SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door motorbloempje op 23-06-2015 10:42:41 ]Ja doei.![]()
Mooie prestatie! Een halve marathon is een flinke afstand en dat is zeker de eerste keer (in wedstrijdverband) flink wennen. Gelukkig dat het nu weer beter gaat.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:46 schreef Maariindaa het volgende:
Vanavond heb ik mijn eerste echte HM gelopen. In de training de afstand wel vaker gedaan, maar dat is toch wel anders. Mijn plan was op 7.10 te vertrekken en dan kijken of ik op het eind nog wat kon versnellen om zo over de 2.30 te blijven. Mooi plan, alleen me er totaal niet aan gehouden. Te snel gestart op 6.40 en dat na 4km wat bijgesteld naar 7.00 per kilometer. Tot 14km dit volgehouden maar toen was de koek op, maar ondertussen had ik wel mijn onofficiële 10km record (nooit in evenementverband gelopen) verbrijzeld. De laatste 7km op 7.30 ongeveer gelopen en daarmee toch mijn doelstelling gehaald. Eindtijd 2.27.58. Omdat het mijn eerste was sowieso een record, maar ook 17minuten sneller dan mijn onofficiële tijd.![]()
Voel me nu wel behoorlijk beroerd, na finish steeds flauwval neigingen en misselijk. Hou momenteel niks binnen. Zo eerst maar slapen denk ik.![]()
Zeker mooie tijd en dus ook flink diep gegaan zo te horen!quote:Op zondag 21 juni 2015 13:51 schreef Voccar het volgende:
[..]
Mooie prestatie! Een halve marathon is een flinke afstand en dat is zeker de eerste keer (in wedstrijdverband) flink wennen. Gelukkig dat het nu weer beter gaat.![]()
Iemand toevallig nog laatste tijd bij de craft outlet in bataviastad geweest? Moet daar maar weer eens heen paar goede loop shirts gekocht voor bijna geen geld.![]()
Net de Overbetuweloop gelopen. Echt keirustig vergeleken met vorige week... Mooie route. Alleen mijn knie zeurde een beetje. Maar dat mocht de pret niet drukken
Ik heb mijn record lekker verbeterd!! 5,05 km in 34:14 (zei het horloge). En volgens endomondo de 5 km in 33:55. Ik ben echt keitrots en blij!!![]()
Vorige was 36:31.(Maar dat was ook 5,09 km en endo gaf daar 36:00 aan. )
Woehoee
Linkje http://app.endomondo.com/workouts/546618040/19432788![]()
Ingeschreven voor mijn eerste loop, Zevenheuvelen in Nijmegen
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
Goed gedaan!quote:Op zondag 21 juni 2015 14:22 schreef xMissi het volgende:
Net de Overbetuweloop gelopen. Echt keirustig vergeleken met vorige week... Mooie route. Alleen mijn knie zeurde een beetje. Maar dat mocht de pret niet drukken
Ik heb mijn record lekker verbeterd!! 5,05 km in 34:14 (zei het horloge). En volgens endomondo de 5 km in 33:55. Ik ben echt keitrots en blij!!![]()
Woehoee
Linkje http://app.endomondo.com/workouts/546618040/19432788Ja doei.![]()
Net mijn ldl gedaan. Ben er eindelijk achter waarom het me zoveel moeite kostte om goed in mijn zones te blijven hangen. Ik had ze wel goed gezet in het algemene tabblad, maar had niet door dat ik ze dan ook in het hardlopentabblad moest aanpassen.
Dat zal een hoop gedoe schelen de komende maanden, want nu leek mijn Garmin regelmatig een Tamagotchi met een slecht humeur.
Verder lekker gelopen. In alle rust loop ik al behoorlijk dicht tegen mijn beste HM tijden aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what you make it.![]()
Goed gedaan zeg! Trots zijn op jezelf en nagenieten nu.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:22 schreef xMissi het volgende:
Woehoee
Linkje http://app.endomondo.com/workouts/546618040/19432788Life is what you make it.![]()
Zo, tijden geleden dat ik zó diep ging tijdens een wedstrijd. Vandaag zou ik de Wateringseveld Loop gaan doen…SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kortom: wedstrijdjes zijn leuk! Deze is voor herhaling vatbaar. Al heb ik geen molen gezien. Helaas zijn de foto’s er ook nog. Die zullen wel gaan verschijnen in de komende dagen. Ik kon gewoon niet in de lens kijken, echt niet. Dus Mo, geen concurrentie voor jouw foto![]()
![]()
Zo, Harreveld ook weer gehad. Seizoen is afgelopen.
Qua tijd lekker gelopen vandaag, zou wel eens mijn beste prestatie van het seizoen kunnen zijn. Nog geen idee waar ik qua plek ben geëindigd. Weinig echt zware combi's vandaag, wel lange loopstukken en een paar technische enkelvoudige hindernissen. Verder ging het zoals altijd geen moment echt lekker, ik voel me onderweg altijd zo slecht...
https://www.endomondo.com/workouts/546669846/14083692It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
quote:Op zondag 21 juni 2015 15:14 schreef Quoi het volgende:
Zo, tijden geleden dat ik zó diep ging tijdens een wedstrijd. Vandaag zou ik de Wateringseveld Loop gaan doen…Top gedaan! 5km's zijn leuk, na 5 minuten ben je weer het mannetje/vrouwtjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kortom: wedstrijdjes zijn leuk! Deze is voor herhaling vatbaar. Al heb ik geen molen gezien. Helaas zijn de foto’s er ook nog. Die zullen wel gaan verschijnen in de komende dagen. Ik kon gewoon niet in de lens kijken, echt niet. Dus Mo, geen concurrentie voor jouw foto
Ik zit te wachten op de uitslag van gisteren. Er waren er die zeiden dat ik top10 liep.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Gisteravond mijn allereerste HM gelopen, dezelfde die Maariindaa en CaLex (?) ook hebben gelopen, de (halve) marathon rond Sneek en Meer.
Toegegeven, mijn voorbereiding was verre van optimaal. In training drie keer een afstand van 15 km gelopen, en dat was het voor wat betreft de 'verre' afstanden. Voor de rest bleef het bij wat intervaltrainingen en 10km LDL's. Bij het inschrijven in december vorig jaar moest je een verwachtte eindtijd opgeven, en op dat moment leek <2:10 mij wel een haalbaar doel, maar die doelstelling heb ik ruim een maand van tevoren al laten schieten, omdat dat gezien de matige voorbereiding zou eindigen in een DNF, en dat was nu ook weer niet de bedoeling. Zodoende heb ik mijn doel in de afgelopen week bijgesteld naar 2:20, en dat moest toch op z'n minst wel haalbaar zijn.
De start was om 19:00 uur gisteravond, wat aan de ene kant een prima tijdstip is - vind ik - voor een HM, maar aan de andere kant ben je er de hele dag mee bezig in je hoofd, helemaal gezien het feit dat dit mijn eerste HM zou gaan worden. Naarmate de dag vorderde begon de twijfel toch enigszins toe te slaan bij mij ''Kan ik dit wel?'' ''Wil ik dit wel?'' ''Moet ik dit wel doen, met zo'n matige voorbereiding?'' ''Wat als ...?'' Gelukkig was m'n vriendin er om me af en toe een schop onder m'n reet te geven en te zeggen dat ik me niet zo moest aanstellen, waarvoor dank!Zij heeft het gister misschien nog wel zwaarder gehad dan ik
De start was op nog geen 15 minuten rijden vanaf mijn huis, dus rond 18:10 vertrokken we richting de start. Het was al behoorlijk druk, en donders gezellig! Dat hardloopsfeertje is toch iets unieks wel hoorZoveel mensen bij elkaar met allemaal hetzelfde doel, en dezelfde passie. Daar aangekomen een beetje ingelopen - primeur, normaal loop ik nooit in voor een wedstrijd - maar vandaag leek me dat wel verstandig. Toen rustig het startvak opgezocht en inmiddels gierden de zenuwen wel door m'n lijf. Om 19:00 uur precies klonk het startschot, en langzaam schuifelden wij vanuit startvak 4 naar voren richting de start. 8 minuten en 54 seconden later was ook ik de start gepasseerd en kon de uitdaging beginnen. De eerste twee kilometers gingen uiteindelijk toch weer sneller dan de bedoeling was, maar daarna vond ik een lekker tempo waarop ik het wel 21 km dacht te kunnen uithouden (6:20min/km). Na de eerste 14 kilometer, die overigens vrij soepel verliepen, begon de HM pas echt voor mij. Immers, verder dan dit had ik nooit echt gelopen. Op dit punt ipv water ook een beker sportdrank aangenomen, om zo m'n lichaam weer ietwat aan te sterken. Tot aan kilometer 18 liep het gewoon ZWAAR. Op het 18km punt stonden m'n vriendin en m'n beste vriend mij op te wachten voor het laatste stukje mentale steun, wat ik ook echt wel even nodig had op dat moment. Op datzelfde punt liepen we Sneek binnen, waar tot aan de finish allemaal mensen ons stonden aan te moedigen. Inmiddels had ik er ruim 1:53 uur op zitten, en met nog 3 kilometer voor de boeg zou ik met het tempo van 6:22 op dat moment zelfs onder de 2:15 kunnen duiken! Een versnelling zat er logischerwijs niet meer in, maar de laatste paar honderd meters voelden als een waar heldenonthaal. Zoveel mensen hadden zich bij de finish verzameld, wát een sfeer. Op zo'n moment voel je je gewoon een winnaar, ondanks dat de nummer 1 ruim een uur eerder al is gefinisht. De mensen klappen en juichen nog steeds voor je
![]()
![]()
Met een netto tijd van 2:14:12 passeerde ik de finish, en was ik trots, blij, euforisch en alles wat je maar kan bedenken, maar vooral stiekem toch ook wel blij dat het erop zatMaar ik kan niet anders zeggen dan dat ik heb Genoten, met een hoofdletter G! Wat een prachtig evenement, wat een prachtige route, en wat een prachtige mensen!
De spierpijn nemen we maar voor lief. Ik snap nu wat jullie bedoelen met traplopen de volgende dag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'![]()
Mijn niet zo perfect opgebouwde halve marathon : http://app.endomondo.com/workouts/546685430/17664187
Te hard van start en dit aan het einde moeten bekopen. Uiteindelijk nog wel een okay tijd, maar had er stiekem nog wel iets meer van verwacht.
Op naar de volgendeTrek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
Mooi verslag trolley en marinda.
Mijn zwager stond bij de kroon (net na km 20) waar je links de bocht om ging en die heb ik totaal gemist zo gaar was ik.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
Mooie prestaties en verslagen weer, goed gedaan iedereen
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik ken dat gevoel. Mijn vriendin en m'n beste vriend stonden vlak voor de finish ook langs de kant, maar die zag ik ook pas op het allerlaatste moment. Ik had meer oog voor de finish op dat momentquote:Op zondag 21 juni 2015 15:57 schreef CaLeX het volgende:
Mooi verslag trolley en marinda.
Mijn zwager stond bij de kroon (net na km 20) waar je links de bocht om ging en die heb ik totaal gemist zo gaar was ik.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'![]()
quote:Op zondag 21 juni 2015 15:52 schreef trolley het volgende:
Met een netto tijd van 2:14:12 passeerde ik de finish, en was ik trots, blij, euforisch en alles wat je maar kan bedenken, maar vooral stiekem toch ook wel blij dat het erop zatMaar ik kan niet anders zeggen dan dat ik heb Genoten, met een hoofdletter G! Wat een prachtig evenement, wat een prachtige route, en wat een prachtige mensen!
De spierpijn nemen we maar voor lief. Ik snap nu wat jullie bedoelen met traplopen de volgende dag
wat goed! Super!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.![]()
Achteraf de trap af als het echt niet gaat
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Mooie verhalen van die halve marathons hoor! Krijg nu echt zin in zondag!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik snap niet hoe jij met een gemiddelde van 5:43/km tot een HM tijd van 2:23 komt.Life is what you make it.![]()
dat is dan ook 2 uur en 23 seconden.quote:Op zondag 21 juni 2015 16:22 schreef Schanulleke het volgende:
Ik snap niet hoe jij met een gemiddelde van 5:43/km tot een HM tijd van 2:23 komt.![]()
Er was kennelijk net iets raars bij endo, de lay-out is nu ook weer gewoon. Dit is een stuk logischer inderdaad.quote:Op zondag 21 juni 2015 16:25 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
dat is dan ook 2 uur en 23 seconden.Life is what you make it.![]()
Inmiddels gaat het alweer een stuk soepeler gelukkig, maar de spierpijn is er nog welquote:Op zondag 21 juni 2015 16:09 schreef La_Tramposa het volgende:
Achteraf de trap af als het echt niet gaat![]()
Maar dat was en is het allemaal meer dan waard geweest!
Thanks MoBlo en Schanulleke en guard! Ik ben ook echt heel blij.
Leuk om de andere verslagen te lezen van de HM. Goed gelopen!![]()
Mijn oom zei vandaag tegen me over 2 jaar lopen we een marathon samen... Ik zei nouu dat weet ik nog niet haha! (Hij liep ook vandaag en wel 24:24 & is 64!)
Daar moet ik nog maar even over nadenken.
Ik heb nu wel een beste reactie op mn knie. Hoop dat het wegtrekt...![]()
Mooi gelopen dit weekend.
Gisteren heb ik de Groot Ginkelse Loop gedaan, die kan ik aanraden. Je hebt de 5, 10 en 21k. Iets zwaar parcours, naar mijn mening, met wat mul zand, en vals plat de berg op. Het is wel een prachtige omgeving, en de verkeersregelaars/vrijwilligers zijn superlief.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn training die verbazingwekkend goed ging vanochtend zonder ontbijt is eindelijk geupload!
http://app.endomondo.com/workouts/546811161/11367364
Nu lekker taperen voor volgende week
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik heb vandaag onbewust een Strava CR gepakt, trap af bij mijn rondje Veluwezoom. Zo zie je maar dat een kantoorbaan waarbij je elke dag de trap op- en af moet voor koffie ook voordelen heeft. Ik vloog onderaan overigens wel bijna in het prikkeldraad
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Even ontbijten en wachten tot het licht wordt en dan een rondje Wanaka, beter begin van de dag is er niet!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Ik ga deze week een keer testen met pannenkoeken als ontbijt voor het lopen, SEMTEX heeft hier succes mee en pannenkoeken zijnso worth a try
![]()
![]()
Nog beter. De avond ervoor al een fikse stapel bakken en dam ontbijten met het restje!quote:Op zondag 21 juni 2015 20:41 schreef thelaudprince het volgende:
Ik ga deze week een keer testen met pannenkoeken als ontbijt voor het lopen, SEMTEX heeft hier succes mee en pannenkoeken zijnso worth a try
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op zondag 21 juni 2015 20:44 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Nog beter. De avond ervoor al een fikse stapel bakken en dam ontbijten met het restje!Succes verzekerd dan zondag
![]()
![]()
Ik eet vrijdag pannenkoeken. We krijgen een logee van 2 jaar oud namelijk. En dan zaterdag pastaquote:
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
En na je PR zondag 3 biertjes van mij rememberquote:Op zondag 21 juni 2015 20:49 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik eet vrijdag pannenkoeken. We krijgen een logee van 2 jaar oud namelijk. En dan zaterdag pasta![]()
![]()
O ja! Als dat lukt!quote:Op zondag 21 juni 2015 20:51 schreef thelaudprince het volgende:
[..]
En na je PR zondag 3 biertjes van mij remember
edit: dat pr dan...Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
La_Tramposa heeft gelijk in dat je nooit precies weet hoe je lichaam op een HM reageert. De ergste spierpijn zit momenteel in mijn linker arm
Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.![]()
quote:Op zondag 21 juni 2015 20:56 schreef Maariindaa het volgende:
La_Tramposa heeft gelijk in dat je nooit precies weet hoe je lichaam op een HM reageert. De ergste spierpijn zit momenteel in mijn linker arm![]()
Heb je veel mensen moeten ellebogen om er langs te kunnen?![]()
Haha nee niet eens, voordeel van achteraan lopen, je hebt alle ruimte
Tja, daar valt aan de ene kant iets voor te zeggen. Voor mij hoeft het ook niet per se, een ladiesrun, ik vind het ook prima om te lopen op wedstrijden waar mannen aanwezig zijn.quote:Op zondag 21 juni 2015 10:35 schreef La_Tramposa het volgende:
Net op het station kwam ik de deelnemers voor de ladies run tegen, ben toch wel blij dat ik daar niet aan mee doe zeg. Uiterste generaliseer ik, maar op daar soort evenementen stikt het toch vaak van de "stoere hardloopmoeders" wiens grootste prioriteit van de dag her uitkiezen van het hardlooprokje met de meest "kekke" hartjesprint is.. Daar word ik altijd een beetje kriegelig van. Sowieso van (overpriced) vrouwen-only evenementen in het algemeen. En dan moet natuurlijk overal geroepen worden dat het niet om de prestatie maar om de gezelligheid gaat.. Getsie![]()
Aan de andere kant zijn het kennelijk dit soort evenementen die het hardlopen in wedstrijdverband voor een heleboel mensen heel laagdrempelig en toegankelijk maakt. En ja, dat zijn gewone hardloopevenementen ook, maar schijnbaar is hier toch een markt voor en vraag naar. Van de "stoere hardloopmoeders" heb ik eigenlijk niet echt iets gemerkt, in de negatieve zin van het woord. Want ze waren er wel, bij de moeder-en-dochter run van 3km![]()
Ach, weet je wat het fijne van dit soort evenementen is? Je hóéft er ook niet aan mee te doen. Net zo min als dat je ook niet aan color runs, obstakel runs of trail runs mee hoeft te doen. Persoonlijk ben ik altijd blij dat ik niet mee hoef te doen met de lokale mini-evenementjes mee hoeft te doen, want mijn niveau is daarvoor niet goed genoeg en dan is het niet leuk om mee te doen.
Zelf had ik ook niet per se voor de Ladiesrun gekozen. Ik vond het vrij prijzig, en zoals ik al zei, voor mij hoeft het niet per se ladies only. Maar mijn autoverzekering had een win-actie, ik had meegedaan en was één van de gelukkige dames. Dus ging ik
En plezier heb ik gehad! Het was ontzettend leukquote:desalniettemin veel plezier guppy! Als ik gratis mocht had ik het misschien ook wel gedaan hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Hahahahaquote:Op zondag 21 juni 2015 20:59 schreef wyccie het volgende:
[..]![]()
Heb je veel mensen moeten ellebogen om er langs te kunnen?![]()
![]()
quote:Op zondag 21 juni 2015 21:04 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Tja, daar valt aan de ene kant iets voor te zeggen. Voor mij hoeft het ook niet per se, een ladiesrun, ik vind het ook prima om te lopen op wedstrijden waar mannen aanwezig zijn.
Aan de andere kant zijn het kennelijk dit soort evenementen die het hardlopen in wedstrijdverband voor een heleboel mensen heel laagdrempelig en toegankelijk maakt. En ja, dat zijn gewone hardloopevenementen ook, maar schijnbaar is hier toch een markt voor en vraag naar. Van de "stoere hardloopmoeders" heb ik eigenlijk niet echt iets gemerkt, in de negatieve zin van het woord. Want ze waren er wel, bij de moeder-en-dochter run van 3km![]()
Ach, weet je wat het fijne van dit soort evenementen is? Je hóéft er ook niet aan mee te doen. Net zo min als dat je ook niet aan color runs, obstakel runs of trail runs mee hoeft te doen. Persoonlijk ben ik altijd blij dat ik niet mee hoef te doen met de lokale mini-evenementjes mee hoeft te doen, want mijn niveau is daarvoor niet goed genoeg en dan is het niet leuk om mee te doen.
Zelf had ik ook niet per se voor de Ladiesrun gekozen. Ik vond het vrij prijzig, en zoals ik al zei, voor mij hoeft het niet per se ladies only. Maar mijn autoverzekering had een win-actie, ik had meegedaan en was één van de gelukkige dames. Dus ging ik
[..]
En plezier heb ik gehad! Het was ontzettend leuk
Fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad Gup!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Tja, daar valt aan de ene kant iets voor te zeggen. Voor mij hoeft het ook niet per se, een ladiesrun, ik vind het ook prima om te lopen op wedstrijden waar mannen aanwezig zijn.
[..]
![]()
Klinkt als een goede dag, ondanks de regen, Guppy. En goodies zijn altijd goed.
Heb je een foto van het shirt en de medaille?![]()
[..]
[..]
Dit dus....er zijn veel loopjes waar ik niet aan mee doe maar dan hoeft er nog niet laagdunkend over gedaan te worden.... en op een of andere manier vind ik fororeportages van ladies runs lekker dan van gentleman runsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Hier alvast de medaille, met glitters en hartjes (wat wil een mens nog meer!)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Race bling!!! (Al werd er door de half obese huismoeders alles behalve geracedquote:Op zondag 21 juni 2015 21:17 schreef Guppyfriend het volgende:
[ afbeelding ])
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Finish-bling, zo u wiltquote:Op zondag 21 juni 2015 21:19 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Race bling!!! (Al werd er door de half obese huismoeders alles behalve geraced)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Wow, ondanks dat ik helemaal niets van glitters en hartjes moet hebben, vind ik deze serieus mooi.quote:Op zondag 21 juni 2015 21:17 schreef Guppyfriend het volgende:
[ afbeelding ]
Jij hebt nu al een hele collectie mooie (en minder mooie)medailles.
![]()
![]()
Ik deed niet laatdunkend volgens mij, ik zei alleen dat ik er persoonlijk kriegelig van word. Maar dat word ik wel van meer dingen, ook van wielrenclubjes die met zijn dertigen in rijen van 4 druk kletsend 24km/u fietsen. Dat is niet waar die mooie racefietsen voor bedoeld zijn!quote:Op zondag 21 juni 2015 21:16 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Dit dus....er zijn veel loopjes waar ik niet aan mee doe maar dan hoeft er nog niet laagdunkend over gedaan te worden.... en op een of andere manier vind ik fororeportages van ladies runs lekker dan van gentleman runs
[ Bericht 0% gewijzigd door La_Tramposa op 21-06-2015 21:40:30 ]Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Zo, het eerste daglicht gluurt over de bergen heen dus snel mijn hardloopkleren aan voordat de plaatselijke jeugd naar school gebracht is.... want na 9'en wil je niet weten wat er hier allemaal aan het joggen is....'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Owh dit klinkt heel apartquote:Op zondag 21 juni 2015 20:56 schreef Maariindaa het volgende:
La_Tramposa heeft gelijk in dat je nooit precies weet hoe je lichaam op een HM reageert. De ergste spierpijn zit momenteel in mijn linker arm
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
@Guppyfriend ik heb zowaar de zelfde alleen met een ander patroontje en met Rotterdam haha! Vind hem ook wel leuk![]()
Ik heb vandaag trouwens geen medaille gekregen. Jammer maar krijg er vast nog wel genoeg.
Verder weet iemand nog een leuk loopje in Juli?Zat al in runnersworld te kijken en op hardloopkalender , maarja ehh ik weet niet welke leuk/mooi is qua parcours ofzo?? Zat na Leiden te kijken maar die is afgelast staat op de site...
Suggesties zijn welkom (en het liefst op een zondag ivm zaterdagwerk... Za avond zou kunnen..)![]()
![]()
quote:Op zondag 21 juni 2015 15:52 schreef trolley het volgende:
Gisteravond mijn allereerste HM gelopen, dezelfde die Maariindaa en CaLex (?) ook hebben gelopen, de (halve) marathon rond Sneek en Meer.
...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik was er ookquote:Op zondag 21 juni 2015 15:53 schreef CaLeX het volgende:
Mijn niet zo perfect opgebouwde halve marathon : http://app.endomondo.com/workouts/546685430/17664187
Te hard van start en dit aan het einde moeten bekopen. Uiteindelijk nog wel een okay tijd, maar had er stiekem nog wel iets meer van verwacht.
Op naar de volgende. Superstrak gelopen en gefinisht in 1:58. Het ging zoals verwacht. ca. 5km warmdraaien, dan 10km soepel lopen (zelfs wat inhouden). Dan beginnen de spieren langzaamaan wat vermoeider te worden. In km 19 en 20 kramp in de kuiten, maar toch doorgelopen. In de laatste km weer wat gas gegeven en mijn snelste km gelopen (5:10, ofzo). Ik moest alleen even naar de EHBO voor 2 megablaren, maar dat ziet er nu alweer redelijk goed uit.
Het was een mooie avond en het evenement is prima georganiseerd. De finish op het podium is ook heel erg mooi. Je kijkt over het hele plein uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heitieh![]()
Juli en augustus zijn meestal een beetje luw qua wegwedstrijdjes vanwege vakantietijd en temperatuur..quote:Op zondag 21 juni 2015 21:45 schreef xMissi het volgende:
@Guppyfriend ik heb zowaar de zelfde alleen met een ander patroontje en met Rotterdam haha! Vind hem ook wel leuk![]()
Ik heb vandaag trouwens geen medaille gekregen. Jammer maar krijg er vast nog wel genoeg.
Verder weet iemand nog een leuk loopje in Juli?Zat al in runnersworld te kijken en op hardloopkalender , maarja ehh ik weet niet welke leuk/mooi is qua parcours ofzo?? Zat na Leiden te kijken maar die is afgelast staat op de site...
Suggesties zijn welkom (en het liefst op een zondag ivm zaterdagwerk... Za avond zou kunnen..)Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik had ook al naar loopjes gekeken voor in juli en augustus, maar er is niet echt iets in de buurt. Dus of maar iets verder reizen of toch mijn discipline meer trainen en zelf lange stukken lopen.![]()
Aah vandaar! Jammer , vind het wel leukquote:Op zondag 21 juni 2015 21:48 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Juli en augustus zijn meestal een beetje luw qua wegwedstrijdjes vanwege vakantietijd en temperatuur..![]()
Had dit in Januari echt niet verwacht dat ik het allemaal zo leuk zou vinden!
![]()
Nouja er zijn vast wel loopjes hoor! Maar meer de kleine regionale loopjes, ik zou dus zelf niet weten of die leuk zijn qua parcours of niet maar vaak heerst er op de kleine evenementjes juist een hele leuke sfeer!quote:Op zondag 21 juni 2015 21:51 schreef xMissi het volgende:
[..]
Aah vandaar! Jammer , vind het wel leuk![]()
Had dit in Januari echt niet verwacht dat ik het allemaal zo leuk zou vinden!
Wyccie, jij woont in/rond Nijmegen toch? Ik weet wel dat er hier in Deil in augustus geloof ik een klein lokaal loopje is. Maarja of jij daar nu een kleine 3 kwartier voor wilt reizen(met auto dan)... Ik kan opzich wel verder weg. Maar heb alleen geen zin om 2,5 uur in de auto te rijden ofzo..quote:Op zondag 21 juni 2015 21:50 schreef wyccie het volgende:
Ik had ook al naar loopjes gekeken voor in juli en augustus, maar er is niet echt iets in de buurt. Dus of maar iets verder reizen of toch mijn discipline meer trainen en zelf lange stukken lopen.
@LT Jaa ik kijk wel even.![]()
![]()
QFT! Dit inderdaad zorgt voor het gevoel van een heldenonthaal waar ik zelf al over schreef. Dat moment is echt goud!quote:Op zondag 21 juni 2015 21:47 schreef Joooo-pi het volgende:
Het was een mooie avond en het evenement is prima georganiseerd. De finish op het podium is ook heel erg mooi. Je kijkt over het hele plein uit![]()
En sorry dat ik je was vergeten![]()
Geeft niet, ik post ook bijna nooit meerquote:Op zondag 21 juni 2015 22:11 schreef trolley het volgende:
[..]
QFT! Dit inderdaad zorgt voor het gevoel van een heldenonthaal waar ik zelf al over schreef. Dat moment is echt goud!![]()
En sorry dat ik je was vergeten![]()
![]()
heitieh![]()
Precies! Minimarathons ftw!quote:Op zondag 21 juni 2015 21:16 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Dit dus....er zijn veel loopjes waar ik niet aan mee doe maar dan hoeft er nog niet laagdunkend over gedaan te worden.... en op een of andere manier vind ik fororeportages van ladies runs lekker dan van gentleman runsJa doei.![]()
Ik ook nietquote:Op zondag 21 juni 2015 22:13 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Geeft niet, ik post ook bijna nooit meer
Grappig, dat heb ik dus helemaal niet meegekregen. Maar dat is aan de finishfoto ook wel te zienquote:Op zondag 21 juni 2015 21:47 schreef Joooo-pi het volgende:
Het was een mooie avond en het evenement is prima georganiseerd. De finish op het podium is ook heel erg mooi. Je kijkt over het hele plein uit.
Huh wat. Finishfoto? Waar?quote:Op zondag 21 juni 2015 22:40 schreef Maariindaa het volgende:
[..]
Grappig, dat heb ik dus helemaal niet meegekregen. Maar dat is aan de finishfoto ook wel te zienIk had al gezocht naar foto's vandaag maar kon (nog) niks vinden.
Jan Knippenberg....absoluut kippevel!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Lekker bezig allemaal! Weer mooie verhalen gezien al ben ik er redelijk snel doorheen gescant. PR's op HM's enzo, erg netjes!Gup ook een leuke dag gehad met de ladies
.
Wegens een weekendje weg met daarin een dagje bruiloft van een goede vriend heb ik dinsdag voor het laatst gelopen. Zo druk gehad dit weekend en de dag na de bruiloft was er helemaal niet veel van me over. Dat terwijl ik niet eens alcohol heb gedronken die dag. Nou ja, vanavond dan eindelijk weer eens kunnen lopen. Met 2 horloges om dit keer. Mijn Suunto Ambit 3 Peak was van het weekend binnengekomen bij de buren en had ik vandaag ook meteen maar even opgehaald. Mooi spul!
![]()
Lekker gelopen, 26km afgetikt. Moet nog veel leren van het horloge, maar de basics zijn onder de knie! Volgende week Veluwezoomtrail! Zin in!![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: