SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
Nominatie:
15 juni: nominatie publiek
16 juni: nominatie bewoners
17 juni: 2 nieuwe aspirantbewoners
21 juni: exit van één aspirantbewoner
22 juni: exit genomineerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op zondag 21 juni 2015 00:40 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Zijne Alcoholisch Zatte Zitzak Zitheid. AKA ZAZZZ.![]()
![]()
![]()
![]()
Hmm, faillissement toch?quote:Op zondag 21 juni 2015 00:36 schreef Punkman het volgende:
[..]
Is hier al een paar keer geplaatst, vriend maakte het uit en zij moest hem met rust laten.
En de schulden werden gedeeld.
En ze kon een rechtzaak verwachten.
In het kort.
Waarom apart wonen dan?
Als je beide, op papier, verantwoordelijke bent?
Als je NIET beide verantwoordelijk bent is het idd beter om apart te gaan wonen.
Dit i.v.m. de schuldsanering.![]()
ZZ kan Essie niet uitstaan?
Wat doet ZZ?
ZZ gaat vlakbij Essie zitten.Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Je kent me niet.quote:Op zondag 21 juni 2015 00:39 schreef mar378 het volgende:
[..]
Gimme All Your Loving! Sharp Dressed Man!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ze hebben samen een restaurant gehad.quote:Op zondag 21 juni 2015 00:36 schreef Punkman het volgende:
[..]
Is hier al een paar keer geplaatst, vriend maakte het uit en zij moest hem met rust laten.
En de schulden werden gedeeld.
En ze kon een rechtzaak verwachten.
In het kort.
Zal daar wel mee te maken hebben.
Schulden uit die tijd, moeten nu gedeeld worden.![]()
En Shag Shag en de Vloeitjesquote:Op zondag 21 juni 2015 00:36 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Het waren toch ZZ en de maskers uit de jaren 60?![]()
Whahaha die ZZ en de maskers hebben ooit een toepasselijk nummer gehad: Ik Heb Genoeg Van Jou, speciaal voor Stiff![]()
![]()
Wat dan? En is zij er ook geweest?quote:Op zondag 21 juni 2015 00:42 schreef Cheszy het volgende:
Ze hebben het over de trui van de vriendin van ZeyinaKan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Wie zijn die chicks?
vriendinnetjes van Essie?
wel opvallend dat Rob er perse heen wilde gaanMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Jaaa, maar wel met Stif er tussenin. Ze zullen wel bier hebben.quote:Op zondag 21 juni 2015 00:42 schreef MacDeMarco het volgende:
ZZ kan Essie niet uitstaan?
Wat doet ZZ?
ZZ gaat vlakbij Essie zitten.![]()
![]()
Was een paar dagen terug, maar een vriendin van Zeyina had een trui besteld en daar is wat fout mee gegaan en had van de week een mail gestuurdquote:![]()
![]()
ZZ aan het flirten met die vrouw waar Stif bij zit
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Die ZZ is ook 120. Net als Col. Die is iets ouder, want die heeft nog net iets meer meegemaakt. Die is 129 jaar.quote:Op zondag 21 juni 2015 00:45 schreef Tuinfluitert het volgende:
Rob: Ik heb ook nog negen jaar in Den Haag gewoond.![]()
Hij zou eigenlijk moeten zeggen: ik heb ook nog 9 jaar in Den Haag GEZETEN, dan klinkt het nog wat geloofwaardiger gezien zijn gedrag daar in utopiniks.quote:Op zondag 21 juni 2015 00:45 schreef Tuinfluitert het volgende:
Rob: Ik heb ook nog negen jaar in Den Haag gewoond.![]()
Ze hebben nog zoveel nummers die veel mooier zijn ,zoals:quote:Op zondag 21 juni 2015 00:39 schreef mar378 het volgende:
[..]
Gimme All Your Loving! Sharp Dressed Man!
Fool for your Stockings & I need you tonight
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Goed gevatquote:Op zondag 21 juni 2015 00:46 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Hij zou eigenlijk moeten zeggen: ik heb ook nog 9 jaar in Den Haag GEZETEN, dan klinkt het nog wat geloofwaardiger gezien zijn gedrag daar in utopiniks.![]()
![]()
Fixedquote:Op zondag 21 juni 2015 00:45 schreef Tuinfluitert het volgende:
Rob: Ik heb ook nog negen jaar in Den Haag gewoond gezeten.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |