Met je OV-kaartquote:
Gaat het? Volgens mij heb je net heel hard je hoofd gestoten?quote:Op zondag 21 juni 2015 23:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Allemaal gezellige mensen ontmoeten tijdens je reis.
.
Wat doe jij met gezellige mensen?quote:Op zondag 21 juni 2015 23:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Allemaal gezellige mensen ontmoeten tijdens je reis.
.
Paar halve litertjes erbij, af en toe een conducteur een paar tikken verkopen.quote:Op zondag 21 juni 2015 23:38 schreef Mani89 het volgende:
In de trein is het oordoppen op, muziek keihard aan en naar buiten staren.
Ik ben ook eenzaam.quote:Op zondag 21 juni 2015 23:46 schreef Yasmin23 het volgende:
Vind het altijd zo sneu als op fok die topics lezen van mensen die eenzaam zijn en zo.
Vroeger mocht je er nog lekker bij roken. #adriaanquote:Op zondag 21 juni 2015 23:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Paar halve litertjes erbij, af en toe een conducteur een paar tikken verkopen.
Herkenbaar he?quote:Op zondag 21 juni 2015 23:46 schreef Yasmin23 het volgende:
Vind het altijd zo sneu als op fok die topics lezen van mensen die eenzaam zijn en zo.
Nu vraag ik mij eigenlijk ineens af. Beetje stom maar of je eenzaam voelen altijd negatief is?quote:
Valt wel mee, het woord heeft ook totaal geen negatieve lading.quote:Op zondag 21 juni 2015 23:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nu vraag ik mij eigenlijk ineens af. Beetje stom maar of je eenzaam voelen altijd negatief is?
Ja dat gevoel heb ik dus wel bij het woord.quote:Op zondag 21 juni 2015 23:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Valt wel mee, het woord heeft ook totaal geen negatieve lading.
Ik denk niet dat het gezond is.quote:Op zondag 21 juni 2015 23:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nu vraag ik mij eigenlijk ineens af. Beetje stom maar of je eenzaam voelen altijd negatief is?
Dan weet je het antwoord toch?quote:Op zondag 21 juni 2015 23:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dat gevoel heb ik dus wel bij het woord.
Uiteraard.quote:Op zondag 21 juni 2015 23:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar ben je er actief mee bezig om er iets aan te doen?
Ja maar die hebben dan niet de juiste vrienden.quote:Op zondag 21 juni 2015 23:54 schreef Specularium het volgende:
Je hebt ook mensen met grote vriendengroepen die zich stiekem eenzaam voelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |