Ook dat is in principe 'maar' een vorm van angst voor veranderingquote:Op zondag 21 juni 2015 11:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is een grotere angst niet de angst voor de dood? (hoeft niet je eigen dood te zijn)
ik weet het ook nog niet, maar ik weet wel dat ik mijn werk niet ga opgeven / niet ga stoppen. Ik vind het wel leuk. Maar niet voor de rest van mijn leven. En ik wil iets hebben voor meer voldoening. Maar stoppen is tegenstrijdig met mijn denkbeelden en ik denk dat ik heel lang het gevoel ga hebben dat ik gefaald heb… Dat wil ik gewoon niet… Dus afmaken it isquote:Op zondag 21 juni 2015 11:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik denk het te snappen
En nu weet je niet wat je wel zou willen? Of weet je het diep van binnen wel en durf je het (nog) niet toe te geven / uit te spreken, omdat het zo tegenstrijdig is met waar je nu mee bezig bent?
Karmaquote:Op zondag 21 juni 2015 11:35 schreef Harmankardon het volgende:
Toch weer zeiknat geregend.. Nu weer wat werken
Ik weet genoegquote:
Allicht heb ik dat. Ik ben op zoek naar een huis en wellicht heb ik die al gevonden bijvoorbeeld. En een vakantie naar een van de landen waar ik nog wel eens heen wil ook. Ik stel voor mezelf een plan op in mijn hoofd over hoe ik dat wil bereiken.quote:Op zondag 21 juni 2015 11:34 schreef yats het volgende:
[..]
Dat lijkt me een goede instelling. Zeker het waardering/voldoening kunnen halen uit soms kleine dingen kan best rust geven denk ik. Heb je voor jezelf ook doelen die je graag wil bereiken maar die meer lange termijn zijn? Hoe pak je dat aan?
Wat weerhoud je (buiten geld)?quote:Op zondag 21 juni 2015 11:33 schreef Californium het volgende:
Misschien dat ik ook gewoon 3 weken vakantie neem en dan 3 weken in mijn eentje in een warm oord in spanje of frankrijk ga zitten… Zo
Hoe awesome de NIjmeegse Zomerfeesten zijn, slimme meidquote:
Wel iets cultureels moet ik hebbenquote:Op zondag 21 juni 2015 11:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En dan elke dag fokken omdat je je boeken uit hebt zeker
I knowquote:Op zondag 21 juni 2015 11:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heb je ook wel een punt, neemt niet weg dat je welkom bent ofc.
Is sowieso wel verstandig als je nog niet weet wat je wel wiltquote:Op zondag 21 juni 2015 11:36 schreef Californium het volgende:
[..]
ik weet het ook nog niet, maar ik weet wel dat ik mijn werk niet ga opgeven / niet ga stoppen. Ik vind het wel leuk. Maar niet voor de rest van mijn leven. En ik wil iets hebben voor meer voldoening. Maar stoppen is tegenstrijdig met mijn denkbeelden en ik denk dat ik heel lang het gevoel ga hebben dat ik gefaald heb… Dat wil ik gewoon niet… Dus afmaken it is
Gewoonlijk gaat het dan ook om problemen waarvoor een oplossing reeds als gewenst is aangegeven, dus dit is verder geen probleem. Maar het komt zo nu en dat weleens voor ja, magoed, thats the way it isquote:Op zondag 21 juni 2015 11:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die kan ook nuttig zijn ja. Maar zoals ik al zei zullen er best mensen zijn die niet op je oplossingen zitten te wachten, hoe goed jij ze ook vindt.
Zou het ook niet kunnen handelenquote:Op zondag 21 juni 2015 11:37 schreef Californium het volgende:
[..]
Wel iets cultureels moet ik hebbenKan niet hele dag aan strand liggen
[..]
I know![]()
quote:Op zondag 21 juni 2015 11:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is sowieso wel verstandig als je nog niet weet wat je wel wilt
En ik denk idd dat je achteraf blij en trots gaat zijn dat je het hebt afgemaakt
quote:Op zondag 21 juni 2015 11:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zou het ook niet kunnen handelenAllebei niet
![]()
Ik zou lekker met de hogesnelheidstrein naar Andalusië gaan. En dan naar het Alhambra en shit.quote:Op zondag 21 juni 2015 11:37 schreef Californium het volgende:
[..]
Wel iets cultureels moet ik hebbenKan niet hele dag aan strand liggen
[..]
I know![]()
Linkje?quote:Op zondag 21 juni 2015 11:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zou lekker met de hogesnelheidstrein naar Andalusië gaan. En dan naar het Alhambra en shit.
Eerst lekker dromen en peinzen in de trein en dan genieten van cultuur
Nee, althans, hier niet. De dood hoort bij t leven, hoe vervelend ook. En natuurlijk heeft het soms flinke impact als iets of iemand dood gaat, maar ik koester dan de momenten die ik met die persoon gehad heb naast t gemis van die persoon. Mocht het ooit mijn tijd zijn zal ik er waarschijnlijk eerst tegen vechten, maar als het zinloos is het ook accepteren en gewoon nog het beste er van proberen te maken.quote:Op zondag 21 juni 2015 11:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is een grotere angst niet de angst voor de dood? (hoeft niet je eigen dood te zijn)
Ik denk dat dat voor de meeste mensen een levenslang pad is. Steeds weer nieuwe inzichten die je plan/pad bijstellen.quote:Op zondag 21 juni 2015 11:38 schreef Californium het volgende:
[..]Tijdens en daarna ga ik wel wat soul searching doen
quote:Op zondag 21 juni 2015 11:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik denk dat dat voor de meeste mensen een levenslang pad is. Steeds weer nieuwe inzichten die je plan/pad bijstellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |