abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153715078

Welkom bij Het Hardlooptopic! Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat.. Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen!

>>> Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen. Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo

>>> Er gaat een aantal Fok!-teams meedoen aan de Ekiden (estafette-marathon) in Rotterdam op 4 juli. Wil jij ook meedoen, stuur dan een PM aan pijll, en geef aan welke afstand je zou willen lopen.

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 2015 Challenge
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Divers
SPOILER: Blogs van enkele vaste posters

[ Bericht 2% gewijzigd door motorbloempje op 23-06-2015 10:42:41 ]
Ja doei.
pi_153715956
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 23:46 schreef Maariindaa het volgende:
Vanavond heb ik mijn eerste echte HM gelopen. In de training de afstand wel vaker gedaan, maar dat is toch wel anders. Mijn plan was op 7.10 te vertrekken en dan kijken of ik op het eind nog wat kon versnellen om zo over de 2.30 te blijven. Mooi plan, alleen me er totaal niet aan gehouden. Te snel gestart op 6.40 en dat na 4km wat bijgesteld naar 7.00 per kilometer. Tot 14km dit volgehouden maar toen was de koek op, maar ondertussen had ik wel mijn onofficiële 10km record (nooit in evenementverband gelopen) verbrijzeld. De laatste 7km op 7.30 ongeveer gelopen en daarmee toch mijn doelstelling gehaald. Eindtijd 2.27.58. Omdat het mijn eerste was sowieso een record, maar ook 17minuten sneller dan mijn onofficiële tijd. *O*

Voel me nu wel behoorlijk beroerd, na finish steeds flauwval neigingen en misselijk. Hou momenteel niks binnen. Zo eerst maar slapen denk ik. :z
Mooie prestatie! Een halve marathon is een flinke afstand en dat is zeker de eerste keer (in wedstrijdverband) flink wennen. Gelukkig dat het nu weer beter gaat.
pi_153716353
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 13:51 schreef Voccar het volgende:

[..]

Mooie prestatie! Een halve marathon is een flinke afstand en dat is zeker de eerste keer (in wedstrijdverband) flink wennen. Gelukkig dat het nu weer beter gaat.
Zeker mooie tijd en dus ook flink diep gegaan zo te horen!
pi_153716461
Iemand toevallig nog laatste tijd bij de craft outlet in bataviastad geweest? Moet daar maar weer eens heen paar goede loop shirts gekocht voor bijna geen geld.
pi_153716870
Net de Overbetuweloop gelopen. Echt keirustig vergeleken met vorige week... Mooie route. Alleen mijn knie zeurde een beetje. Maar dat mocht de pret niet drukken ;)

Ik heb mijn record lekker verbeterd!! 5,05 km in 34:14 (zei het horloge). En volgens endomondo de 5 km in 33:55. Ik ben echt keitrots en blij!! *O* *O* Vorige was 36:31.(Maar dat was ook 5,09 km en endo gaf daar 36:00 aan. )

Woehoee w/

Linkje http://app.endomondo.com/workouts/546618040/19432788
pi_153717556
Ingeschreven voor mijn eerste loop, Zevenheuvelen in Nijmegen *O*
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_153717989
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 14:22 schreef xMissi het volgende:
Net de Overbetuweloop gelopen. Echt keirustig vergeleken met vorige week... Mooie route. Alleen mijn knie zeurde een beetje. Maar dat mocht de pret niet drukken ;)

Ik heb mijn record lekker verbeterd!! 5,05 km in 34:14 (zei het horloge). En volgens endomondo de 5 km in 33:55. Ik ben echt keitrots en blij!! *O* *O* Vorige was 36:31.(Maar dat was ook 5,09 km en endo gaf daar 36:00 aan. )

Woehoee w/

Goed gedaan!
Ja doei.
  zondag 21 juni 2015 @ 15:07:54 #8
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_153718139
Net mijn ldl gedaan. Ben er eindelijk achter waarom het me zoveel moeite kostte om goed in mijn zones te blijven hangen. Ik had ze wel goed gezet in het algemene tabblad, maar had niet door dat ik ze dan ook in het hardlopentabblad moest aanpassen.
Dat zal een hoop gedoe schelen de komende maanden, want nu leek mijn Garmin regelmatig een Tamagotchi met een slecht humeur.
Verder lekker gelopen. In alle rust loop ik al behoorlijk dicht tegen mijn beste HM tijden aan.

SPOILER
Life is what you make it.
  zondag 21 juni 2015 @ 15:08:23 #9
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_153718152
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 14:22 schreef xMissi het volgende:

Woehoee w/

Goed gedaan zeg! Trots zijn op jezelf en nagenieten nu.
  zondag 21 juni 2015 @ 15:14:12 #10
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_153718301
Zo, tijden geleden dat ik zó diep ging tijdens een wedstrijd. Vandaag zou ik de Wateringseveld Loop gaan doen…

SPOILER
Kortom: wedstrijdjes zijn leuk! Deze is voor herhaling vatbaar. Al heb ik geen molen gezien. Helaas zijn de foto’s er ook nog. Die zullen wel gaan verschijnen in de komende dagen. Ik kon gewoon niet in de lens kijken, echt niet. Dus Mo, geen concurrentie voor jouw foto ;)
pi_153718569
Zo, Harreveld ook weer gehad. Seizoen is afgelopen.
Qua tijd lekker gelopen vandaag, zou wel eens mijn beste prestatie van het seizoen kunnen zijn. Nog geen idee waar ik qua plek ben geëindigd. Weinig echt zware combi's vandaag, wel lange loopstukken en een paar technische enkelvoudige hindernissen. Verder ging het zoals altijd geen moment echt lekker, ik voel me onderweg altijd zo slecht...

https://www.endomondo.com/workouts/546669846/14083692
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_153718895
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 15:14 schreef Quoi het volgende:
Zo, tijden geleden dat ik zó diep ging tijdens een wedstrijd. Vandaag zou ik de Wateringseveld Loop gaan doen…

SPOILER
Kortom: wedstrijdjes zijn leuk! Deze is voor herhaling vatbaar. Al heb ik geen molen gezien. Helaas zijn de foto’s er ook nog. Die zullen wel gaan verschijnen in de komende dagen. Ik kon gewoon niet in de lens kijken, echt niet. Dus Mo, geen concurrentie voor jouw foto ;)
Top gedaan! 5km's zijn leuk, na 5 minuten ben je weer het mannetje/vrouwtje :)

Ik zit te wachten op de uitslag van gisteren. Er waren er die zeiden dat ik top10 liep.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_153719390
Gisteravond mijn allereerste HM gelopen, dezelfde die Maariindaa en CaLex (?) ook hebben gelopen, de (halve) marathon rond Sneek en Meer. :D

Toegegeven, mijn voorbereiding was verre van optimaal. In training drie keer een afstand van 15 km gelopen, en dat was het voor wat betreft de 'verre' afstanden. Voor de rest bleef het bij wat intervaltrainingen en 10km LDL's. Bij het inschrijven in december vorig jaar moest je een verwachtte eindtijd opgeven, en op dat moment leek <2:10 mij wel een haalbaar doel, maar die doelstelling heb ik ruim een maand van tevoren al laten schieten, omdat dat gezien de matige voorbereiding zou eindigen in een DNF, en dat was nu ook weer niet de bedoeling. Zodoende heb ik mijn doel in de afgelopen week bijgesteld naar 2:20, en dat moest toch op z'n minst wel haalbaar zijn.

De start was om 19:00 uur gisteravond, wat aan de ene kant een prima tijdstip is - vind ik - voor een HM, maar aan de andere kant ben je er de hele dag mee bezig in je hoofd, helemaal gezien het feit dat dit mijn eerste HM zou gaan worden. Naarmate de dag vorderde begon de twijfel toch enigszins toe te slaan bij mij ''Kan ik dit wel?'' ''Wil ik dit wel?'' ''Moet ik dit wel doen, met zo'n matige voorbereiding?'' ''Wat als ...?'' Gelukkig was m'n vriendin er om me af en toe een schop onder m'n reet te geven en te zeggen dat ik me niet zo moest aanstellen, waarvoor dank! :D Zij heeft het gister misschien nog wel zwaarder gehad dan ik :P

De start was op nog geen 15 minuten rijden vanaf mijn huis, dus rond 18:10 vertrokken we richting de start. Het was al behoorlijk druk, en donders gezellig! Dat hardloopsfeertje is toch iets unieks wel hoor :D Zoveel mensen bij elkaar met allemaal hetzelfde doel, en dezelfde passie. Daar aangekomen een beetje ingelopen - primeur, normaal loop ik nooit in voor een wedstrijd - maar vandaag leek me dat wel verstandig. Toen rustig het startvak opgezocht en inmiddels gierden de zenuwen wel door m'n lijf. Om 19:00 uur precies klonk het startschot, en langzaam schuifelden wij vanuit startvak 4 naar voren richting de start. 8 minuten en 54 seconden later was ook ik de start gepasseerd en kon de uitdaging beginnen. De eerste twee kilometers gingen uiteindelijk toch weer sneller dan de bedoeling was, maar daarna vond ik een lekker tempo waarop ik het wel 21 km dacht te kunnen uithouden (6:20min/km). Na de eerste 14 kilometer, die overigens vrij soepel verliepen, begon de HM pas echt voor mij. Immers, verder dan dit had ik nooit echt gelopen. Op dit punt ipv water ook een beker sportdrank aangenomen, om zo m'n lichaam weer ietwat aan te sterken. Tot aan kilometer 18 liep het gewoon ZWAAR. Op het 18km punt stonden m'n vriendin en m'n beste vriend mij op te wachten voor het laatste stukje mentale steun, wat ik ook echt wel even nodig had op dat moment. Op datzelfde punt liepen we Sneek binnen, waar tot aan de finish allemaal mensen ons stonden aan te moedigen. Inmiddels had ik er ruim 1:53 uur op zitten, en met nog 3 kilometer voor de boeg zou ik met het tempo van 6:22 op dat moment zelfs onder de 2:15 kunnen duiken! Een versnelling zat er logischerwijs niet meer in, maar de laatste paar honderd meters voelden als een waar heldenonthaal. Zoveel mensen hadden zich bij de finish verzameld, wát een sfeer. Op zo'n moment voel je je gewoon een winnaar, ondanks dat de nummer 1 ruim een uur eerder al is gefinisht. De mensen klappen en juichen nog steeds voor je :D _O_

Met een netto tijd van 2:14:12 passeerde ik de finish, en was ik trots, blij, euforisch en alles wat je maar kan bedenken, maar vooral stiekem toch ook wel blij dat het erop zat :@ Maar ik kan niet anders zeggen dan dat ik heb Genoten, met een hoofdletter G! Wat een prachtig evenement, wat een prachtige route, en wat een prachtige mensen!

De spierpijn nemen we maar voor lief. Ik snap nu wat jullie bedoelen met traplopen de volgende dag :o

SPOILER
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_153719416
Mijn niet zo perfect opgebouwde halve marathon : http://app.endomondo.com/workouts/546685430/17664187

Te hard van start en dit aan het einde moeten bekopen. Uiteindelijk nog wel een okay tijd, maar had er stiekem nog wel iets meer van verwacht.

Op naar de volgende
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_153719507
Mooi verslag trolley en marinda.

Mijn zwager stond bij de kroon (net na km 20) waar je links de bocht om ging en die heb ik totaal gemist zo gaar was ik.
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_153719555
Mooie prestaties en verslagen weer, goed gedaan iedereen ^O^
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_153719620
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 15:57 schreef CaLeX het volgende:
Mooi verslag trolley en marinda.

Mijn zwager stond bij de kroon (net na km 20) waar je links de bocht om ging en die heb ik totaal gemist zo gaar was ik.
Ik ken dat gevoel. Mijn vriendin en m'n beste vriend stonden vlak voor de finish ook langs de kant, maar die zag ik ook pas op het allerlaatste moment. Ik had meer oog voor de finish op dat moment :P
  zondag 21 juni 2015 @ 16:08:35 #18
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_153719838
Mooie verhalen uit Sneek! Goed gedaan hoor :Y Lijkt me een leuke wedstrijd.
pi_153719846
quote:
6s.gif Op zondag 21 juni 2015 15:52 schreef trolley het volgende:

Met een netto tijd van 2:14:12 passeerde ik de finish, en was ik trots, blij, euforisch en alles wat je maar kan bedenken, maar vooral stiekem toch ook wel blij dat het erop zat :@ Maar ik kan niet anders zeggen dan dat ik heb Genoten, met een hoofdletter G! Wat een prachtig evenement, wat een prachtige route, en wat een prachtige mensen!

De spierpijn nemen we maar voor lief. Ik snap nu wat jullie bedoelen met traplopen de volgende dag :o

SPOILER
wat goed! Super!
Ja doei.
pi_153719869
Achteraf de trap af als het echt niet gaat ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_153720121
Mooie verhalen van die halve marathons hoor! Krijg nu echt zin in zondag!
  zondag 21 juni 2015 @ 16:22:30 #22
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_153720248
Ik snap niet hoe jij met een gemiddelde van 5:43/km tot een HM tijd van 2:23 komt.
pi_153720341
quote:
2s.gif Op zondag 21 juni 2015 16:22 schreef Schanulleke het volgende:
Ik snap niet hoe jij met een gemiddelde van 5:43/km tot een HM tijd van 2:23 komt.
dat is dan ook 2 uur en 23 seconden.
  zondag 21 juni 2015 @ 16:30:38 #24
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_153720520
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2015 16:25 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

dat is dan ook 2 uur en 23 seconden.
Er was kennelijk net iets raars bij endo, de lay-out is nu ook weer gewoon. Dit is een stuk logischer inderdaad.
pi_153720679
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 16:09 schreef La_Tramposa het volgende:
Achteraf de trap af als het echt niet gaat ;)
Inmiddels gaat het alweer een stuk soepeler gelukkig, maar de spierpijn is er nog wel :P

Maar dat was en is het allemaal meer dan waard geweest! :Y
pi_153720749
Thanks MoBlo en Schanulleke en guard! Ik ben ook echt heel blij :) .
Leuk om de andere verslagen te lezen van de HM. Goed gelopen! :D

Mijn oom zei vandaag tegen me over 2 jaar lopen we een marathon samen... Ik zei nouu dat weet ik nog niet haha! (Hij liep ook vandaag en wel 24:24 & is 64!)
Daar moet ik nog maar even over nadenken :) .

Ik heb nu wel een beste reactie op mn knie. Hoop dat het wegtrekt...
pi_153723313
Mooi gelopen dit weekend.

Gisteren heb ik de Groot Ginkelse Loop gedaan, die kan ik aanraden. Je hebt de 5, 10 en 21k. Iets zwaar parcours, naar mijn mening, met wat mul zand, en vals plat de berg op. Het is wel een prachtige omgeving, en de verkeersregelaars/vrijwilligers zijn superlief. O+

SPOILER
pi_153724156
Mijn training die verbazingwekkend goed ging vanochtend zonder ontbijt is eindelijk geupload!
http://app.endomondo.com/workouts/546811161/11367364

Nu lekker taperen voor volgende week :D
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_153724536
Goed gelopen iedereen dit weekend !! *O*
pi_153726391
Ik heb vandaag onbewust een Strava CR gepakt, trap af bij mijn rondje Veluwezoom. Zo zie je maar dat een kantoorbaan waarbij je elke dag de trap op- en af moet voor koffie ook voordelen heeft _O- . Ik vloog onderaan overigens wel bijna in het prikkeldraad :') .

SPOILER
  zondag 21 juni 2015 @ 20:14:36 #31
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_153726532
Even ontbijten en wachten tot het licht wordt en dan een rondje Wanaka, beter begin van de dag is er niet!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_153727191
Ik ga deze week een keer testen met pannenkoeken als ontbijt voor het lopen, SEMTEX heeft hier succes mee en pannenkoeken zijn *; so worth a try :Y
pi_153727272
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 20:41 schreef thelaudprince het volgende:
Ik ga deze week een keer testen met pannenkoeken als ontbijt voor het lopen, SEMTEX heeft hier succes mee en pannenkoeken zijn *; so worth a try :Y
Nog beter. De avond ervoor al een fikse stapel bakken en dam ontbijten met het restje! :Y)
pi_153727353
quote:
99s.gif Op zondag 21 juni 2015 20:44 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Nog beter. De avond ervoor al een fikse stapel bakken en dam ontbijten met het restje! :Y)
^O^ Succes verzekerd dan zondag :)
pi_153727479
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 20:46 schreef thelaudprince het volgende:

[..]

^O^ Succes verzekerd dan zondag :)
Ik eet vrijdag pannenkoeken. We krijgen een logee van 2 jaar oud namelijk. En dan zaterdag pasta :)
pi_153727542
quote:
99s.gif Op zondag 21 juni 2015 20:49 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Ik eet vrijdag pannenkoeken. We krijgen een logee van 2 jaar oud namelijk. En dan zaterdag pasta :)
En na je PR zondag 3 biertjes van mij remember ;)
pi_153727608
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 20:51 schreef thelaudprince het volgende:

[..]

En na je PR zondag 3 biertjes van mij remember ;)
O ja! Als dat lukt! :D

edit: dat pr dan...
pi_153727636
quote:
99s.gif Op zondag 21 juni 2015 20:52 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

O ja! Als dat lukt! :D
Niks als :)
pi_153727742
La_Tramposa heeft gelijk in dat je nooit precies weet hoe je lichaam op een HM reageert. De ergste spierpijn zit momenteel in mijn linker arm :?
Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.
pi_153727892
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 20:56 schreef Maariindaa het volgende:
La_Tramposa heeft gelijk in dat je nooit precies weet hoe je lichaam op een HM reageert. De ergste spierpijn zit momenteel in mijn linker arm :?
:D
Heb je veel mensen moeten ellebogen om er langs te kunnen?
pi_153727916
Haha nee niet eens, voordeel van achteraan lopen, je hebt alle ruimte ;)
  Moderator zondag 21 juni 2015 @ 21:04:35 #42
155227 crew  Guppy
dus
pi_153728134
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 10:35 schreef La_Tramposa het volgende:
Net op het station kwam ik de deelnemers voor de ladies run tegen, ben toch wel blij dat ik daar niet aan mee doe zeg. Uiterste generaliseer ik, maar op daar soort evenementen stikt het toch vaak van de "stoere hardloopmoeders" wiens grootste prioriteit van de dag her uitkiezen van het hardlooprokje met de meest "kekke" hartjesprint is.. Daar word ik altijd een beetje kriegelig van. Sowieso van (overpriced) vrouwen-only evenementen in het algemeen. En dan moet natuurlijk overal geroepen worden dat het niet om de prestatie maar om de gezelligheid gaat.. Getsie ;)

Tja, daar valt aan de ene kant iets voor te zeggen. Voor mij hoeft het ook niet per se, een ladiesrun, ik vind het ook prima om te lopen op wedstrijden waar mannen aanwezig zijn.

Aan de andere kant zijn het kennelijk dit soort evenementen die het hardlopen in wedstrijdverband voor een heleboel mensen heel laagdrempelig en toegankelijk maakt. En ja, dat zijn gewone hardloopevenementen ook, maar schijnbaar is hier toch een markt voor en vraag naar. Van de "stoere hardloopmoeders" heb ik eigenlijk niet echt iets gemerkt, in de negatieve zin van het woord. Want ze waren er wel, bij de moeder-en-dochter run van 3km ;)

Ach, weet je wat het fijne van dit soort evenementen is? Je hóéft er ook niet aan mee te doen. Net zo min als dat je ook niet aan color runs, obstakel runs of trail runs mee hoeft te doen. Persoonlijk ben ik altijd blij dat ik niet mee hoef te doen met de lokale mini-evenementjes mee hoeft te doen, want mijn niveau is daarvoor niet goed genoeg en dan is het niet leuk om mee te doen.

Zelf had ik ook niet per se voor de Ladiesrun gekozen. Ik vond het vrij prijzig, en zoals ik al zei, voor mij hoeft het niet per se ladies only. Maar mijn autoverzekering had een win-actie, ik had meegedaan en was één van de gelukkige dames. Dus ging ik :)

quote:
desalniettemin veel plezier guppy! Als ik gratis mocht had ik het misschien ook wel gedaan hoor :P
En plezier heb ik gehad! Het was ontzettend leuk :)

SPOILER
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_153728146
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2015 20:59 schreef wyccie het volgende:

[..]

:D
Heb je veel mensen moeten ellebogen om er langs te kunnen?
Hahahaha _O-
pi_153728330
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 21:04 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Tja, daar valt aan de ene kant iets voor te zeggen. Voor mij hoeft het ook niet per se, een ladiesrun, ik vind het ook prima om te lopen op wedstrijden waar mannen aanwezig zijn.

Aan de andere kant zijn het kennelijk dit soort evenementen die het hardlopen in wedstrijdverband voor een heleboel mensen heel laagdrempelig en toegankelijk maakt. En ja, dat zijn gewone hardloopevenementen ook, maar schijnbaar is hier toch een markt voor en vraag naar. Van de "stoere hardloopmoeders" heb ik eigenlijk niet echt iets gemerkt, in de negatieve zin van het woord. Want ze waren er wel, bij de moeder-en-dochter run van 3km ;)

Ach, weet je wat het fijne van dit soort evenementen is? Je hóéft er ook niet aan mee te doen. Net zo min als dat je ook niet aan color runs, obstakel runs of trail runs mee hoeft te doen. Persoonlijk ben ik altijd blij dat ik niet mee hoef te doen met de lokale mini-evenementjes mee hoeft te doen, want mijn niveau is daarvoor niet goed genoeg en dan is het niet leuk om mee te doen.

Zelf had ik ook niet per se voor de Ladiesrun gekozen. Ik vond het vrij prijzig, en zoals ik al zei, voor mij hoeft het niet per se ladies only. Maar mijn autoverzekering had een win-actie, ik had meegedaan en was één van de gelukkige dames. Dus ging ik :)

[..]

SPOILER
Fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad Gup!
pi_153728351
Voor alle lopers dit weekend en de bijbehorende verslagen: *O*
pi_153728356
quote:

[..]

[..]

SPOILER
:)
pi_153728530
Klinkt als een goede dag, ondanks de regen, Guppy. En goodies zijn altijd goed.
Heb je een foto van het shirt en de medaille?
  zondag 21 juni 2015 @ 21:16:54 #48
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_153728613
quote:

[..]

[..]

SPOILER
Dit dus....er zijn veel loopjes waar ik niet aan mee doe maar dan hoeft er nog niet laagdunkend over gedaan te worden.... en op een of andere manier vind ik fororeportages van ladies runs lekker dan van gentleman runs ;)
  Moderator zondag 21 juni 2015 @ 21:17:07 #49
155227 crew  Guppy
dus
pi_153728622
Hier alvast de medaille, met glitters en hartjes (wat wil een mens nog meer!)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zondag 21 juni 2015 @ 21:19:52 #50
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_153728703
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 21:17 schreef Guppyfriend het volgende:
[ afbeelding ]
Race bling!!! (Al werd er door de half obese huismoeders alles behalve geraced ;) )
  Moderator zondag 21 juni 2015 @ 21:20:25 #51
155227 crew  Guppy
dus
pi_153728718
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 21:19 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Race bling!!! (Al werd er door de half obese huismoeders alles behalve geraced ;) )
Finish-bling, zo u wilt :)
pi_153728723
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 21:17 schreef Guppyfriend het volgende:
[ afbeelding ]
Wow, ondanks dat ik helemaal niets van glitters en hartjes moet hebben, vind ik deze serieus mooi.
Jij hebt nu al een hele collectie mooie (en minder mooie ;) )medailles. ^O^
pi_153728880
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 21:16 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Dit dus....er zijn veel loopjes waar ik niet aan mee doe maar dan hoeft er nog niet laagdunkend over gedaan te worden.... en op een of andere manier vind ik fororeportages van ladies runs lekker dan van gentleman runs ;)
Ik deed niet laatdunkend volgens mij, ik zei alleen dat ik er persoonlijk kriegelig van word. Maar dat word ik wel van meer dingen, ook van wielrenclubjes die met zijn dertigen in rijen van 4 druk kletsend 24km/u fietsen. Dat is niet waar die mooie racefietsen voor bedoeld zijn! ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door La_Tramposa op 21-06-2015 21:40:30 ]
  zondag 21 juni 2015 @ 21:35:06 #54
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_153729176
Zo, het eerste daglicht gluurt over de bergen heen dus snel mijn hardloopkleren aan voordat de plaatselijke jeugd naar school gebracht is.... want na 9'en wil je niet weten wat er hier allemaal aan het joggen is....
  Redactie Sport zondag 21 juni 2015 @ 21:43:07 #55
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_153729442
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 20:56 schreef Maariindaa het volgende:
Owh dit klinkt heel apart :D
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_153729533
@Guppyfriend ik heb zowaar de zelfde alleen met een ander patroontje en met Rotterdam haha! Vind hem ook wel leuk :)

Ik heb vandaag trouwens geen medaille gekregen. Jammer maar krijg er vast nog wel genoeg :D .

Verder weet iemand nog een leuk loopje in Juli?Zat al in runnersworld te kijken en op hardloopkalender , maarja ehh ik weet niet welke leuk/mooi is qua parcours ofzo?? Zat na Leiden te kijken maar die is afgelast staat op de site...
Suggesties zijn welkom (en het liefst op een zondag ivm zaterdagwerk... Za avond zou kunnen..) :)
  zondag 21 juni 2015 @ 21:47:45 #57
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_153729633
quote:
6s.gif Op zondag 21 juni 2015 15:52 schreef trolley het volgende:
Gisteravond mijn allereerste HM gelopen, dezelfde die Maariindaa en CaLex (?) ook hebben gelopen, de (halve) marathon rond Sneek en Meer. :D
...
SPOILER
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 15:53 schreef CaLeX het volgende:
Mijn niet zo perfect opgebouwde halve marathon : http://app.endomondo.com/workouts/546685430/17664187

Te hard van start en dit aan het einde moeten bekopen. Uiteindelijk nog wel een okay tijd, maar had er stiekem nog wel iets meer van verwacht.

Op naar de volgende
Ik was er ook :). Superstrak gelopen en gefinisht in 1:58. Het ging zoals verwacht. ca. 5km warmdraaien, dan 10km soepel lopen (zelfs wat inhouden). Dan beginnen de spieren langzaamaan wat vermoeider te worden. In km 19 en 20 kramp in de kuiten, maar toch doorgelopen. In de laatste km weer wat gas gegeven en mijn snelste km gelopen (5:10, ofzo). Ik moest alleen even naar de EHBO voor 2 megablaren, maar dat ziet er nu alweer redelijk goed uit.

Het was een mooie avond en het evenement is prima georganiseerd. De finish op het podium is ook heel erg mooi. Je kijkt over het hele plein uit :D.

SPOILER
heitieh
pi_153729655
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 21:45 schreef xMissi het volgende:
@Guppyfriend ik heb zowaar de zelfde alleen met een ander patroontje en met Rotterdam haha! Vind hem ook wel leuk :)

Ik heb vandaag trouwens geen medaille gekregen. Jammer maar krijg er vast nog wel genoeg :D .

Verder weet iemand nog een leuk loopje in Juli?Zat al in runnersworld te kijken en op hardloopkalender , maarja ehh ik weet niet welke leuk/mooi is qua parcours ofzo?? Zat na Leiden te kijken maar die is afgelast staat op de site...
Suggesties zijn welkom (en het liefst op een zondag ivm zaterdagwerk... Za avond zou kunnen..) :)
Juli en augustus zijn meestal een beetje luw qua wegwedstrijdjes vanwege vakantietijd en temperatuur..
pi_153729748
Ik had ook al naar loopjes gekeken voor in juli en augustus, maar er is niet echt iets in de buurt. Dus of maar iets verder reizen of toch mijn discipline meer trainen en zelf lange stukken lopen.
pi_153729766
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 21:48 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Juli en augustus zijn meestal een beetje luw qua wegwedstrijdjes vanwege vakantietijd en temperatuur..
Aah vandaar! Jammer , vind het wel leuk :)
Had dit in Januari echt niet verwacht dat ik het allemaal zo leuk zou vinden :D!
pi_153729837
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2015 21:51 schreef xMissi het volgende:

[..]

Aah vandaar! Jammer , vind het wel leuk :)
Had dit in Januari echt niet verwacht dat ik het allemaal zo leuk zou vinden :D!
Nouja er zijn vast wel loopjes hoor! Maar meer de kleine regionale loopjes, ik zou dus zelf niet weten of die leuk zijn qua parcours of niet maar vaak heerst er op de kleine evenementjes juist een hele leuke sfeer!
pi_153729901
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2015 21:50 schreef wyccie het volgende:
Ik had ook al naar loopjes gekeken voor in juli en augustus, maar er is niet echt iets in de buurt. Dus of maar iets verder reizen of toch mijn discipline meer trainen en zelf lange stukken lopen.
Wyccie, jij woont in/rond Nijmegen toch? Ik weet wel dat er hier in Deil in augustus geloof ik een klein lokaal loopje is. Maarja of jij daar nu een kleine 3 kwartier voor wilt reizen(met auto dan)... Ik kan opzich wel verder weg. Maar heb alleen geen zin om 2,5 uur in de auto te rijden ofzo..

@LT Jaa ik kijk wel even. :)
pi_153729982
En het moet voorlopig ook met het OV te doen zijn.
pi_153730439
Reminder: Zometeen komt Andere Tijden Sport over Knippenberg op NPO 1
pi_153730490
Keuzes keuzes: ik zit ook lekker naar Alt-J te kijken op de stream van Best Kept Secret.
pi_153730556
quote:
99s.gif Op zondag 21 juni 2015 21:47 schreef Joooo-pi het volgende:
Het was een mooie avond en het evenement is prima georganiseerd. De finish op het podium is ook heel erg mooi. Je kijkt over het hele plein uit :D
QFT! Dit inderdaad zorgt voor het gevoel van een heldenonthaal waar ik zelf al over schreef. Dat moment is echt goud! _O_ w/

En sorry dat ik je was vergeten :@ :P
  zondag 21 juni 2015 @ 22:13:42 #67
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_153730638
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2015 22:11 schreef trolley het volgende:

[..]

QFT! Dit inderdaad zorgt voor het gevoel van een heldenonthaal waar ik zelf al over schreef. Dat moment is echt goud! _O_ w/

En sorry dat ik je was vergeten :@ :P
Geeft niet, ik post ook bijna nooit meer :@
heitieh
pi_153730652
Toevallig vorige week het boek gelezen, ben benieuwd naar de docu.
FR1908
pi_153731211
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 21:16 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Precies! Minimarathons ftw!
Ja doei.
pi_153731287
quote:
99s.gif Op zondag 21 juni 2015 22:13 schreef Joooo-pi het volgende:

[..]

Geeft niet, ik post ook bijna nooit meer :@
Ik ook niet :@
pi_153731521
quote:
99s.gif Op zondag 21 juni 2015 21:47 schreef Joooo-pi het volgende:

Het was een mooie avond en het evenement is prima georganiseerd. De finish op het podium is ook heel erg mooi. Je kijkt over het hele plein uit :D.

Grappig, dat heb ik dus helemaal niet meegekregen. Maar dat is aan de finishfoto ook wel te zien :')
pi_153731823
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 22:40 schreef Maariindaa het volgende:

[..]

Grappig, dat heb ik dus helemaal niet meegekregen. Maar dat is aan de finishfoto ook wel te zien :')
Huh wat. Finishfoto? Waar? :P Ik had al gezocht naar foto's vandaag maar kon (nog) niks vinden.
pi_153731861
Jammer dat je geen fotoduel bent aangegaan, Quoi! :D
Ja doei.
  zondag 21 juni 2015 @ 23:38:18 #74
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_153733283
Jan Knippenberg....absoluut kippevel!
pi_153733660
Lekker bezig allemaal! Weer mooie verhalen gezien al ben ik er redelijk snel doorheen gescant. PR's op HM's enzo, erg netjes! _O_ Gup ook een leuke dag gehad met de ladies :P.

Wegens een weekendje weg met daarin een dagje bruiloft van een goede vriend heb ik dinsdag voor het laatst gelopen. Zo druk gehad dit weekend en de dag na de bruiloft was er helemaal niet veel van me over. Dat terwijl ik niet eens alcohol heb gedronken die dag. Nou ja, vanavond dan eindelijk weer eens kunnen lopen. Met 2 horloges om dit keer :). Mijn Suunto Ambit 3 Peak was van het weekend binnengekomen bij de buren en had ik vandaag ook meteen maar even opgehaald. Mooi spul! ^O^
Lekker gelopen, 26km afgetikt. Moet nog veel leren van het horloge, maar de basics zijn onder de knie! Volgende week Veluwezoomtrail! Zin in! ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')