Maakt verder niets uit, behalve dat het nu dus zinloos is om nog te proberen Rosberg in te halen.quote:
Hij gaat veel te hard uit de pits, verliest de auto en mag blij zijn dat hij de vangrail niet raakt. Terechte straf.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:54 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Belachelijke straf voor Hamilton, beetje kinderachtig idd.
nietszeggende straf als je zo ver van 3 afrijdtquote:
Max verpest het nog wel.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:54 schreef Alleforums het volgende:
Brace yourself
Verstappen haters die zeggen dat het niet moeilijk is om punten te halen als er al zoveel uitgevallen zijn are coming.
volgens mij kreeg je daar vroeger een drive-through voor, dus 5 sec is heel mildquote:Op zondag 21 juni 2015 14:54 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
En als Sainz punten haalt doordat Max en 5 anderen voor hem uitvallen of pech hebben is Max een prutser en Sainz 10x beterquote:Op zondag 21 juni 2015 14:54 schreef Alleforums het volgende:
Brace yourself
Verstappen haters die zeggen dat het niet moeilijk is om punten te halen als er al zoveel uitgevallen zijn are coming.
Het is een terechte straf, omdat die volgens jou te hard gaat???quote:Op zondag 21 juni 2015 14:55 schreef ToetNL het volgende:
[..]
Hij gaat veel te hard uit de pits, verliest de auto en mag blij zijn dat hij de vangrail niet raakt. Terechte straf.
Rosberg moet nu ietsje langzamer gaan rijden en hopen dat Massa of Vettel binnen 5 sec van Hamilton komen.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:55 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
nietszeggende straf als je zo ver van 3 afrijdt
Dat zag je, want de achterkant brak uit... daardoor moet hij corrigeren en gaat dan over de lijn, dus ja, terecht.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:55 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Het is een terechte straf, omdat die volgens jou te hard gaat???
Dan schieten Wolff en Lowe hem helemaal af....quote:Op zondag 21 juni 2015 14:55 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Rosberg moet nu ietsje langzamer gaan rijden en hopen dat Massa of Vettel binnen 5 sec van Hamilton komen.
De mijne rijden nog op P7 en P6quote:Op zondag 21 juni 2015 14:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo mijn beide coureurs zijn uitgevallen. Kutdag voor de manager.
Merhiquote:Op zondag 21 juni 2015 14:57 schreef Alleforums het volgende:
als er nog meer uitvallen kan merhi nog punten gaan halen
Dat wordt een spetterend feest bij Manorquote:Op zondag 21 juni 2015 14:57 schreef Alleforums het volgende:
als er nog meer uitvallen kan merhi nog punten gaan halen
Die regel bestaat al eeuwen en eeuwen. Er nou nog over gaan zeuren is wel heel erg achterhaald hoor.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:54 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Als hij nog stopt dan moet hij 5 seconden wachten. Maakt hij hem niet, dan komt er 5 seconden op zijn racetijd bij.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:57 schreef THEFXR het volgende:
als ham een stop maakt kunnen dan ook die 5 sec worden gedaan of alleen aan het einde van de race?
Ergens moet de lijn liggen.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:57 schreef roos85 het volgende:
[..]
Doet me beetje denken aan de blokjes aantikken met schaatsen.
Ja hoorde het net op de radioquote:Op zondag 21 juni 2015 14:57 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
nope, bij eerstvolgende pitstop 5 seconden wachten of 5 seconden bijtellen na de race
Zie liever een williams ofzo uitvallenquote:Op zondag 21 juni 2015 14:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu nog effe een gekke crash van pak m beet Maldonado en een SC en we kunnen nog een mooi einde krijgen.
Bij RTL vinden ze de straf zeer mild.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:54 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Zal ook wel niet gebeuren. Sowieso is het verschil tussen de Mercedes en de rest te groot.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:56 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dan schieten Wolff en Lowe hem helemaal af....
Dat is jinxen met nog 3 Renault rijdendequote:Op zondag 21 juni 2015 14:57 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Nog een aantal uitvallers en Roberto Merhi haalt gewoon punten
Nope. uitvallende mercedessen heeft deze race nodig.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:58 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
De race heeft een safety car nodig of regen
Waarom kan hij niet gewoon binnen de lijntjes blijven zoals de rest?quote:
Vind die Renault Kadjar er wel hip uit zien.quote:
idd, na pit exit dus.quote:
Rosberg die Hamilton van de baan knalt bij een inhaalpogingquote:Op zondag 21 juni 2015 14:58 schreef Syntix het volgende:
[..]
Nope. uitvallende mercedessen heeft deze race nodig.
eind van de race komt er 5 seconden boven de tijd op.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:57 schreef THEFXR het volgende:
als ham een stop maakt kunnen dan ook die 5 sec worden gedaan of alleen aan het einde van de race?
Echt hequote:Op zondag 21 juni 2015 14:58 schreef Zorro het volgende:
Mol
Ik door rood, maar het was pas 0.1 sec rood, dus ik verdien geen bekeuring. Zo'n soort redenering.
Ballerinas!!!quote:Op zondag 21 juni 2015 14:58 schreef Falco het volgende:
[..]
Vind die Renault Kadjar er wel hip uit zien.
Maar goed, ben ook wel fan van Renault
Nogmaals, vroeger was dit niet anders, toen hoorde je ook niemand over kinderachtig. Gewoon hele duidelijk en zuivere regel, die voor iedereen hetzelfde is.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:58 schreef Zorro het volgende:
Mol
Ik door rood, maar het was pas 0.1 sec rood, dus ik verdien geen bekeuring. Zo'n soort redenering.
Als hij een stop maakt niet.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:59 schreef WEST het volgende:
[..]
eind van de race komt er 5 seconden boven de tijd op.
Er is altijd het idee dat de regels niet voor hem gelden.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:59 schreef dz5b604 het volgende:
Mol zo heerlijk objectief altijd als het over Hamilton gaat
vast en zeker. Maar waar en hoelaat is de vraag.quote:
maar hij maakt geen stop meer.quote:
5 sec tijdpenalty valt dus nog mee vergelekenquote:IN the harsh, demanding and dangerous world of Formula One there was all-round sympathy for Ralf Schumacher as his brother, Michael, cruised to victory in the European Grand Prix at the Nurburgring.
For more than a third of the 67-lap race Ralf was harrying the world champion, threatening to overtake and creating a duel that was breath-taking in its intensity. The, in the most dramatic moment of the race, as Ralf emerged from the pits to resume the battle, he was given a ten second stop-go penalty for crossing the white line at the pit-lane exit.
It cost him any chance of winning and he finished fourth in his Williams BMW behind winner Michael in his Ferrari, with Juan Pablo Montoya (Williams-BMW) in second and David Coulthard (McLaren Mercedes in third). It was the elder Schumacher's 49th victory and takes him to within two of Alain Prost's 51 wins.
It also seems likely to Schumacher will retain his championship. He has 68 points and leads Coulthard by 24 points with eight races to go.
En Guido stond altijd klaar voor heel veel actiequote:Op zondag 21 juni 2015 15:01 schreef MrBanaan1 het volgende:
Guidotwitter:Er is deze race meer actie dan veel andere races dit seizoen.
Waarom post je dan een tweet van Giedoquote:
quote:Op zondag 21 juni 2015 15:02 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Waarom post je dan een tweet van Giedo
Neenquote:Op zondag 21 juni 2015 15:02 schreef MrBanaan1 het volgende:
Was er trouwens nog iets van straf voor die bijna-botsing met Verstappen in de pits? Want Max moest van het gas.
Hij verkloot het nog wel.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:03 schreef Izzy73 het volgende:
Als het zo blijft gaat Max Sainz en Perez voorbij in het kampioenschap
Interview op RTL:quote:Op zondag 21 juni 2015 15:03 schreef motorbloempje het volgende:
Kimi is wel de chagrijn van het weekendnog erger dan Bottas
Met die 5 sec straf is het ook wel over natuurlijk (voor de winst iig).quote:Op zondag 21 juni 2015 15:03 schreef Fir3fly het volgende:
Hamilton heeft het opgegeven. Had ik niet verwacht van Rosberg deze prestatie.
Sssssshhhhhht. Don't jinx it!quote:Op zondag 21 juni 2015 15:03 schreef Izzy73 het volgende:
Als het zo blijft gaat Max Sainz en Perez voorbij in het kampioenschap
Vind je? Ondanks de uitvallers, goeie klapper en de 7e plek momenteel van max vind ik het voor de rest weinig boeiend.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:03 schreef Sinister-D- het volgende:
Deze race verdient wel een 2de La Chouffe
Ben wel een BNW-er maar niet bijgelovigquote:
Was het eigenlijk al. Inhalen is volledig onmogelijk op gelijke banden.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:04 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Met die 5 sec straf is het ook wel over natuurlijk (voor de winst iig).
Kennelijk een domme interviewer die de beelden niet heeft gezien want Kimi was zwaargewond en kon niet zelf uit de auto komen.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:04 schreef ToetNL het volgende:
[..]
Interview op RTL:
Interviewer: Kimi, are you okay after that incident?
Kimi: Yes
zal ik er dan aan toevoegen: ten opzichte van Canada.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:05 schreef jeffrey83 het volgende:
[..]
Vind je? Ondanks de uitvallers, goeie klapper en de 7e plek momenteel van max vind ik het voor de rest weinig boeiend.
En dat terwijl volgens velen DRS inhalen veel te makkelijk maakt.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:05 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Was het eigenlijk al. Inhalen is volledig onmogelijk op gelijke banden.
Uit de auto komen kan ook als je lichtgewond bent... En vaak komt de pijn pas later, adrenaline enzo..quote:Op zondag 21 juni 2015 15:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Kennelijk een domme interviewer die de beelden niet heeft gezien want Kimi was zwaargewond en kon niet zelf uit de auto komen.
Mwah, dankzij kunstgrepen als DRS is het ansich te doen, maar het is het risico niet waard met die penalty.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:05 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Was het eigenlijk al. Inhalen is volledig onmogelijk op gelijke banden.
Scheelt in ieder geval brokken.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:06 schreef ForzaMilan het volgende:
Verstappen rijdt weer lekker in niemandsland.
Kan een Maldonado niet tegen m aan rijden inderdaad.quote:
In vergelijking met dat mag je nog wel 2 choufjes opentrekkenquote:Op zondag 21 juni 2015 15:05 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
zal ik er dan aan toevoegen: ten opzichte van Canada.
Ik voorspel dat Vettel niet voorbij Massa komt. Behalve als Massa een fout maakt.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:06 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Mwah, dankzij kunstgrepen als DRS is het ansich te doen, maar het is het risico niet waard met die penalty.
Hulkenberg dit seizoen ergens.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:07 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik mis de goede oude tijd toen je nog gewoon witte rook uit de motor van de leider kon zien komen... En dan met Olav Mol cmmentaar.
Hoeveel jaar geleden plofte de laatste Mercedes motor?
Massa moet ook niet doen alsof hij nooit fouten heeft gemaakt, dat is gewoon zielig.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:33 schreef Syntix het volgende:
[..]
Hij heeft nog niet evenveel prijzen gepakt in F1 als Massa. Tot die tijd moet hij respect tonen.
Eens, maar respect mag er zijn.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:08 schreef daNpy het volgende:
[..]
Massa moet ook niet doen alsof hij nooit fouten heeft gemaakt, dat is gewoon zielig.
tegen wie? erikson ofzo?quote:Op zondag 21 juni 2015 15:08 schreef Sinister-D- het volgende:
Ricciardo moet nog naar de super soft? Kan nog leuk worden op het einde dan.
Je kijkt alleen dan om de Mercedessen 1 en 2 te zien worden? Wat boeit het nou wie die gevechten doen, met de huidige F1 mag je al blij zijn als er gevechten zijnquote:
En als er is een gevecht is moet er gelijk een schuldige worden aangewezen.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:09 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Je kijkt alleen dan om de Mercedessen 1 en 2 te zien worden? Wat boeit het nou wie die gevechten doen, met de huidige F1 mag je al blij zijn als er gevechten zijn
Als het niet voor punten is boeit het me niet.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:09 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Je kijkt alleen dan om de Mercedessen 1 en 2 te zien worden? Wat boeit het nou wie die gevechten doen, met de huidige F1 mag je al blij zijn als er gevechten zijn
had ook 8-9 kunnen zijn hoor. een aantal auto's met merc moter waren potentieel sneller zoals de lotusquote:Op zondag 21 juni 2015 15:07 schreef Falco het volgende:
P7 voor Max is overigens conform verwachting
Als je durft in te halen zonder een snellere motor te hebben op het rechte stuk zonder DRS krijg je meteen een strafquote:Op zondag 21 juni 2015 15:10 schreef xzaz het volgende:
[..]
En als er is een gevecht is moet er gelijk een schuldige worden aangewezen.
Ze missen heel veel bij de regiequote:Op zondag 21 juni 2015 15:11 schreef Sinister-D- het volgende:
Mooi die artistieke regie weer en hun non-beelden van de omgeving. Nu opzouten ermee
Dat beslist het team helaas, niet Max, Max kan wel advies geven maar het team is continue aan het rekenen.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:11 schreef Meike26 het volgende:
Als ik Max was zou ik ook die 2e stop maken. Komt ie 10sec achter Malle Nado terecht maar wel kans om plek 7 terug te pakken.
Dus 10 ronden al wheelbangend het hele circuit over als het de 11de en 12de positie is dan is dat dus non-racenquote:Op zondag 21 juni 2015 15:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als het niet voor punten is boeit het me niet.
Zo slim is Toro Rosso niet.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:11 schreef Meike26 het volgende:
Als ik Max was zou ik ook die 2e stop maken. Komt ie 10sec achter Malle Nado terecht maar wel kans om plek 7 terug te pakken.
Dat kan me minder boeien inderdaad. TIs wel racen maar het gaat niet echt ergens omquote:Op zondag 21 juni 2015 15:12 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dus 10 ronden al wheelbangend het hele circuit over als het de 11de en 12de positie is dan is dat dus non-racen [ afbeelding ]
quote:
Lukt ook niet, 1 sec per rondje op maldonado terug pakken...quote:
Er kan natuurlijk voor je altijd nog iemand uitvallen.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat kan me minder boeien inderdaad. TIs wel racen maar het gaat niet echt ergens om
Als dat het enige is wat er gebeurt op dat moment is dat prima om te laten zien.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat kan me minder boeien inderdaad. TIs wel racen maar het gaat niet echt ergens om
Klopt, 11e en 12e gaat ook nog wel ergens om. Een gevecht tussen 14 en 15 6 ronden voor het eind bedoel ik dan eerder.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:14 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Er kan natuurlijk voor je altijd nog iemand uitvallen.
Dan rijdt Maldo met afstand de snelste ronde.quote:
Bril nodig?quote:Op zondag 21 juni 2015 15:15 schreef WEST het volgende:
[..]
Dan rijdt Maldo met afstand de snelste ronde.
16:00 Eurosport 2 voor race actie.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:13 schreef Fer het volgende:
Heeft iemand al saaie race genoemd? Die drs acties kunnen ook niet echt boeien, Vettel die nu Massa probeert te pakken ook niet.
Dit, 'het kan elk moment gebeuren'.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:16 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben steeds bang dat ze overschakelen naar beelden van Max met een opgeblazen motor.
Nee dat komt pas in de laatste 3/4 rondes.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:16 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben steeds bang dat ze overschakelen naar beelden van Max met een opgeblazen motor.
Nee man, dan is het meteen buiten de punten, een stop is 21-22 sec.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:11 schreef Meike26 het volgende:
Lotus is gewoon sneller, u wist dit niet.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:16 schreef VacaLoca het volgende:
Max noteert groene tijd met 12.6... doet Maldo even 11.8
nee dat rij je in de pitlane, verlies je effectief iets van 15 seconden, immers moet je anders ook gewoon over rechte stukquote:Op zondag 21 juni 2015 15:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee man, dan is het meteen buiten de punten, een stop is 21-22 sec.
paar keer verremmen enzoquote:
nee hoor die heb ik al.quote:
Dan had max eerder moeten stoppen, rondje 53-55. Nu telaat. Hopen dan Maldonado z'n banden af vallen.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:17 schreef franklop het volgende:
[..]
nee dat rij je in de pitlane, verlies je effectief iets van 15 seconden, immers moet je anders ook gewoon over rechte stuk
.8quote:Op zondag 21 juni 2015 15:19 schreef WEST het volgende:
[..]
nee hoor die heb ik al.
jij zegt 8 seconden per ronde.
.8 ofwel punt achtquote:Op zondag 21 juni 2015 15:19 schreef WEST het volgende:
[..]
nee hoor die heb ik al.
jij zegt 8 seconden per ronde.
Ze hebben kwalificatie en 30 raceronden gereden op supersofts. Te lang dus.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:22 schreef NewHorizon het volgende:
Hoe lang trekken die supersofts het normaal gesproken?
Op de DRS stukken jaquote:Op zondag 21 juni 2015 15:23 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Die wagen van Malledonna rijd gewoon 20/30km per uur harder
HET KAN MAXGODquote:Op zondag 21 juni 2015 15:24 schreef ZaZoe het volgende:
Dit gaat ie geen 7 rondjes volhouden lijkt me
Dat zeg ik, boutregie. Al 'n paar jaar eigenlijk.....quote:Op zondag 21 juni 2015 15:24 schreef opreis het volgende:
Heb je max vs mal en vet vs mass ga je rosberg laten zien
ik ben alleen bang dat de motor van Max dadelijk onder de druk bezwijkt.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:26 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Max blijft maar sneller gaan, Maldonado bezwijkt onder de druk
laatste bocht danquote:Op zondag 21 juni 2015 15:27 schreef opreis het volgende:
Ik hoop op vettel op het podium en traantjes voor massa
Gebeurt niet meer. Renaultquote:Op zondag 21 juni 2015 15:27 schreef Crazy Harry het volgende:
[..]
ik ben alleen bang dat de motor van Max dadelijk onder de druk bezwijkt.
hahahahaquote:Op zondag 21 juni 2015 15:27 schreef Wombcat het volgende:
Rosberg vibraties. Heeft 'ie zijn speeltje in de auto laten liggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |