Nee, geen zin om de hele avond met mijn kop op de cam te zitten. Dan val ik genadeloos door de mand als ik, zoal nu, mee zit te zingen met Twarres enzo.quote:
quote:
Ach so.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, geen zin om de hele avond met mijn kop op de cam te zitten. Dan val ik genadeloos door de mand als ik, zoal nu, mee zit te zingen met Twarres enzo.
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, geen zin om de hele avond met mijn kop op de cam te zitten. Dan val ik genadeloos door de mand als ik, zoal nu, mee zit te zingen met Twarres enzo.
Twarresquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Was puur hypothetisch natuurlijk.quote:
quote:
Jij mag meedoen zodra je net zoveel Tool concerten als ik heb gezien.quote:
Je haat me dan wel maar ik zit aan je vakantie te denken, hop in en we rijden van de kust van Cadzand naar beneden tot 't geld op is en we honderd ervaringen rijk zijnquote:
Doe maar nietquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]We're coming from farrrrr, over oceans of tiiiiiiime
Oh, ik haat je niet hoorquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je haat me dan wel maar ik zit aan je vakantie te denken, hop in en we rijden van de kust van Cadzand naar beneden tot 't geld op is en we honderd ervaringen rijk zijn
Dat bepaal ik helemaal zelf!quote:
Daarvoor moet je bij Barbie zijn, niet bij mijquote:
Twarres toevallig?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:33 schreef bamibij het volgende:
godverdomme had op tabblad 9 nog die tinychat openstaan blijkbaar, zet er ineens iemand muziek op
schrok me dood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |