Ja dan slaat hij wel inquote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik heb weer na een tijdje alcohol op.
Is toch wel effectief dan
1 blik gladiator en ik huppel ipv lopenquote:
godverquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:00 schreef Samzz het volgende:
Nooh, morgen m'n nieuwe jurk aan. Shit makes me happy
.
Je goed voelen in nieuwe kledingquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:00 schreef Samzz het volgende:
.
Ja wrijf het er maar inquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:00 schreef Samzz het volgende:
.
JIJ KREEG BEZOEKquote:
?quote:
Jaaaquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je goed voelen in nieuwe kleding
Met pumps?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:00 schreef Samzz het volgende:
.
Jij in jurkjequote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:00 schreef Samzz het volgende:
.
Why not?quote:
Jij zou gaan TC douchen!!!!quote:
Nohh swaquote:
Vooral dat jurkjequote:
I mean itquote:
Trust me, yes.quote:
Wow.quote:
Hoe? Wat? Waar?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:15 schreef -Strawberry- het volgende:
Wie zegt dat ze dat niet doet? Tis er heel gezellig hoor.
dit vraagt om pics natuurlijkquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:15 schreef Samzz het volgende:
En dat omdat één persoon zegt dat een jurk me goed staat. Amai.
Ik lees wel eens watquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:15 schreef Samzz het volgende:
En dat omdat één persoon zegt dat een jurk me goed staat. Amai.
Wel weer jammer dat 3 meiden van 20 tietjes lopen te flashen naar je. Gemiste kans.quote:
Van Barb?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dit vraagt om pics natuurlijk
Jaren 50 is hetquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik lees wel eens waten ik vind dat begin jaren 60 gedoe wel sexy
![]()
Don't shoot me
Als dat zo zou zijn, dan had jij er niet op deze manier over gesproken. Nice try.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:18 schreef Barbusse het volgende:
Wel weer jammer dat 3 meiden van 20 tietjes lopen te flashen naar je. Gemiste kans.
quote:
Ja, daar word ik nooit voor uitgenodigd.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:20 schreef Barbusse het volgende:
Oh wacht, je zit niet in TC. Sorry, bro...
Betaquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, daar word ik nooit voor uitgenodigd.
quote:
de link staat gewoon in dit topic manquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij nodigt jezelf toch wel uit zeker?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zou bijna gemiste kans zeggen. Bijna dan he?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Da's dan ook voor het eerst.quote:
Nee, geen zin om de hele avond met mijn kop op de cam te zitten. Dan val ik genadeloos door de mand als ik, zoal nu, mee zit te zingen met Twarres enzo.quote:
quote:
Ach so.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, geen zin om de hele avond met mijn kop op de cam te zitten. Dan val ik genadeloos door de mand als ik, zoal nu, mee zit te zingen met Twarres enzo.
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, geen zin om de hele avond met mijn kop op de cam te zitten. Dan val ik genadeloos door de mand als ik, zoal nu, mee zit te zingen met Twarres enzo.
Twarresquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Was puur hypothetisch natuurlijk.quote:
quote:
Jij mag meedoen zodra je net zoveel Tool concerten als ik heb gezien.quote:
Je haat me dan wel maar ik zit aan je vakantie te denken, hop in en we rijden van de kust van Cadzand naar beneden tot 't geld op is en we honderd ervaringen rijk zijnquote:
Doe maar nietquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]We're coming from farrrrr, over oceans of tiiiiiiime
Oh, ik haat je niet hoorquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je haat me dan wel maar ik zit aan je vakantie te denken, hop in en we rijden van de kust van Cadzand naar beneden tot 't geld op is en we honderd ervaringen rijk zijn
Dat bepaal ik helemaal zelf!quote:
Daarvoor moet je bij Barbie zijn, niet bij mijquote:
Twarres toevallig?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:33 schreef bamibij het volgende:
godverdomme had op tabblad 9 nog die tinychat openstaan blijkbaar, zet er ineens iemand muziek op
schrok me dood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |