Sws. Ten eerste werkt het al stukken langer doorquote:Op zondag 21 juni 2015 02:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik zag het liggen op tafel, dus ik ik is dat coke, nee wat anders probeer maar zegt ie.
Ik wist hoe coke werkte, daar had ik een aantal jaar een affaire mee, dit was toch ff anders
Sorry geen drugs meer al zou ik voor een half pilletje(mdma geen speedpil) of coke nog wel een uitzondering maken na 5 jaar clean te zijn.quote:Op zondag 21 juni 2015 02:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kan je ook een keer pep doen hier?
Netwerk failure...Doesn't workquote:Op zondag 21 juni 2015 02:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
[..]
Let op:
[..]
Neuken?
Spannend he?
Ik kan mijn laatste bj niet meer herinneren eigenlijkquote:Op zondag 21 juni 2015 02:29 schreef UitStraling het volgende:
Maarv we
[..]
Hangen ze bij jou jou ook niet al pijpend aan je piemel?
Yo, no worriesquote:Op zondag 21 juni 2015 02:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sws. Ten eerste werkt het al stukken langer door
Ook wel keertje zin om coke te doen. Kijken of ik eens wat kan regelen ergens :$
Spanish woman!quote:
Maar dat is Engels.quote:
Ik heb geen contacten meerquote:
Blijven oefenenquote:
Niet van belang voor jou.quote:
ben op de site aan het kijken.quote:
Altijd iPad doenquote:Op zondag 21 juni 2015 02:35 schreef Harmankardon het volgende:
Dus. We konden kiezen op het werk, een Ipad of een Surface. Aardig als ik ben geef ik de jongens en meisjes van Microsoft een kans. Wederom.
Big mistake. Wat een kutapparaat. Zit niet eens een spotify-app bij
Whahahahaquote:Op zondag 21 juni 2015 02:33 schreef UitStraling het volgende:
Die appjes, 36 stuks ongelezen30 doodbedreigingen
Waar gaat dit over?quote:Op zondag 21 juni 2015 02:33 schreef UitStraling het volgende:
Die appjes, 36 stuks ongelezen30 doodbedreigingen
Moro viejo nunca será buen cristiano.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |