SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
Nominatie:
15 juni: nominatie publiek
16 juni: nominatie bewoners
17 juni: 2 nieuwe aspirantbewoners
21 juni: exit van één aspirantbewoner
22 juni: exit genomineerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op zondag 21 juni 2015 00:40 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Zijne Alcoholisch Zatte Zitzak Zitheid. AKA ZAZZZ.![]()
![]()
![]()
![]()
Hmm, faillissement toch?quote:Op zondag 21 juni 2015 00:36 schreef Punkman het volgende:
[..]
Is hier al een paar keer geplaatst, vriend maakte het uit en zij moest hem met rust laten.
En de schulden werden gedeeld.
En ze kon een rechtzaak verwachten.
In het kort.
Waarom apart wonen dan?
Als je beide, op papier, verantwoordelijke bent?
Als je NIET beide verantwoordelijk bent is het idd beter om apart te gaan wonen.
Dit i.v.m. de schuldsanering.![]()
ZZ kan Essie niet uitstaan?
Wat doet ZZ?
ZZ gaat vlakbij Essie zitten.Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Je kent me niet.quote:Op zondag 21 juni 2015 00:39 schreef mar378 het volgende:
[..]
Gimme All Your Loving! Sharp Dressed Man!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ze hebben samen een restaurant gehad.quote:Op zondag 21 juni 2015 00:36 schreef Punkman het volgende:
[..]
Is hier al een paar keer geplaatst, vriend maakte het uit en zij moest hem met rust laten.
En de schulden werden gedeeld.
En ze kon een rechtzaak verwachten.
In het kort.
Zal daar wel mee te maken hebben.
Schulden uit die tijd, moeten nu gedeeld worden.![]()
En Shag Shag en de Vloeitjesquote:Op zondag 21 juni 2015 00:36 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Het waren toch ZZ en de maskers uit de jaren 60?![]()
Whahaha die ZZ en de maskers hebben ooit een toepasselijk nummer gehad: Ik Heb Genoeg Van Jou, speciaal voor Stiff![]()
![]()
Wat dan? En is zij er ook geweest?quote:Op zondag 21 juni 2015 00:42 schreef Cheszy het volgende:
Ze hebben het over de trui van de vriendin van ZeyinaKan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Wie zijn die chicks?
vriendinnetjes van Essie?
wel opvallend dat Rob er perse heen wilde gaanMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Jaaa, maar wel met Stif er tussenin. Ze zullen wel bier hebben.quote:Op zondag 21 juni 2015 00:42 schreef MacDeMarco het volgende:
ZZ kan Essie niet uitstaan?
Wat doet ZZ?
ZZ gaat vlakbij Essie zitten.![]()
![]()
Was een paar dagen terug, maar een vriendin van Zeyina had een trui besteld en daar is wat fout mee gegaan en had van de week een mail gestuurdquote:![]()
![]()
ZZ aan het flirten met die vrouw waar Stif bij zit
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Die ZZ is ook 120. Net als Col. Die is iets ouder, want die heeft nog net iets meer meegemaakt. Die is 129 jaar.quote:Op zondag 21 juni 2015 00:45 schreef Tuinfluitert het volgende:
Rob: Ik heb ook nog negen jaar in Den Haag gewoond.![]()
Hij zou eigenlijk moeten zeggen: ik heb ook nog 9 jaar in Den Haag GEZETEN, dan klinkt het nog wat geloofwaardiger gezien zijn gedrag daar in utopiniks.quote:Op zondag 21 juni 2015 00:45 schreef Tuinfluitert het volgende:
Ze hebben nog zoveel nummers die veel mooier zijn ,zoals:quote:Op zondag 21 juni 2015 00:39 schreef mar378 het volgende:
[..]
Gimme All Your Loving! Sharp Dressed Man!
Fool for your Stockings & I need you tonight
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Goed gevatquote:Op zondag 21 juni 2015 00:46 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Hij zou eigenlijk moeten zeggen: ik heb ook nog 9 jaar in Den Haag GEZETEN, dan klinkt het nog wat geloofwaardiger gezien zijn gedrag daar in utopiniks.![]()
![]()
Fixedquote:Op zondag 21 juni 2015 00:45 schreef Tuinfluitert het volgende:
Rob: Ik heb ook nog negen jaar in Den Haag gewoond gezeten.![]()
![]()
Rough Boyquote:Op zondag 21 juni 2015 00:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze hebben nog zoveel nummers die veel mooier zijn ,zoals:
Fool for your Stockings & I need you tonightLove Utopia Meisjes![]()
Essie aan het woord.Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
U is een kenner.quote:![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ze hebben het over je laten betalen voor seks
Essie: ik heb wel een leuk bijbaantje, ze laat zich betalen voor seks![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Essie laat zich betalen voor seks
Dat u dat weet.Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Essiequote:Op zondag 21 juni 2015 00:49 schreef puzziepie het volgende:
Meisje laat zich wel es betalen voor bepaalde diensten![]()
![]()
Wat kost da?quote:Op zondag 21 juni 2015 00:49 schreef MacDeMarco het volgende:
Dat u dat weet.![]()
Was dat Essie die dat zei?quote:Op zondag 21 juni 2015 00:49 schreef MacDeMarco het volgende:
Dat u dat weet.![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
La Grangequote:Op zondag 21 juni 2015 00:48 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
ZZ Top met La Grange prachtig!
OT Rob zit nog steeds.
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Nee, volgens mij die campingaste met lange haren.. wie het ook is.. ?quote:
Vriendin van Larissa zo te horenIk snap alles, begrijp er niets van.![]()
Tsja dat weet wellicht alleen zijzelfquote:Op zondag 21 juni 2015 00:35 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Ja, maar had Stif nou zoveel humor of meende ze het ook echt?
In het begin had ik het idee, dat die griet humor had.![]()
De kosten zijn niet aan bod gekomenquote:
door zeer slechtzienden zeker?quote:Op zondag 21 juni 2015 00:49 schreef MacDeMarco het volgende:
Dat u dat weet.![]()
Een Mars....quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik dacht ook een ander meisjequote:Op zondag 21 juni 2015 00:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee, volgens mij die campingaste met lange haren.. wie het ook is.. ?
Vriendin van Larissa zo te horen
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:![]()
Win win situatie voor haar
Daar zou je zelfs als eendagsvlieg nog niet op gevonden willen worden.quote:Op zondag 21 juni 2015 00:49 schreef MacDeMarco het volgende:
Dat u dat weet.![]()
Ik 21 jaar, moet je daar trots op zijn?quote:Op zondag 21 juni 2015 00:45 schreef Tuinfluitert het volgende:
Als je een ZZ bent welquote:Op zondag 21 juni 2015 00:51 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik 21 jaar, moet je daar trots op zijn?
Een handtas? Een afvalzak is genoeg hoor.quote:Op zondag 21 juni 2015 00:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
als je haar een Handtas geeft is het vast oke![]()
Meisje: Ik zet graag mij fooienpot neer, ik sta ook op markten.
Bjorn: Chris staat ook op de Blaak in Rotterdam.![]()
Waar moet/kan Rob anders trots op zijnquote:Op zondag 21 juni 2015 00:51 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik 21 jaar, moet je daar trots op zijn?
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
na maar van de 80s en 90s ZZ Top Stuff Legs,Sleeping Bag,Give it up,Pincushionquote:Love Utopia Meisjes![]()
Legs,Velcro Flyquote:Op zondag 21 juni 2015 00:48 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
ZZ Top met La Grange prachtig!
OT Rob zit nog steeds.Love Utopia Meisjes![]()
whatever ... als het maar iets tastbaars isquote:Op zondag 21 juni 2015 00:52 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Een handtas? Een afvalzak is genoeg hoor.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
De clip van Legs is werelds, met die hotrods, en de lange benen van de dames in de clipquote:Op zondag 21 juni 2015 00:52 schreef mar378 het volgende:
[..]
na maar van de 80s en 90s ZZ Top Stuff Legs,Sleeping Bag,Give it up,Pincushion![]()
![]()
Het was dus niet uit haar toon op te maken of ze het serieus meende of als grapje begrijp ik?quote:
(Lees net, dat het Sjek, Sjek en de Vloeitjes was)![]()
Rob en Stif gaan nu openlijk de gasten kleineren![]()
Wauw .
Stif eist dat ze niet door elkaar pratenMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Meisje camping: Hebben jullie nou nooit van, wat voor mongolen kijken naar dit programma?
Denk dat meisje van die fooienpot naast haar bed niet Essie was, maar die Rotterdamse,![]()
ZZ deed een truckje met zijn glas (?)
Kijk dit is knap!Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Nee. Het was een andere stem, die dit zei.quote:Op zondag 21 juni 2015 00:54 schreef Tuinfluitert het volgende:
Meisje camping: Hebben jullie nou nooit van, wat voor mongolen kijken naar dit programma?
Denk dat meisje van die fooienpot naast haar bed niet essie was.![]()
Bjorn ontvlucht het gebied.Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Suffe doos, gaat ze Utopia in, om samen met haar vriend uit de schuldsanering te zullen komen en dan verraadt ze hem zo..Samen in de ellende en dan een uitvlucht zoeken en de boel de boel laten Kan er geen respect voor op brengen..quote:Op zondag 21 juni 2015 00:52 schreef Luna1956 het volgende:
Stif zou zo dronken kunnen worden zegt ze zacht.![]()
Oh hij blijft
ja zind meestal de clips van ZZ Top mit Hot Chicks met lange benen enn mooie bipsquote:Op zondag 21 juni 2015 00:53 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
De clip van Legs is werelds, met die hotrods, en de lange benen van de dames in de clipLove Utopia Meisjes![]()
Ongelofelijk dit .... Stif voelt zich beledigt ................. en wat laat ze zich hier kennen zegMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Stef was even gepikeerd en zei ook voor jou hebben ze 6 planken.En Rob zei: ze ZIT niet lekker in haar vel waarop Stef sorry zei 2x.![]()
Idd. Ze is laf, dom en schaamteloos bezig. Of...... Het moet allemaal script zijn, want dit is natuurlijk smullen voor de kijkers. (en ons)quote:Op zondag 21 juni 2015 00:56 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Suffe doos, gaat ze Utopia in, om samen met haar vriend uit de schuldsanering te zullen komen en dan verraadt ze hem zo..Samen in de ellende en dan een uitvlucht zoeken en de boel de boel laten Kan er geen respect voor op brengen..
Ik ga er vandoor. Tot morgen. Trusten![]()
Heerlijk weer in mijn eigen bedje![]()
Èèn tegelijk door elkaar praten ,AUB.....“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dan zou Lars ook een script hebben, dan moet je wel heel wanhopig zijnquote:Op zondag 21 juni 2015 00:58 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Idd. Ze is laf, dom en schaamteloos bezig. Of...... Het moet allemaal script zijn, want dit is natuurlijk smullen voor de kijkers. (en ons)![]()
Dat bedoelde ik .................. te erg ditquote:Op zondag 21 juni 2015 00:57 schreef Koekiebakkie het volgende:
Stef was even gepikeerd en zei ook voor jou hebben ze 6 planken.En Rob zei: ze ZIT niet lekker in haar vel waarop Stef sorry zei 2x.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Kweenie zeker ik ging toen net, las wel in de cos dat iemand zich afvroeg of ze bezopen was.quote:Op zondag 21 juni 2015 00:53 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Het was dus niet uit haar toon op te maken of ze het serieus meende of als grapje begrijp ik?
(Lees net, dat het Sjek, Sjek en de Vloeitjes was)![]()
![]()
Vooral dat toontjequote:Op zondag 21 juni 2015 00:58 schreef FreshFruit72 het volgende:
Èèn tegelijk door elkaar praten ,AUB.....My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Essie heeft zich een keer opgegeven zegt ze..
Sure...Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Ach. Als het Lars ook geld op levert?quote:Op zondag 21 juni 2015 00:59 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Dan zou Lars ook een script hebben, dan moet je wel heel wanhopig zijn
Zijn ze sneller van de schulden af?
Ik roep maar wat hoor. Er wordt zoveel gescript.![]()
![]()
Oh, een echte klassieker!quote:Op zondag 21 juni 2015 00:58 schreef FreshFruit72 het volgende:
Èèn tegelijk door elkaar praten ,AUB.....![]()
![]()
slaap lekkerquote:Op zondag 21 juni 2015 00:58 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Idd. Ze is laf, dom en schaamteloos bezig. Of...... Het moet allemaal script zijn, want dit is natuurlijk smullen voor de kijkers. (en ons)
Tjuus, droom fijn...quote:Op zondag 21 juni 2015 00:58 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Idd. Ze is laf, dom en schaamteloos bezig. Of...... Het moet allemaal script zijn, want dit is natuurlijk smullen voor de kijkers. (en ons)
Bjorn heeft ook makkelijk praten, kwam ook zo binnenwandelen.
Een gaste opprt dat ie zo het kippenhok bouwde
Bjorn "Jamaar das ook 1 kippenhok"
Toen Gio dat zei over Bjorn's ene gefaalde voetbal-clinic zei Bjorn "Jaaaa, maar er komen er meer"
Hebben we gezien maat.![]()
![]()
quote:![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Had Essie de vorige keer exact dezelfde kleren aan?Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Bij Gioquote:Op zondag 21 juni 2015 01:05 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Dus Madelon slaapt bij Ivan, Bas en Rob.
En weet je ook waar Wim slaapt?![]()
Nee Madelon en Wim slapen bij Gio en Noomquote:Op zondag 21 juni 2015 01:05 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Dus Madelon slaapt bij Ivan, Bas en Rob.
En weet je ook waar Wim slaapt?My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Nee toen had ze een jurk aanquote:Op zondag 21 juni 2015 01:06 schreef MacDeMarco het volgende:
Had Essie de vorige keer exact dezelfde kleren aan?![]()
Scherp,en de keer daarvoor ook....quote:Op zondag 21 juni 2015 01:06 schreef MacDeMarco het volgende:
Had Essie de vorige keer exact dezelfde kleren aan?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bedankt,quote:Op zondag 21 juni 2015 01:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee Madelon en Wim slapen bij Gio en Noom
Naomi drie dagen geleden, ik hoop dat ik de slaapkamer nog een tijdje alleen heb met Gio, ik wil geen vreemde mensen op mijn kamer.![]()
quote:impossibru
Dus tochquote:Op zondag 21 juni 2015 01:07 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Scherp,en de keer daarvoor ook....
Ruud ging dan gehakt koken in de waterkoker,dat waren de tijden....quote:Op zondag 21 juni 2015 01:07 schreef Joezi het volgende:
Jammer dat Ruud en Billy er niet meer zijn, die waren altijd gek met de campinggasten“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En Billy liet altijd zien hoe mooi haar kutje wel niet was.quote:Op zondag 21 juni 2015 01:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ruud ging dan gehakt koken in de waterkoker,dat waren de tijden....![]()
![]()
Grappig dat de heren hier precies weten wat Essie aan heeft gehad![]()
Ik let daar helemaal niet op![]()
Stif meldt ff dat ze dacht dat het kippenhok dààr was
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op zondag 21 juni 2015 01:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ruud ging dan gehakt koken in de waterkoker,dat waren de tijden....![]()
![]()
Geen traan gelaten of wel?quote:Op zondag 21 juni 2015 01:11 schreef Koekiebakkie het volgende:
Ik heb zo´n gevoel dat Stef heel snel over haar relatie heen is.![]()
Is ze al een paar uur.quote:Op zondag 21 juni 2015 01:11 schreef Koekiebakkie het volgende:
Ik heb zo´n gevoel dat Stef heel snel over haar relatie heen is.Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
quote:Op zondag 21 juni 2015 01:11 schreef Koekiebakkie het volgende:
Ik heb zo´n gevoel dat Stef heel snel over haar relatie heen is.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ze heeft elke keer hetzelfde aan.Streepjes overhemd met een Tshirt eronder....quote:Op zondag 21 juni 2015 01:10 schreef puzziepie het volgende:
Grappig dat de heren hier precies weten wat Essie aan heeft gehad![]()
Ik let daar helemaal niet op![]()
Stif meldt ff dat ze dacht dat het kippenhok dààr was“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Howdie...
Alles kidz hier zo te lezen..
* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*![]()
Hoi, alles is rustig...quote:Op zondag 21 juni 2015 01:12 schreef Straatverlichting het volgende:
Howdie...
Alles kidz hier zo te lezen..“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Stif en Rob zijn gezellie gasten aan het afzeiken en kleinerenquote:Op zondag 21 juni 2015 01:12 schreef Straatverlichting het volgende:
Howdie...
Alles kidz hier zo te lezen..
oh ..en volgens mij wordt ze nu een beetje boosMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
ik wachte wanneer ze weer van de stoel kippt hahaquote:Op zondag 21 juni 2015 01:12 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze heeft elke keer hetzelfde aan.Streepjes overhemd met een Tshirt eronder....![]()
Love Utopia Meisjes![]()
Ik snap wel waarom dat restaurant van haar failliet is gegaanquote:My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op zondag 21 juni 2015 01:14 schreef mar378 het volgende:
[..]
ik wachte wanneer ze weer van de stoel kippt haha![]()
![]()
![]()
Ik hoop dat de gasten morgen laten weten aan de anderen dat ze niet weer komen omdat Rob en Stef hun aan het kleineren waren en niet gastvrij waren.Weg inkomsten.quote:Op zondag 21 juni 2015 01:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Stif en Rob zijn gezellie gasten aan het afzeiken en kleineren
oh ..en volgens mij wordt ze nu een beetje boos![]()
quote:quote:Op zondag 21 juni 2015 01:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Stif en Rob zijn gezellie gasten aan het afzeiken en kleineren
oh ..en volgens mij wordt ze nu een beetje boosbeetje afstand genomen... maar nog steeds wat adept.. toch willen weten wat die lui aan t uitspoken zijn..
![]()
Is t nu een aflopende zaak @ Utopia of vertaal ik de tv beelden en de COS verkeerd? (heb delen gelezen..)* Contra principia negantem disputari non potest *
Stef heeft de verkering uit.quote:Op zondag 21 juni 2015 01:12 schreef Straatverlichting het volgende:
Howdie...
Alles kidz hier zo te lezen..![]()
Ivan blijkt toch wel helemaal TOP. Rob en Steffie zijn nu om te kotsenquote:Op zondag 21 juni 2015 01:18 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
[..]beetje afstand genomen... maar nog steeds wat adept.. toch willen weten wat die lui aan t uitspoken zijn..
![]()
Is t nu een aflopende zaak @ Utopia of vertaal ik de tv beelden en de COS verkeerd? (heb delen gelezen..)![]()
Waarom is Stef boos? Heb de stream ff uit.quote:Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Dat hoop ik ook ..quote:Op zondag 21 juni 2015 01:18 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Ik hoop dat de gasten morgen laten weten aan de anderen dat ze niet weer komen omdat Rob en Stef hun aan het kleineren waren en niet gastvrij waren.Weg inkomsten.
Of dat ze later in een mail laten weten hoe ze er over denken
Rob tikt Stif nu op haar vingers
Foei Stif : dat mag je niet doen
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik heb geluid op mute ..quote:Op zondag 21 juni 2015 01:19 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Waarom is Stef boos? Heb de stream ff uit.![]()
![]()
Jawel, kan toch nog zien wat er op de streams gebeurd ?quote:Op zondag 21 juni 2015 01:21 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dan mag je eigenlijk niet in de COS zijn![]()
![]()
heb er maar weinig woorden voor: bizar hoerige slet... een arm om je schouders en een knuffel was niet genoeg???quote:![]()
quote:Op zondag 21 juni 2015 01:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ivan blijkt toch wel helemaal TOP. Rob en Steffie zijn nu om te kotsenHij heeft er een stel bekeerd of wat??
Hier hangt een luchtje aanquote:Op zondag 21 juni 2015 01:07 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Scherp,en de keer daarvoor ook....![]()
Hoe is t met de off topic terror van druivenstruik? (@ mods... sc is dood atm...)* Contra principia negantem disputari non potest *
Wat mij betreft een aflopende zaak ...quote:Op zondag 21 juni 2015 01:18 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
[..]beetje afstand genomen... maar nog steeds wat adept.. toch willen weten wat die lui aan t uitspoken zijn..
![]()
Is t nu een aflopende zaak @ Utopia of vertaal ik de tv beelden en de COS verkeerd? (heb delen gelezen..)
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Laatste stuiptrekkingenquote:Op zondag 21 juni 2015 01:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat mij betreft een aflopende zaak ...
hahahaaa.. nog een paar maandjes.quote:Op zondag 21 juni 2015 01:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat mij betreft een aflopende zaak ...
Grappige is dat JdM op allerlei mogelijk manieren op zoek is naar nieuwe kandidaten... al maaaánden..* Contra principia negantem disputari non potest *
Ik verwacht wel dat het verlengt wordt, kijkcijfers zijn goed, programma maken kost geen drolquote:Op zondag 21 juni 2015 01:28 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
hahahaaa.. nog een paar maandjes.
Grappige is dat JdM op allerlei mogelijk manieren op zoek is naar nieuwe kandidaten... al maaaánden..![]()
Stream 7.quote:
Dus de ''alleen in beeld brengen van bedden terwijl er ook nog mensen wakker zijn'' tijd is weer aangebroken?Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Het gaat van de 700 / 600 langzaam naar 500 k..quote:Op zondag 21 juni 2015 01:29 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik verwacht wel dat het verlengt wordt, kijkcijfers zijn goed, programma maken kost geen drol
400 zal ie toch minimaal moeten binnenharken.* Contra principia negantem disputari non potest *
Ze hebben het nog lang volgehouden.quote:Op zondag 21 juni 2015 01:30 schreef MacDeMarco het volgende:
Dus de ''alleen in beeld brengen van bedden terwijl er ook nog mensen wakker zijn'' tijd is weer aangebroken?
Gisteren was het om 0.00 uur al streams op lege bedden.![]()
![]()
Stond ook iets in over een rechtzaak dacht ik,ik weet ook niet of die vriend van Stef hem zelf heeft gegooid?quote:Op zondag 21 juni 2015 01:25 schreef Joezi het volgende:
De brief aan Steffie is misschien niet echt maar door een schuimpje gemaakt![]()
Gelukkig een vooruitgangquote:Op zondag 21 juni 2015 01:31 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ze hebben het nog lang volgehouden.
Gisteren was het om 0.00 uur al streams op lege bedden.
Zijn advocaat mss?quote:Op zondag 21 juni 2015 01:31 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Stond ook iets in over een rechtzaak dacht ik,ik weet ook niet of die vriend van Stef hem zelf heeft gegooid?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
________* Contra principia negantem disputari non potest *
Liep Nicole niet als eerst het bos in? Lijkt me allemaal erg gescript... Vanmiddag riep Srif nog dat ze iets van thuis wou horen ......quote:Op zondag 21 juni 2015 01:31 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Stond ook iets in over een rechtzaak dacht ik,ik weet ook niet of die vriend van Stef hem zelf heeft gegooid?![]()
Klopt, en een naam erbij, Tiffany of zo, die ze geld schuldig was.quote:Op zondag 21 juni 2015 01:31 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Stond ook iets in over een rechtzaak dacht ik,ik weet ook niet of die vriend van Stef hem zelf heeft gegooid?![]()
Rouwdouwer Rob zelf doet dat natuurlijk netjes achter hun rug om.quote:Op zondag 21 juni 2015 01:20 schreef Koekiebakkie het volgende:
Rob zegt dat Stef zich moet gedragen en dat dat niet kan naar de gasten toe.![]()
![]()
Zomers is het altijd minder he, dus dat moet daarna wel weer aantrekken ja.quote:Op zondag 21 juni 2015 01:31 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Het gaat van de 700 / 600 langzaam naar 500 k..
400 zal ie toch minimaal moeten binnenharken.![]()
Collie gaat gegarandeerdquote:Op zondag 21 juni 2015 02:19 schreef chufi het volgende:
Maar dat kan volgende week ook nog.. Je haar laten knippen door G wordt lastiger![]()
lunchenquote:Op zondag 21 juni 2015 02:37 schreef chufi het volgende:
2"30 en Ivan maakt de ramadammers wakker ? Beetje vroeg lijkt me![]()
![]()
Ze eten dus twee keer warm, om ca 22 uur en dan om 03.00 uur en dan weer slapen? Zoveel voedsel en dan slapen kan nooit goed voor de stofwisseling zijn. Wat zullen ze een begrip en mededogen krijgen voor arme mensen, die het met nauwelijks een kommetje rijst moeten doen.quote:Op zondag 21 juni 2015 02:51 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Volgens mij nog surinaams,hadden ze zich vanavond ook al in klem gevreten.
Maar ik zie het hier ook, mensen die met schalen eten naar buren en vrienden gaan..![]()
Heb je ze vanavond zien vreten ?quote:Op zondag 21 juni 2015 02:56 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ze eten dus twee keer warm, om ca 22 uur en dan om 03.00 uur en dan weer slapen? Zoveel voedsel en dan slapen kan nooit goed voor de stofwisseling zijn. Wat zullen ze een begrip en mededogen krijgen voor arme mensen, die het met nauwelijks een kommetje rijst moeten doen.
Maar ik zie het hier ook, mensen die met schalen eten naar buren en vrienden gaan..
Echt letterlijk.
Ivan vrat zoveel dat hij misselijk werd en bang was dat hij moest kotsen.
Echt fout en ongecontroleerd vond hij het achteraf.
Was eten van de tuti fruti marktmensen ofzo.![]()
Wat ik nu ook begrijp hebben ze al commentaar gehad dat ze zoveel eten hebben gepakt.Slaat ook nergens op,net alsof ze een ander niks gunnen.En die Gina morgen maar weer klagen dat ze 6 kilo is aangekomen.quote:Op zondag 21 juni 2015 02:56 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ze eten dus twee keer warm, om ca 22 uur en dan om 03.00 uur en dan weer slapen? Zoveel voedsel en dan slapen kan nooit goed voor de stofwisseling zijn. Wat zullen ze een begrip en mededogen krijgen voor arme mensen, die het met nauwelijks een kommetje rijst moeten doen.
Maar ik zie het hier ook, mensen die met schalen eten naar buren en vrienden gaan..![]()
Gisteravond stond Ivan stampvoetend in de keuken en snauwde dat hij honger had en dat iedereen uit de keuken moest oprotten en begrip moesten hebbenquote:Op zondag 21 juni 2015 02:59 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Wat ik nu ook begrijp hebben ze al commentaar gehad dat ze zoveel eten hebben gepakt.Slaat ook nergens op,net alsof ze een ander niks gunnen.En die Gina morgen maar weer klagen dat ze 6 kilo is aangekomen.![]()
Ja en toen hij het eten ophad zei die nog dat doe ik niet weer dit is echt slecht.quote:Op zondag 21 juni 2015 03:01 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Gisteravond stond Ivan stampvoetend in de keuken en snauwde dat hij honger had en dat iedereen uit de keuken moest oprotten en begrip moesten hebben![]()
Tjongejonge dat jullie ook hier nog over kunnen zeuren
[ Bericht 43% gewijzigd door rowan634 op 21-06-2015 03:08:30 ]TEAM TAFEL![]()
Ik heb verleden jaar meegedaan aan de Ramadan en een lichte maaltijd genomen s-avonds en echt s-nacht geslapen..![]()
waarom mogen we er niets over schrijven?quote:Op zondag 21 juni 2015 03:03 schreef rowan634 het volgende:
Tjongejonge dat jullie ook hier nog over kunnen zeuren![]()
zeg ik dat? Schrijf wat je wilquote:Op zondag 21 juni 2015 03:03 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
waarom mogen we er niets over schrijven?
TEAM TAFEL![]()
Nee, je zegt dat we hier ook over zeuren, dat is praktisch hetzelfde..Voor de goede orde: ik heb niks tegen Ivan, niks tegen moslims, niets tegen de Ramadanquote:![]()
heb jij gezien?quote:Op zondag 21 juni 2015 03:05 schreef Koekiebakkie het volgende:
En hoor ze nu eens hoe ze met trots zeggen dat ze zo geschransd hebben.Love Utopia Meisjes![]()
ik denk toch ook helemaal niet dat je daar iets tegen hebtquote:Op zondag 21 juni 2015 03:05 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Nee, je zegt dat we hier ook over zeuren, dat is praktisch hetzelfde..Voor de goede orde: ik heb niks tegen Ivan, niks tegen moslims, niets tegen de Ramadanzou me verder ook niets boeien.
Ik was gewoon verbaasd maar houd mijn mond wel
TEAM TAFEL![]()
nee joh ik ben in een hartstikke goeie moodquote:Op zondag 21 juni 2015 03:07 schreef Punkman het volgende:
[..]
Een Hug kan ik nu wel vergeten denk ik ?
TEAM TAFEL![]()
Oh, dan bij deze !quote:Op zondag 21 juni 2015 03:12 schreef rowan634 het volgende:
[..]
nee joh ik ben in een hartstikke goeie mood
HUG![]()
![]()
![]()
![]()
OT, zitten ze nu weer van de huppie huppie marktmensen te eten ?![]()
Een ander belangrijk aspect van de maand Ramadan en het vasten is, dat het ons leert medeleven te hebben met de armen of anderen die in welk opzicht dan ook minder bedeeld zijn. Het is belangrijk dat wij mensen aan elkaar denken en rekening houden met elkaar, zodat we liefde en barmhartigheid voor elkaar ontwikkelen en elkaar als gelijke zien. Wat een voorwaarde is voor een betere wereld.
Denk je nu echt dat ze hier aan denken?Nee ze denken hoe krijg ik het meeste naar binnen zonder dat er wat overblijft voor de anderen.Een grote schijnvertoning dit.Ik heb nergens gelezen dat je zoveel moet eten dat je bijna uit elkaar knapt en daar ook nog met trots over moet vertellen.![]()
Leek wel een beetje op obelix die een heel everzwijn in zijn eentje op vrat.quote:Op zondag 21 juni 2015 03:15 schreef Koekiebakkie het volgende:
Een ander belangrijk aspect van de maand Ramadan en het vasten is, dat het ons leert medeleven te hebben met de armen of anderen die in welk opzicht dan ook minder bedeeld zijn. Het is belangrijk dat wij mensen aan elkaar denken en rekening houden met elkaar, zodat we liefde en barmhartigheid voor elkaar ontwikkelen en elkaar als gelijke zien. Wat een voorwaarde is voor een betere wereld.
Denk je nu echt dat ze hier aan denken?Nee ze denken hoe krijg ik het meeste naar binnen zonder dat er wat overblijft voor de anderen.Een grote schijnvertoning dit.Ik heb nergens gelezen dat je zoveel moet eten dat je bijna uit elkaar knapt en daar ook nog met trots over moet vertellen.![]()
![]()
quote:Op zondag 21 juni 2015 03:16 schreef Punkman het volgende:
[..]
Leek wel een beetje op obelix die een heel everzwijn in zijn eentje op vrat.![]()
![]()
Maar mooi geen hug terug.quote:Op zondag 21 juni 2015 03:12 schreef rowan634 het volgende:
[..]
nee joh ik ben in een hartstikke goeie mood![]()
![]()
Nu moet ik ook wat OT zeggen...
Wat een zooitje daar op die slaapkamers zeg.![]()
Goede morgen![]()
Kan mij wel voorstellen, waarom het restaurant van Stef failliet is.
Die is voor geen meter klantvriendelijk, altijd een ontevreden gezicht.
Het is een botte meid!Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
Morge Poezewoesquote:Op zondag 21 juni 2015 06:47 schreef Poezewoes het volgende:
Goede morgen![]()
Kan mij wel voorstellen, waarom het restaurant van Stef failliet is.
Die is voor geen meter klantvriendelijk, altijd een ontevreden gezicht.
Het is een botte meid!, ik heb geen idee , ik heb van gister niks gezien
Je weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
Stef heeft flessenpost gekregen van vriend, over het hek gegooid, die maakte het uit, door het gedonder met Rob.quote:Op zondag 21 juni 2015 06:48 schreef PTLe het volgende:
[..]
Morge Poezewoes, ik heb geen idee , ik heb van gister niks gezien
Maar ik vind die Stef helemaal niks!Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
Heeft ze wat met Rob dan ? en ik had geen idee dat ze een restaurant had , ik dacht wel een keer je kan goed koken ? Dus ze kan nu doen wat ze wil nu de vriend haar gedumpt heeft ....quote:Op zondag 21 juni 2015 06:52 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Stef heeft flessenpost gekregen van vriend, over het hek gegooid, die maakte het uit, door het gedonder met Rob.
Maar ik vind die Stef helemaal niks!Je weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
Die hebben eergisteren nacht staan zoenen.quote:Op zondag 21 juni 2015 06:54 schreef PTLe het volgende:
[..]
Heeft ze wat met Rob dan ? en ik had geen idee dat ze een restaurant had , ik dacht wel een keer je kan goed koken ?Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
Owkee , lol.quote:Op zondag 21 juni 2015 06:55 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Die hebben eergisteren nacht staan zoenen.Je weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
Ben benieuwd welke nieuwe blijft vandaag, ik vind Wim beter, maar goed zal die dame wel weer worden, ze kiezen zelf allemaal die nietsnutten.quote:Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
Oww is dat vandaag , weet je ook hoe laat ? ik heb weinig gezien gister ?quote:Op zondag 21 juni 2015 06:57 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ben benieuwd welke nieuwe blijft vandaag, ik vind Wim beter, maar goed zal die dame wel weer worden, ze kiezen zelf allemaal die nietsnutten.Je weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
Nee geen idee!quote:Op zondag 21 juni 2015 06:59 schreef PTLe het volgende:
[..]
Oww is dat vandaag , weet je ook hoe laat ? ik heb weinig gezien gister ?Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
Ik zit het filmpje vab Patries te kijken ze vind Gio leuk en ze heeft het te doen met Bas
Ik kijk af en toe wel weerquote:ik lees ook net dat stef spijt heeft van Utopia wat een dom mokkel om er dan in te gaan
![]()
dit dus
''Blijf aub bij me uit de buurt want ....'' en ''Bedankt dat je me op de nationale televisie te kakken zet. Het sloopt me, ik ben er helemaal kapot van'', zijn ook zinnen die in de brief voor komen. Een heftige brief dus.Je weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
12.00 uurquote:Op zondag 21 juni 2015 06:59 schreef PTLe het volgende:
[..]
Oww is dat vandaag , weet je ook hoe laat ? ik heb weinig gezien gister ?
GM![]()
Die mogen altijd een uurtje extra uitslapen op zondagquote:Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Goede morgen, nee ze staan niet meer zo vroeg op voor de koeien.quote:Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
Het rommelhokje
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
De koeien hadden gisteravond al geen voer meer.Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
Op stream 3 is een stagiair aan het oefenenquote:Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Goede morgen Binnen komersen een fijne Vaderdag als dat gevierd word
![]()
En nee alles slaapt nu nog , erge rust in UtopiaJe weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
dan vandaag ook niet het is zondag , dat is wel erg , en daar zorgde Gio toch altijd voor ?quote:Op zondag 21 juni 2015 07:17 schreef Poezewoes het volgende:
De koeien hadden gisteravond al geen voer meer.Je weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
Meestal Ivan en Bas!quote:Op zondag 21 juni 2015 07:22 schreef PTLe het volgende:
[..]
dan vandaag ook niet het is zondag , dat is wel erg , en daar zorgde Gio toch altijd voor ?Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
Toen Tsjoek dat deed was het altijd piekfijn in ordequote:Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Blommies om de dag goed te beginnen
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Die staat heel graag in de belangstelling als je het mij vraagtquote:
mooiquote:Op zondag 21 juni 2015 07:24 schreef pullup het volgende:
Blommies om de dag goed te beginnen
[ afbeelding ]![]()
![]()
Toch nog een erfenisje van Chrisquote:
Ja idd zeg dat Pullup hij heeft in die maanden een hoop gedaan jaquote:
![]()
Soms roep ik tegen mijn beeldscherm,l*l,kl**tzak,engerd,en dat is de schuld van Rob![]()
Die vent haalt het slechtste in mij boven,sorry![]()
![]()
![]()
Adem in adem uit , het is maar een spelletjequote:Op zondag 21 juni 2015 07:40 schreef formule het volgende:
Soms roep ik tegen mijn beeldscherm,l*l,kl**tzak,engerd,en dat is de schuld van Rob![]()
Die vent haalt het slechtste in mij boven,sorry
Oh noes, Essie gaat de koeien doenquote:
Relativeer tralalalaquote:Op zondag 21 juni 2015 07:43 schreef PTLe het volgende:
[..]
Adem in adem uit , het is maar een spelletje![]()
Meer mogen we niet zien weer 4 streams met slapers ik ga koffie en ontbijtje maken nog meer liefhebbers voor koffie ?quote:![]()
![]()
![]()
Heeft het dit keer niet zo heel mis, Essie heeft al gezegd dat ze zich een Utopiaan voeltquote:Op zondag 21 juni 2015 00:25 schreef Cheszy het volgende:
Rob weer over Essie: die is niet helemaal, die denkt, die voelt zich zen hier, die denkt in d'r hoofd dat ze hier woont
OT. Slapende mensen op 4 streamsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Zo zo, allebei de koeien los?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Helaas hebben ze de streams weggedraaid omdat Essie er weer eens tussendoor ging lopenquote:Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Die met die blauwe haren haalt het Kijk plezier wel weg. Jezus wat een stuk chagrijnig vreten is dat zeg![]()
![]()
Tsjoekie komt de koeien gelukkig van Essie bevrijden
Dom mokkel, iets te veel verbeelding om te denken er bij te horen.quote:Op zondag 21 juni 2015 07:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Helaas hebben ze de streams weggedraaid omdat Essie er weer eens tussendoor ging lopenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ivan doet het natuurlijk niet meer nu hij de ramadan doet.quote:Op zondag 21 juni 2015 07:57 schreef pullup het volgende:
Tsjoekie komt de koeien gelukkig van Essie bevrijden
OT:: Bassie staat ook opWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nu al de held van de dag
Goedzo Klaver, protesteer maar. Staat vanaf gisteravond al zonder voer.
En de biks is ook op.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
Volle kruiwagen omgevallen, handig. Of heeft Gio die inmiddels leeggegooid?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Echt waar, wat een sukkelsquote:Op zondag 21 juni 2015 08:04 schreef beequeen het volgende:
Goedzo Klaver, protesteer maar. Staat vanaf gisteravond al zonder voer.
En de biks is ook op.
Ja Bas zei van de week al tegen Ivan dat er geen biks meer waren. Maar Ivan zo eigenwijs als dikke stront in een trechter bleef volhouden dat er genoeg was.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ZO maandag of dinsdag komt er pas biks binnen, Bas vraagt of ze niet wat anders kunnen krijgen, maar dat kan niet volgens GioWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Er is inderdaat geen bix meer , het komt maandag of dinsdag binnen . en Gio zegt ik mag geen eten Bas vroeg of hij wou ............Ramadan.Je weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
Wat een sukkels zijn het ookquote:Op zondag 21 juni 2015 08:11 schreef Dotteke het volgende:
ZO maandag of dinsdag komt er pas biks binnen, Bas vraagt of ze niet wat anders kunnen krijgen, maar dat kan niet volgens Gio
Tja, Bas zei het een paar dagen geleden al tegen Ivan.quote:
Maar Bas had ook naar Gio kunnen stappen, die besteld het altijdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Camping gasten op de schommelWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Op stream 2, maar die zap ik weg. Omdat Esmeralda.quote:Op zondag 21 juni 2015 08:16 schreef Dotteke het volgende:
Het lijkt er op dat de camping gasten niet te veel in beeld mogen
Nu op stream 1 en 2 Gio die de koeien doet
― Mark Twain
Ja ik dacht 1 en 2 aan te hebben maar was 1 en 3 ppffffquote:Op zondag 21 juni 2015 08:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Op stream 2, maar die zap ik weg. Omdat Esmeralda.
Ja dat mens denkt heel wat te zijn.
Ze zegt dat Stef gisteren niet in de hum was,Kan wel kloppen na die brief die ze heeft gekregen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die waren al even in beeld , en krijgen die nu ook eten daar of moeten ze voor zichzelf zorgen ?quote:Op zondag 21 juni 2015 08:16 schreef Dotteke het volgende:
Het lijkt er op dat de camping gasten niet te veel in beeld mogen
Nu op stream 1 en 2 Gio die de koeien doetJe weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
Ach zo klantvriendelijk zijn ze nu ook weer niet daar!quote:Op zondag 21 juni 2015 08:18 schreef PTLe het volgende:
[..]
Die waren al even in beeld , en krijgen die nu ook eten daar of moeten ze voor zichzelf zorgen ?Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
owquote:Op zondag 21 juni 2015 08:20 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ach zo klantvriendelijk zijn ze nu ook weer niet daar!
Dat ligt er aan of ze met of zonder ontbijt geboekt hebbenquote:Op zondag 21 juni 2015 08:18 schreef PTLe het volgende:
[..]
Die waren al even in beeld , en krijgen die nu ook eten daar of moeten ze voor zichzelf zorgen ?
Essie zal wel met want die wil zo veel mogelijk aandacht van de Utopianen.
Of ze heeft der laatste geld uitgegeven aan een campingplaats dat kan ook natuurlijk
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ze snappen zelf niet wat ze verkeerd doen daar, met mensen van buiten.
Klachten over bestelde producten worden niet serieus genomen, die B&B slaat ook nergens op, met bedienen van het ontbijt.
Ze denken dat het genoeg is, dat ze in Utopia zitten, en met hun kop op tv komen. Het hele gedoe is al uit gemelkt , bij die luie donders, en ze vragen zich maar af, hoe het komt dat de financiën zo terug lopen.Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
Die is echt aandacht geil ppppffffquote:Op zondag 21 juni 2015 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat ligt er aan of ze met of zonder ontbijt geboekt hebben
Of ze heeft der laatste geld uitgegeven aan een campingplaats dat kan ook natuurlijkJe weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
Heb je gelezen wat ze op haar FB had gezet van de week?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gio vraagt of ze niet zoveel van haar hormoontjes begrijpt,quote:Op zondag 21 juni 2015 08:32 schreef PTLe het volgende:
Klaver staat te loeien die mist ze bix denk ik ?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Essie heeft d´r vakantiegeld gebruikt voor ´n vakantie van 1 nacht opde Utopia-Campingquote:Op zondag 21 juni 2015 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of ze heeft der laatste geld uitgegeven aan een campingplaats dat kan ook natuurlijk![]()
Goeiemorgen Cos![]()
![]()
Die gasten weten van gekkigheid niet wat ze moeten doen. Daan was gisteren weer bij Vanas en Wilco en uiteraard die duizendpoot. Mensen hebben echt geen leven.quote:Op zondag 21 juni 2015 08:24 schreef Dotteke het volgende:
Of ze heeft der laatste geld uitgegeven aan een campingplaats dat kan ook natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet dat ik nou zo'n boeiend bestaan heb, hoor.
― Mark Twain
quote:Op zondag 21 juni 2015 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je gelezen wat ze op haar FB had gezet van de week?ach wat triest dit , en dat bedoel ik nu met aandacht GeilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeg, ze heeft voortaan fans, een echte BN-er is ze nuquote:Op zondag 21 juni 2015 08:35 schreef PTLe het volgende:
[..]
ach wat triest dit , en dat bedoel ik nu met aandacht Geil![]()
![]()
quote:Op zondag 21 juni 2015 08:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die gasten weten van gekkigheid niet wat ze moeten doen. Daan was gisteren weer bij Vanas en Wilco en uiteraard die duizendpoot. Mensen hebben echt geen leven.Ik snap dat ook niet hoor, zo bijzonders zijn ze toch niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet dat ik nou zo'n boeiend bestaan heb, hoor.![]()
OT: Dat kereltje van de camping wil de Utopianen uit de schulden helpen.
Ik moest lachen toen bij begon te praten, een boom van een kerel met zo stemmetjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ze willen zo graag in de belangstelling blijven, zelfs die Rienk doet daar aan mee!Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
Hij zit zelf ook in de schuld. Echt, wat een losers allemaal.quote:Op zondag 21 juni 2015 08:37 schreef Dotteke het volgende:
OT: Dat kereltje van de camping wil de Utopianen uit de schulden helpen.
Ik moest lachen toen bij begon te praten, een boom van een kerel met zo stemmetje“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Ja lol ............net wat je wilquote:Op zondag 21 juni 2015 08:37 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Zeg, ze heeft voortaan fans, een echte BN-er is ze nu
Je weet pas wat je mist als het er niet is.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: