Op een hele nette manier hoor.quote:
Snap ik, komt goedquote:Op zondag 21 juni 2015 11:05 schreef Californium het volgende:
[..]
Blij "doen"!
Nah, moet dadelijk even werken dus heb daar even geen zin an
[..]
wowowow
Ik kan het me wel voorstellen, ik zie die dingen heel apart.quote:Op zondag 21 juni 2015 11:05 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Wel een interessante opmerking eigenlijk, waarom maak je dit onderscheid? In je werk gebruik je toch heel veel kwaliteiten die je in het privé-leven net zo hebt? Jezelf presenteren, overtuigen, humor, etc etc. Daar kun je toch heel veel bevestiging uit halen en van leren
Okequote:
Ga mijn best doen om optijd klaar te zijn voor dat jaquote:Op zondag 21 juni 2015 11:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Snap ik, komt goedEn gewoon ff doorbijten de rest van de dag na je werk kan dan wel weer heel leuk zijn
Dat ben ik.quote:Op zondag 21 juni 2015 11:01 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is fijn. Het is de minst leuke vraag om jezelf te stelen. Maar jij bent gewoon tevreden met jezelf, waar je voor staat, waar je nu staat etc?
Dus, wanneer gaan we?quote:
Er zijn nu volgens mij wel veel, of in ieder geval genoeg, mensen die het wel zien, waarderen en er zelfs bewondering voor hebbenquote:Op zondag 21 juni 2015 11:04 schreef Californium het volgende:
[..]
Probleem van mij is dat niemand ooit heeft gewaardeerd dat het wel "goed genoeg" was en ik gewoon niet weet wat wel voldoende is voor jezelf en ik dus maar ben blijven doorgaan…
Not sure if that is a good thing
t gaat er m.i. ook om dat je weet dat je je best hebt gedaan.quote:Op zondag 21 juni 2015 11:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat ben ik.Alles kan altijd beter, maar mijn leven is goed, ik ben gelukkig en ik kan met opgeheven blik in de spiegel kijken. Sommige mensen noemen dat arrogant, ik noem dat een oke leven.
Amenquote:Op zondag 21 juni 2015 11:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat ben ik.Alles kan altijd beter, maar mijn leven is goed, ik ben gelukkig en ik kan met opgeheven blik in de spiegel kijken. Sommige mensen noemen dat arrogant, ik noem dat een oke leven.
Ik maak dat onderscheid omdat er bij mij een flink verschil tussen beide zit. Op de manier waarop ik me opstel bijvoorbeeld. Op t werk ben ik dan heel duidelijk in wat ik moet doen, wat er gaat gebeuren, hoe het werkt etc, zowel naar mezelf als naar klanten/wederpartijen etc. Onzekerheid in een zitting betekent meestal een verloren zaak, en dat wil je vermijden. Privé heb je alleen jezelf ermee en komt die onzekerheid op andere vlakken naar boven waar ik persoonlijk meer moeite mee heb om mee om te gaan/op te lossen. Maar omdat je alleen jezelf daarmee hebt valt t wellicht minder op en raakt de impact alleen jezelf.quote:Op zondag 21 juni 2015 11:05 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Wel een interessante opmerking eigenlijk, waarom maak je dit onderscheid? In je werk gebruik je toch heel veel kwaliteiten die je in het privé-leven net zo hebt? Jezelf presenteren, overtuigen, humor, etc etc. Daar kun je toch heel veel bevestiging uit halen en van leren
Put it there manquote:Op zondag 21 juni 2015 11:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom klinkt dit op een of andere manier zo fout, Air?quote:
Waarom is dat noodzakelijk vind jij?quote:Op zondag 21 juni 2015 11:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
t gaat er m.i. ook om dat je weet dat je je best hebt gedaan.
Roept u maarquote:
Klopt! Maar dat heeft ook te maken met het feit dat ik mensen heb toegelaten in dat deel van mijn leven waar ik nooit mensen heb toegelaten: "mijn onzekerheden". En omdat ik heb geaccepteerd dat ik de waardering nooit ga krijgen op de plek (de mensenquote:Op zondag 21 juni 2015 11:08 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Er zijn nu volgens mij wel veel, of in ieder geval genoeg, mensen die het wel zien, waarderen en er zelfs bewondering voor hebben
Daar kan ik alleen maar mijn hoed voor afnemen. Dat lijkt me een fijne instelling. En nee, dat is niet arrogant.quote:Op zondag 21 juni 2015 11:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hij zegt het met een bepaalde, tja... air.quote:Op zondag 21 juni 2015 11:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom klinkt dit op een of andere manier zo fout, Air?
Vieze arrogante kakkerlak dat je bentquote:Op zondag 21 juni 2015 11:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ongetwijfeld omdat je een arrogante lul bent...quote:Op zondag 21 juni 2015 11:11 schreef Barbusse het volgende:
Waarom klinkt dit op een of andere manier zo fout, Air?
Niet noodzakelijk in de letterlijkste zin van het woord, maar als alles naar de klote gaat ondanks je beste inzet, dan kan je het jezelf in elk geval niet verwijten en het jezelf verwijten van dingen die fout gelopen zijn is gewoon niet zo tof als gevoel.quote:
Welke plek is dat?quote:Op zondag 21 juni 2015 11:12 schreef Californium het volgende:
[..]
Roept u maar
[..]
Klopt! Maar dat heeft ook te maken met het feit dat ik mensen heb toegelaten in dat deel van mijn leven waar ik nooit mensen heb toegelaten: "mijn onzekerheden". En omdat ik heb geaccepteerd dat ik de waardering nooit ga krijgen op de plek waar ik die het meeste wil.
Daarom durf ik nu ook wat vaker mezelf "goed genoeg" te vinden, maar niet te vaak, want dat voelt onnatuurlijk!
Nahquote:Op zondag 21 juni 2015 11:13 schreef AirwiN het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 21 juni 2015 11:12 schreef Californium het volgende:
Roept u maar
[/ quote]
Oeh, geen doorverwijzing naar Yvie meer?
familiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |