Beetje cuckold word je niet minder mannelijk van.quote:Op zondag 21 juni 2015 13:49 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik vind het erg onmannelijk als je jouw vrouw de hoer last spelen. Of ben je zo'n submissive mannetje?
Ja ja, bei uns zuhause ist alles besser, weten we inmiddels welquote:Op zondag 21 juni 2015 13:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De hoeren zijn hier dan ook een stuk beter
quote:
Ga het maar goedmaken bij hem danquote:
Zie ik hier nu opties?quote:Op zondag 21 juni 2015 13:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Beetje cuckold word je niet minder mannelijk van.
Hield ze van aandacht?quote:Op zondag 21 juni 2015 13:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geloof me het had iets, er hing ook zo'n bordje achter de bar, Show tits for a free drink (below 40 please)
ik fiets er regelmatig langs en staan er eigenlijk altijd wel wat mannetjes te staren en te kijken voor die ramenquote:Op zondag 21 juni 2015 13:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Whehehe, bijzonder de hoerenbuurt hier durft niemand zijn kop te laten zien
Hier in Den Haag sowieso jaquote:Op zondag 21 juni 2015 13:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja ja, bei uns zuhause ist alles besser, weten we inmiddels wel
Ik voelde me echt wel alfa man, die meid had een stel mooie borsten, de woooehoe's waren niet van de lucht.quote:Op zondag 21 juni 2015 13:49 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik vind het erg onmannelijk als je jouw vrouw de hoer last spelen. Of ben je zo'n submissive mannetje?
Ik neem daar geen offence aan. Ik wordt er gewoon zwaar depri vanquote:Op zondag 21 juni 2015 13:50 schreef Barbusse het volgende:
Oh, MissMSX, tis hier prachtig weer trouwens.
Dat is het nieuwe rijdenquote:Op zondag 21 juni 2015 13:49 schreef Californium het volgende:
[..]
Nee inderdaad!
Waar nu hier is, daar rijden van de turken altijd heel langzaam door de straat met hun Golfjes!
Mooi.quote:Op zondag 21 juni 2015 13:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik neem daar geen offence aan. Ik wordt er gewoon zwaar depri van
Gewoon even quotenquote:Op zondag 21 juni 2015 13:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik neem daar geen offence aan. Ik wordt er gewoon zwaar depri van
Wat maakte dan dat jij je alfa voelde?quote:Op zondag 21 juni 2015 13:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik voelde me echt wel alfa man, die meid had een stel mooie borsten, de woooehoe's waren niet van de lucht.
GMTAquote:
quote:
Haha welke hoerenbuurt is dat? Ik heb dat nog nooit gezien.quote:Op zondag 21 juni 2015 13:50 schreef bamibij het volgende:
[..]
ik fiets er regelmatig langs en staan er eigenlijk altijd wel wat mannetjes te staren en te kijken voor die ramen
Maar ik vind het best open en bloot voor een hoerenbuurt, lijkt me erg veel risico dat je 'gespot' wordt
ga je nu elke avond weer naar die pub in de hoop er een glimp van op te vangen?quote:Op zondag 21 juni 2015 13:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik voelde me echt wel alfa man, die meid had een stel mooie borsten, de woooehoe's waren niet van de lucht.
*boks* spookjequote:
Het was eigenlijk best een rustige vrouw op zich maar ze hield wel van plagen nu ik erover na denk, eigenlijk was het wel een seksbeestquote:
Kaneel is de nieuwe bobby?quote:Op zondag 21 juni 2015 13:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Beetje cuckold word je niet minder mannelijk van.
Zet je excel anders in dropbox, kan iedereen meegenietenquote:Op zondag 21 juni 2015 13:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het was eigenlijk best een rustige vrouw op zich maar ze hield wel van plagen nu ik erover na denk, eigenlijk was het wel een seksbeest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |