een kaartje?quote:Op zondag 21 juni 2015 15:51 schreef Prisha het volgende:
Gabri: zo'n leuke lockdown heb ik nog nooit gehad. Begon al goed, werd wakker om 11.00 uur
Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
En weer geheel OF TOPIC , sorry danique..ik fuck al opquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
4uur stemming zegt Gaby nu, denk dat het over morgen gaat want ze zegt erachteraan "Als ik mag blijven dan... "![]()
Gaby kijkt in camera en maakt cryptische gebaren naar Naomi die op bed ligt, kan het niet echt volgen.![]()
Gaby bij gnoom overleg
ze vnd het zo lastig allemaal ,kiezen
dr gevoel zegt dit en dit
hoofd/hart![]()
Mokkel ga bidden voor kracht
eng mens![]()
voor de 4e keer accuswaffel!!!!
hysterisch gedoe allemaal vandaag
gillen skreeuwen niemand luisterd
Gio bij gnoom kom je bedje uit we gaan over 3 min centraal![]()
quote:Op zondag 21 juni 2015 15:55 schreef Cir het volgende:
Gaby bij gnoom overleg
ze vnd het zo lastig allemaal ,kiezen
dr gevoel zegt dit en dit
hoofd/hart![]()
Mokkel ga bidden voor kracht
eng mens![]()
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!![]()
Ze maakte een w van Wimquote:Op zondag 21 juni 2015 15:55 schreef Urb het volgende:
Gaby kijkt in camera en maakt cryptische gebaren naar Naomi die op bed ligt, kan het niet echt volgen.. Alsof je dat niet gewoon kan zeggen
![]()
![]()
Oja nu je het zegt idd dat deed ze, mja raar hoor, worden ze echt paranoia gemaakt daar of watquote:Op zondag 21 juni 2015 15:56 schreef yaba het volgende:
[..]
Ze maakte een w van Wim. Alsof je dat niet gewoon kan zeggen
![]()
Mooi, ik pak er een biertje bijquote:Op zondag 21 juni 2015 15:56 schreef Urb het volgende:
Gio tegen Noom "Hey kom jij je bed eens uit want we gaan over een minuutje centraal"Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Krijg ik weer al die berichten dat ik nieuwe niveau's heb bereikt bij Utopia live, eerst een jaar niks en bekogelen ze me weer voor de 2e keer![]()
Ik denk max 2 of mss 3 voor Maddy.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:58 schreef rowan634 het volgende:
Hey jammer moet nu weg, gaat het missen. Al zal het vast niet verrassend zijn![]()
![]()
Ik neem het opquote:Op zondag 21 juni 2015 15:58 schreef rowan634 het volgende:
Hey jammer moet nu weg, gaat het missen. Al zal het vast niet verrassend zijn
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:aanhouder wint typetje eh?
Ja zoals toen met Mark, om zijn geweldige humorquote:Op zondag 21 juni 2015 15:59 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Het enige leuke is vaak de onderbouwing waarom iemand mag blijven.
O nee, ook dat niet![]()
![]()
Gebeurt daar de laatste tijd erg veelquote:Op zondag 21 juni 2015 15:58 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Krijg ik weer al die berichten dat ik nieuwe niveau's heb bereikt bij Utopia live, eerst een jaar niks en bekogelen ze me weer voor de 2e keer![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik hoop op nog wat extra onderwerpen tijdens centraal..quote:Op zondag 21 juni 2015 15:58 schreef rowan634 het volgende:
Hey jammer moet nu weg, gaat het missen. Al zal het vast niet verrassend zijn
Hout ofzo
Ben der helemaal uit. Wie is er behalve toekan weg?
I know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.![]()
Ik kreeg eeuwige roem opeensquote:Op zondag 21 juni 2015 15:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gebeurt daar de laatste tijd erg veel![]()
![]()
![]()
ik heb steeds het idee dat ik die Wim eerder ergens gezien heb. Waar oh waar
niemandquote:Op zondag 21 juni 2015 16:00 schreef kaya39 het volgende:
Ben der helemaal uit. Wie is er behalve toekan weg?![]()
O zag twee lege vskjez thanks anywayquote:I know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.![]()
In de OP staat wie er nog is.quote:Op zondag 21 juni 2015 16:00 schreef kaya39 het volgende:
Ben der helemaal uit. Wie is er behalve toekan weg?
Nu zijn er twee nieuwen, 1 vd 2 gaat zo weg![]()
![]()
van Joey en LauBquote:Silence breaks apart, Brightness comes to life
Ze kiezen vooral iemand daar steeds die bij hun EGO past, en gaan daarna op zoek naar redenen om het te verkopen.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
hmm ik weet het niet meer.......... zoals altijd veranderd alles altijd op het laatst,..quote:Op zondag 21 juni 2015 16:00 schreef Urb het volgende:
Degenen die zich wellicht niet hebben laten ompraten om op Maddy te stemmen zitten om haar heen.
Gaby gaat vast nu ook voor Wim ,en Gabrielle lijkt ook ook ineens voor Wim te gaan
heel erg jammerMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
reclame folder van de ajajippiequote:Op zondag 21 juni 2015 16:00 schreef Prisha het volgende:
ik heb steeds het idee dat ik die Wim eerder ergens gezien heb. Waar oh waar
of iets in die richting
OT : weer iemand zendersjeck![]()
Ook niet, geloof ik, maar niets veranderlijker dan een mensquote:Op zondag 21 juni 2015 16:02 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Kheb niet teruggelezen![]()
Dus....Rob moet haar niet?![]()
ik denk alleen stef en rob voor madelonquote:Op zondag 21 juni 2015 16:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
hmm ik weet het niet meer.......... zoals altijd veranderd alles altijd op het laatst,..
Gaby gaat vast nu ook voor Wim ,en Gabrielle lijkt ook ook ineens voor Wim te gaan
heel erg jammer![]()
Moet het script even leven in geblazen worden.quote:Op zondag 21 juni 2015 16:03 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ook niet, geloof ik, maar niets veranderlijker dan een mens
Febo moet even schuiven waarschijnlijk![]()
![]()
Baklava snavel ,..ze was/is drukkiesquote:
met corry Griekse dingentjes te maken
afscheids maaltijd , dat denkt corry
of weet corry dat
sponnond heur![]()
![]()
"Of je stopt de stekkhurrrrrrrr erin "quote:Op zondag 21 juni 2015 16:03 schreef Cir het volgende:
[..]
Baklava snavel ,..ze was/is drukkies
of weet corry dat
sponnond heur
(riep Waaif weer na de sirene![]()
als Febo perse een bouwer wilden, waarom hadden ze hem niet op de plek van LauB of Joey ingestuurd?quote:Op zondag 21 juni 2015 16:04 schreef Goldencharly het volgende:
Ze hebben nu geen bouwer.Wim is een bouwer klaar die blijft dus.Silence breaks apart, Brightness comes to life
Rob was gister ineens veranderd van Madelon naar Wimquote:
geen idee wat het nu wordtMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Waaif zou het eens op zijn Grieks moeten doen,wellicht de dag erna een stuk rustigerquote:Op zondag 21 juni 2015 16:03 schreef Cir het volgende:
[..]
Baklava snavel ,..ze was/is drukkies
of weet corry dat
sponnond heur![]()
![]()
![]()
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
spannend zeg oei oei oei oeiSilence breaks apart, Brightness comes to life
Gina kiest WimAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Bas, WimAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Stef, MadelonAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Wat er dus nooit gaat komenquote:Op zondag 21 juni 2015 16:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Gina: Wim, want hij kan mijn kapsalonnetje bouwen![]()
![]()
Gaby, WimAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
en ja hoor Gaby is alweer veranderd
dat is ook precies het probleem van Gaby
Gaby is gemaaktMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op zondag 21 juni 2015 16:05 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Waaif zou het eens op zijn Grieks moeten doen,wellicht de dag erna een stuk rustiger![]()
![]()
Ivan knikt tevredenSilence breaks apart, Brightness comes to life
Ivan knikt goedkeurend naar zn onderdanen die op Wim stemmen en zegt weer zijn standaard "Goed gezegd!"![]()
Mark, WimAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Helemaal. Kan haar ook moeilijk aanhoren. Gewoon door de gemaaktheid.quote:Op zondag 21 juni 2015 16:07 schreef puzziepie het volgende:
en ja hoor Gaby is alweer veranderd
dat is ook precies het probleem van Gaby
Gaby is gemaakt
Jammer voor haar. Lijkt me moeilijk zo.![]()
Ik ben het helemaal met je eens ....quote:Op zondag 21 juni 2015 16:07 schreef Urb het volgende:
Gaby heeft dus geen ruggegraat, die mag echt wel weg daar. Ookal erder een lieverd hoor.
dit maakte maar weer eens duidelijk hoe makkelijk Gaby meegaat met alles en totaal niets van zichzelf heeftMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Tis echt een dictator gewordenquote:Op zondag 21 juni 2015 16:08 schreef Urb het volgende:
Ivan knikt goedkeurend naar zn onderdanen die op Wim stemmen en zegt weer zijn standaard "Goed gezegd!"![]()
![]()
Rob kiest MadelonAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Haar tekst heb ik vanmorgen letterlijk van een ander gehoord.quote:Op zondag 21 juni 2015 16:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens ....
dit maakte maar weer eens duidelijk hoe makkelijk Gaby meegaat met alles en totaal niets van zichzelf heeftIk snap alles, begrijp er niets van.![]()
Gabri, WimAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Rob vind mensen zoals Madelon zeldzaam, bouwers zijn er genoeg.Silence breaks apart, Brightness comes to life
Rob zegt telkens Manon![]()
Colinda gaat dus morgen en anders overmorgen naar huis. Zal dus wel morgen zijn.![]()
quote:Op zondag 21 juni 2015 16:08 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Helemaal. Kan haar ook moeilijk aanhoren. Gewoon door de gemaaktheid.
Jammer voor haar. Lijkt me moeilijk zo.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Nicole, WimAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Nicole: ik knapte mijn bubbeltje (mbt die quiz)Silence breaks apart, Brightness comes to life
Nicole ook ineens vandaag haar mening bijgedraaid.
Die quiz kan ze niet tegen en heeft ze geen zin in, heb ik haar met LauB nooit over gehoord.![]()
Nicole en Gabs zijn dus ineens veranderd![]()
ook die eigen mening natuurlijk
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Col, WimAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Nou Wim kan wel vast gaan beginnen...
Hij moet heel Utopia gaan redden met zijn meubels..![]()
![]()
![]()
Succes met je lichaam WIm !!Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
NU maar hopen dat Wim Gaby of Gina naar huis stuurt
maar ja
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Gabri "Alles is al gezien, utopia opbouwen en vooruit brengen"
Tot zover haar bijdrage, tis net of ik die laaf hoor.![]()
![]()
![]()
![]()
Bjorn kiest WimAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
en als ie té hard werkt is het niet goed, is ie geen groepsmens, dan gaat het misquote:Op zondag 21 juni 2015 16:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nou Wim kan wel vast gaan beginnen...
Hij moet heel Utopia gaan redden met zijn meubels..![]()
![]()
![]()
Succes met je lichaam WIm !!Silence breaks apart, Brightness comes to life
Ivan, WimAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Ik denk dat Wim binnen één week ook op de Trampoline ligt...
Als hij ziet dat hij als enige bezig is !
Dit gaat ze vies tegen vallen
Jimmy en Chrisquote:Op zondag 21 juni 2015 16:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
en als ie té hard werkt is het niet goed, is ie geen groepsmens, dan gaat het mis![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Denk aan Chrisquote:Op zondag 21 juni 2015 16:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
en als ie té hard werkt is het niet goed, is ie geen groepsmens, dan gaat het mis![]()
![]()
Gio ook WimAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Ivan: Wim kan gelijk aan de slag...
Waarmee?? Wat gaan ze nog bouwen daar? Die domme kapsalon?Silence breaks apart, Brightness comes to life
Geloof ik niks van maar we zullen zien.quote:Op zondag 21 juni 2015 16:11 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Als Wim blijft gaat Gaby toch weg?![]()
quote:Op zondag 21 juni 2015 16:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
en als ie té hard werkt is het niet goed, is ie geen groepsmens, dan gaat het mis
Wim kan nu al de verwachtingen niet meer waart maken, al zou hij het willen.
Recipe for DisasterIk snap alles, begrijp er niets van.![]()
Ik weet het zeker!!!quote:Op zondag 21 juni 2015 16:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dit gaat ze vies tegen vallenTineketraumaatje twee wordt dat
![]()
doe niet andersquote:![]()
Dan past hij er juist bij. Ik denk dat ze dat doorzienquote:Op zondag 21 juni 2015 16:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dit gaat ze vies tegen vallen![]()
![]()
Naoom ook WimAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Nou Gio, resultaten uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst hoor knul. Oh en om Ivan te ontlasten, slijmbal!![]()
Weer een kandidaat misbruikt voor de vorm, het was allang duidelijk dat de FEBO een bouwer wilde hebben![]()
Ja en zodra het klaar is wordt hij weg gepest.quote:Op zondag 21 juni 2015 16:12 schreef Prisha het volgende:
Ivan: Wim kan gelijk aan de slag...
Waarmee?? Wat gaan ze nog bouwen daar? Die domme kapsalon?![]()
Was weer aardig voorspelbaarAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
all inclusief trip naar de camping van Utopia! Veel plezier!quote:![]()
Misbruikt? Volgens mij niet hoor. Is allemaal gespeeld.quote:Op zondag 21 juni 2015 16:13 schreef spapaars het volgende:
Weer een kandidaat misbruikt voor de vorm, het was allang duidelijk dat de FEBO een bouwer wilde hebben
denk ik dan![]()
quote:Op zondag 21 juni 2015 16:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
all inclusief trip naar de camping van Utopia! Veel plezier!![]()
![]()
![]()
Naomi ziet er slecht uit.quote:Op zondag 21 juni 2015 16:13 schreef Urb het volgende:
Naomi die net met tegenzin uit bed kroop "Hij MOET gewoon lekker aan de slag met de meubel-lijn"
Colinda ook overigens----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------![]()
Er zijn nu al offerte aanvragen?
Tuurlijk... Je gaat bij iemand die je nog nooit iets hebt zien maken... iets bestellen wat hij nog niet te koop heeft...
Dat dusquote:Op zondag 21 juni 2015 16:14 schreef Urb het volgende:
Meerderen roepen nu ineens "Ik had ook Madelon eigenlijk hoor"
Tsja![]()
Nou roep ze naar binnen en verlos Maddy uit haar lijden joh.
Ron had wss betere tegenkandidaat geweest omdat tuin![]()
Wat een jeukwoord "meubellijn"quote:Op zondag 21 juni 2015 16:13 schreef Urb het volgende:
Naomi die net met tegenzin uit bed kroop "Hij MOET gewoon lekker aan de slag met de meubel-lijn"
Net als al die andere lijnen, sieradenlijn, mutsenlijn, kledinglijn, badkledinglijn, zonnebrillenlijn.![]()
![]()
quote:Op zondag 21 juni 2015 16:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
ALARM !!
Ik verkoop per direct al mijn IKEA aandelen !!!![]()
![]()
![]()
Arme Wimquote:
Nicole over Patries "De witte heks" omdat een kindje haar zo noemde
Nou meerdere inwoners noemden haar ook zo hoor meid. Met name Wilco en Vanes want die wilden er niemand bij met een grote mond.![]()
enne ehmmmm datte ehhh dussa ehhh emm dus ehhh
Goedzo Gio
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
ik vind haar mooi koppie hebben....jammer.quote:Silence breaks apart, Brightness comes to life
Gio
Wij als groep hebben allemaal individueel een stem uitgebracht.
Het was een aparte stemming weer.
Madelon sociaal en echte toevoeging
Wim een echte toevoeging voor de bv
dat geeft 2 verschillende dingen
Dus Wim mag blijven![]()
Dus het is Wim geworden?
Was toch al te verwachten. Talpa zocht naar een bouwer.Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Heeft Kees toch weer mooi geschrevenquote:Op zondag 21 juni 2015 16:17 schreef Ebinas het volgende:
Gio
Wij als groep hebben allemaal individueel een stem uitgebracht.
Het was een aparte stemming weer.
Madelon sociaal en echte toevoeging
Wim een echte toevoeging voor de bv
dat geeft 2 verschillende dingen
Dus Wim mag blijven![]()
![]()
Het waren 4 fantastisch dagen.quote:
Netjes dat ze nog een mooie speech geeft.
Nicole tegen Maddy "Als we voor de samenleving moesten kiezen was jij het geworden"
En dan tegen Wim "Niet dat jij niet leuk bent hoor"![]()
Voor de samenleving was jij het geworden
voor de bv Wim
Je bent slachtoffer van het systeem
aldus Nicole![]()
Nicole: je bent een slachtoffer van het systeem....Silence breaks apart, Brightness comes to life
quote:Op zondag 21 juni 2015 16:17 schreef MacDeMarco het volgende:
Dus het is Wim geworden?
Was toch al te verwachten. Talpa zocht naar een bouwer.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Altijd fijn om te horen dat je mag blijven omdat je nodig bent en niet omdat je aardig en oprecht bent
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Nou dat is even aardig wat Waaif weer zegt , puur voor het geld is Wim daar , het wijf denkt niet eens na bij wat ze zegt.![]()
quote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Aardig van Waaif zeg.quote:Op zondag 21 juni 2015 16:18 schreef Ebinas het volgende:
Voor de samenleving was jij het geworden
voor de bv Wim
Je bent slachtoffer van het systeem
aldus Nicole![]()
Daarom! het was al duidelijk iddquote:Op zondag 21 juni 2015 16:17 schreef MacDeMarco het volgende:
Dus het is Wim geworden?
Was toch al te verwachten. Talpa zocht naar een bouwer.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Col gaat sowieso zei ze net, morgen en anders overmorgen.quote:Op zondag 21 juni 2015 16:18 schreef Koekiebakkie het volgende:
Coll moet blijven en Gina eruit en daarna heel snel Nicole.Kan haar niet meer aanhoren en aanzien.![]()
Nou ze knallen wat af in 2015quote:Op zondag 21 juni 2015 16:18 schreef Ebinas het volgende:
Madelon hoopt dat ze met zijn allen door blijven knallen en gaan![]()
![]()
Gio vraagt of Madelon adviseert om de lockdown weer te doen de volgende keerSilence breaks apart, Brightness comes to life
Gio heeft nog een vraagje ..en toen had ik geen streams meer
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Hoe erg ik ZZ ook vind, hij heeft zich wel aan zijn woord gehouden en is (in dit zeldzame geval) niet met iedereen meegegaan door Wim te kiezen.Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Als ik Wim was zou ik zeggen de groeten , leuk om te horen zeg.quote:Op zondag 21 juni 2015 16:18 schreef puzziepie het volgende:
Altijd fijn om te horen dat je mag blijven omdat je nodig bent en niet omdat je aardig en oprecht bent![]()
Gio vraagt Maddy of ze de lockdown voortaan altijd moeten doen voor de nieuwen. ja lachuh in de winter, ookal gaat het wss stoppon.![]()
Wat ze vond van de Lockdown. Of ze het erin moeten houden.quote:Op zondag 21 juni 2015 16:19 schreef puzziepie het volgende:
Gio heeft nog een vraagje ..en toen had ik geen streams meer
Komp ut op neer![]()
+1quote:Op zondag 21 juni 2015 16:18 schreef Koekiebakkie het volgende:
Coll moet blijven en Gina eruit en daarna heel snel Nicole.Kan haar niet meer aanhoren en aanzien.![]()
En toch vind ik dit vreemd.Heb het gevoel dat we bij ons pietje worden genomen.quote:Op zondag 21 juni 2015 16:14 schreef Urb het volgende:
Meerderen roepen nu ineens "Ik had ook Madelon eigenlijk hoor"
Tsja![]()
Leuk voor Wim. dat ze hem zo waarderen als bouwer en hem ook wel een beetje aardig vinden. Maar dat op de laatste plaats.![]()
Hij liep hier ook vast maar refresh fixte hetquote:Op zondag 21 juni 2015 16:19 schreef puzziepie het volgende:
Gio heeft nog een vraagje ..en toen had ik geen streams meer![]()
Ja maar voor hun geen medelijden.quote:Op zondag 21 juni 2015 16:18 schreef Urb het volgende:
Zijn ze niet in weze allemaal slachtoffers van het systeem daar?![]()
En terecht, de ontvangst alleen al.quote:Op zondag 21 juni 2015 16:19 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Volgens mij is Madelon blij om weg te gaan![]()
nu pasquote:Op zondag 21 juni 2015 16:20 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
En toch vind ik dit vreemd.Heb het gevoel dat we bij ons pietje worden genomen.
Wim de nieuwe slaaf van de 3 heertjes
Succes
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
quote:Op zondag 21 juni 2015 16:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
all inclusief trip naar de camping van Utopia! Veel plezier!![]()
![]()
wat een geweldige prijs
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo......en morgen Collie naar huis, dan zijn weer allemaal op de FEBO lijn.............![]()
Ze zullen eens wat durven bij de Febo, stelletje lafbekken en vooral prutsers."Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
Dan overmorgenquote:Op zondag 21 juni 2015 16:19 schreef Urb het volgende:
[..]
Col gaat sowieso zei ze net, morgen en anders overmorgen.![]()
Koekebakker hequote:
----------------------------
Stoppen? Mooi dan DGK starten Ome Johnquote:Op zondag 21 juni 2015 16:20 schreef Urb het volgende:
Gio vraagt Maddy of ze de lockdown voortaan altijd moeten doen voor de nieuwen. ja lachuh in de winter, ookal gaat het wss stoppon.![]()
![]()
Collie zegt tegen Madelon: We gaan elkaar snel zien.
Ik lach me echt kapot als Wim voor Gina kiest.Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Logischquote:Op zondag 21 juni 2015 16:19 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Volgens mij is Madelon blij om weg te gaan![]()
begon me al zorgen te maken
te leuke mop voor daar tussen die idioten![]()
Dat zou zo mooi zijnquote:Op zondag 21 juni 2015 16:22 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik lach me echt kapot als Wim voor Gina kiest.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Gina komt daar met tien trekpaarden nog niet bij in de buurt !quote:Op zondag 21 juni 2015 16:22 schreef Koekiebakkie het volgende:
Gina tegen Madelon:Je bent een kopietje van mij.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Zal niet gebeuren,maar inderdaad zou dat mooie streams gevenquote:Op zondag 21 juni 2015 16:22 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik lach me echt kapot als Wim voor Gina kiest.![]()
![]()
Wim mag ook voor Gaby kiezen..........maar niet voor Col!quote:Op zondag 21 juni 2015 16:22 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik lach me echt kapot als Wim voor Gina kiest.
"Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
Bas vd week tegen bezoekers suggereerde dat het programma door zou gaan als het een beetjeee... SLquote:Op zondag 21 juni 2015 16:21 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Stoppen? Mooi dan DGK starten Ome John
Maar Ivan? zei vandaag schijnbaar dat het stopt.
Naja zal wel, vorig jaar rond deze tijd wisten ze het ook nog niet.![]()
no fear...volgende week komt Lola binnenquote:
Mocht Gina willenquote:Op zondag 21 juni 2015 16:22 schreef Koekiebakkie het volgende:
Gina tegen Madelon:Je bent een kopietje van mij.
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
quote:Op zondag 21 juni 2015 16:22 schreef Koekiebakkie het volgende:
Gina tegen Madelon:Je bent een kopietje van mij.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Echt hoor ik zit met te ergeren .quote:Op zondag 21 juni 2015 16:20 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Leuk voor Wim. dat ze hem zo waarderen als bouwer en hem ook wel een beetje aardig vinden. Maar dat op de laatste plaats.![]()
Zo... en Wim tapt een vaasje bier en gaat op de trampoline liggen
Gister zei Gina ook "Ze is een superleuke meid, net als mij"quote:Op zondag 21 juni 2015 16:22 schreef Koekiebakkie het volgende:
Gina tegen Madelon:Je bent een kopietje van mij.![]()
![]()
Gaby niet ...want Ivan heeft liever Gina er inquote:Op zondag 21 juni 2015 16:23 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Wim mag ook voor Gaby kiezen..........maar niet voor Col!
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Op deze voet verder gaan is denk ik geen optie voor Talpa.quote:Op zondag 21 juni 2015 16:23 schreef Urb het volgende:
[..]
Bas vd week tegen bezoekers suggereerde dat het programma door zou gaan als het een beetjeee... SL
Maar Ivan? zei vandaag schijnbaar dat het stopt.
Naja zal wel, vorig jaar rond deze tijd wisten ze het ook nog niet.![]()
Hopelijk houdt hij dat heel lang volquote:Op zondag 21 juni 2015 16:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zo... en Wim tapt een vaasje bier en gaat op de trampoline liggen![]()
![]()
echt?quote:Op zondag 21 juni 2015 16:23 schreef Urb het volgende:
[..]
Gister zei Gina ook "Ze is een superleuke meid, net als mij"
Daar gaat hij al
----------------------------
Maddy "was het close?"
Bjorn "Nee, 2 stemmen"
Maddy "Owh...."![]()
![]()
Gaby "als we allemaal gebleven zoals we waren dan eh...."
Mja
Forum Opties Forumhop: Hop naar: