Zullen we van woning ruilenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is het zeker, woon tegen een natuurpark aan, dus ik woon praktisch in het bos, daarna heb je de zee. Tevens hebben we de gemakken van de Randstad ook vrij voor handen.
Al duurt het even want tot aan Spijkenisse is er geen snelweg maar een een- en op sommige stukken tweebaansweg.
heb jij srs nog nooit alcohol gedronken?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
er zullen geen dronken mensen zijn, uit respect voor mij en mijn straight edge levensstijl ga ik er vanuit dat niemand alcohol gaat drinken
Ah, de beelden van het vorige feestquote:
Ja maar ja, peyote proeft iequote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Na 10 uur ben je het wel zat en wat je ook doet, LSD laat je gewoon doortrippen. Zou het niet door straight edge herman zijn cola gooien. Denk dat ie voor de rest van zijn leven getraumatiseerd is.
inderdaadquote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:22 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
heb jij srs nog nooit alcohol gedronken?
Als je melig bent wel ja. Het is eigenlijk Frank Drebin alleen het is geen Naked Gun, verder is het eigenlijk hetzelfde.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:25 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Heey corpulente Frank is Spy Hard een leuke film?
klopt, werd wel wijn en bier aangeboden maar ik bleef bij mijn colaatjequote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:26 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Niet eens een beetje toen je laatst twintig werd, sjongejongejonge
Aangezien ik je in 'wat draag je vandaag' tegenkwam,moet ik je wijzen op regel 3 A 1:3, mannen met baarden komen er niet in.quote:
Keek laatst een klein stukje, droge humor is altijd goed.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als je melig bent wel ja. Het is eigenlijk Frank Drebin alleen het is geen Naked Gun, verder is het eigenlijk hetzelfde.
Gewoon kijken.
Leuke film hoor. Zoals gewoonlijk zó flauw dat je ervan in de lach schiet.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:31 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Keek laatst een klein stukje, droge humor is altijd goed.
Ej, wat is dezen vrind.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Aangezien ik je in 'wat draag je vandaag' tegenkwam,moet ik je wijzen op regel 3 A 1:3, mannen met baarden komen er niet in.
ik heb een baardquote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Aangezien ik je in 'wat draag je vandaag' tegenkwam,moet ik je wijzen op regel 3 A 1:3, mannen met baarden komen er niet in.
Hork is lekker glad.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:32 schreef Lt.Surge het volgende:
Wat zal Hork er wel niet van zeggen als hij dat leest Frank!
Oh. Godver.quote:
ik kan van mijn snor zelfs al een krulsnor maken als ik eraan draai(ja, ik heb het geprobeerdquote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:32 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Die paar plukjes schaamhaar op je kin een baard noemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |