Hoe weet jij dat nou?quote:Op zondag 21 juni 2015 23:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar die hebben dan niet de juiste vrienden.
Via hobbyclubjes?quote:Op zondag 21 juni 2015 23:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Werken aan mezelf en nieuwe contacten maken.
Nah als jij de juiste vrienden hebt of contacten dan hoef je toch niet eenzaam te voelen?quote:Op zondag 21 juni 2015 23:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou?
Die mensen voelen zich diep van binnen eenzaam. Staat er dus blijkbaar los van.
Ik probeer uit te leggen dat het gevoel van eenzaamheid helemaal los van dat soort dingen staat.quote:Op zondag 21 juni 2015 23:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nah als jij de juiste vrienden hebt of contacten dan hoef je toch niet eenzaam te voelen?
Nee, via internet natuurlijk. Als ik straks helemaal van mijn agorafobie af ben dan kijk ik wel weer naar het clubleven.quote:
Hmm ja probeer mij in te leven in dat gevoel maar dat gaat niet zo goedquote:Op zondag 21 juni 2015 23:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik probeer uit te leggen dat het gevoel van eenzaamheid helemaal los van dat soort dingen staat.
En toch toen ik je hoorde in dat skype gesprek kwam je wel open en enthousiast over.quote:Op zondag 21 juni 2015 23:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, via internet natuurlijk. Als ik straks helemaal van mijn agorafobie af ben dan kijk ik wel weer naar het clubleven.
Ik ben dan ook niet helemaal een in mijzelf gekeerd mannetje of zoquote:Op zondag 21 juni 2015 23:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
En toch toen ik je hoorde in dat skype gesprek kwam je wel open en enthousiast over.
Gahahaha nee dat beeld heb ik ook dus niet maar omdat je zegt dat je eenzaam bent. Heb je die agorafobie altijd gehad?quote:Op maandag 22 juni 2015 00:00 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben dan ook niet helemaal een in mijzelf gekeerd mannetje of zo
Nee, dat is sinds 2012 of zo.quote:Op maandag 22 juni 2015 00:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Gahahaha nee dat beeld heb ik ook dus niet maar omdat je zegt dat je eenzaam bent. Heb je die agorafobie altijd gehad?
Jawel. Maar nu is het anders want ik ben nu veel vaker helemaal alleen.quote:Op maandag 22 juni 2015 00:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
En voelde je je daarvoor niet eenzaam?
Je ziet het ook nooit aan de buitenkant, tot iemand er ineens een eind aan maakt en dan snapt niemand waarom.quote:Op zondag 21 juni 2015 23:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hmm ja probeer mij in te leven in dat gevoel maar dat gaat niet zo goed
Heb het snel ff opgezocht op google. En lees dat sommige mensen die dit hebben een vertrouweling hebben als ze toch ergens naar toe moeten. Heb je die ook?quote:Op maandag 22 juni 2015 00:04 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Jawel. Maar nu is het anders want ik ben nu veel vaker helemaal alleen.
Ja, ik heb 3 begeleidsters.quote:Op maandag 22 juni 2015 00:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb het snel ff opgezocht op google. En lees dat sommige mensen die dit hebben een vertrouweling hebben als ze toch ergens naar toe moeten. Heb je die ook?
Nee als iemand wel gewoon mee doet met de activiteiten zie je het niet idd.quote:Op maandag 22 juni 2015 00:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je ziet het ook nooit aan de buitenkant, tot iemand er ineens een eind aan maakt en dan snapt niemand waarom.
Nee.quote:Op maandag 22 juni 2015 00:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar dat zijn niet mensen die je al kende?
Ja het is wel een veilige manier van contact. Maar als ik dan zo een topic lees van een meisje die tips vraagt om dus contacten op te doen vind ik dat echt sneu voor haar.quote:Op maandag 22 juni 2015 00:07 schreef Specularium het volgende:
Op FOK! zitten nou eenmaal veel eenzame zielen.
Dat komt hier allemaal samen.
Nou, het zijn een soort vriendinnen geworden. Ik heb heel goed contact met ze.quote:Op maandag 22 juni 2015 00:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar dan is dat vrij zakelijk contact toch?
Stel ik al teveel vragen?
Doe je ook wel eens leuke spontane dingen met ze? Of gaan ze alleen met je mee als je echt iets moet gaan doen?quote:Op maandag 22 juni 2015 00:09 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nou, het zijn een soort vriendinnen geworden. Ik heb heel goed contact met ze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |