abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153715078

Welkom bij Het Hardlooptopic! Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat.. Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen!

>>> Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen. Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo

>>> Er gaat een aantal Fok!-teams meedoen aan de Ekiden (estafette-marathon) in Rotterdam op 4 juli. Wil jij ook meedoen, stuur dan een PM aan pijll, en geef aan welke afstand je zou willen lopen.

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 2015 Challenge
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Divers
SPOILER: Blogs van enkele vaste posters

[ Bericht 2% gewijzigd door motorbloempje op 23-06-2015 10:42:41 ]
Ja doei.
pi_153715956
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 23:46 schreef Maariindaa het volgende:
Vanavond heb ik mijn eerste echte HM gelopen. In de training de afstand wel vaker gedaan, maar dat is toch wel anders. Mijn plan was op 7.10 te vertrekken en dan kijken of ik op het eind nog wat kon versnellen om zo over de 2.30 te blijven. Mooi plan, alleen me er totaal niet aan gehouden. Te snel gestart op 6.40 en dat na 4km wat bijgesteld naar 7.00 per kilometer. Tot 14km dit volgehouden maar toen was de koek op, maar ondertussen had ik wel mijn onofficiële 10km record (nooit in evenementverband gelopen) verbrijzeld. De laatste 7km op 7.30 ongeveer gelopen en daarmee toch mijn doelstelling gehaald. Eindtijd 2.27.58. Omdat het mijn eerste was sowieso een record, maar ook 17minuten sneller dan mijn onofficiële tijd. *O*

Voel me nu wel behoorlijk beroerd, na finish steeds flauwval neigingen en misselijk. Hou momenteel niks binnen. Zo eerst maar slapen denk ik. :z
Mooie prestatie! Een halve marathon is een flinke afstand en dat is zeker de eerste keer (in wedstrijdverband) flink wennen. Gelukkig dat het nu weer beter gaat.
pi_153716353
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 13:51 schreef Voccar het volgende:

[..]

Mooie prestatie! Een halve marathon is een flinke afstand en dat is zeker de eerste keer (in wedstrijdverband) flink wennen. Gelukkig dat het nu weer beter gaat.
Zeker mooie tijd en dus ook flink diep gegaan zo te horen!
pi_153716461
Iemand toevallig nog laatste tijd bij de craft outlet in bataviastad geweest? Moet daar maar weer eens heen paar goede loop shirts gekocht voor bijna geen geld.
pi_153716870
Net de Overbetuweloop gelopen. Echt keirustig vergeleken met vorige week... Mooie route. Alleen mijn knie zeurde een beetje. Maar dat mocht de pret niet drukken ;)

Ik heb mijn record lekker verbeterd!! 5,05 km in 34:14 (zei het horloge). En volgens endomondo de 5 km in 33:55. Ik ben echt keitrots en blij!! *O* *O* Vorige was 36:31.(Maar dat was ook 5,09 km en endo gaf daar 36:00 aan. )

Woehoee w/

Linkje http://app.endomondo.com/workouts/546618040/19432788
pi_153717556
Ingeschreven voor mijn eerste loop, Zevenheuvelen in Nijmegen *O*
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_153717989
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 14:22 schreef xMissi het volgende:
Net de Overbetuweloop gelopen. Echt keirustig vergeleken met vorige week... Mooie route. Alleen mijn knie zeurde een beetje. Maar dat mocht de pret niet drukken ;)

Ik heb mijn record lekker verbeterd!! 5,05 km in 34:14 (zei het horloge). En volgens endomondo de 5 km in 33:55. Ik ben echt keitrots en blij!! *O* *O* Vorige was 36:31.(Maar dat was ook 5,09 km en endo gaf daar 36:00 aan. )

Woehoee w/

Goed gedaan!
Ja doei.
  zondag 21 juni 2015 @ 15:07:54 #8
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_153718139
Net mijn ldl gedaan. Ben er eindelijk achter waarom het me zoveel moeite kostte om goed in mijn zones te blijven hangen. Ik had ze wel goed gezet in het algemene tabblad, maar had niet door dat ik ze dan ook in het hardlopentabblad moest aanpassen.
Dat zal een hoop gedoe schelen de komende maanden, want nu leek mijn Garmin regelmatig een Tamagotchi met een slecht humeur.
Verder lekker gelopen. In alle rust loop ik al behoorlijk dicht tegen mijn beste HM tijden aan.

SPOILER
Life is what you make it.
  zondag 21 juni 2015 @ 15:08:23 #9
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_153718152
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 14:22 schreef xMissi het volgende:

Woehoee w/

Goed gedaan zeg! Trots zijn op jezelf en nagenieten nu.
  zondag 21 juni 2015 @ 15:14:12 #10
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_153718301
Zo, tijden geleden dat ik zó diep ging tijdens een wedstrijd. Vandaag zou ik de Wateringseveld Loop gaan doen…

SPOILER
Kortom: wedstrijdjes zijn leuk! Deze is voor herhaling vatbaar. Al heb ik geen molen gezien. Helaas zijn de foto’s er ook nog. Die zullen wel gaan verschijnen in de komende dagen. Ik kon gewoon niet in de lens kijken, echt niet. Dus Mo, geen concurrentie voor jouw foto ;)
pi_153718569
Zo, Harreveld ook weer gehad. Seizoen is afgelopen.
Qua tijd lekker gelopen vandaag, zou wel eens mijn beste prestatie van het seizoen kunnen zijn. Nog geen idee waar ik qua plek ben geëindigd. Weinig echt zware combi's vandaag, wel lange loopstukken en een paar technische enkelvoudige hindernissen. Verder ging het zoals altijd geen moment echt lekker, ik voel me onderweg altijd zo slecht...

https://www.endomondo.com/workouts/546669846/14083692
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_153718895
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 15:14 schreef Quoi het volgende:
Zo, tijden geleden dat ik zó diep ging tijdens een wedstrijd. Vandaag zou ik de Wateringseveld Loop gaan doen…

SPOILER
Kortom: wedstrijdjes zijn leuk! Deze is voor herhaling vatbaar. Al heb ik geen molen gezien. Helaas zijn de foto’s er ook nog. Die zullen wel gaan verschijnen in de komende dagen. Ik kon gewoon niet in de lens kijken, echt niet. Dus Mo, geen concurrentie voor jouw foto ;)
Top gedaan! 5km's zijn leuk, na 5 minuten ben je weer het mannetje/vrouwtje :)

Ik zit te wachten op de uitslag van gisteren. Er waren er die zeiden dat ik top10 liep.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_153719390
Gisteravond mijn allereerste HM gelopen, dezelfde die Maariindaa en CaLex (?) ook hebben gelopen, de (halve) marathon rond Sneek en Meer. :D

Toegegeven, mijn voorbereiding was verre van optimaal. In training drie keer een afstand van 15 km gelopen, en dat was het voor wat betreft de 'verre' afstanden. Voor de rest bleef het bij wat intervaltrainingen en 10km LDL's. Bij het inschrijven in december vorig jaar moest je een verwachtte eindtijd opgeven, en op dat moment leek <2:10 mij wel een haalbaar doel, maar die doelstelling heb ik ruim een maand van tevoren al laten schieten, omdat dat gezien de matige voorbereiding zou eindigen in een DNF, en dat was nu ook weer niet de bedoeling. Zodoende heb ik mijn doel in de afgelopen week bijgesteld naar 2:20, en dat moest toch op z'n minst wel haalbaar zijn.

De start was om 19:00 uur gisteravond, wat aan de ene kant een prima tijdstip is - vind ik - voor een HM, maar aan de andere kant ben je er de hele dag mee bezig in je hoofd, helemaal gezien het feit dat dit mijn eerste HM zou gaan worden. Naarmate de dag vorderde begon de twijfel toch enigszins toe te slaan bij mij ''Kan ik dit wel?'' ''Wil ik dit wel?'' ''Moet ik dit wel doen, met zo'n matige voorbereiding?'' ''Wat als ...?'' Gelukkig was m'n vriendin er om me af en toe een schop onder m'n reet te geven en te zeggen dat ik me niet zo moest aanstellen, waarvoor dank! :D Zij heeft het gister misschien nog wel zwaarder gehad dan ik :P

De start was op nog geen 15 minuten rijden vanaf mijn huis, dus rond 18:10 vertrokken we richting de start. Het was al behoorlijk druk, en donders gezellig! Dat hardloopsfeertje is toch iets unieks wel hoor :D Zoveel mensen bij elkaar met allemaal hetzelfde doel, en dezelfde passie. Daar aangekomen een beetje ingelopen - primeur, normaal loop ik nooit in voor een wedstrijd - maar vandaag leek me dat wel verstandig. Toen rustig het startvak opgezocht en inmiddels gierden de zenuwen wel door m'n lijf. Om 19:00 uur precies klonk het startschot, en langzaam schuifelden wij vanuit startvak 4 naar voren richting de start. 8 minuten en 54 seconden later was ook ik de start gepasseerd en kon de uitdaging beginnen. De eerste twee kilometers gingen uiteindelijk toch weer sneller dan de bedoeling was, maar daarna vond ik een lekker tempo waarop ik het wel 21 km dacht te kunnen uithouden (6:20min/km). Na de eerste 14 kilometer, die overigens vrij soepel verliepen, begon de HM pas echt voor mij. Immers, verder dan dit had ik nooit echt gelopen. Op dit punt ipv water ook een beker sportdrank aangenomen, om zo m'n lichaam weer ietwat aan te sterken. Tot aan kilometer 18 liep het gewoon ZWAAR. Op het 18km punt stonden m'n vriendin en m'n beste vriend mij op te wachten voor het laatste stukje mentale steun, wat ik ook echt wel even nodig had op dat moment. Op datzelfde punt liepen we Sneek binnen, waar tot aan de finish allemaal mensen ons stonden aan te moedigen. Inmiddels had ik er ruim 1:53 uur op zitten, en met nog 3 kilometer voor de boeg zou ik met het tempo van 6:22 op dat moment zelfs onder de 2:15 kunnen duiken! Een versnelling zat er logischerwijs niet meer in, maar de laatste paar honderd meters voelden als een waar heldenonthaal. Zoveel mensen hadden zich bij de finish verzameld, wát een sfeer. Op zo'n moment voel je je gewoon een winnaar, ondanks dat de nummer 1 ruim een uur eerder al is gefinisht. De mensen klappen en juichen nog steeds voor je :D _O_

Met een netto tijd van 2:14:12 passeerde ik de finish, en was ik trots, blij, euforisch en alles wat je maar kan bedenken, maar vooral stiekem toch ook wel blij dat het erop zat :@ Maar ik kan niet anders zeggen dan dat ik heb Genoten, met een hoofdletter G! Wat een prachtig evenement, wat een prachtige route, en wat een prachtige mensen!

De spierpijn nemen we maar voor lief. Ik snap nu wat jullie bedoelen met traplopen de volgende dag :o

SPOILER
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_153719416
Mijn niet zo perfect opgebouwde halve marathon : http://app.endomondo.com/workouts/546685430/17664187

Te hard van start en dit aan het einde moeten bekopen. Uiteindelijk nog wel een okay tijd, maar had er stiekem nog wel iets meer van verwacht.

Op naar de volgende
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_153719507
Mooi verslag trolley en marinda.

Mijn zwager stond bij de kroon (net na km 20) waar je links de bocht om ging en die heb ik totaal gemist zo gaar was ik.
pi_153719555
Mooie prestaties en verslagen weer, goed gedaan iedereen ^O^
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_153719620
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 15:57 schreef CaLeX het volgende:
Mooi verslag trolley en marinda.

Mijn zwager stond bij de kroon (net na km 20) waar je links de bocht om ging en die heb ik totaal gemist zo gaar was ik.
Ik ken dat gevoel. Mijn vriendin en m'n beste vriend stonden vlak voor de finish ook langs de kant, maar die zag ik ook pas op het allerlaatste moment. Ik had meer oog voor de finish op dat moment :P
  zondag 21 juni 2015 @ 16:08:35 #18
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_153719838
Mooie verhalen uit Sneek! Goed gedaan hoor :Y Lijkt me een leuke wedstrijd.
pi_153719846
quote:
6s.gif Op zondag 21 juni 2015 15:52 schreef trolley het volgende:

Met een netto tijd van 2:14:12 passeerde ik de finish, en was ik trots, blij, euforisch en alles wat je maar kan bedenken, maar vooral stiekem toch ook wel blij dat het erop zat :@ Maar ik kan niet anders zeggen dan dat ik heb Genoten, met een hoofdletter G! Wat een prachtig evenement, wat een prachtige route, en wat een prachtige mensen!

De spierpijn nemen we maar voor lief. Ik snap nu wat jullie bedoelen met traplopen de volgende dag :o

SPOILER
wat goed! Super!
Ja doei.
pi_153719869
Achteraf de trap af als het echt niet gaat ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_153720121
Mooie verhalen van die halve marathons hoor! Krijg nu echt zin in zondag!
  zondag 21 juni 2015 @ 16:22:30 #22
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_153720248
Ik snap niet hoe jij met een gemiddelde van 5:43/km tot een HM tijd van 2:23 komt.
pi_153720341
quote:
2s.gif Op zondag 21 juni 2015 16:22 schreef Schanulleke het volgende:
Ik snap niet hoe jij met een gemiddelde van 5:43/km tot een HM tijd van 2:23 komt.
dat is dan ook 2 uur en 23 seconden.
  zondag 21 juni 2015 @ 16:30:38 #24
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_153720520
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2015 16:25 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

dat is dan ook 2 uur en 23 seconden.
Er was kennelijk net iets raars bij endo, de lay-out is nu ook weer gewoon. Dit is een stuk logischer inderdaad.
pi_153720679
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 16:09 schreef La_Tramposa het volgende:
Achteraf de trap af als het echt niet gaat ;)
Inmiddels gaat het alweer een stuk soepeler gelukkig, maar de spierpijn is er nog wel :P

Maar dat was en is het allemaal meer dan waard geweest! :Y
pi_153720749
Thanks MoBlo en Schanulleke en guard! Ik ben ook echt heel blij :) .
Leuk om de andere verslagen te lezen van de HM. Goed gelopen! :D

Mijn oom zei vandaag tegen me over 2 jaar lopen we een marathon samen... Ik zei nouu dat weet ik nog niet haha! (Hij liep ook vandaag en wel 24:24 & is 64!)
Daar moet ik nog maar even over nadenken :) .

Ik heb nu wel een beste reactie op mn knie. Hoop dat het wegtrekt...
pi_153723313
Mooi gelopen dit weekend.

Gisteren heb ik de Groot Ginkelse Loop gedaan, die kan ik aanraden. Je hebt de 5, 10 en 21k. Iets zwaar parcours, naar mijn mening, met wat mul zand, en vals plat de berg op. Het is wel een prachtige omgeving, en de verkeersregelaars/vrijwilligers zijn superlief. O+

SPOILER
pi_153724156
Mijn training die verbazingwekkend goed ging vanochtend zonder ontbijt is eindelijk geupload!
http://app.endomondo.com/workouts/546811161/11367364

Nu lekker taperen voor volgende week :D
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_153724536
Goed gelopen iedereen dit weekend !! *O*
pi_153726391
Ik heb vandaag onbewust een Strava CR gepakt, trap af bij mijn rondje Veluwezoom. Zo zie je maar dat een kantoorbaan waarbij je elke dag de trap op- en af moet voor koffie ook voordelen heeft _O- . Ik vloog onderaan overigens wel bijna in het prikkeldraad :') .

SPOILER
  zondag 21 juni 2015 @ 20:14:36 #31
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_153726532
Even ontbijten en wachten tot het licht wordt en dan een rondje Wanaka, beter begin van de dag is er niet!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_153727191
Ik ga deze week een keer testen met pannenkoeken als ontbijt voor het lopen, SEMTEX heeft hier succes mee en pannenkoeken zijn *; so worth a try :Y
pi_153727272
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 20:41 schreef thelaudprince het volgende:
Ik ga deze week een keer testen met pannenkoeken als ontbijt voor het lopen, SEMTEX heeft hier succes mee en pannenkoeken zijn *; so worth a try :Y
Nog beter. De avond ervoor al een fikse stapel bakken en dam ontbijten met het restje! :Y)
pi_153727353
quote:
99s.gif Op zondag 21 juni 2015 20:44 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Nog beter. De avond ervoor al een fikse stapel bakken en dam ontbijten met het restje! :Y)
^O^ Succes verzekerd dan zondag :)
pi_153727479
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 20:46 schreef thelaudprince het volgende:

[..]

^O^ Succes verzekerd dan zondag :)
Ik eet vrijdag pannenkoeken. We krijgen een logee van 2 jaar oud namelijk. En dan zaterdag pasta :)
pi_153727542
quote:
99s.gif Op zondag 21 juni 2015 20:49 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Ik eet vrijdag pannenkoeken. We krijgen een logee van 2 jaar oud namelijk. En dan zaterdag pasta :)
En na je PR zondag 3 biertjes van mij remember ;)
pi_153727608
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 20:51 schreef thelaudprince het volgende:

[..]

En na je PR zondag 3 biertjes van mij remember ;)
O ja! Als dat lukt! :D

edit: dat pr dan...
pi_153727636
quote:
99s.gif Op zondag 21 juni 2015 20:52 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

O ja! Als dat lukt! :D
Niks als :)
pi_153727742
La_Tramposa heeft gelijk in dat je nooit precies weet hoe je lichaam op een HM reageert. De ergste spierpijn zit momenteel in mijn linker arm :?
Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.
pi_153727892
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 20:56 schreef Maariindaa het volgende:
La_Tramposa heeft gelijk in dat je nooit precies weet hoe je lichaam op een HM reageert. De ergste spierpijn zit momenteel in mijn linker arm :?
:D
Heb je veel mensen moeten ellebogen om er langs te kunnen?
pi_153727916
Haha nee niet eens, voordeel van achteraan lopen, je hebt alle ruimte ;)
  Moderator zondag 21 juni 2015 @ 21:04:35 #42
155227 crew  Guppy
dus
pi_153728134
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 10:35 schreef La_Tramposa het volgende:
Net op het station kwam ik de deelnemers voor de ladies run tegen, ben toch wel blij dat ik daar niet aan mee doe zeg. Uiterste generaliseer ik, maar op daar soort evenementen stikt het toch vaak van de "stoere hardloopmoeders" wiens grootste prioriteit van de dag her uitkiezen van het hardlooprokje met de meest "kekke" hartjesprint is.. Daar word ik altijd een beetje kriegelig van. Sowieso van (overpriced) vrouwen-only evenementen in het algemeen. En dan moet natuurlijk overal geroepen worden dat het niet om de prestatie maar om de gezelligheid gaat.. Getsie ;)

Tja, daar valt aan de ene kant iets voor te zeggen. Voor mij hoeft het ook niet per se, een ladiesrun, ik vind het ook prima om te lopen op wedstrijden waar mannen aanwezig zijn.

Aan de andere kant zijn het kennelijk dit soort evenementen die het hardlopen in wedstrijdverband voor een heleboel mensen heel laagdrempelig en toegankelijk maakt. En ja, dat zijn gewone hardloopevenementen ook, maar schijnbaar is hier toch een markt voor en vraag naar. Van de "stoere hardloopmoeders" heb ik eigenlijk niet echt iets gemerkt, in de negatieve zin van het woord. Want ze waren er wel, bij de moeder-en-dochter run van 3km ;)

Ach, weet je wat het fijne van dit soort evenementen is? Je hóéft er ook niet aan mee te doen. Net zo min als dat je ook niet aan color runs, obstakel runs of trail runs mee hoeft te doen. Persoonlijk ben ik altijd blij dat ik niet mee hoef te doen met de lokale mini-evenementjes mee hoeft te doen, want mijn niveau is daarvoor niet goed genoeg en dan is het niet leuk om mee te doen.

Zelf had ik ook niet per se voor de Ladiesrun gekozen. Ik vond het vrij prijzig, en zoals ik al zei, voor mij hoeft het niet per se ladies only. Maar mijn autoverzekering had een win-actie, ik had meegedaan en was één van de gelukkige dames. Dus ging ik :)

quote:
desalniettemin veel plezier guppy! Als ik gratis mocht had ik het misschien ook wel gedaan hoor :P
En plezier heb ik gehad! Het was ontzettend leuk :)

SPOILER
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_153728146
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2015 20:59 schreef wyccie het volgende:

[..]

Heb je veel mensen moeten ellebogen om er langs te kunnen?
Hahahaha _O-
pi_153728330
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 21:04 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Tja, daar valt aan de ene kant iets voor te zeggen. Voor mij hoeft het ook niet per se, een ladiesrun, ik vind het ook prima om te lopen op wedstrijden waar mannen aanwezig zijn.

Aan de andere kant zijn het kennelijk dit soort evenementen die het hardlopen in wedstrijdverband voor een heleboel mensen heel laagdrempelig en toegankelijk maakt. En ja, dat zijn gewone hardloopevenementen ook, maar schijnbaar is hier toch een markt voor en vraag naar. Van de "stoere hardloopmoeders" heb ik eigenlijk niet echt iets gemerkt, in de negatieve zin van het woord. Want ze waren er wel, bij de moeder-en-dochter run van 3km ;)

Ach, weet je wat het fijne van dit soort evenementen is? Je hóéft er ook niet aan mee te doen. Net zo min als dat je ook niet aan color runs, obstakel runs of trail runs mee hoeft te doen. Persoonlijk ben ik altijd blij dat ik niet mee hoef te doen met de lokale mini-evenementjes mee hoeft te doen, want mijn niveau is daarvoor niet goed genoeg en dan is het niet leuk om mee te doen.

Zelf had ik ook niet per se voor de Ladiesrun gekozen. Ik vond het vrij prijzig, en zoals ik al zei, voor mij hoeft het niet per se ladies only. Maar mijn autoverzekering had een win-actie, ik had meegedaan en was één van de gelukkige dames. Dus ging ik :)

[..]

SPOILER
Fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad Gup!
pi_153728351
Voor alle lopers dit weekend en de bijbehorende verslagen: *O*
pi_153728356
quote:

[..]

[..]

SPOILER
:)
pi_153728530
Klinkt als een goede dag, ondanks de regen, Guppy. En goodies zijn altijd goed.
Heb je een foto van het shirt en de medaille?
  zondag 21 juni 2015 @ 21:16:54 #48
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_153728613
quote:

[..]

[..]

SPOILER
Dit dus....er zijn veel loopjes waar ik niet aan mee doe maar dan hoeft er nog niet laagdunkend over gedaan te worden.... en op een of andere manier vind ik fororeportages van ladies runs lekker dan van gentleman runs ;)
  Moderator zondag 21 juni 2015 @ 21:17:07 #49
155227 crew  Guppy
dus
pi_153728622
Hier alvast de medaille, met glitters en hartjes (wat wil een mens nog meer!)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zondag 21 juni 2015 @ 21:19:52 #50
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_153728703
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 21:17 schreef Guppyfriend het volgende:
[ afbeelding ]
Race bling!!! (Al werd er door de half obese huismoeders alles behalve geraced ;) )
  Moderator zondag 21 juni 2015 @ 21:20:25 #51
155227 crew  Guppy
dus
pi_153728718
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 21:19 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Race bling!!! (Al werd er door de half obese huismoeders alles behalve geraced ;) )
Finish-bling, zo u wilt :)
pi_153728723
quote:
[ afbeelding ]
Wow, ondanks dat ik helemaal niets van glitters en hartjes moet hebben, vind ik deze serieus mooi.
Jij hebt nu al een hele collectie mooie (en minder mooie ;) )medailles. ^O^
pi_153728880
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 21:16 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Dit dus....er zijn veel loopjes waar ik niet aan mee doe maar dan hoeft er nog niet laagdunkend over gedaan te worden.... en op een of andere manier vind ik fororeportages van ladies runs lekker dan van gentleman runs ;)
Ik deed niet laatdunkend volgens mij, ik zei alleen dat ik er persoonlijk kriegelig van word. Maar dat word ik wel van meer dingen, ook van wielrenclubjes die met zijn dertigen in rijen van 4 druk kletsend 24km/u fietsen. Dat is niet waar die mooie racefietsen voor bedoeld zijn! ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door La_Tramposa op 21-06-2015 21:40:30 ]
  zondag 21 juni 2015 @ 21:35:06 #54
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_153729176
Zo, het eerste daglicht gluurt over de bergen heen dus snel mijn hardloopkleren aan voordat de plaatselijke jeugd naar school gebracht is.... want na 9'en wil je niet weten wat er hier allemaal aan het joggen is....
  Redactie Sport zondag 21 juni 2015 @ 21:43:07 #55
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_153729442
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 20:56 schreef Maariindaa het volgende:
Owh dit klinkt heel apart :D
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_153729533
@Guppyfriend ik heb zowaar de zelfde alleen met een ander patroontje en met Rotterdam haha! Vind hem ook wel leuk :)

Ik heb vandaag trouwens geen medaille gekregen. Jammer maar krijg er vast nog wel genoeg :D .

Verder weet iemand nog een leuk loopje in Juli?Zat al in runnersworld te kijken en op hardloopkalender , maarja ehh ik weet niet welke leuk/mooi is qua parcours ofzo?? Zat na Leiden te kijken maar die is afgelast staat op de site...
Suggesties zijn welkom (en het liefst op een zondag ivm zaterdagwerk... Za avond zou kunnen..) :)
  zondag 21 juni 2015 @ 21:47:45 #57
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_153729633
quote:
6s.gif Op zondag 21 juni 2015 15:52 schreef trolley het volgende:
Gisteravond mijn allereerste HM gelopen, dezelfde die Maariindaa en CaLex (?) ook hebben gelopen, de (halve) marathon rond Sneek en Meer. :D
...
SPOILER
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 15:53 schreef CaLeX het volgende:
Mijn niet zo perfect opgebouwde halve marathon : http://app.endomondo.com/workouts/546685430/17664187

Te hard van start en dit aan het einde moeten bekopen. Uiteindelijk nog wel een okay tijd, maar had er stiekem nog wel iets meer van verwacht.

Op naar de volgende
Ik was er ook :). Superstrak gelopen en gefinisht in 1:58. Het ging zoals verwacht. ca. 5km warmdraaien, dan 10km soepel lopen (zelfs wat inhouden). Dan beginnen de spieren langzaamaan wat vermoeider te worden. In km 19 en 20 kramp in de kuiten, maar toch doorgelopen. In de laatste km weer wat gas gegeven en mijn snelste km gelopen (5:10, ofzo). Ik moest alleen even naar de EHBO voor 2 megablaren, maar dat ziet er nu alweer redelijk goed uit.

Het was een mooie avond en het evenement is prima georganiseerd. De finish op het podium is ook heel erg mooi. Je kijkt over het hele plein uit :D.

SPOILER
heitieh
pi_153729655
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 21:45 schreef xMissi het volgende:
@Guppyfriend ik heb zowaar de zelfde alleen met een ander patroontje en met Rotterdam haha! Vind hem ook wel leuk :)

Ik heb vandaag trouwens geen medaille gekregen. Jammer maar krijg er vast nog wel genoeg :D .

Verder weet iemand nog een leuk loopje in Juli?Zat al in runnersworld te kijken en op hardloopkalender , maarja ehh ik weet niet welke leuk/mooi is qua parcours ofzo?? Zat na Leiden te kijken maar die is afgelast staat op de site...
Suggesties zijn welkom (en het liefst op een zondag ivm zaterdagwerk... Za avond zou kunnen..) :)
Juli en augustus zijn meestal een beetje luw qua wegwedstrijdjes vanwege vakantietijd en temperatuur..
pi_153729748
Ik had ook al naar loopjes gekeken voor in juli en augustus, maar er is niet echt iets in de buurt. Dus of maar iets verder reizen of toch mijn discipline meer trainen en zelf lange stukken lopen.
pi_153729766
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 21:48 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Juli en augustus zijn meestal een beetje luw qua wegwedstrijdjes vanwege vakantietijd en temperatuur..
Aah vandaar! Jammer , vind het wel leuk :)
Had dit in Januari echt niet verwacht dat ik het allemaal zo leuk zou vinden :D!
pi_153729837
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2015 21:51 schreef xMissi het volgende:

[..]

Aah vandaar! Jammer , vind het wel leuk :)
Had dit in Januari echt niet verwacht dat ik het allemaal zo leuk zou vinden :D!
Nouja er zijn vast wel loopjes hoor! Maar meer de kleine regionale loopjes, ik zou dus zelf niet weten of die leuk zijn qua parcours of niet maar vaak heerst er op de kleine evenementjes juist een hele leuke sfeer!
pi_153729901
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2015 21:50 schreef wyccie het volgende:
Ik had ook al naar loopjes gekeken voor in juli en augustus, maar er is niet echt iets in de buurt. Dus of maar iets verder reizen of toch mijn discipline meer trainen en zelf lange stukken lopen.
Wyccie, jij woont in/rond Nijmegen toch? Ik weet wel dat er hier in Deil in augustus geloof ik een klein lokaal loopje is. Maarja of jij daar nu een kleine 3 kwartier voor wilt reizen(met auto dan)... Ik kan opzich wel verder weg. Maar heb alleen geen zin om 2,5 uur in de auto te rijden ofzo..

@LT Jaa ik kijk wel even. :)
pi_153729982
En het moet voorlopig ook met het OV te doen zijn.
pi_153730439
Reminder: Zometeen komt Andere Tijden Sport over Knippenberg op NPO 1
pi_153730490
Keuzes keuzes: ik zit ook lekker naar Alt-J te kijken op de stream van Best Kept Secret.
pi_153730556
quote:
99s.gif Op zondag 21 juni 2015 21:47 schreef Joooo-pi het volgende:
Het was een mooie avond en het evenement is prima georganiseerd. De finish op het podium is ook heel erg mooi. Je kijkt over het hele plein uit :D
QFT! Dit inderdaad zorgt voor het gevoel van een heldenonthaal waar ik zelf al over schreef. Dat moment is echt goud! _O_ w/

En sorry dat ik je was vergeten :@ :P
  zondag 21 juni 2015 @ 22:13:42 #67
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_153730638
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2015 22:11 schreef trolley het volgende:

[..]

QFT! Dit inderdaad zorgt voor het gevoel van een heldenonthaal waar ik zelf al over schreef. Dat moment is echt goud! _O_ w/

En sorry dat ik je was vergeten :@ :P
Geeft niet, ik post ook bijna nooit meer :@
heitieh
pi_153730652
Toevallig vorige week het boek gelezen, ben benieuwd naar de docu.
FR1908
pi_153731211
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 21:16 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Precies! Minimarathons ftw!
Ja doei.
pi_153731287
quote:
99s.gif Op zondag 21 juni 2015 22:13 schreef Joooo-pi het volgende:

[..]

Geeft niet, ik post ook bijna nooit meer :@
Ik ook niet :@
pi_153731521
quote:
99s.gif Op zondag 21 juni 2015 21:47 schreef Joooo-pi het volgende:

Het was een mooie avond en het evenement is prima georganiseerd. De finish op het podium is ook heel erg mooi. Je kijkt over het hele plein uit :D.

Grappig, dat heb ik dus helemaal niet meegekregen. Maar dat is aan de finishfoto ook wel te zien :')
pi_153731823
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 22:40 schreef Maariindaa het volgende:

[..]

Grappig, dat heb ik dus helemaal niet meegekregen. Maar dat is aan de finishfoto ook wel te zien :')
Huh wat. Finishfoto? Waar? :P Ik had al gezocht naar foto's vandaag maar kon (nog) niks vinden.
pi_153731861
Jammer dat je geen fotoduel bent aangegaan, Quoi! :D
Ja doei.
  zondag 21 juni 2015 @ 23:38:18 #74
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_153733283
Jan Knippenberg....absoluut kippevel!
pi_153733660
Lekker bezig allemaal! Weer mooie verhalen gezien al ben ik er redelijk snel doorheen gescant. PR's op HM's enzo, erg netjes! _O_ Gup ook een leuke dag gehad met de ladies :P.

Wegens een weekendje weg met daarin een dagje bruiloft van een goede vriend heb ik dinsdag voor het laatst gelopen. Zo druk gehad dit weekend en de dag na de bruiloft was er helemaal niet veel van me over. Dat terwijl ik niet eens alcohol heb gedronken die dag. Nou ja, vanavond dan eindelijk weer eens kunnen lopen. Met 2 horloges om dit keer :). Mijn Suunto Ambit 3 Peak was van het weekend binnengekomen bij de buren en had ik vandaag ook meteen maar even opgehaald. Mooi spul! ^O^
Lekker gelopen, 26km afgetikt. Moet nog veel leren van het horloge, maar de basics zijn onder de knie! Volgende week Veluwezoomtrail! Zin in! ^O^
pi_153734046
Goed gelopen allemaal!!
En ik heb ook een heerlijk trainingrondje gelopen. Het ging zo lekker dat ik na 2 km besloot om te proberen om mijn snelste 10km te lopen. En gelukt, al is het dan geen officiële tijd. Een minuut sneller dan mijn officiële 10 km,54:12. Blij mee! *O* Goed voor mijn motivatie. De laatste weken gingen wat minder lekker, omdat de progressie een beetje ontbrak. Maar ik zit toch nog op de goede weg. En geen last van mijn knie.

SPOILER
pi_153738010
quote:
[ afbeelding ]
Die is best gaaf!
pi_153738021
Oh de Veluwezoomtrail, das een mooie :)
Zitten een paar pracht afdalingen in, lekker lang rechtuit, heerlijk :s)
  maandag 22 juni 2015 @ 08:12:39 #79
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_153738119
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2015 22:51 schreef trolley het volgende:

[..]

Huh wat. Finishfoto? Waar? :P Ik had al gezocht naar foto's vandaag maar kon (nog) niks vinden.
Bij de uitslagen zijn de finishfoto's en de finishvideo ook te vinden :)
heitieh
pi_153738599
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 23:50 schreef Jero_nimo het volgende:
Lekker bezig allemaal! Weer mooie verhalen gezien al ben ik er redelijk snel doorheen gescant. PR's op HM's enzo, erg netjes! _O_ Gup ook een leuke dag gehad met de ladies :P.

Wegens een weekendje weg met daarin een dagje bruiloft van een goede vriend heb ik dinsdag voor het laatst gelopen. Zo druk gehad dit weekend en de dag na de bruiloft was er helemaal niet veel van me over. Dat terwijl ik niet eens alcohol heb gedronken die dag. Nou ja, vanavond dan eindelijk weer eens kunnen lopen. Met 2 horloges om dit keer :). Mijn Suunto Ambit 3 Peak was van het weekend binnengekomen bij de buren en had ik vandaag ook meteen maar even opgehaald. Mooi spul! ^O^
Lekker gelopen, 26km afgetikt. Moet nog veel leren van het horloge, maar de basics zijn onder de knie! Volgende week Veluwezoomtrail! Zin in! ^O^
Ben benieuwd hoe je Suunto bevalt! Welke afstand loop je bij de VZT? Ik heb me ingeschreven voor de 30. Misschien dat ik m nog terugzet naar de korte, m'n rechterbeen vertoont wat kuren de laatste tijd.
pi_153739515
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2015 22:51 schreef trolley het volgende:

[..]

Staat bij de uitslagen.

Ow wacht. Joooo-pi zij dat al, never mind.
pi_153740255
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2015 09:05 schreef Tarahumara het volgende:

[..]

Ben benieuwd hoe je Suunto bevalt! Welke afstand loop je bij de VZT? Ik heb me ingeschreven voor de 30. Misschien dat ik m nog terugzet naar de korte, m'n rechterbeen vertoont wat kuren de laatste tijd.
Ook de 30 :) Zie je daar waarschijnlijk wel dan! ^O^
pi_153740518
quote:
99s.gif Op maandag 22 juni 2015 08:12 schreef Joooo-pi het volgende:

[..]

Bij de uitslagen zijn de finishfoto's en de finishvideo ook te vinden :)
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 10:04 schreef Maariindaa het volgende:

[..]

Staat bij de uitslagen.

Ow wacht. Joooo-pi zij dat al, never mind.
Ah, thanks! Niet echt het delen waard nee :') _O-
pi_153740667
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 10:52 schreef trolley het volgende:

[..]

[..]

Ah, thanks! Niet echt het delen waard nee :') _O-
QFT :p Alleen een filmpje bij mij.

Overigens leuk te zien dat ik in verhouding tot 2014 mijn wedstrijdkilometers 11 sec sneller afleg *O*
pi_153741110
quote:
99s.gif Op maandag 22 juni 2015 10:59 schreef CaLeX het volgende:

[..]

QFT :p Alleen een filmpje bij mij.

Overigens leuk te zien dat ik in verhouding tot 2014 mijn wedstrijdkilometers 11 sec sneller afleg *O*
Mooie progressie ^O^

Dat finishfilmpje is meer een strompelfilmpje geworden bij mij, in m'n hoofd ging het soepeler dan op dat filmpje :') _O-
pi_153742504
Wat is het altijd toch fijn om nieuwe schoenen onder te binden!

Zaterdag een lekkere 19 km gelopen in 1.45 (km 17-18 in 5m45 en 18-19 in 4.15....oftewel een mentale boost bij het ruiken van mijn huis) en vanavond een 8 km dribbel.

Nog meer Saucony Breakthru- bezitters hier?
pi_153744717
Nope, NewBalance hier.

Vraagje: ik heb een wat stijve kuit en bovenbeen na mijn loopje van gisteren. Het voelt alsof de kramp er redelijk eenvoudig ik kan gaan schieten.

Wat kan ik hier tegen doen? (Naast magnesium slikken, maar dat doe ik nog niet en zal nu niet heel veel meer helpen denk ik). Vanavond rustig een stukje fietsen of zo? Zijn er handige rek/strekoefeningen?
pi_153744749
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 13:41 schreef steffelonio het volgende:
Nope, NewBalance hier.

Vraagje: ik heb een wat stijve kuit en bovenbeen na mijn loopje van gisteren. Het voelt alsof de kramp er redelijk eenvoudig ik kan gaan schieten.

Wat kan ik hier tegen doen? (Naast magnesium slikken, maar dat doe ik nog niet en zal nu niet heel veel meer helpen denk ik). Vanavond rustig een stukje fietsen of zo? Zijn er handige rek/strekoefeningen?
Veel water drinken, fietsen is ook goed ja. Ik zou uitkijken met strekken, straks doe je een verkeerde beweging en schiet het er juist in. Sowieso alleen rekken met opgewarmde spieren..
pi_153744759
Ja, hallo, ik meld me maar weer eens. :)

Ben begonnen met mijn opbouwschema en het gaat goed. :) Ben wat minder hard gaan lopen omdat het niet 'makkelijk' genoeg ging, en nu gaat het prima. Heb goede schoenen gekocht en vind het zelfs leuk :D
Sterkheidsbaas van alles.
pi_153744977
quote:
2s.gif Op maandag 22 juni 2015 13:42 schreef Lonaa het volgende:
Ja, hallo, ik meld me maar weer eens. :)

Ben begonnen met mijn opbouwschema en het gaat goed. :) Ben wat minder hard gaan lopen omdat het niet 'makkelijk' genoeg ging, en nu gaat het prima. Heb goede schoenen gekocht en vind het zelfs leuk :D
Dat klinkt goed, Lonaa!
Loop je inmiddels buiten, of nog steeds binnen?
En welk schema volg je?
pi_153745127
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 13:50 schreef steffelonio het volgende:

[..]

Dat klinkt goed, Lonaa!
Loop je inmiddels buiten, of nog steeds binnen?
En welk schema volg je?
Nog steeds binnen. :) Zo'n 3 x in de week (sport op dit moment zo'n 5 x per week) Heb een beginnersschema meegekregen van het runningcenter waar ik m'n schoenen gekocht heb. Dat bouwt heel langzaam op (Training 1 6 x 1 minuut lopen afgewisseld met 2 minuten wandelen). Ik zit nu in week 4 (morgen 4 x 4 minuten lopen afgewisseld met 2 minuten wandelen)

Heb vandaag als warming up voor mn uur met personaltrainer 8 minuten aan stuk gelopen, dat ging prima, maar ik probeer me toch netjes aan m'n schema te houden.
pi_153745619
Schema volgen is inderdaad wel aan te raden.
(Net als buiten lopen trouwens, veel leuker :P )
pi_153745679
Ik vind mezelf nog te dik om buiten te lopen. :P
pi_153745836
quote:
2s.gif Op maandag 22 juni 2015 14:15 schreef Lonaa het volgende:
Waarschijnlijk ben jij dan de enige die dat vindt. Gewoon naar buiten, dan zul je (hopelijk) wel merken dat je of geen reacties krijgt of positieve.

Maar niks mis met de sportschool. 5x per week is behoorlijk indrukwekkend!
pi_153745840
Zo net sport arts geweest ik ben goedgekeurd voor de marathon, scheelt ook weer.
pi_153745888
quote:
hup naar buiten! Ik ben ook buiten begonnen en dat met een BMI van boven de 30. Nooit een reactie gehad behalve aanmoedigend. :D
pi_153745917
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 14:22 schreef Oceanonix het volgende:

[..]

hup naar buiten! Ik ben ook buiten begonnen en dat met een BMI van boven de 30. Nooit een reactie gehad behalve aanmoedigend. :D
Voor sporters kan je maar 1 dingen hebben en dat is respect. Buiten vind ik toch veel fijner dan de sportschool. In de winter dan weer niet..
pi_153746047
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2015 14:20 schreef steffelonio het volgende:

[..]

Waarschijnlijk ben jij dan de enige die dat vindt. Gewoon naar buiten, dan zul je (hopelijk) wel merken dat je of geen reacties krijgt of positieve.

Maar niks mis met de sportschool. 5x per week is behoorlijk indrukwekkend!
Van die 5 x iig 2 x met een PT, de overige 3 x is soms alleen cardio (hardlopen) maar als ik iets heb wat nog geen spierpijn heb dan doe ik dat. :')
pi_153746894
Ik twijfel nog een beetje of ik vanavond naar de baantraining ga of zelf een rondje met wat 200jes te gaan doen. Heb het best wel druk dus zelf lopen scheelt sowieso 1.5 uur van heen en terugfietsen en warming up. En ik heb ook niet zo'n zin om in de regen in het gras te rollen, het zijn toch maar herstel-200tjes voor mij.

Aan mijn eigen argumentatie te horen heb ik mijn keuze al gemaakt :P

Sportmasseur had ook nog een plekje vrij voor as donderdag dus wordt een heerlijke taperweek! ;)
  maandag 22 juni 2015 @ 15:06:32 #100
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_153747077
quote:
Dat is een belediging naar alle dikkere mensen die wel naar buiten gaan. Hup, ga naar buiten, buiten lopen is awesome! :P
Fear is the path to the Dark Side.
pi_153747126
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 15:06 schreef Artoo het volgende:

[..]

Dat is een belediging naar alle dikkere mensen die wel naar buiten gaan. Hup, ga naar buiten, buiten lopen is awesome! :P
Well said!

Bovendien: mensen die vervelende opmerkingen willen maken zullen er altijd zijn. Of je nou te dik of te dun, te groot of te klein bent of een kek rokje met hartjesprint aan hebt of een pittig kapsel of een zwabberbeen ;) Gewoon negeren en doorrennen!
pi_153747161

[ Bericht 100% gewijzigd door Silkster op 22-06-2015 15:13:04 ]
  maandag 22 juni 2015 @ 15:14:54 #103
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_153747214
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 15:08 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Well said!

Bovendien: mensen die vervelende opmerkingen willen maken zullen er altijd zijn. Of je nou te dik of te dun, te groot of te klein bent of een kek rokje met hartjesprint aan hebt of een pittig kapsel of een zwabberbeen ;) Gewoon negeren en doorrennen!
Dit ja. En je rent iedereen die je eventueel uitlacht (wat ik me slecht voor kan stellen) er wel gewoon uit, luie gemeneriken die 't zijn. Dus uiteindelijk lach jij als laatst, en dus het best. :P
pi_153747221
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 15:08 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Well said!

Of een koptelefoon op ;)

Vorige post was net onder het account van m'n vrouw ..
pi_153747259
Te dik :') _O-

Te dik om buiten te sporten :')

Ga toch weg.
Ja doei.
  maandag 22 juni 2015 @ 15:21:06 #106
217702 Lonaa
Honger!
pi_153747351
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 15:06 schreef Artoo het volgende:

[..]

Ja maar hoe moet ik dan bijhouden hoe lang ik loop en zulks? ;(
pi_153747375
quote:
2s.gif Op maandag 22 juni 2015 15:21 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Met je telefoon. Of met een stopwatch op je horloge.
  maandag 22 juni 2015 @ 15:22:45 #108
217702 Lonaa
Honger!
pi_153747392
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 15:16 schreef motorbloempje het volgende:
Te dik :') _O-

Te dik om buiten te sporten :')

Ga toch weg.
Toch altijd wel prettig, die volwassen, goed onderbouwde reacties van jou. ;)

Ik vind het lastig, kan me geen reet schelen wat de rest van de wereld er van vind, period. Zelfvertrouwen is een issue, waar ik aan werk (evenals m'n gewicht) en buiten lopen vind ik een enorme stap.
  maandag 22 juni 2015 @ 15:24:35 #109
217702 Lonaa
Honger!
pi_153747435
quote:
99s.gif Op maandag 22 juni 2015 15:22 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Met je telefoon. Of met een stopwatch op je horloge.
Mja, dat vind ik dan wel weer handig aan zo een loopband, daar kan ik het tenminste gewoon zien :P
pi_153747453
quote:
2s.gif Op maandag 22 juni 2015 15:22 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik vind het lastig, kan me geen reet schelen wat de rest van de wereld er van vind, period. Zelfvertrouwen is een issue, waar ik aan werk (evenals m'n gewicht) en buiten lopen vind ik een enorme stap.
Ik kan het me wel voorstellen hoor. Maar mensen letten altijd minder op je dan je zelf denkt, ze zijn te druk met zichzelf ;) En ik denk dat je zelfvertrouwen enorm zal toenemen als je voor het eerst dat rondje om het park o.i.d. rennend kunt afleggen.. op de loopband heb je ook progressie maar je blijft op dezelfde plek dus dat is toch minder tastbaar!
Daarnaast is opbouwen op de weg wel weer wat anders dan op de loopband, dus anders heb je straks bereikt dat je een aantal km op de loopband kunt lopen en dan moet je buiten weer opnieuw opbouwen..
  maandag 22 juni 2015 @ 15:26:02 #111
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_153747477
quote:
2s.gif Op maandag 22 juni 2015 15:21 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Koop voor ¤3 bij de Action of een soortgelijke toko een sporthorloge met stopwatch, neem je telefoon mee en zet een timer, tel in je hoofd ... talloze mogelijkheden :P
  maandag 22 juni 2015 @ 15:26:55 #112
217702 Lonaa
Honger!
pi_153747493
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 15:25 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ik kan het me wel voorstellen hoor. Maar mensen letten altijd minder op je dan je zelf denkt, ze zijn te druk met zichzelf ;) En ik denk dat je zelfvertrouwen enorm zal toenemen als je voor het eerst dat rondje om het park o.i.d. rennend kunt afleggen.. op de loopband heb je ook progressie maar je blijft op dezelfde plek dus dat is toch minder tastbaar!
Daarnaast is opbouwen op de weg wel weer wat anders dan op de loopband, dus anders heb je straks bereikt dat je een aantal km op de loopband kunt lopen en dan moet je buiten weer opnieuw opbouwen..
Ja, dat is wel waar, dat het anders is en zulks.

Ik heb 2 jaar geleden getraind voor de Bata, en heb enorm veel opmerkingen buiten naar mn hoofd gekregen, die echt heel heel beledigend waren, daar ben ik toen best wel van geschrokken.
pi_153747538
quote:
2s.gif Op maandag 22 juni 2015 15:22 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Niet zo miepen en je bevallige kont naar buiten schoppen om te genieten van het heerlijke zomerweer.

/care wat een ander daar van vindt.

Ik begon ook met +/- 100kg met rennen. Je kunt 't toch nooit goed doen. Je bent te dik, vindt men, punt. Dus je moet of sporten, en als je dat doet dan moet je op de bank chips gaan zitten vreten omdat je waardeloos bent. :')_!
Ja doei.
  maandag 22 juni 2015 @ 15:28:53 #114
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_153747543
quote:
2s.gif Op maandag 22 juni 2015 15:26 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik heb 2 jaar geleden getraind voor de Bata, en heb enorm veel opmerkingen buiten naar mn hoofd gekregen, die echt heel heel beledigend waren, daar ben ik toen best wel van geschrokken.
Maar personen die daar opmerkingen maken zijn echt dicks eerste klas.
pi_153747544
quote:

[..]

Hmmz. Stomme mensen zijn stom.
pi_153747572
Wat was die blog ook alweer van die man/vrouw in de VS die met heel veel overgewicht ging rennen en schrijft over de opmerkingen en haar/zijn beleving daarvan?
pi_153747587
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 15:29 schreef La_Tramposa het volgende:
Wat was die blog ook alweer van die man/vrouw in de VS die met heel veel overgewicht ging rennen en schrijft over de opmerkingen en haar/zijn beleving daarvan?
Geen idee, maar als je 't weer weet dan lees ik 't graag!
Ja doei.
  maandag 22 juni 2015 @ 15:30:34 #118
217702 Lonaa
Honger!
pi_153747590
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 15:28 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Niet zo miepen en je bevallige kont naar buiten schoppen om te genieten van het heerlijke zomerweer.

/care wat een ander daar van vindt.

Ik begon ook met +/- 100kg met rennen. Je kunt 't toch nooit goed doen. Je bent te dik, vindt men, punt. Dus je moet of sporten, en als je dat doet dan moet je op de bank chips gaan zitten vreten omdat je waardeloos bent. :')_!
Chips. :9
En het regent. ;(

Maar god, laat me toch ff aan het idee wennen.
pi_153747645
Ik wil op dit moment ook niet buiten rennen :P Ik hoop dat het nog droog wordt vanavond.
Maar mijn grootste reden is dat binnen rennen gewoon nog veel stommer is dan buiten in de regen :P
pi_153747676
Rennen in de regen is in de zomer echt hemels O+ Vind ik dan.
Ja doei.
pi_153747686
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 15:30 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Geen idee, maar als je 't weer weet dan lees ik 't graag!
Als ik google op 'fat runner blog' (nogal cru.. maar volgens mij heette het ongeveer zo) vind ik er een bunch, maar niet degene die ik bedoelde..
pi_153747701
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 15:33 schreef motorbloempje het volgende:
Rennen in de regen is in de zomer echt hemels O+ Vind ik dan.
Het voelt alleen niet echt als zomer hier momenteel.. 13 graden of zo :P
pi_153747715
Hoop dat het zondag wat warmer is ! Het dubbele ongeveer :)
pi_153747746
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 15:35 schreef thelaudprince het volgende:
Echt? Dat hoeft van mij niet hoor.. een comfortabele 17, 18 graden is prima voor een HM :p
pi_153747789
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 15:36 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Echt? Dat hoeft van mij niet hoor.. een comfortabele 17, 18 graden is prima voor een HM :p
Meer concurrentie die dan trager gaat ;)
pi_153747902
De rest van de week zou het droog zijn en wordt het ook weer warmer.
Jammer, het parcours voor mijn loopje zal er nu lekker vochtig bij liggen, benieuwd of daar komend weekend nog sprake van is...
pi_153747967
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 15:35 schreef thelaudprince het volgende:
Ze verwachten een graad of 21 of 22. En bewolkt.
pi_153748009
quote:
99s.gif Op maandag 22 juni 2015 15:44 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Ze verwachten een graad of 21 of 22. En bewolkt.
Ik heb het net even gecheckt op weeronline ja. Minder warm dan vorig jaar dus maar 21/22 is ook mooi :)
pi_153748134
En te dik klinkt ook nogal cru je hebt gewoon niet de goede lengte voor je gewicht. :P
pi_153748456
Ik ga alleen nog maar op de bank chips lopen vreten voorlopig... voor het eerst in lange tijd weer op een weegschaal gestaan en ik was gewoon een kilo of 5 lichter dan ik dacht. Nog 2-3 kg eraf en ik raak onder de gezonde BMI grens.
pi_153748749
als ik alleen al aan chips denk stijgt mijn BMI met een punt of 2 :')
pi_153748872
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 16:07 schreef Guard het volgende:
als ik alleen al aan chips denk stijgt mijn BMI met een punt of 2 :')
Dat :')
Ja doei.
  maandag 22 juni 2015 @ 16:11:32 #133
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_153748902
Hoi, was ik weer. Sinds een week of twee weer aan het hardlopen. Korte afstanden nog. Max 7 km. Geen reactie op de voet, dus dat is gunstig. Denk dat ik maar rustig ga toewerken naar de 7-heuvelenloop in Nijmegen.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  maandag 22 juni 2015 @ 16:12:31 #134
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_153748932
Zelfs ik wilde eerst rustig 5km kunnen rennen zonder wandelen, voordat ik me op de openbare weg ging begeven. Terwijl ik niet dik ben (buikje niet meegeteld), maar gewoon niet wandelend gezien wilde worden in mijn ultrahippe hardloopkloffie (right, oude joggingbroek).

En wat loopt iedereen te klagen over het weer? Het is hier -7 en ik ga zo de deur uit. Met nieuwe super-sportsokken die ik gisteren van vrouwlief kreeg omdat ik zo´n goede pappa (voor de honden) ben. Poeh, 1 uur en 5 minuten op de planning, dat wordt weer eens ouderwets l a n g z a a m :Y Nog 1,5 week en dan mag ik de 10km aantikken *O*
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  Redactie Sport maandag 22 juni 2015 @ 16:17:36 #135
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_153749118
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 15:59 schreef McTwente het volgende:
Ik ga alleen nog maar op de bank chips lopen vreten voorlopig... voor het eerst in lange tijd weer op een weegschaal gestaan en ik was gewoon een kilo of 5 lichter dan ik dacht. Nog 2-3 kg eraf en ik raak onder de gezonde BMI grens.
Je mag wel wat van mij hebben.
pi_153749189
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 16:12 schreef flipsen het volgende:

En wat loopt iedereen te klagen over het weer? Het is hier -7 en ik ga zo de deur uit.
Liever dat dan 20+ :{w
pi_153749277
Klagen over het weer is een bestaansrecht, dat zou je zelfs als exporthollander nog wel moeten herinneren ;)
pi_153749327
quote:
14s.gif Op maandag 22 juni 2015 16:17 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Je mag wel wat van mij hebben.
Ik wil er best 5 kg bij hebben. Al zouden die dan waarschijnlijk op de verkeerde plek (buik) gaan zitten.
Maar ik ben zover ik weet gezond, dus ik maak me nog niet al te druk om mijn gewicht. En qua eten had ik ook niet de beste week achter de rug...
  maandag 22 juni 2015 @ 17:00:09 #139
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_153750399
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 16:21 schreef La_Tramposa het volgende:
Klagen over het weer is een bestaansrecht, dat zou je zelfs als exporthollander nog wel moeten herinneren ;)
Ik belde gisteren met mijn ouders en volgens mij hebben we het minstens 10 minuten alleen maar over het weer gehad _O-
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_153751156
quote:

[..]

Zelf ben ik niet dik, en toch krijg ik zo af en toe rare opmerkingen. Die mensen zullen er altijd zijn.
  maandag 22 juni 2015 @ 18:00:41 #141
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_153751738
Ik had al heel lang niet op de weegschaal gestaan. Tot vorige week :X Toch een gemis, die lange duurloopjes. Ik ga ze ook snel weer doen op vrijdagavond.

Vanaf vandaag 4 dagen pw 'tussen de klussen door' UD (univ docent) spelen tot oktober. Wordt wel wat drukker, maar zin in!
  maandag 22 juni 2015 @ 18:01:30 #142
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_153751764
quote:

[..]

Wat een idioten! Als ik mensen zie sporten die te zwaar zijn/lijken dan denk ik: good for you, je gaat voor je gezondheid.

Je kan evt ook kijken of iemand van hier in je buurt woont en een keer samen gaan?
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  maandag 22 juni 2015 @ 18:17:06 #143
217702 Lonaa
Honger!
pi_153752160
Lieve reacties wel. :) Ik ga deze zomer nog wel buiten lopen. :Y
pi_153752577
Lonaa, ik zou je zo graag mee naar buiten willen slepen!
Erg kut dat je zo bent geschrokken van die vervelende opmerkingen. Maar elke ronde die je buiten loopt en elke bemoedigende opmerking die je krijgt maakt dat echt teniet.
Juist de mensen die het zwaar hebben of met hun lichaam tobben en toch doorgaan verdienen inderdaad alle respect.

Anders maak je met jezelf de afspraak dat je buiten gaat lopen bij het behalen van een bepaalde BMI, of als je een bepaald aantal kilo's bent afgevallen.
En kan Artoo niet met je mee? Jij hebt haar toch tijdens haar HM aangemoedigd, ze wil je vast wel helpen.
  Moderator maandag 22 juni 2015 @ 18:36:30 #145
155227 crew  Guppy
dus
pi_153752637
Samen gaan is een goed idee :)

En anders schijt hebben aan die mensen, het is zo lekker buiten! Stomme mensen houd je toch wel, maar misschien zijn er plekken die fijner zijn? Bijvoorbeeld een park waar veel gezinnen of mensen met honden komen. Die mensen zijn vaak lief, hangjongeren en tokkies moet je vermijden! ;)
pi_153752968
Gogo had daarover een stukje op haar blog gezet.
  maandag 22 juni 2015 @ 18:51:38 #147
3878 Vork
Manisch creatief
pi_153752976
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 18:36 schreef Guppyfriend het volgende:
Samen gaan is een goed idee :)
Loop je een keer mee? Rondje door de parken hier.
  Moderator maandag 22 juni 2015 @ 18:54:16 #148
155227 crew  Guppy
dus
pi_153753039
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2015 18:51 schreef Vork het volgende:

[..]

Loop je een keer mee? Rondje door de parken hier.
Met de Social Runners op woensdag bedoel je?
  maandag 22 juni 2015 @ 18:55:13 #149
3878 Vork
Manisch creatief
pi_153753055
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 18:54 schreef Guppyfriend het volgende:

Met de Social Runners op woensdag bedoel je?
kan ook, of gewoon los van de groep een keer op een andere dag.
  Moderator maandag 22 juni 2015 @ 18:56:38 #150
155227 crew  Guppy
dus
pi_153753091
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2015 18:55 schreef Vork het volgende:

[..]

kan ook, of gewoon los van de groep een keer op een andere dag.
Dat kan ook :) een keer in het weekend of zo?
  maandag 22 juni 2015 @ 18:59:06 #151
3878 Vork
Manisch creatief
pi_153753153
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 18:56 schreef Guppyfriend het volgende:

Dat kan ook :) een keer in het weekend of zo?
dat lukt meestal wel ja. We pm/dm'en daar wel even over.
  Moderator maandag 22 juni 2015 @ 19:03:21 #152
155227 crew  Guppy
dus
pi_153753250
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2015 18:59 schreef Vork het volgende:

[..]

dat lukt meestal wel ja. We pm/dm'en daar wel even over.
Komt goed :) leuk!
pi_153753770
Lol nog een fotoke gevonden van de colorrun aftermath:
  Moderator maandag 22 juni 2015 @ 19:36:18 #154
155227 crew  Guppy
dus
pi_153754034
pi_153754273
Waarom heeft niemand me ooit verteld dat je je billen samen moet knijpen als je hard wilt rennen?

Mijn trainer zegt steeds dat k mijn knieen niet hoog genoeg optil en dat mijn billen sterker moeten worden.. maar ik kan pas wat met technische aanwijzingen als ik snap welke spieren welke bewegingen aansturen dus ik ging eens nadenken over wat je billen dan moeten bijdragen aan de loopbeweging. Daardoor ging ik tijdens het eennalaatste 200tje onbewust mijn billen aanspannen en ik vloog echt!

Ik weet alleen niet of dat nog steeds 'op souplesse lopen' is want het voelt nog wel een beetje geforceerd en ik ben bang dat het in de kramp kan schieten. Ik heb zo'n epifanie ook altijd een paar dagen voor een wedstrijd en dan weet ik niet of ik er tijdens de wedstrijd op moet gaan letten of op mijn oude maniertje lopen.. maarja zodra het startschot gaat denk je meestal toch niet meer na.

Anyways heb 10x200 gedaan ipv 15 omdat de benen toch wel een beetje moe waren van gisteren. En van vanmorgen trouwens, ik moest surveilleren bij een tentamen van 400 studenten en ik heb tussen 8.30 en 11.00 alleen maar heen en weer gelopen in zo'n huge jaarbeurshal, weet zeker dat ik de 10.000 stappen toen al gehaald heb :P
Dus ik moest er even inkomen deze training maar de laatste paar gingen weer lekker!
  maandag 22 juni 2015 @ 19:52:57 #156
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_153754405
OK ik ga Andere Tijden Sport kijken en wat blijkt: Jan Knippenberg is dood :o
  maandag 22 juni 2015 @ 20:09:45 #157
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_153754881
En ik schaam me natuurlijk diep.
pi_153755037
Aardige documentaire, alleen jammer dat het slechts over 1 loop gaat terwijl hij zoveel meer heeft gepresteerd.
pi_153755083
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2015 20:14 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Aardige documentaire, alleen jammer dat het slechts over 1 loop gaat terwijl hij zoveel meer heeft gepresteerd.
Andere tijden sport gaat altijd over 1 sportmoment, dat is een beetje het format ;)
pi_153755684
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 20:15 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Andere tijden sport gaat altijd over 1 sportmoment, dat is een beetje het format ;)
Dan nog hadden ze dat wat meer mogen belichten. Het komt nu over als iemand die dat zomaar even beslist en gaat doen.
pi_153757069
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 20:09 schreef Quoi het volgende:
En ik schaam me natuurlijk diep.
Ik had het ook niet geweten. Maar ik ben dan ook totaal niet geïnteresseerd in het verhaal van zo'n vent.
  maandag 22 juni 2015 @ 21:15:42 #162
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_153757168
Nog even terugkomend over "dikke" mensen die buiten sporten/hardlopen....ik heb altijd zo iets van "fantastisch dat je bent begonnen maar ik geef je wel een complimentje als je over een half jaar nog loop"
  maandag 22 juni 2015 @ 21:20:55 #163
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_153757372
quote:
99s.gif Op maandag 22 juni 2015 21:12 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Ik had het ook niet geweten. Maar ik ben dan ook totaal niet geïnteresseerd in het verhaal van zo'n vent.
Ik ook niet. Daarom ben ik gaan kijken :P
Ik vond het toch erg mooi. Maar misschien kwam dat ook door de muziek (70s O+ ) :)
pi_153757410
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 21:15 schreef rechtsedirecte het volgende:
Nog even terugkomend over "dikke" mensen die buiten sporten/hardlopen....ik heb altijd zo iets van "fantastisch dat je bent begonnen maar ik geef je wel een complimentje als je over een half jaar nog loop"
Jij komt die mensen altijd op dag 1 van hun hardloopleven tegen?
Of jij kan zien hoe lang ze al lopen?
pi_153757436
Hoezo hebben wij uberhaupt iets te vinden van of, hoe, wanneer, waar, hoe lang andere mensen hardlopen? Zo lang ze niet in de weg lopen :P (oké, dat doen ze soms wel..)
  maandag 22 juni 2015 @ 21:26:09 #166
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_153757555
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 21:21 schreef Guard het volgende:

[..]

Jij komt die mensen altijd op dag 1 van hun hardloopleven tegen?
Of jij kan zien hoe lang ze al lopen?
Dit gaat meer over mensen om mij heen die aangeven dat ze "gezond" gaan leven en gaan hardlopen.
Verder woon ik in een dusdanig klein dorpje dat ik alle "hardlopers" ken.

En scroll eens 4 jaar dit topic door, hoeveel eendagsvliegen hebben we hier wel niet gehad die vol goede voornemens begonnen om vervolgens na een week of 3 weer af te haken...
pi_153757630
Ach. Juist een compliment in week een zou het verschil kunnen maken.
Ja doei.
  maandag 22 juni 2015 @ 21:33:41 #168
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_153757768
Wat Mo zegt!!
  maandag 22 juni 2015 @ 21:37:23 #169
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_153757874
Dan moet dat compliment wel verdient zijn MoBlo.
ik heb bijv. 2 jongedames voor mij werken en beiden waren/zijn te zwaar.
dame A. heeft haar hardloopschoenen aangetrokken, haar dieet drastisch verandert en die heb ik nooit gehoord over haar prestaties maar heeft zich zelf wel naar een HM toegewerkt.
dame B. vist constant naar complimentjes omdat ze ook begonnen is maar vreet ondertussen nog wel de meest ongezonde bagger....

Wat wil je dan, afvallen en gezonder leven of niet??
pi_153757891
Als een beginner complimenten wil, gaat ie maar naar Danny's topic!
  maandag 22 juni 2015 @ 21:39:44 #171
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_153757955
quote:
12s.gif Op maandag 22 juni 2015 21:38 schreef Serinde het volgende:
Als een beginner complimenten wil, gaat ie maar naar Danny's topic!
_O-
  maandag 22 juni 2015 @ 21:41:31 #172
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_153758008
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 21:37 schreef rechtsedirecte het volgende:
dame A. heeft haar hardloopschoenen aangetrokken, haar dieet drastisch verandert en die heb ik nooit gehoord over haar prestaties maar heeft zich zelf wel naar een HM toegewerkt.
dame B. vist constant naar complimentjes omdat ze ook begonnen is maar vreet ondertussen nog wel de meest ongezonde bagger....

Ze wil jou, denk ik.
pi_153758019
Hoezo zouden we niet iets mogen vinden van wat anderen doen? Ik ben juist blij dat ik overal wat van mag vinden.

En LOL @ Serinde!
pi_153758053
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 21:41 schreef Quoi het volgende:

[..]

Ze wil jou, denk ik.
_O-
  maandag 22 juni 2015 @ 21:47:12 #175
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_153758161
Quoi....zo heb ik het nog nooit bekeken..... I still got it!! 8-) :7
pi_153758164
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 21:37 schreef rechtsedirecte het volgende:

en jij bepaald of iemand het verdient? Jij weet niet wat er aan het eetgedrag van nummer 2 te grondslag ligt. Diep ongelukkig omdat haar baas haar beoordeeld op haar uiterlijk na een &*&^&* jeugd....
  maandag 22 juni 2015 @ 21:53:46 #177
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_153758339
wat er aan ten grondslag ligt... ze wil het blijkbaar niet veranderen anders zou ze het imo wel serieuzer aanpakken.... maar misschien ben ik wel te conservatief en herken ik haar onderliggende schreeuw naar aandacht niet....

En ik beoordeel/veroordeel haar niet an public hoor, ze krijgt alleen geen complimentje van me.
pi_153758341
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 21:47 schreef Oceanonix het volgende:

[..]

en jij bepaald of iemand het verdient? Jij weet niet wat er aan het eetgedrag van nummer 2 te grondslag ligt. Diep ongelukkig omdat haar baas haar beoordeeld op haar uiterlijk na een &*&^&* jeugd....
Ik zou ook de eerste een compliment geven en de tweede niet. Ik vind dat de eerste dat verdient. En de tweede (nog) niet. En ja, dat bepaal ik ja, of RD in dit geval. Zo werkt dat nu eenmaal.
pi_153758514
quote:
99s.gif Op maandag 22 juni 2015 21:53 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Ik zou ook de eerste een compliment geven en de tweede niet. Ik vind dat de eerste dat verdient. En de tweede (nog) niet. En ja, dat bepaal ik ja, of RD in dit geval. Zo werkt dat nu eenmaal.
Vind ik ook, nummer 2 verdient dan ook een compliment wanneer ze het voorbeeld van nummer 1 heeft genomen. Je beloont de gewenste situaties, waarom zou je ongewenste situaties prijzen? Dit is trouwens ook best wel cultureel bepaald, in Scandinavische landen moet iedereen gelijk zijn etc. Echter nummer 2 gaat nu harder werken hopelijk om ook dat compliment te krijgen!
pi_153758560
Als je enige doel is het krijgen van complimentjes ga je het sowieso niet volhouden ;) Zodra je je beter gaat voelen over je lichaam en je hardloopprestaties heb je geen complimentjes van anderen nodig..
pi_153758663
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 22:01 schreef La_Tramposa het volgende:
Als je enige doel is het krijgen van complimentjes ga je het sowieso niet volhouden ;) Zodra je je beter gaat voelen over je lichaam en je hardloopprestaties heb je geen complimentjes van anderen nodig..
Onzin. Iedereen heeft het nodig om af en toe goedkeuring te horen van iemand anders.
pi_153758681
FoK! verandert ook nooit... _O-

Nou ja, Mossel die het eens is met RD. Dat is voor mij nieuw ;)

Mare... zie ik je zondag Mossel?

[ Bericht 0% gewijzigd door streamnl op 22-06-2015 22:24:56 (Kon het toch niet zo laten...) ]
pi_153758732
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2015 22:04 schreef streamnl het volgende:
FoK! veranderd ook nooit... _O-

Lijkt me wel. We lopen dezelfde afstand toch?
pi_153758738
quote:
99s.gif Op maandag 22 juni 2015 22:03 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Onzin. Iedereen heeft het nodig om af en toe goedkeuring te horen van iemand anders.
Weet niet, misschien juist als je niet lekker gaat, dus juist dame 2 ;)
Ik krijg de laatste tijd best wel veel 'complimenten' over het hardlopen en over dat ik er afgetraind uitzie maar ik word daar eigenlijk alleen maar enorm ongemakkelijk van. Het hangt er natuurlijk vanaf van wie het komt.. maar toch. Als je lekker gaat dan geeft dat je genoeg positieve energie.
  maandag 22 juni 2015 @ 22:06:49 #185
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_153758773
quote:
99s.gif Op maandag 22 juni 2015 22:03 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Inderdaad, we zijn hier allemaal blij als er op dit topic af en toe voor ons jompelt.... als dat niet zo is dan zou dit topic wel op slot kunnen
pi_153758811
quote:
99s.gif Op maandag 22 juni 2015 22:05 schreef mosselmossel het volgende:
Lijkt me wel. We lopen dezelfde afstand toch?
Nope, ik loop net de twee andere afstanden. Maar de 10k en de HM beginnen wel tegelijkertijd.
Heb je je GSM bij? Dan vind ik je wel.

Tot zondag dan!
pi_153758818
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2015 22:04 schreef streamnl het volgende:
FoK! veranderd ook nooit... _O-

:o
En ik las nog wel zulk goed nieuws op FB... Toch? ;)
  Moderator maandag 22 juni 2015 @ 22:08:26 #188
155227 crew  Guppy
dus
pi_153758840
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2015 22:07 schreef Serinde het volgende:

[..]

_O-
  maandag 22 juni 2015 @ 22:08:29 #189
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_153758843
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2015 22:07 schreef Serinde het volgende:

[..]

Stream verandert ook niet ;)
pi_153758849
Nouja het is natuurlijk wel leuk om je prestaties en trainingen die goed gingen te delen en daar complimenten over te krijgen.. maarja, dan heb je het al gedaan. Waren die complimenten dan de motivatie? :P
  Moderator maandag 22 juni 2015 @ 22:09:16 #191
155227 crew  Guppy
dus
pi_153758876
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2015 22:07 schreef streamnl het volgende:

[..]

Nope, ik loop net de twee andere afstanden. Maar de 10k en de HM beginnen wel tegelijkertijd.

Tot zondag dan!
Anders gewoon afspreken bij El Corazon? Daar drop ik m'n tas altijd :+
pi_153758938
:@

Gelukkig geef ik geen les in Nederlands :D
En dan dat ze mijn scriptie echt goed vinden...
Dat zegt wat over de opleiding ;)

Pfff ik wil er niet meer aan denken. Daar zit veel uren in om dit soort fouten te voorkomen
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2015 22:09 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Anders gewoon afspreken bij El Corazon? Daar drop ik m'n tas altijd :+
Dezelfde tent als vorig jaar?
Ik vind het prima.
pi_153758992
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2015 22:07 schreef streamnl het volgende:

[..]

Tot zondag dan!
Heb ik! Zie ik je dan! Leuk, lang geleden!
  Moderator maandag 22 juni 2015 @ 22:12:55 #194
155227 crew  Guppy
dus
pi_153759009
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2015 22:10 schreef streamnl het volgende:
:@

Gelukkig geef ik geen les in Nederlands :D
En dan dat ze mijn scriptie echt goed vinden...
Dat zegt wat over de opleiding ;)

Pfff ik wil er niet meer aan denken. Daar zit veel uren in om dit soort fouten te voorkomen

[..]

Dezelfde tent als vorig jaar?
Ik vind het prima.
Het is je vergeven ;) en zelfde tent als vorig jaar ja. Vind ik altijd wel een fijn centraal punt
pi_153759106
Top! Zie ik jullie zondag!
Leuk!
  Moderator maandag 22 juni 2015 @ 22:16:20 #196
155227 crew  Guppy
dus
pi_153759155
Zin in *O*
pi_153759910
Ja, ik ook!!! Weet nog niet hoe laat wij gaan, maar ik denk wel op tijd. Lekker kijken bij de 4EM en daarna lekker zelf lopen!
  maandag 22 juni 2015 @ 22:54:33 #198
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_153760717
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 22:06 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Inderdaad, we zijn hier allemaal blij als er op dit topic af en toe voor ons jompelt.... als dat niet zo is dan zou dit topic wel op slot kunnen
Ja kom op dan? Al 4 uur geleden geupload en nog niemand die hem heeft geliked :P

Hoe zat dat ook weer met hoogtemeters omzetten in afstand? Was weer even flink "de bergen" in vandaag. Maar héél langzaam gedaan, zodat hartslag ook weer eens echt tot rust kon komen bergje af, iets dat op mijn vaste rondje niet lukt omdat daar steeds 2 bulten inzitten op iedere 500m...
  maandag 22 juni 2015 @ 22:57:52 #199
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_153760823
Flipsen, als vuistregel kun je 100m D+ is 800 vlakke meters gebruiken...
  maandag 22 juni 2015 @ 23:03:27 #200
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_153760975
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 22:57 schreef rechtsedirecte het volgende:
Flipsen, als vuistregel kun je 100m D+ is 800 vlakke meters gebruiken...
Tering, wat heb ik dan een end gelopen :s)
  dinsdag 23 juni 2015 @ 00:30:47 #201
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_153764009
Complimentjes... Tja. Geef ze, of geef ze niet. Zolang je mensen niet gaat beledigen is het goed. En mossel en RD, jullie kunnen niet bepalen of iemand een compliment verdient maar alleen maar voor jezelf of je er 1 wil maken. /late reactie.

@Lonaa Zet m op met lopen, dan kun je volgend jaar mooi de 5km in Eanske doen. ^O^ of de 10

[ Bericht 1% gewijzigd door Daywalk3r op 23-06-2015 00:39:19 ]
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_153766559
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 22:06 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Ben je gek daar ben ik veel te autistisch voor, brrr al die aandacht.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 06:54:53 #203
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_153766627
Iemand die niet doorzet vind ik wat anders dan iemand die begint en waarvan je niet weet offie wel/niet doorzet.
De eerste zou van mij een motivationele schop onder de bips krijgen en de tweede krijgt gewoon complimenten hoor. Mijn complimenten zijn niet op de bon ofzo.
pi_153766817
1. Ik werd (met een D ;) ) vanochtend wakker en ik was toch nieuwsgierig hoe de discussie verder was verlopen. :D

2. Plus, ik zag een hoop (voor mij) nieuwe namen!

3. En van Guard moet ik consequenter gaan trainen. Anders blijf hij (veel) sneller dan ik :(

Dus... :W Ik zal weer vaker hier zijn.

SPOILER

[ Bericht 4% gewijzigd door streamnl op 23-06-2015 08:06:30 ]
pi_153766889
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 07:41 schreef streamnl het volgende:
1. Ik werd (met een D ;) ) vanochtend wakker en ik was toch nieuwsgierig hoe de discussie verder was verlopen. :D

2. Plus, ik zag een hoop (voor mij) nieuwe namen!

3. En van Guard moet ik consequenter gaan trainen. Anders blijf hij (veel) sneller dan ik :(

Dus... :W Ik zal weer vaker hier zijn.

[Spoiler] en in ga niet elke zin van mij ontleden of er spelfouten in staan.
Ik heb bewezen dat ik het toch kan :6
[Spoiler]
Ik vind het prima zo, dat ik op je zwarte lijstje sta ;)
  dinsdag 23 juni 2015 @ 08:06:24 #206
217702 Lonaa
Honger!
pi_153766919
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 21:15 schreef rechtsedirecte het volgende:
Ja, nou, doe maar dan. Ik ben inmiddels sinds december krappe 30 kg kwijt, sinds januari mijn eetpatroon omgegooid naar gezond en sinds februari begonnen met meer bewegen, in maart met sporten en inmiddels sport ik 5 keer in de week.

Complimenten please? :s) 8-) :7
pi_153766945
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 08:06 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja, nou, doe maar dan. Ik ben inmiddels sinds december krappe 30 kg kwijt, sinds januari mijn eetpatroon omgegooid naar gezond en sinds februari begonnen met meer bewegen, in maart met sporten en inmiddels sport ik 5 keer in de week.

30 kg sinds december?
_O_

Mijn complimenten :)
  dinsdag 23 juni 2015 @ 08:09:44 #208
217702 Lonaa
Honger!
pi_153766947
Maar, op zich snap ik wel wat RD bedoeld. Ik heb zo een kennis, Nog steeds dik, veranderd eigenlijk nooit met overgave, doet eigenlijk niks met overgave, maar post wel allerlei shit op feestboek over hoe goed ze het doet en zulks. Beetje jammer.

En tja, vissen naar complimenten, het is tof als iemand ziet dat je hard gewerkt hebt en veranderd. Daar hoef je niet naar te vissen, als dat echt zo is komen de complimenten vanzelf. :+
pi_153767163
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 08:06 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Mijn complimenten! ^O^
pi_153767212
Sowieso leven we veel te veel in een complimentenwereld momenteel met een miljoenmiljard likes op facebook, anders is het niet goed genoeg. Iedereen moet altijd maar alles goed vinden wat een ander doet. Ik weiger daaraan mee te doen. Bovendien zit de wereld zo niet in elkaar. Meestal als je iets goed doet, hoor je er niks van. Hoor je niks? Ga er dan vanuit dat mensen het prima vinden wat je doet.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 08:57:56 #211
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_153767414
Ach ja, het helpt als je zelf goed vindt wat je doet :)

Ik heb vanavond een hele leuke training. Alle loopgroepen gaan in the mix. In groepjes van 4 gaan we op pad met een uitgestippelde route: 1 loper, 3 fietsers. In etappes van 10 minuten loopt telkens één loper en fietst de rest. Dit ook om eens ergens anders te lopen, vooral voor de lopers die nog niet zo ver lopen. Ik vind het een topidee :) Erna borrel, ook nog eens.
pi_153767485
quote:
99s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 08:39 schreef mosselmossel het volgende:
Sowieso leven we veel te veel in een complimentenwereld momenteel met een miljoenmiljard likes op facebook, anders is het niet goed genoeg. Iedereen moet altijd maar alles goed vinden wat een ander doet. Ik weiger daaraan mee te doen. Bovendien zit de wereld zo niet in elkaar. Meestal als je iets goed doet, hoor je er niks van. Hoor je niks? Ga er dan vanuit dat mensen het prima vinden wat je doet.
Complimenten voor deze post.

En niets mis met wat aanmoediging, al is er ook zo iets als de 'daad bij het woord voegen' en die balans is bij sommige mensen wel eens zoek. Al valt bijna iedereen hier heus wel te prijzen, want prima met sport bezig. ^O^
Jack does it in real time...
pi_153767594
Ja doei.
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2015 @ 09:10:00 #214
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_153767599
Moblo doe eens niet zo klef.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 09:28:38 #215
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_153767913
Gave training Quoi!!!
pi_153767978
Klinkt inderdaad leuk en afwisselend Quoi!

Na volgende week ga ik weer met 'n echt schema rennen O+ Heb er nu al zin in O+ Hopelijk kan Wolve ook meedoen en is z'n knie dan alweer een stuk beter.. :Y
Ja doei.
pi_153768070
Inderdaad leuk Quoi. Het is jammer dat onze loopgroep hier te klein voor is.

Na de training van gisteren (10 km trailen, bijna helemaal door de duinen; zwaar!) heb ik voor het eerst sinds februari weer een maandtotaal van meer dan 100 km. En de maand is nog niet om...
pi_153768142
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 08:57 schreef Quoi het volgende:

Ik heb vanavond een hele leuke training. Alle loopgroepen gaan in the mix. In groepjes van 4 gaan we op pad met een uitgestippelde route: 1 loper, 3 fietsers. In etappes van 10 minuten loopt telkens één loper en fietst de rest. Dit ook om eens ergens anders te lopen, vooral voor de lopers die nog niet zo ver lopen. Ik vind het een topidee :) Erna borrel, ook nog eens.
dat lijkt me een leuke training, maar die borrel erna, dat kan echt niet he? ;)
  dinsdag 23 juni 2015 @ 09:44:04 #219
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_153768178
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 09:42 schreef Guard het volgende:

[..]

dat lijkt me een leuke training, maar die borrel erna, dat kan echt niet he? ;)
De motivatie is ook leuk: "Jullie zijn dan toch met de fiets" :) Niks tegen in te brengen.
pi_153768211
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 09:44 schreef Quoi het volgende:

[..]

De motivatie is ook leuk: "Jullie zijn dan toch met de fiets" :) Niks tegen in te brengen.
Inderdaad; verplicht aan de drank, vervelend hoor :P
pi_153768408
Drank :r
Ja doei.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 10:08:57 #222
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_153768585
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 09:58 schreef motorbloempje het volgende:
Drank :r
Zeg, over niet complimenten geven gesproken, die OP/WLWW mag weleens een opschoonbeurt :{w ;)
pi_153768656
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 09:31 schreef motorbloempje het volgende:
Klinkt inderdaad leuk en afwisselend Quoi!

Na volgende week ga ik weer met 'n echt schema rennen O+ Heb er nu al zin in O+ Hopelijk kan Wolve ook meedoen en is z'n knie dan alweer een stuk beter.. :Y
Waar bouwt het schema naartoe?
pi_153768758
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 10:13 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Waar bouwt het schema naartoe?
HM, maar dan 'n 'snellere' :) veel afwisseling, heuvel- en snelheidstraining en veel KT etc.
Ja doei.
pi_153768770
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 10:19 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

HM, maar dan 'n 'snellere' :) veel afwisseling, heuvel- en snelheidstraining en veel KT etc.
Leuk! Ik vind het zelf in ieder geval altijd heel fijn om weer een vastgeprikt doel te hebben en daar naar toe te werken. Niet het hele jaar, maar op en af :P
pi_153768808
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 10:20 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Leuk! Ik vind het zelf in ieder geval altijd heel fijn om weer een vastgeprikt doel te hebben en daar naar toe te werken. Niet het hele jaar, maar op en af :P
Heb er ook echt zin in. O+ hardlopen O+

Doel is om volgend jaar fit te zijn om alle Hardmoors HM's te doen (dat zijn er 6). En dan in 2017 alle M's van dezelfde serie :P #langetermijnplanning
Ja doei.
pi_153768839
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 10:21 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Heb er ook echt zin in. O+ hardlopen O+

Doel is om volgend jaar fit te zijn om alle Hardmoors HM's te doen (dat zijn er 6). En dan in 2017 alle M's van dezelfde serie :P #langetermijnplanning
Ok now you've lost me.. 6 marathons.. ik moet er persoonlijk niet aan denken :P
pi_153768852
Stiekem zijn het zelfs allemaal ultras :') :X maar eerst de HMs maar 's redden! :P

Heb 'n pact met hardloopvriendin die ook heeft geworsteld met blessures. :D
Ja doei.
pi_153768896
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 10:08 schreef Quoi het volgende:

[..]

Zeg, over niet complimenten geven gesproken, die OP/WLWW mag weleens een opschoonbeurt :{w ;)
Done!
Ja doei.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 10:37:39 #230
152771 GooseFM
Sleep is good books are better
pi_153769103
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 10:26 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Done!
Niet!

Ik sta nog steeds bij de zevenheuvelennacht ipv de zevenheuvelenloop! :P
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
pi_153769136
quote:
12s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 10:37 schreef GooseFM het volgende:

[..]

Niet!

Ik sta nog steeds bij de zevenheuvelennacht ipv de zevenheuvelenloop! :P
Dan loop je die maar :{w
Ja doei.
pi_153769147
Knap Lonaa dat je sinds december zoveel kilo's bent kwijtgeraakt. Denk dat veel mensen zich wel kunnen herkennen dat het (als je nog niet zo lang hardloopt) fijn is om complimenten te krijgen.

Als het net zulk weer als afgelopen dagen is snap ik wel beter dat je binnen zou willen lopen, maar zou als ik jou was toch keertje buiten gaan lopen, frisse buitenlucht :)
pi_153769217
Iemand ervaring met hardloopschoenen van Under Armour? En dan met name de Speedform- variant.

Ik wil een extra setje schoenen en lijkt me leuk om eens wat nieuws te proberen (wel 8mm, neutrale loper).

En ff...ze zien er gewoon erg gaaf uit, dat vooral.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 10:43:54 #234
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_153769242
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 10:26 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Done!
Wow, complimenten ^O^
pi_153769832
Is het al 1 maart (nationale complimentendag)? ;)
pi_153769950
Dat is zo'n commerciële dag, verzonnen door de wenskaartenmaffia, ze hadden zeker niet genoeg aan Valentijnsdag :{w

daar doe ik niet aan heur... humbug
  dinsdag 23 juni 2015 @ 11:23:47 #237
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_153770113
quote:
12s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 11:17 schreef Guard het volgende:
Dat is zo'n commerciële dag, verzonnen door de wenskaartenmaffia, ze hadden zeker niet genoeg aan Valentijnsdag :{w

daar doe ik niet aan heur... humbug
Complimenten voor je principes _O_
  dinsdag 23 juni 2015 @ 13:16:34 #238
152771 GooseFM
Sleep is good books are better
pi_153772582
quote:
16s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 10:39 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Dan loop je die maar :{w
Fix it! o|O

pls? :@

edit: Oh het is gefixt. Dank u! ;)
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
pi_153774818
pi_153775032
Ik had met mijn 23.44 op de 5km toch top 10 gelopen! Negende geworden.

SPOILER
  dinsdag 23 juni 2015 @ 14:59:42 #241
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_153775265
Leuk, een filmpje van de Molenloop van afgelopen zondag, dacht ik. Het blijkt een erg grappige reportage van de kinderloop _O-

dinsdag 23 juni 2015 @ 15:06:19 #242
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_153775468
quote:
99s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 14:50 schreef mosselmossel het volgende:
Ik had met mijn 23.44 op de 5km toch top 10 gelopen! Negende geworden.

SPOILER
SLEEEECHT! Geen complimenten van mij!

Nee gein :P sneller dan mij dus ik moet me stil houden :P
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_153775532
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 08:57 schreef Quoi het volgende:

Jullie gaan omgekeerd roparunnend naar parijs? :P
  dinsdag 23 juni 2015 @ 15:11:33 #244
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_153775644
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 15:08 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Jullie gaan omgekeerd roparunnend naar parijs? :P
Was het maar waar ;)
  dinsdag 23 juni 2015 @ 15:47:30 #245
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_153776822
Ah, mijn gezwoeg van zondag is vastgelegd :P Er viel niks te lachen zoals je ziet. Ik lijk de genen te hebben van mijn Haagse oudtante Aadje, die had een onderkin die uit vier delen bestond en dronk veel jonge jenever.

SPOILER
  dinsdag 23 juni 2015 @ 16:05:20 #246
50430 Yuki
Student Midwife
pi_153777436
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 15:47 schreef Quoi het volgende:
Ik lijk de genen te hebben van mijn Haagse oudtante Aadje, die had een onderkin die uit vier delen bestond en dronk veel jonge jenever.
_O- :D :X
Sorry :@
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_153779034
In de Ekiden-Whatsappgroep is het idee ontstaan om aanstaande donderdag de route van de proloog van de Tour de France te gaan lopen.

Het idee is globaal:
- verzamelen rond 18.00-18.30 uur in/op/bij/aan Utrecht CS
- de route is 13,8 km
- het tempo zal rond de 6.00-6.30/km zijn (maar dat kan natuurlijk altijd gewijzigd worden)
- hoe meer zielen, hoe meer vreugd!

Dus voor de geïnteresseerden...

En ere wie ere toekomt: het idee is van Pijll. Dus bij deze mijn complimenten!

[ Bericht 2% gewijzigd door McTwente op 23-06-2015 17:23:57 ]
  dinsdag 23 juni 2015 @ 17:10:23 #248
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_153779620
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 16:05 schreef Yuki het volgende:

[..]

_O- :D :X
Sorry :@
:D Ze heeft echt bestaan.

quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 16:55 schreef McTwente het volgende:
In de Ekiden-Whatsappgroep is het idee ontstaan om aanstaande donderdag de route van de proloog van de Tour de France te gaan lopen.

Het idee is globaal:
- verzamelen rond 18.00-18.30 uur
- de route is 13,8 km
- het tempo zal rond de 6.00-6.30/km zijn (maar dat kan natuurlijk altijd gewijzigd worden)

Waar verzamelen jullie?
  dinsdag 23 juni 2015 @ 17:13:08 #249
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_153779738
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 17:10 schreef Quoi het volgende:

[..]

:D Ze heeft echt bestaan.

[..]

Waar verzamelen jullie?
Waarschijnljk op het station of er dichtbij.
pi_153779809
quote:

Het idee is globaal:
- de route is 13,8 km

Tof idee hoor! Zou kunnen dat ik jullie precies tegenkom als ik naar mijn training ga :P
pi_153779950
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 17:14 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Tof idee hoor! Zou kunnen dat ik jullie precies tegenkom als ik naar mijn training ga :P
Of je loopt met ons mee. *O*
pi_153779953
quote:

Het idee is globaal:
- de route is 13,8 km

Lekker ruim, die verzameltijd :D
Veel plezier aan eenieder die gaat.
pi_153780150
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 17:19 schreef Guard het volgende:

[..]

Lekker ruim, die verzameltijd :D
Veel plezier aan eenieder die gaat.
We hebben nog geen exact tijdstip afgesproken en we zullen ook afhankelijk zijn van de NS (de meesten althans)...
  dinsdag 23 juni 2015 @ 17:28:12 #254
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_153780276
Jammer, ik red de tijd niet vrees ik. Ik vind het een topidee. Veel plezier alvast :)
  dinsdag 23 juni 2015 @ 18:06:26 #255
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_153781338
Hoe laat kan je wel Q?
pi_153781501
quote:

Het idee is globaal:
- verzamelen rond 18.00-18.30 uur in/op/bij/aan Utrecht CS
- de route is 13,8 km

dit is wel vroeg maar dat is meer ook vanwege het vele verkeer wat je nog tegenkomt. Vooral veel kamikazefietsers rond dat tijdstip. :D
pi_153781745
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 18:13 schreef Oceanonix het volgende:

[..]

dit is wel vroeg maar dat is meer ook vanwege het vele verkeer wat je nog tegenkomt. Vooral veel kamikazefietsers rond dat tijdstip. :D
OMG. En Murmeli is mee... :P
pi_153781749
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 18:13 schreef Oceanonix het volgende:

[..]

Post je dit nu express voor Murmeli? :P
pi_153781873
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 18:23 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Post je dit nu express voor Murmeli? :P
nee ik wist dit er ook kamikazehardlopers waren. Maar ik was een van die Uteregse fietsers...... O-)
pi_153781893
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 17:19 schreef McTwente het volgende:

[..]

Of je loopt met ons mee. *O*
Nee sorry, slecht idee ;)
  dinsdag 23 juni 2015 @ 18:30:22 #261
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_153781904
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 18:06 schreef Murmeli het volgende:
Hoe laat kan je wel Q?
Goeie vraag. Het zou bij nader inzien misschien best kunnen als ik niet zo veel werk heb deze week. Moet dus flink wat uren draaien. Ik wacht gewoon af tot donderdag. Lukt het, dan lukt het. En anders jammer :)
pi_153783639
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 15:47 schreef Quoi het volgende:
Ah, mijn gezwoeg van zondag is vastgelegd :P Er viel niks te lachen zoals je ziet. Ik lijk de genen te hebben van mijn Haagse oudtante Aadje, die had een onderkin die uit vier delen bestond en dronk veel jonge jenever.

SPOILER
Cool dat jij gewoon een foto met onderkin hier plaatst. ^O^
pi_153783706
Eerste intervaltraining weer na Limburg, en ik denk dat de MVB nu uit de benen is.
Voorgaande trainingen waren met de name de bovenbenen nogal zwaar, dat was vandaag niet meer.
Ook niet voluit gegaan in de intervallen natuurlijk (was sowieso een beetje veel van het goede met intervallen van 8 min :P ), maar het ging weer lekker.

Beetje nagedacht over de tweede helft van het jaar, en (sub)doelen
Denk dat ik wel voor een mooie tijd kan gaan op de TTM dit jaar. Op die HM in Valkenburg hoef ik geen scherpe tijd te verwachten, met oa de Keutenberg in het parcours. Misschien nog iets leuks doen in E'hoven, maar dat hoeft niet perse van mezelf.
Dus een PR op de 10 EM als tussendoel en dan relaxed toe werken naar Las Vegas *G*

Ik heb er weer helemaal zin in :Y

[ Bericht 0% gewijzigd door Guard op 23-06-2015 20:03:15 ]
  dinsdag 23 juni 2015 @ 20:24:31 #264
394924 steffelonio
steffelonio
pi_153785409
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 19:29 schreef Guard het volgende:
Eerste intervaltraining weer na Limburg, en ik denk dat de MVB nu uit de benen is.
Voorgaande trainingen waren met de name de bovenbenen nogal zwaar, dat was vandaag niet meer.
Ook niet voluit gegaan in de intervallen natuurlijk (was sowieso een beetje veel van het goede met intervallen van 8 min :P ), maar het ging weer lekker.

Beetje nagedacht over de tweede helft van het jaar, en (sub)doelen
Denk dat ik wel voor een mooie tijd kan gaan op de TTM dit jaar. Op die HM in Valkenburg hoef ik geen scherpe tijd te verwachten, met oa de Keutenberg in het parcours. Misschien nog iets leuks doen in E'hoven, maar dat hoeft niet perse van mezelf.
Dus een PR op de 10 EM als tussendoel en dan relaxed toe werken naar Las Vegas *G*

Ik heb er weer helemaal zin in :Y
Mooie doelen Guard!

Ik ga ook voor een PR op de 10 EM op de TTM. Gaat lukken!

SPOILER
pi_153785652
Donderdag gaat het voor mij niet worden. Net mijn vaste rondje gedaan. Iedere stap was een gevecht tegen mezelf. En dat was maar 8 km. -O-
pi_153785888
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 20:24 schreef steffelonio het volgende:

[..]

Mooie doelen Guard!

Ik ga ook voor een PR op de 10 EM op de TTM. Gaat lukken!

SPOILER
Gaat zeker lukken dat PR, hardstikke leuk evenement ^O^
De Balkon DJ op de Professor Gimbrèrelaan (is er hopelijk ook weer bij dit jaar), De Willem II bocht, Armhoefse Akkers, Korte Heuvel en Spoorzone, allemaal hoogtepuntjes op en langs het parcours.
pi_153786021
Oh ja donderdag :P
Ik wil wel meelopen als ik het haal vanuit Amsterdam. Dat wordt dan wel eerder 18:30 dan 18:00 uur en ivm parkeren is de Jaarbeurszijde voor mij waarschijnlijk het handigste.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 20:43:30 #268
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_153786074
Gisteravond heerlijk anderhalf uur wezen lopen met wat trailers op mijn vakantiebestemming.....the power of Facebook :D

Enne...
SPOILER: off topic
  dinsdag 23 juni 2015 @ 20:44:00 #269
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_153786100
Een... ;)
pi_153787005
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 20:44 schreef rechtsedirecte het volgende:
Een... ;)
Een wat ?
  dinsdag 23 juni 2015 @ 21:11:00 #271
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_153787067
Een sollicitatiebrief.....het woordje een ontbrak en mijn mobiel liet me dat met edit niet oplossen ;)
pi_153787679
In het kader van 'mag ik van de eeuwig terugkerende onderwerpen van jou..': mijn sapjuicer is kapot dus ik heb net bietensmoothie gemaakt met 1kg bieten, 5 perssinaassappelen, 400g aardbeien en wat munttakjes en het is awesome! Daar zou je toch minstens zo hard van moeten gaan rennen als van bietensap toch? ;)
  dinsdag 23 juni 2015 @ 21:31:52 #273
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_153787800
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 21:28 schreef La_Tramposa het volgende:
In het kader van 'mag ik van de eeuwig terugkerende onderwerpen van jou..': mijn sapjuicer is kapot dus ik heb net bietensmoothie gemaakt met 1kg bieten, 5 perssinaassappelen, 400g aardbeien en wat munttakjes en het is awesome! Daar zou je toch minstens zo hard van moeten gaan rennen als van bietensap toch? ;)
Ik ken je bietensapverhaal niet zo, maar hoor anderen daar wel eens over.
Waarop wordt het gebaseerd dat je daar harder van zou lopen?
pi_153787913
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 21:31 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Ik ken je bietensapverhaal niet zo, maar hoor anderen daar wel eens over.
Waarop wordt het gebaseerd dat je daar harder van zou lopen?
Het is niet per se mijn verhaal hoor, zijn idd meer mensen die het doen :P Maar ik ben geloof ik de enige die het lekker vind, ik maak dan ook heel lekker bietensap ;) Het nitraat zou tot 16% meer duurvermogen kunnen leiden bij duursporten, moet je er wel grote hoeveelheden van nemen.
pi_153787956
Kook je de bieten voor je ze door de juicer gooit? Ik heb ze wel eens rauw geperst, maar dat vond ik toch minder lekker.
pi_153788008
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 21:36 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Kook je de bieten voor je ze door de juicer gooit? Ik heb ze wel eens rauw geperst, maar dat vond ik toch minder lekker.
Ik koop altijd gekookte bieten *lui*
pi_153788081
Teveel nitraat is ook weer niet goed.
Ik drink voor een select aantal wedstrijden per jaar een fles zonnatura bietensap, ongeveer 4x per jaar.

Acquired taste kunnen we wel stellen
pi_153788107
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 21:39 schreef Guard het volgende:
Teveel nitraat is ook weer niet goed.
Ik drink voor een select aantal wedstrijden per jaar een fles zonnatura bietensap, ongeveer 4x per jaar.

Acquired taste kunnen we wel stellen
Mja al waren ze op dat advies laatst ook weer teruggekomen. Ik doe het ook maar voor een paar wedstrijden per jaar hoor :o
  dinsdag 23 juni 2015 @ 21:44:48 #279
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_153788223
Guard, L_T, hebben jullie er baat bij?
pi_153788257
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 21:44 schreef rechtsedirecte het volgende:
Guard, L_T, hebben jullie er baat bij?
Ik presteer op (piek)wedstrijden altijd beter dan in trainingen en vaak ook beter dan ik verwacht. In hoeverre dat echt door bepaalde gewoontes komt (cafeine, bietensap), danwel door het placebo effect, danwel door de adrenaline, vind ik moeilijk te zeggen :P
pi_153788346
Een goede dosis cafeine en ontspannen zijn werken voor mij op race day het best :)
pi_153788361
Ik heb ook geen wetenschappelijk bewijs.
Ik denk wel dat het werkt, maar dat kan inderdaad placebo zijn.
Tis inmiddels ook wel onderdeel van de wedstrijd voorbereiding geworden en daarvoor geldt: if it ain't broke, don't try to fix it :P
pi_153788905
Vandaag laatste lange loop gedaan voor de HM zondag, eind v/d week nog een relaxed kort loopje en dan weer een aanval op m'n PR :)
pi_153789023
Ik heb even de afstand van zondag gecheck vandaag. Halve marathon gefietst om te vrijwilligen bij de Jeroen Bosch Loop. Maar was leuk. Ik heb geen idee of ik nog ga lopen voor zondag. Dan moet het in elk geval nog mooier weer worden.
pi_153789115
quote:
99s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 22:09 schreef mosselmossel het volgende:
Ik heb even de afstand van zondag gecheck vandaag. Halve marathon gefietst om te vrijwilligen bij de Jeroen Bosch Loop. Maar was leuk. Ik heb geen idee of ik nog ga lopen voor zondag. Dan moet het in elk geval nog mooier weer worden.
Beetje lekker uitrusten, doe ik ook vanaf nu. En stoppen met ijs,taart en chocola eten..wordt een beetje te gek de laatste dagen :X
pi_153789153
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 22:12 schreef thelaudprince het volgende:

[..]

Beetje lekker uitrusten, doe ik ook vanaf nu. En stoppen met ijs,taart en chocola eten..wordt een beetje te gek de laatste dagen :X
Oh ik krijg juist altijd vreetbuien de laatste dagen voor een wedstrijd :P
pi_153789227
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 22:13 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Oh ik krijg juist altijd vreetbuien de laatste dagen voor een wedstrijd :P
Maar ik heb wel erg veel gegeten hoor !! ;) Wat ga je lopen zondag qua tijd ? :)
pi_153789245
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 22:16 schreef thelaudprince het volgende:

[..]

Maar ik heb wel erg veel gegeten hoor !! ;) Wat ga je lopen zondag qua tijd ? :)
Een PR zou mooi zijn ;) En als ik onder de 1.35 loop mag ik volgend jaar gratis aan deze wedstrijd meedoe (ik doe hem elk jaar) maar of ik daarop wegga hangt nog even af van hoe ik me de komende dagen voel (afgelopen dagen nogal verkoudig geweest)
pi_153789291
Die bietensap moet je wel even door je mond laten spoelen he, moet in contact komen met speeksel die het omzet van nitriet naar nitraat? :P Zoiets was het in ieder geval.

Ik wou vanavond eigenlijk ook nog, maar door drukte weer niet van gekomen. Kan ik echt van balen, alweer 2 dagen niet gelopen. Nou ja, morgen weer een dag. In ieder geval zin in zondag, soort van tapering laat maar zeggen :). Bietensap ook nog even halen ja, gebruik het ook lang niet meer altijd.
pi_153789295
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 21:37 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ik koop altijd gekookte bieten *lui*
Ik pof ze eigenlijk altijd. In alufolie wikkelen en dan een uurtje in de oven bij 150 graden. Protip: trek van die operatiehandschoenen (poedervrij) aan als je gaat schillen.
pi_153789390
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 22:17 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Een PR zou mooi zijn ;) En als ik onder de 1.35 loop mag ik volgend jaar gratis aan deze wedstrijd meedoe (ik doe hem elk jaar) maar of ik daarop wegga hangt nog even af van hoe ik me de komende dagen voel (afgelopen dagen nogal verkoudig geweest)
1:34:59, kan je best :Y
Ik ga ook voor een PR, na zondag pas in oktober weer een HM op de planning dus voorlopig laatste kans hiervoor :)
pi_153789428
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 22:19 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Ik pof ze eigenlijk altijd. In alufolie wikkelen en dan een uurtje in de oven bij 150 graden. Protip: trek van die operatiehandschoenen (poedervrij) aan als je gaat schillen.
[culmodus]waarom na koken of poffen kun je de schil er zo afduwen. Vorkje om niet te gaan basketballen. [/culmodus]
pi_153789658
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 22:23 schreef Oceanonix het volgende:

[..]

[culmodus]waarom na koken of poffen kun je de schil er zo afduwen. Vorkje om niet te gaan basketballen. [/culmodus]
Handschoenen tegen de rode handen. Schillen is idd een fluitje van een cent. Als ze de juicer in gaan is schillen volgens mij helemaal niet nodig.
pi_153790280
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 22:19 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Hmm, ik heb nog nooit gepofte biet gehad. Ik ga het eens uitproberen. Voor het avondeten neem ik altijd die vacuüm verpakte gekookte bieten, zijn zo goedkoop en makkelijk.
Bietensap zelf vind ik lekker, heeft iets zoutigs. Dat drink ik niet alleen voor wedstrijden. Maar ik ben raar, ik vind tomatensap ook lekker.
pi_153790534
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 22:49 schreef wyccie het volgende:

[..]

Hmm, ik heb nog nooit gepofte biet gehad. Ik ga het eens uitproberen.
SPOILER
SPOILER

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-06-2015 22:56:50 ]
pi_153790570
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 22:56 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

SPOILER
Oh dit klinkt echt geweldig, ga ik maken!
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2015 @ 23:14:20 #297
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_153791066
Vandaag maar weer eens op schema gelopen. Na de 4 mijl van Zwolle een week niet gelopen om nog even de laatste loodjes voor het afstuderen af te leggen. Ben begonnen met een 10km schema van sportzorg.nl. Vandaag 40 minuten gelopen met 8x1 minuut op D2-3 tempo en steeds 2 minuten pauze tussendoor. Uiteindelijk 6.16 km afgelegd. Ging heerlijk. O+
pi_153791344
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 22:56 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
:9~
Dat hardlopen is nu slechts nog een excuus om bieten te eten.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 23:33:58 #299
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_153791618
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 22:49 schreef wyccie het volgende:

[..]

Hmm, ik heb nog nooit gepofte biet gehad. Ik ga het eens uitproberen. Voor het avondeten neem ik altijd die vacuüm verpakte gekookte bieten, zijn zo goedkoop en makkelijk.
Bietensap zelf vind ik lekker, heeft iets zoutigs. Dat drink ik niet alleen voor wedstrijden. Maar ik ben raar, ik vind tomatensap ook lekker.
Groentesap vind ik dan weer heerlijk :)
pi_153796137
Hmm. Dan vind ik het terugkeerd onderwerp in mijn hardloop-groepsapp (bier) lekkerder dan de terugkeerd onderwerp op FoK (bieten :r )
pi_153796252
vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')