En dat voor een Oostenrijker.quote:Op zondag 21 juni 2015 13:22 schreef MrBanaan1 het volgende:
Blijf het gaaf vinden hoe die Lauda Duits praat
Jammer dat het je niet duidelijk was. Speciaal voor jou:quote:
Ik vraag me echt af op basis waarvan die selecteren welke races ze uitzenden.quote:Op zondag 21 juni 2015 13:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Die zendt het sowieso niet uit dit weekend..
Gewoon loten met Sky?quote:Op zondag 21 juni 2015 13:25 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af op basis waarvan die selecteren welke races ze uitzenden.
Sky heeft eerste keus en staat er een paar af.quote:
BBC koopt het van Sky maar waarom?quote:Op zondag 21 juni 2015 13:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
Sky heeft eerste keus en staat er een paar af.
Minste kijkers voor Sky, oftwel: verhuren ze die aan BBC, dan verliezen zij het minste kijkers....quote:Op zondag 21 juni 2015 13:25 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af op basis waarvan die selecteren welke races ze uitzenden.
Fixed.quote:Op zondag 21 juni 2015 13:29 schreef MrBanaan1 het volgende:
Jammer dat RTL+ niet reclamevrij is, dus kijk ik dat niet.
Prioriteiten stellen!quote:Op zondag 21 juni 2015 13:34 schreef Geralt het volgende:
Jammer dat ik vanmiddag niet kan kijken
Sterker nog; ik kan pas morgen kijken
Om een uur of 1
Hopelijk ben je er diep door gefrustreerd.quote:Op zondag 21 juni 2015 13:33 schreef Beach het volgende:
de voetbalkneuzenclub ook weer hier met hun 'ok hans'
Hoi; ongevraagd userfoto's posten mag kennelijk niet.quote:
Boe.quote:
Tuurlijk nietquote:Op zondag 21 juni 2015 13:35 schreef Geralt het volgende:
[..]
Hoi; ongevraagd userfoto's posten mag kennelijk niet.
dat is niet handigquote:Op zondag 21 juni 2015 13:35 schreef opreis het volgende:
Hoezo kan ik bij mijn ace player geen content id invoeren, kan niks typen of wat dan ook
open ace stream content id>acestream tabquote:Op zondag 21 juni 2015 13:35 schreef opreis het volgende:
Hoezo kan ik bij mijn ace player geen content id invoeren, kan niks typen of wat dan ook
ik zie nummerplaten in beeld, kan je beter weghalenquote:Op zondag 21 juni 2015 13:36 schreef Schunckelstar het volgende:
Even beetje offtopic, maar mischien kan ik er hier iemand blij mee maken
zijn er nog mensen die dit jaar naar een race gaan en op de camping staan en nog een caravan zoeken?
Wij hebben er een over, die jarenlang dienst heeft gedaan als trouwe f1-caravan.
hij is niet echt mooi meer maar technisch wel in goede staat
Je mag hem gratis afhalen als je hem wil hebben want wij moeten er voor september vanaf voordt we stallingskosten moeten betalen![]()
Inclusief zwaailampen en scheepstoeter op het dak[
Hoezo dat nou weer?quote:Op zondag 21 juni 2015 13:37 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik zie nummerplaten in beeld, kan je beter weghalen
Oh ja, thanksquote:Op zondag 21 juni 2015 13:37 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik zie nummerplaten in beeld, kan je beter weghalen
Hmmm, in Venray was 't hč?quote:Op zondag 21 juni 2015 13:36 schreef Schunckelstar het volgende:
Even beetje offtopic, maar mischien kan ik er hier iemand blij mee maken
Als ik zo naar buiten kijk is het nog best zonnig....quote:
Met zo'n caravan neemt de druk op je toe, dat weet je?quote:Op zondag 21 juni 2015 13:39 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Hmmm, in Venray was 't hč?
Even denken erover![]()
Ik reserveer niets voor de duidelijkheid.
De enige druk die ik heb bezorgd me een kloppende kop nuquote:Op zondag 21 juni 2015 13:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met zo'n caravan neemt de druk op je toe, dat weet je?
Kloptquote:Op zondag 21 juni 2015 13:39 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Hmmm, in Venray was 't hč?
Even denken erover![]()
Ik reserveer niets voor de duidelijkheid.
Lekker stukie rijden, niks mis mee man.quote:Op zondag 21 juni 2015 13:42 schreef motorbloempje het volgende:
Sky had Max even. Die zag er relaxed uit!
Ja hij praat wel makkelijk, gister ook al bij ted's notebook, hij is best aanspreekbaar terwijl andere de interviewers veel schuwenquote:Op zondag 21 juni 2015 13:42 schreef motorbloempje het volgende:
Sky had Max even. Die zag er relaxed uit!
Kimiquote:Op zondag 21 juni 2015 13:43 schreef opreis het volgende:
[..]
Ja hij praat wel makkelijk, gister ook al bij ted's notebook, hij is best aanspreekbaar terwijl andere de interviewers veel schuwen
vooral dat stuurtjequote:
Begrijpelijkquote:
Alles of niets. Keuzes...quote:Op zondag 21 juni 2015 13:47 schreef opreis het volgende:
Max zei dat hij vorige GP zelfs met low downforce makkelijk voorbij gereden werden, vind het geen slecht idee om dan dit te proberen
Grosjeanquote:Op zondag 21 juni 2015 13:48 schreef Sinister-D- het volgende:
Godverdomme Grosjeanje kunt op zijn minst even rechtstaan, luis stuk stokbrood...
Huh? Start ie niet?quote:Op zondag 21 juni 2015 13:49 schreef opreis het volgende:
Button heeft het al opgegeven voordat ie ook maar een meter heeft gereden
Is dat de Barclays Arrows 1988 livery?quote:Op zondag 21 juni 2015 13:36 schreef Schunckelstar het volgende:
Wij hebben er een over, die jarenlang dienst heeft gedaan als trouwe f1-caravan.
hij is niet echt mooi meer maar technisch wel in goede staat
Had ik van de week ook last vanquote:
Viel me mee dat hij nog niet klaagde over slijtage aan z'n achterbanden.quote:Op zondag 21 juni 2015 13:49 schreef opreis het volgende:
Button heeft het al opgegeven voordat ie ook maar een meter heeft gereden
quote:Op zondag 21 juni 2015 13:48 schreef Sinister-D- het volgende:
Godverdomme Grosjeanje kunt op zijn minst even rechtstaan, lui stuk stokbrood...
quote:Op zondag 21 juni 2015 13:48 schreef Sinister-D- het volgende:
Godverdomme Grosjeanje kunt op zijn minst even rechtstaan, lui stuk stokbrood...
Ja, ik ben als het op sport aankomt wel vrij nationalistisch ja. Dus fuck Grosjeanquote:Op zondag 21 juni 2015 13:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
GrosjeanJullie zijn nog steeds frustie vanwege Monaco
Sinds de Russische GP van vorig jaar was het toch de bedoeling dat de rijders voor op de grid op een rijtje gaan staan. Grosjean weer huillie gedaan om dat niet te moeten zeker.quote:
Andere werkende link gevondenquote:Op zondag 21 juni 2015 13:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Had ik van de week ook last van
dat ligt aan jezelf, en is lastig op te lossen.
Komt door die braketest van die vieze Fransoos.quote:Op zondag 21 juni 2015 13:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
DS4 gaat roepen dat het geen brake-test was.quote:Op zondag 21 juni 2015 13:54 schreef Nober het volgende:
[..]
Komt door die braketest van die vieze Fransoos.
nee joh, hij verliest plaatsen door het DRSquote:Op zondag 21 juni 2015 13:54 schreef VacaLoca het volgende:
Naar voorgevoel dat Max er in ronde 1 af ligt
Ik krijg het hier ook met geen mogelijkheid aan de praat, terwijl het de vorige keer vlekkenloos ging.quote:
Nee hoor, want dat was volledig Max z'n fout, waarom zou ik dan frustie moeten zijn op Grosjean?quote:Op zondag 21 juni 2015 13:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jinx het nou niet, het is net zo lekker vredig zonder die onzin van hemquote:Op zondag 21 juni 2015 13:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
DS4 gaat roepen dat het geen brake-test was.
Heb ik ook... Elke keer, trouwens.quote:Op zondag 21 juni 2015 13:54 schreef VacaLoca het volgende:
Naar voorgevoel dat Max er in ronde 1 af ligt
Sport1quote:Op zondag 21 juni 2015 13:56 schreef Falco het volgende:
Waar kan ik normaal op de TV zometeen Maxie Verstappen zien scheuren? Alleen RTL Deutschland
Rosberg moet even een Coulthardje doen (1999)quote:Op zondag 21 juni 2015 13:56 schreef franklop het volgende:
Als Max echt een regenafstelling heeft en het blijft droog... dan worden zelfs punten nog lastig.
Stiekum een hoopje dat Rosberg zich in tweede bocht verremd en dan pardoes Hamilton meeneemt
Precies, en dan komt hij bij Maldonado....quote:Op zondag 21 juni 2015 13:55 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee joh, hij verliest plaatsen door het DRS
Had die gene maar door moeten rijden.quote:Op zondag 21 juni 2015 13:58 schreef Nober het volgende:
Als Max maar niet weer met zijn Toro Rosso bij iemand de achterkant er af rijdt, hij is nog jong dus zie het zo weer gebeuren.
Ik ben zo'n pauper die dat niet in zijn zenderpakket heeft. Dan maar de Deutsche Fernsehen anschauenquote:
2002quote:Op zondag 21 juni 2015 14:00 schreef Beach het volgende:
welk jaar was dat ook alweer met Heidfeld en Sato
Je hoeft niet te kijken...quote:Op zondag 21 juni 2015 14:00 schreef Breaker.Faker het volgende:
Wat voor domme regels heeft de formule1 zeg. Allemaal waar de rijders niks aan kan doen en hebben te maken met motor regels en dat noemen ze een koningsklasse
Ah jij hebt het nieuws gemist: dat was helemaal niet de schuld van max.quote:Op zondag 21 juni 2015 13:58 schreef Nober het volgende:
Als Max maar niet weer met zijn Toro Rosso bij iemand de achterkant er af rijdt, hij is nog jong dus zie het zo weer gebeuren.
jepquote:Op zondag 21 juni 2015 13:56 schreef Falco het volgende:
Waar kan ik normaal op de TV zometeen Maxie Verstappen zien scheuren? Alleen RTL Deutschland
Lekker veel hoogte verschil, dat maakt het moeilijk.quote:
Doe eens niet happen...quote:Op zondag 21 juni 2015 14:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ah jij hebt het nieuws gemist: dat was helemaal niet de schuld van max.
Ik had mijn ogen gericht op de TR van Sains, foutje.quote:
Of een wiel dat losraakt en iemand anders raakt, paar jaar terug zoon van een bekende oud rijder.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:07 schreef VacaLoca het volgende:
Damn komt Kimi goed weg. Kan ook dat Alonso tegen zn hoofd aankomt direct of dat met wagen er tussen de vangrail raken en de vangrail Alonso zn wagen tegen Kimi zn hoofd komt.
Onveiligste blijft toch wel dat hun hoofd vrij is. Das ook enige waar nog shit van is gekomen de afgelopen jaren met freak incidenten bij een kraan en bij een vrachtwagen
mijn zijn auto had een heleboel love voor die ferrari... zelden zo hitsige f1 car gezien....quote:
Dat zei je net ook alquote:Op zondag 21 juni 2015 14:08 schreef Syntix het volgende:
Max gaat zometeen janken![]()
Hij wordt keihard ingehaald door Bottasgod
Maar goed, Bottas zal er straks op snelheid wel voorbij komen.quote:
Denk dat Bottas na de start zelf ligt te jankenquote:Op zondag 21 juni 2015 14:08 schreef Syntix het volgende:
Het is zwaar vernederend voor Bottas dat Max 'em meteen al zo aanpakt. Die pijnlijke afgang wordt niet goed gemaakt door een lullig drs'jequote:Op zondag 21 juni 2015 14:08 schreef Syntix het volgende:
Ik denk het wel.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:09 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar goed, Bottas zal er straks op snelheid wel voorbij komen.
Nogmaals de vraag trouwens, blijft de straf voor Alonso staan voor volgende GP?
Omdat Alonso.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:10 schreef Yaku het volgende:
Waarom laten ze de onboard van Alonso niet zien?
Inderdaad, die moet duidelijkheid geven over of het een tik was of een ferrari die de controle verloor.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:10 schreef Yaku het volgende:
Waarom laten ze de onboard van Alonso niet zien?
Jij gaat ook janken in juli, als SKY de Tour weer verprutstquote:Op zondag 21 juni 2015 14:10 schreef Syntix het volgende:
[..]
ah jij bent ook een maxje. jij gaat ook janken
nu nog vanaf Alonso's wagen.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:08 schreef zoem het volgende:
Regie, doe nog eens een herhaling van kimi-alonso please
vooral geholpen door Ericcson denk ik en Malledonna die daarvan schrok. Maar idd wel netjes gedaanquote:Op zondag 21 juni 2015 14:12 schreef opreis het volgende:
sainz 9 ook al, wil ook wel onboard van hem zien
Maldenado en Ericsson een poepstart, dan gaat het hard.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:12 schreef opreis het volgende:
sainz 9 ook al, wil ook wel onboard van hem zien
Er komt geen regen denk ikquote:Op zondag 21 juni 2015 14:12 schreef Benoves het volgende:
Lekker benzine sparen en tijd rekken voor de regen. Raggen zometeen!
quote:Op zondag 21 juni 2015 14:11 schreef Max23 het volgende:
[..]
Jij gaat ook janken in juli, als SKY de Tour weer verprutst
dat hadden we helemaal gemist!quote:
Nee, ik blijf de hele race. + ik moet wat tegengas geven voor al dat nationalisme hierzo.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Laat Syntix gewoon trollen, gaat vanzelf wel weer weg
SKY streamquote:Op zondag 21 juni 2015 14:16 schreef whosvegas het volgende:
Verstappen 6e
En Duits is een irritante taal
Inderdaad, doeiquote:Op zondag 21 juni 2015 14:16 schreef franklop het volgende:
Sainz die even een zetje geeft aan Grosjean
Button was ook binnen toch, door de bende van die crash gereden ofzoquote:Op zondag 21 juni 2015 14:16 schreef vaarsuvius het volgende:
hoe kan kvyat nu voor button enzo liggen? die is toch naar binnengegaan voor nieuwe vleugel?
Hij dacht misschien dat Max er reedquote:Op zondag 21 juni 2015 14:17 schreef xzaz het volgende:
GRO ziet hem gewoon en rijdt er op in. Man man man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |