SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
Nominatie:
15 juni: nominatie publiek
16 juni: nominatie bewoners
17 juni: 2 nieuwe aspirantbewoners
21 juni: exit van één aspirantbewoner
22 juni: exit genomineerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hm dat is zeker dom, als ze denkt dat het alleen maar aan die ene kus heeft gelegen...quote:Op zondag 21 juni 2015 15:26 schreef Cir het volgende:
steff ; moppelt ik heb met rob gekust
ik ben gewoon dom alcohol maakt meer kapot dan je lief is![]()
Naoomi wil loungebanken gaan maken van de pallets.
Ooh.. TuurlijkIk snap alles, begrijp er niets van.![]()
Dat had ik altijd bij joeyquote:Op zondag 21 juni 2015 15:28 schreef Urb het volgende:
[..]
Als je die kale knar even wegdenkt doet Rob's kop me aan Joran vd Sloot denken.![]()
![]()
quote:![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heb het wel weer gezien, het gaat Wim worden met tien tegen drie of zo .....![]()
Tenzij de FEBO hem nog snel de opdracht geeft, om even te vertellen dat hij
mogelijk Gina eruit gaat stemmen, zien wat er dan nog gaat gebeuren ......![]()
Maar eigenlijk maakt het mij niet uit wie er blijft, beiden voegen niets toe.
Ga werken, tot vannacht ....
.![]()
vooseh is niet op de harde schijf aangekomenquote:Op zondag 21 juni 2015 15:28 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Hm dat is zeker dom, als ze denkt dat het alleen maar aan die ene kus heeft gelegen...
![]()
![]()
Misbruik maken van de situatie, onzeker meisje, beetje dronken... en dan binnen een maand al zoenen.🐱![]()
shit was te laat met cappen sorry robquote:Op zondag 21 juni 2015 15:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wow! Rob zette zomaar zijn beker neer om te helpen !![]()
![]()
waarom niet?quote:Op zondag 21 juni 2015 15:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ooh.. TuurlijkLove Utopia Meisjes![]()
Waarom zouden jullie voor haar gaan dan? Wim pakt meteen aan en zal hard werken, Madelon is een lieve meid maar of die echt wat gaat ondernemen?TEAM TAFEL![]()
Ze hadden al een paar gesprekken gehad, waarin ZZ iets duidelijk had gemaaktquote:Op zondag 21 juni 2015 15:29 schreef Cir het volgende:
[..]
vooseh is niet op de harde schijf aangekomen
![]()
Ik wil wel zien hoe Noom een loungebank in elkaar zetquote:Op zondag 21 juni 2015 15:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ooh.. Tuurlijk
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
daar heeft ze Wim dus voor nodigquote:Op zondag 21 juni 2015 15:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik wil wel zien hoe Noom een loungebank in elkaar zet![]()
Moet ze dat niet vragen? Kan ze dat hout zomaar pakken? Ze hebben nu een timmerman die ..jawel meubels gaat maken..quote:Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Nee, vindt het ook zonde dat zo"n normaal leuk meisje daar gaat zitten te verpieteren omdat ze niet kan doen wat ze wil.....quote:Op zondag 21 juni 2015 15:31 schreef rowan634 het volgende:
Waarom zouden jullie voor haar gaan dan? Wim pakt meteen aan en zal hard werken, Madelon is een lieve meid maar of die echt wat gaat ondernemen?![]()
Ze maakten toen ook die woonkamer.. als plofkop maar niet in de nuurt is.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik wil wel zien hoe Noom een loungebank in elkaar zetIk snap alles, begrijp er niets van.![]()
Dat was Noom op der bestquote:Op zondag 21 juni 2015 15:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ze maakten toen ook die woonkamer.. als plofkop maar niet in de nuurt is.![]()
![]()
je hebt gelijk, dat gun je niemand die normaal isquote:Op zondag 21 juni 2015 15:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, vindt het ook zonde dat zo"n normaal leuk meisje daar gaat zitten te verpieteren omdat ze niet kan doen wat ze wil.....![]()
heeft ze toch met gaby ook gemakt in de lockdown week!quote:Op zondag 21 juni 2015 15:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Moet ze dat niet vragen? Kan ze dat hout zomaar pakken? Ze hebben nu een timmerman die ..jawel meubels gaat maken..Love Utopia Meisjes![]()
Nhaa, ze hadden toch een leuk zitje gemaakt.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik wil wel zien hoe Noom een loungebank in elkaar zet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |