abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153792044
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 23:42 schreef mootie het volgende:

[..]

dus we verzanden in een irritante discussie.
Dit bedoelde ik dus.
Ich hock in meinem Bonker
pi_153792067
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 23:43 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik heb wel wat over geschreven - jij niet.....Little Miss Constructief.
Maar ik vind hier niks van. Het lijkt mij typisch een aanslag met racistisch motief. Daarom ben ik dus zo benieuwd wat jij aan bewijs ziet.
pi_153792106
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 23:48 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Dit bedoelde ik dus.
Dat is ook waar. Maar TS heeft alleen de OP gemaakt en weigert verder iets te zeggen. Dat vind ik echt te raar voor woorden.
pi_153792171
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 23:50 schreef mootie het volgende:

[..]

Dat is ook waar. Maar TS heeft alleen de OP gemaakt en weigert verder iets te zeggen. Dat vind ik echt te raar voor woorden.
Ja, en dat houden jullie zelf in stand met jullie gezeik.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-06-2015 23:53:15 ]
pi_153792283
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 23:53 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ja, en dat houden jullie zelf in stand met jullie gezeik.
iedereen mag toch wat zeggen?
pi_153792378
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 23:57 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

iedereen mag toch wat zeggen?
Uiteraard, maar ik zie hier dag in dag uit dezelfde soort welles nietes spelletjes met users als Tingo waar amper een zinnig woord uit komt. Toch willen die mensen telkens weer de discussie aan. En dan mekkeren als ze niet krijgen wat ze willen van Tingo, terwijl ze weten dat ze het niet krijgen.

WTF gewoon :')

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 24-06-2015 00:09:39 ]
pi_153792583
goed bezig tingo
jij en lambiekje zijn de max verstappens van bnw
er gebeurt tenminste wat :D
pi_153792762
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2015 00:01 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Uiteraard, maar ik zie hier dag in dag uit dezelfde soort welles nietes spelletjes met users als Tingo waar amper een zinnig woord uit komt. Toch willen die mensen telkens weer de discussie aan. En dan mekkeren als ze niet krijgen wat ze willen van Tingo, terwijl ze weten dat ze het niet krijgen.

WTF gewoon :')
Ik heb gewoon bij de idee gekomen dat 'you either see it or you don't'. Ik weet niet waarom precies...en ik ga niet speculeren. ;)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 24 juni 2015 @ 07:58:20 #109
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_153796316
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 00:21 schreef Tingo het volgende:
ik ga niet speculeren. ;)
Dat is het enige wat de meeste mensen hier aan het doen zijn. :D
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_153796570
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 00:17 schreef Tingo het volgende:

Ik vrees me dit verhaal heeft 'n paar van de rare verdachte tekens dat er iets verkeerd is aan de hand.

Sommige mensen vinden 'm 'n beetje irrtante (ik ook soms) maar hier is TeamWakeUp z'n commentaar over:
Vooral dat dit kerkincident voor wakker schudden (teamwakeup, ontwaking) van vele Amerikanen zal gaan zorgen. Want dat doen aanslagen, schokkende gebeurtenissen, terreur (o.a Breivik) of dit soort terreurachtige misdaden telkens.
Dat je er te collectief en geschokt op reageert (wat een natuurlijke reactie is) en het er te collectief over hebt, wat telkens voor chaos zorgt, en hoe meer chaos in een maatschappij hoe verder je uit balans raakt en dus historisch in de problemen begint te raken.
Vooral zorgen dat je niet te ver uit balans (er teveel op in gaat) raakt als er weer zoiets gebeurt (wat door jarenlange chaos steeds grotere kans krijgt), want chaos werkt als een kettingreaktie door een bevolking, wat revolutionair is, dus dodelijk voor je vrijheid.
  woensdag 24 juni 2015 @ 11:35:40 #111
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_153799659
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 23:08 schreef Tingo het volgende:

[..]

Als er 'n misdaad is, vaak van de tijd is t helemaal niet duidelijk wie heeft 't gedaan en/of waarom.
Dat ik (e.a.) denken dat de hele officiele verhaal BS is,betekend niet dat 'we' weten wat de 'bedoeling' is.Tuurlijk is er speculatie maar het heeft geen zin om zo ver in discussie te gaan.Niet hier in iedere geval.Als ik zou speculeren , gaat 't over geld,macht en/of controle.
Ik snap niet waarom je 't vraagt - je ben toch met de officiele MSM verklaring tevreden?

Ik houd graag met alle mogelijkheden rekening. Maar "geld, macht en/of controle" - wat moet ik daar nu van zeggen? Het is in ieder geval een stuk vager dan de verklaring die de ronde doet.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  woensdag 24 juni 2015 @ 12:06:35 #112
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_153800423
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 00:11 schreef totnutoe het volgende:
goed bezig tingo
jij en lambiekje zijn de max verstappens van bnw
er gebeurt tenminste wat :D
Zo is dat, want die 2 zijn zo gek nog niet ^O^
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 24 juni 2015 @ 13:13:49 #113
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_153802160
quote:
9s.gif Op woensdag 24 juni 2015 10:28 schreef Copycat het volgende:
Ja, gewoon omdat. En omdat daarom.
O+
wooblabalurg
  woensdag 24 juni 2015 @ 13:16:30 #114
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_153802253
Maar toch:

quote:
Were Active Police Shooter Drills Taking Place In Charleston During Church Shooting?
It is now commonly known within the researching community that the presence of a military, law enforcement, or other related “drill” occurring at the same time as a high profile event is often an indicator that the event was of the false flag variety.

After, the Charleston shooting, there have been numerous questionable aspects of the tragic murder of nine people in the Charleston AME church that many researches have pointed out in articles, videos, and radio shows. For instance, the question over whether or not photos of Dylann Roof had been altered, the amazing ability of the Southern Poverty Law Center to have been one of the first organizations to release photos of Roof as well as troves of intel before any other media outlet, the psychological state of Roof after the rampage, the timing of the event, the subsequent agenda that was rolled out all stand as evidence that the event may have been a staged provocation and that Roof may himself be yet another mentally damaged patsy.

While it is difficult to determine the true nature of the event, evidence is continuing to emerge that may help in that determination.

If Andrew Pontbriand’s recent article is accurate, there may indeed be much greater reason to question the official story of the event – i.e. that Dylann Roof was a drug addicted white supremacist who decided to go berserk in Charleston. This is because Pontbriand has reported the presence of Active Shooter drills ongoing from a few days before the shooting and concluding after the murders had taken place.

In his article, “SMOKING GUN: Active Shooter Drills Charleston SC Day Of Shooting,” Pontrbriand indeed claims that he has found a “smoking gun” demonstrating that the shooting was a false flag event.

According to Pontbriand, who provides screenshots of the Federal Law Enforcement Training Center’s website and schedule, an Active Shooter Threat Instructor Training Program exercise was scheduled from 6/15/2015 – 6/19/2015 in Charleston, South Carolina.
http://www.globalresearch(...)rch-shooting/5457809

Alsof de duvel ermee speelt.

( Met dank aan: BNW / En ja wel... Charleston is staged! )
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  woensdag 24 juni 2015 @ 13:38:26 #115
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_153802828
Overal zijn drills wanneer er iets gebeurt. Is this real world? I repeat, this is real word, not an exercise.

Maar iedereen hier weet dat dat nou eenmaal toeval is en toeval bestaat dus graag weer verder met je leven, zolang je maar weet dat je bang moet zijn en er op elk willekeurig moment iets vreselijks kan gebeuren waardoor enige vorm van privacy een overbodige luxe is.
wooblabalurg
pi_153802862
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_153803042
http://www.blacklistednew(...)702/0/38/38/Y/M.html

^^ hier kan je het document zien waar er idd drills aangekondigd worden

(Exhibit 1)
An "active shooter drill" was taking place in Charleston, SC, at the time of the alleged shooting:

(Exhibit 2)
The shooter, though purportely unemployed, was wearing a $1,000 bullet-proof vest:

(Exhibit 3)
The photo of him wearing white supremacist patches on his jacket was photoshopped:

Exhibit 4)
Shouldn't church members have been suspicious of someone who looked like a recent graduate of the MK/ULTRA academy?

(Exhibit 5)
A "manifesto", which discloses that he is an extreme racist, was not even the work of the shooter:

(Exhibit 6):
Barack Obama immediately moves to use this event to promote his anti-gun agenda:

(Exhibit 7)
Other politicians who support the New World Order are likewise exploiting this event for political purposes:

(Exhibit 8)
Obama moves to enlist the assistance of Hollywood to promote his unConstitutional gun control agenda:

Details van deze onthullingen kan je hier lezen : http://jamesfetzer.blogspot.nl/2015/06/
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  woensdag 24 juni 2015 @ 13:58:58 #118
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_153803369
quote:
17s.gif Op woensdag 24 juni 2015 13:38 schreef Baconbus het volgende:
Overal zijn drills wanneer er iets gebeurt. Is this real world? I repeat, this is real word, not an exercise.

Maar iedereen hier weet dat dat nou eenmaal toeval is en toeval bestaat dus graag weer verder met je leven, zolang je maar weet dat je bang moet zijn en er op elk willekeurig moment iets vreselijks kan gebeuren waardoor enige vorm van privacy een overbodige luxe is.
Bij mij is de grootste rode lap een toevallig ook aanwezige 'drill' bij één of ander drama. Geen analyse van de emoties of wat dan ook, gewoon de aanwezigheid van een ramp/drama en een (enigszins) soortgelijke oefening binnen een straal van een tiental kilometers.

Maakt dat het een hoax gevuld met vicsims (Wat een walgelijk woord trouwens) of die gozer eventueel een Manchurian candidate, geen idee. Geen enkele alleenstaande rode vlag is per definitie overtuigend maar als er genoeg op komen is het toch wel legitiem om er even dieper over na te denken.
Vrijheid
  woensdag 24 juni 2015 @ 14:01:08 #119
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_153803430
quote:
14s.gif Op woensdag 24 juni 2015 13:58 schreef jogy het volgende:

[..]

Bij mij is de grootste rode lap een toevallig ook aanwezige 'drill' bij één of ander drama. Geen analyse van de emoties of wat dan ook, gewoon de aanwezigheid van een ramp/drama en een (enigszins) soortgelijke oefening binnen een straal van een tiental kilometers.

Maakt dat het een hoax gevuld met vicsims (Wat een walgelijk woord trouwens) of die gozer eventueel een Manchurian candidate, geen idee. Geen enkele alleenstaande rode vlag is per definitie overtuigend maar als er genoeg op komen is het toch wel legitiem om er even dieper over na te denken.
Precies. Want keihard bewijs is er niet. Of het is er wellicht wel, maar niet bekend voor ons.
Als er zoveel toevalligheden om de hoek komen kijken en ik hoor hoeven, denk ik meestal niet aan zebra's.
wooblabalurg
  woensdag 24 juni 2015 @ 14:09:41 #120
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_153803672
quote:
14s.gif Op woensdag 24 juni 2015 14:01 schreef Baconbus het volgende:
Als er zoveel toevalligheden om de hoek komen kijken en ik hoor hoeven, denk ik meestal niet aan zebra's.
Welk gezegde is dat?
Vrijheid
  woensdag 24 juni 2015 @ 14:11:05 #121
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_153803714
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juni 2015 14:09 schreef jogy het volgende:

[..]

Welk gezegde is dat?
quote:
Zebra is the American medical slang for arriving at an exotic medical diagnosis when a more commonplace explanation is more likely.[1] It is shorthand for the aphorism coined in the late 1940s by Dr. Theodore Woodward, professor at the University of Maryland School of Medicine, who instructed his medical interns: "When you hear hoofbeats, think of horses not zebras".[2] Since horses are common in Maryland while zebras are relatively rare, logically one could confidently guess that an animal making hoofbeats is probably a horse. By 1960, the aphorism was widely known in medical circles.[3]
wooblabalurg
pi_153803834
quote:
14s.gif Op woensdag 24 juni 2015 14:01 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Mooi :)
  woensdag 24 juni 2015 @ 14:41:43 #123
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_153804486
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juni 2015 14:11 schreef Baconbus het volgende:

[..]

[..]

Ik dacht aan een paard in de gang of zo :{. Of een olifant in de kamer maar die heeft geen hoeven.

Weer wat geleerd 8-).
Vrijheid
pi_153809223
29 miljoen dollar voor nabestaanden,zelf gevangene die jarenlang onschuldig(man/vrouw) hebben gezeten krijgen niet zoveel(gemiddeld per jaar). :X
pi_153809419
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 23:48 schreef mootie het volgende:

[..]

Maar ik vind hier niks van. Het lijkt mij typisch een aanslag met racistisch motief. Daarom ben ik dus zo benieuwd wat jij aan bewijs ziet.
Het lijkt mij 'n typisch fake aanslag om (nog meer) onrust tussen rassen te ontroeren.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')