Veelbelovende start mogen we wel zeggen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:10 schreef bamibij het volgende:
eerste post ooit in deze sc, maar wel de lapo dus hierbij nieuw topic
Lekker jongen. Even terugkijken.quote:
Wereldtopicje jongenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:10 schreef bamibij het volgende:
eerste post ooit in deze sc, maar wel de lapo dus hierbij nieuw topic
Jij hebt geen dailymotion man!quote:Op woensdag 17 juni 2015 16:27 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Dat kom op DailyMotion. Als je op Youtube VI Filmpjes van langer dan 12:00 plaats, krijg je automatisch een wereldwijde blokkade.
Vandaar
Geen funny home videos meer.quote:Als een kind zo blij was Hans Kraay jr. toen duidelijk werd dat SBS de rechten voor de Champions League had verworven. De presentator en oud-profvoetballer dacht een rol te kunnen spelen in de programmering rond het miljardenbal, maar die vlieger gaat niet op. SBS meldt in een statement dat men afscheid heeft genomen van Kraay jr.
“Presentator Hans Kraay jr. en SBS Broadcasting zijn overeengekomen de samenwerking niet langer voort te zetten. Er is voor hem te weinig werk om op basis van een doorlopend exclusiviteitscontract verder te gaan”, zo meldt SBS in een verklaring. Zelf zegt Kraay jr. altijd met plezier voor SBS gewerkt te hebben. “Ik kijk nu uit naar nieuwe uitdagingen en nieuwe mogelijkheden.”
Kraay jr. presenteerde bij SBS het programma Lachen om Home Video’s en daarnaast was hij verslaggever bij oefenwedstrijden van het Nederlands elftal. Daarnaast schuift hij regelmatig aan bij Voetbal International op RTL7 en De Tafel van Kees op FOX Sports.
Ja, dat is niet zo gek als je een dorpsidoot als Toine van Pepperstreet gaat inhuren voor de CL in plaats van Hansie.quote:Er is voor hem te weinig werk om op basis van een doorlopend exclusiviteitscontract verder te gaan”, zo meldt SBS in een verklaring.
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 17:02 schreef Downwards het volgende:
Hansie is een toffe gozer, maar ik ben toch blij dat een kundig en sympathiek voetbaldier als Van Peperstraten de CL gaat doen aankomend seizoen.
Misschien kan Bob Saget het nu overnemen.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 17:03 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Hansie weg bij die campingzender? Funny Videos zal nooit meer hetzelfde zijn.
Je moet ff normaal doen, want je krijgt vandaag of morgen echt een poffert op je neus van me. Ik garandeer het je echt hoor. Ik garandeer het je echt, dat ik je een keer hier aan tafel over de vloer heen sla.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 17:02 schreef Downwards het volgende:
Hansie is een toffe gozer, maar ik ben toch blij dat een kundig en sympathiek voetbaldier als Van Peperstraten de CL gaat doen aankomend seizoen.
Als hij geluk heeft mag hij ook interviews doen bij Fish-o-mania.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 17:05 schreef Edensnator het volgende:
Een contractje bij RTL zou wel mogelijk moeten zijn. 1 keer per week bij VI en misschien bij het darten nog wat aan elkaar lullen.
Dat heb ik al weken.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 17:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik verwacht van de VI Hooligans een eerbetoon aan Hans in hun ondertitel of signature.
Waar blijft het eerbetoon aan Hansie in de TT? HANSGODquote:Op vrijdag 26 juni 2015 17:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik verwacht van de VI Hooligans een eerbetoon aan Hans in hun ondertitel of signature.
Dat kan in het volgende topic, ik weet zeker dat we deze binnen no-time vol zullen hebben aangezien iedereen uit alle uithoeken van het forum zijn of haar medeleven zal betuigen in dit topic.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 17:17 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Waar blijft het eerbetoon aan Hansie in de TT? HANSGOD
Waarschijnlijk meer dan hij denkt #IsHansMijnPa #IsHansMyDad?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 17:18 schreef Mani89 het volgende:
Hansie aan de bedelstaf, gelukkig heeft hij geen opgroeiende kinderen.
Wilde zeggen 20 kilo te licht en geen tieten, maar wel een leuk koppie.. Maar dat laatste valt hier ook nogal tegen.quote:
Onbereikbaar zijn doet iets met mensen.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 17:28 schreef Downwards het volgende:
[..]
Wilde zeggen 20 kilo te licht en geen tieten, maar wel een leuk koppie.. Maar dat laatste valt hier ook nogal tegen.
Beetje kortzichtig.. Jij kunt haar best aantrekkelijk vinden, maar doe nou niet alsof er geen debat over mogelijk is in haar geval, zeker niet als iedereen kan zien dat ze geen tieten heeft en broodmager is.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 18:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Onbereikbaar zijn doet iets met mensen.
Gewoon onderbrengen bij RTL 7quote:Op vrijdag 26 juni 2015 18:54 schreef DrDentz het volgende:
Huh maar wie gaat nu dan die funniest home videos aan elkaar praten?
Inderdaad zit je al 20 jaar bij zo'n klotezender semi-amateurvoetbal en slechte filmpjes aan elkaar te lullen en dan word je zo aan de kant gezet. Blijkbaar nam SBS HansieHansie (ook) niet serieus genoeg om hun nieuwe "paradepaardje" te mogen presenteren.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 18:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wel zielig voor Hansie dat hij niet de CL mocht doen.
En ik verheugde me zo op nieuwe Hansie-Louis interviewsquote:Op vrijdag 26 juni 2015 19:19 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Inderdaad zit je al 20 jaar bij zo'n klotezender semi-amateurvoetbal en slechte filmpjes aan elkaar te lullen en dan word je zo aan de kant gezet. Blijkbaar nam SBS HansieHansie (ook) niet serieus genoeg om hun nieuwe "paradepaardje" te mogen presenteren.
Als Louis zich niet plaatst voor de CL komt hij bij RTL7 terecht. Misschien zit Hansie er dan ook welquote:Op vrijdag 26 juni 2015 19:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En ik verheugde me zo op nieuwe Hansie-Louis interviews
Moet ik mijn UI ook veranderen?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 17:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is het geen optie om het (ook) via torrents te doen. Heb je ze als downloader ook meteen (in goede kwaliteit) op schijf.quote:Op woensdag 17 juni 2015 16:27 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Dat kom op DailyMotion. Als je op Youtube VI Filmpjes van langer dan 12:00 plaats, krijg je automatisch een wereldwijde blokkade.
Vandaar
Ik zie daar een rol weggelegd voor Pepijn Bierenbroodspot.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 18:54 schreef DrDentz het volgende:
Probleemwijken.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 19:47 schreef Pascalus het volgende:
Na Probleemwijken is het alleen maar bergafwaarts gegaan met SBS.
Laat Hansie het darts maar gaan doenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:50 schreef Evertjan het volgende:
Hansie moet gewoon Marcel Meijers gaan vervangen bij RTL
Domino Day moet dan ook naar RTL 7. Met in het voorprogramma worstelende dwergen en vrachtwagens op het ijs. En met de onvermijdelijke Mister Domino Robin Paul Weijers. Ben nu al benieuwd of de aorta ook deze keer blijft lopen!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:02 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Probleemwijken.![]()
Enige programma van niveau bij de SBS.
Samen met Domino Day natuurlijk, want dat werd gepresenteerd door Hansie.
Hoop niet dat door de hitte de zaal uitzet.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 02:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
Domino Day moet dan ook naar RTL 7. Met in het voorprogramma worstelende dwergen en vrachtwagens op het ijs. En met de onvermijdelijke Mister Domino Robin Paul Weijers. Ben nu al benieuwd of de aorta ook deze keer blijft lopen!
Fylaxquote:Op vrijdag 26 juni 2015 18:54 schreef DrDentz het volgende:
Sowieso nooit veel geweest dat commerciële televisie.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 19:47 schreef Pascalus het volgende:
Na Probleemwijken is het alleen maar bergafwaarts gegaan met SBS.
Met Jeroen van der Boom, die tegenwoordig bijklust als volkszanger. Zijn carrière is ook bergafwaarts gegaan zeg.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vond Explosief! ook best een goed programma.
Veel ontploffingen.
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 14:21 schreef Jivis het volgende:
[..]
Met Jeroen van der Boom, die tegenwoordig bijklust als volkszanger. Zijn carrière is ook bergafwaarts gegaan zeg.
Ze is te boeken. Voor wat weet ik niet precies: http://www.artiest.nu/artiesten/ariane-spier/quote:Op zaterdag 27 juni 2015 14:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En waar is Ariane Spier?
Kan je ze ook uit elkaar trekken ?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 14:53 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ze is te boeken. Voor wat weet ik niet precies: http://www.artiest.nu/artiesten/ariane-spier/
eigenlijk is Barney's Dart Show zijn hoogtepunt geweestquote:Op zaterdag 27 juni 2015 14:21 schreef Jivis het volgende:
[..]
Met Jeroen van der Boom, die tegenwoordig bijklust als volkszanger. Zijn carrière is ook bergafwaarts gegaan zeg.
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:36 schreef Evertjan het volgende:
[..]
eigenlijk is Barney's Dart Show zijn hoogtepunt geweest
[ afbeelding ]
Was een echte topshow kruizing tussen een spelshow en talkshow plus een cursus hoe leer je darten met Barneyquote:
#genieten met aad300.twitter:aad300 twitterde op maandag 29-06-2015 om 09:34:57GM ondanks de komende #hittegolf blijven bewegen #fietsje #zwemmen #joggen #sschool @BasicFitNL vanaf 1juli http://t.co/MmRcBlPCd5 reageer retweet
Hahah Aadje, heerlijk man.quote:Op maandag 29 juni 2015 09:58 schreef Jivis het volgende:
#genieten met aad300.twitter:aad300 twitterde op maandag 29-06-2015 om 09:34:57GM ondanks de komende #hittegolf blijven bewegen #fietsje #zwemmen #joggen #sschool @BasicFitNL vanaf 1juli http://t.co/MmRcBlPCd5 reageer retweet
Wat een baas.quote:Op maandag 29 juni 2015 09:58 schreef Jivis het volgende:
Er is ook geen Knevel, er is geen Pauw, er is geen Jinek, Derksen kan nergens terecht.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:46 schreef luckass het volgende:
waar zijn de mannen als we ze echt nodig hebben
Opgesloten in Grollooquote:Op maandag 29 juni 2015 23:16 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Er is ook geen Knevel, er is geen Pauw, er is geen Jinek, Derksen kan nergens terecht.
Ook niet bij TV Rijnmond??quote:Op maandag 29 juni 2015 23:16 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Er is ook geen Knevel, er is geen Pauw, er is geen Jinek, Derksen kan nergens terecht.
Volgende maand begint het alweer.quote:Op donderdag 2 juli 2015 10:55 schreef Iwanius het volgende:
Dat is alleen de radio Harry waar Derksen bij schnabbelt. Op de zondag naar ik meen.
Maar begrijp ik het nou goed dat VI tot 2016 uit de lucht is en dan terugkomt met Voetbal inside?
Derksen is vrij duidelijk geweest omtrent vrouwenvoetbal.quote:Op donderdag 2 juli 2015 14:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jammer dat de heren de Oranje Leeuwinnen niet onder de loep hebben genomen.
twitter:KeesJansmaNL twitterde op vrijdag 03-07-2015 om 08:11:46Leuke dag : ik word eerst ondervraagd door #JohanDerksen voor zijn praatprogramma en vanavond zit ik bij #Tourdejour van #WilfredGenee #RTL7 reageer retweet
twitter:Paul_van_Laak twitterde op vrijdag 03-07-2015 om 08:18:15@KeesJansmaNL heeft Johan een praatprogramma? reageer retweet
twitter:KeesJansmaNL twitterde op vrijdag 03-07-2015 om 08:23:28@Paul_van_Laak blijkbaar weer een serie lange gesprekken, het komend seizoen uit te zenden reageer retweet
Wellicht heeft Kees dit verhaal nog wat kunnen verduidelijken tijdens het gesprek:quote:Op vrijdag 3 juli 2015 15:38 schreef BobW het volgende:
twitter:KeesJansmaNL twitterde op vrijdag 03-07-2015 om 08:11:46Leuke dag : ik word eerst ondervraagd door #JohanDerksen voor zijn praatprogramma en vanavond zit ik bij #Tourdejour van #WilfredGenee #RTL7 reageer retweet
twitter:Paul_van_Laak twitterde op vrijdag 03-07-2015 om 08:18:15@KeesJansmaNL heeft Johan een praatprogramma? reageer retweet
twitter:KeesJansmaNL twitterde op vrijdag 03-07-2015 om 08:23:28@Paul_van_Laak blijkbaar weer een serie lange gesprekken, het komend seizoen uit te zenden reageer retweet
Leontien komt uit Boekel, als zij zegt dat het niet kan dan was het wel echt not dun hoor. In Brabant zijn ze immers wel wat gewend.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:01 schreef Oliver23 het volgende:
Pijnlijk momentje bij Tour du Jour:
Kees Jansma en Wilfred Genee bespreken de gebeurtenissen van het vrijgezellenfeestje van Genee's eerste huwelijk. Er worden wat harde grappen gemaakt.
Net op het moment dat de reclame wil instarten hoor je mevrouwtje van Moorsel roepen: ''Maar dit kan echt niet''
Wat verlang ik ontzettend naar VI
upload je ook Tour de Jour fragmentjes op je kanaaltje ouwe dibbes?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:01 schreef Oliver23 het volgende:
Pijnlijk momentje bij Tour du Jour:
Kees Jansma en Wilfred Genee bespreken de gebeurtenissen van het vrijgezellenfeestje van Genee's eerste huwelijk. Er worden wat harde grappen gemaakt.
Net op het moment dat de reclame wil instarten hoor je mevrouwtje van Moorsel roepen: ''Maar dit kan echt niet''
Wat verlang ik ontzettend naar VI
Dat is wel de bedoeling, alleen is het wel goed opletten of er leuke fragmentjes zijnquote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:09 schreef Evertjan het volgende:
[..]
upload je ook Tour de Jour fragmentjes op je kanaaltje ouwe dibbes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |