Denk je dit echtquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:08 schreef yats het volgende:
[..]
Geen idee, dat kan. Ik weet alleen dat ik mateloos irriteer aan wat dingen en het feit dat mensen denken dat grappen over te moeten maken. Maar he, wie ben ik? Ik ben slechts yats, die gast die altijd overal om lacht,altijd vriendelijk is en vast enorm gelukkig is...
Moet meteen aan die dubbelpizza-hamburger denkenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:10 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zou die tosti wel eten.
Het is niet alsof ik nooit iets vetters heb gegeten ofzo.
Misschien, maar ik vind dat maar saai en nutteloos.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:11 schreef yats het volgende:
[..]
Mooi, dan help ik tenminste iemand. Maar dat is gewoon sociaal praten met mensen, dat kan jij ook.
Zal ik jou eens pogen te fobohosselen? Kunnen we allebei nog wat lerenquote:
oh ja shitquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:09 schreef pluff het volgende:
[..]
Is dit weer een random nummer of is het echt van jou?
Leg dit eens uit.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:11 schreef UitStraling het volgende:
Als mensen op Fok! zouden zitten om neukdates te regelen zijn we binnen 50 jaar uitgestorven
Ik denk niet dat het zo werkt.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zal ik jou eens pogen te fobohosselen? Kunnen we allebei nog wat leren
Het schijnt te werken hoor.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:11 schreef UitStraling het volgende:
Als mensen op Fok! zouden zitten om neukdates te regelen zijn we binnen 50 jaar uitgestorven
Schrijf je het wel op? Je weet maar nooit he.quote:
Nou ik geloof niet dat er echt veel stelletjes uit komen, drie als ik het goed begrijp, toch....of zit ik echt met een verkeerd beeld hierquote:
VeranderTTTquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:12 schreef Californium het volgende:
[..]
Denk je dit echt
Wat triest!
Ik heb je meerdere malen via de app ook proberen te helpen. Gezegd waar het opstaat; gezegd wat je kan veranderen door anders te posten (minder: kijk mij nou zielig zijn). Meerdere malen. Veel moeite erin steken. Jij die dan zegt dat je het snapt, maar er veranderd niets, waar andere mensen dus dan ook op reageren op deze manier, wat je dus kon verwachten want het verleden wees zo uit…
Weetje. Bij deze is het klaar
Dit heb je ook al zo vaak gezegd. In die zin ben je niet heel veel anders/beter, blijven handelen op een manier waarvan je weet dat het niet werkt.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:12 schreef Californium het volgende:
Denk je dit echt
Wat triest!
Ik heb je meerdere malen via de app ook proberen te helpen. Gezegd waar het opstaat; gezegd wat je kan veranderen door anders te posten (minder: kijk mij nou zielig zijn). Meerdere malen. Veel moeite erin steken. Jij die dan zegt dat je het snapt, maar er veranderd niets, waar andere mensen dus dan ook op reageren op deze manier, wat je dus kon verwachten want het verleden wees zo uit…
Tevergeefse moeite je bent niet de enigequote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:12 schreef Californium het volgende:
[..]
Denk je dit echt
Wat triest!
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Schrijf je het wel op? Je weet maar nooit he.
En daarom is het nu klaarquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit heb je ook al zo vaak gezegd. In die zin ben je niet heel veel anders/beter, blijven handelen op een manier waarvan je weet dat het niet werkt.
Wel meer hoor.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ik geloof niet dat er echt veel stelletjes uit komen, drie als ik het goed begrijp, toch....of zit ik echt met een verkeerd beeld hier
Wij zouden nu juist wel bijdragen aan het uitsterven van de wereldbevolking.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik weet dat jij en Kaneel elkaar helemaal gevonden hebben
Maar het ligt niet aan mijquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tevergeefse moeite je bent niet de enige
Net als bij faxie
Kingtoppie
En zo kan ik er nog een paar opnoemen
Bord kop
Ik denk dat je niet lang genoeg meelooptquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ik geloof niet dat er echt veel stelletjes uit komen, drie als ik het goed begrijp, toch....of zit ik echt met een verkeerd beeld hier
Wie zegt dat ik dat wil?quote:
quote:
Dat komt nog wel goed met julliequote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wij zouden nu juist wel bijdragen aan het uitsterven van de wereldbevolking.
Been there, done that.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
O myquote:
Veel plezier bij wat het ook voor hipsterigs is dat je gaat doen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:17 schreef Faxie het volgende:
Hm ik ga heel last minute naar Dordt. Kusjes
Oh via r&p niet.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja Straw en Art ook denk ik via hier, wie nog meer echt via hier dan
Snap ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Snap ikHnnnnggggSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
[..]
Snap ikOh halloSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel plezier bij yvonne en iteejerquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:17 schreef Faxie het volgende:
Hm ik ga heel last minute naar Dordt. Kusjes
Oooooh leuk, nou ja ik ben ook getrouwd geweest met een Fok!ster, maar die kende ik al voor Fok dus dat telt nietquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh via r&p niet.
Maar heb hier wel mijn vriend via fok leren kennen
Nee dat telt niet.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oooooh leuk, nou ja ik ben ook getrouwd geweest met een Fok!ster, maar die kende ik al voor Fok dus dat telt niet
[..]
Snap ikWhat am I looking atSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Staan er topics van haar over jou op fok?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oooooh leuk, nou ja ik ben ook getrouwd geweest met een Fok!ster, maar die kende ik al voor Fok dus dat telt niet
Nee, dat denk ik niet. Ik weet alleen dat ik op dit moment niet tevreden ben, hard aan dingen werk, alleen er 0,0 verschil is en ik ook niets merk. En dat frustreert nogal. En ja, je hebt me genoeg dingen verteld en me geholpen, dat stel ik ook op prijs zoals ik je vaker zei. Alleen heb ik niet t idee dat jij echt begrijpt wat ik jou verteld heb en dat daardoor miscommunicatie ontstaat. Maar laten we er over ophouden, dat lijkt me beter. Ik ga douchen en naar de stad, morgen naar waterloo en wellicht ben ik dan weer 'normaal'quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:12 schreef Californium het volgende:
[..]
Denk je dit echt
Wat triest!
Ik heb je meerdere malen via de app ook proberen te helpen. Gezegd waar het opstaat; gezegd wat je kan veranderen door anders te posten (minder: kijk mij nou zielig zijn). Meerdere malen. Veel moeite erin steken. Jij die dan zegt dat je het snapt, maar er verandert niets, waar andere mensen dus dan ook op reageren op deze manier, wat je dus kon verwachten want het verleden wees zo uit…
Jazeker best wel veel en andersom ook zeker maar onder een andere naam van veel vroegerquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:20 schreef pluff het volgende:
[..]
Staan er topics van haar over jou op fok?
Wil linksquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jazeker best wel veel en andersom ook zeker maar onder een andere naam van veel vroeger
Nee.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:22 schreef pluff het volgende:
[..]
klitjesschuren op elkaars bovenbenen ofzo![]()
Vindt jij dat ook lekker?
Een verschil, ik zoek de 'fout' wel bij mezelf.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tevergeefse moeite je bent niet de enige
Net als bij faxie
Kingtoppie
En zo kan ik er nog een paar opnoemen
Bord kop
Have fun!quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:21 schreef yats het volgende:
Ik ga douchen en naar de stad, morgen naar waterloo en wellicht ben ik dan weer 'normaal'
Echt succes met die fout vinden heb je nog niet hequote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:22 schreef yats het volgende:
[..]
Een verschil, ik zoek de 'fout' wel bij mezelf.
Hoe is het met je stalkertquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:23 schreef Ballet9 het volgende:
Yats je stelt je gewoon aan soms. Of je overdrijft.
Mijn fout is dat ik te lief benquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt succes met die fout vinden heb je nog niet he.
Dat komt vast goed. Dank je, idem.quote:
Ik wil dat niet proberen. Ik val niet op vrouwen, dus.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:24 schreef pluff het volgende:
[..]
Omdat nooit geprobeerd zoals in dat plaatje
Explain?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn fout is dat ik te lief ben
Daar is de spiegel voor, dat is genoeg.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt succes met die fout vinden heb je nog niet he.
Poets die spiegel dan ook even, zodat je ook daadwerkelijk wat ziet.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:25 schreef yats het volgende:
[..]
Daar is de spiegel voor, dat is genoeg.
Het ligt nu opeens aan je uiterlijk ?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:25 schreef yats het volgende:
[..]
Daar is de spiegel voor, dat is genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |