SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 64% gewijzigd door #ANONIEM op 20-06-2015 15:41:31 ]
En gewoon doorposten in een vol topicquote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
Hermannetje heeft 'm al open als het vorige deel nog een reactie of 20 moet.
faster than the speed of lightquote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
Hermannetje heeft 'm al open als het vorige deel nog een reactie of 20 moet.
ja maar nu officieelquote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Het is voor jou toch altijd weekend?
Ik wilde de laatste reactie, maar ja, toen stond Remqo na indrukken weer boven me.quote:
altijd weer die remqoquote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik wilde de laatste reactie, maar ja, toen stond Remqo na indrukken weer boven me.
ik kan tenminste wel zeggen dat ik een nieuw deel heb geopend 3 seconden voor de lapo van de vorigequote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik wilde de laatste reactie, maar ja, toen stond Remqo na indrukken weer boven me.
Zo zag iedere site er ongeveer uit.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:45 schreef Toto69 het volgende:
http://web.archive.org/web/20020121101848/http://forum.fok.nl/
kijk die coole layout in 2002
Welke, de motoragentjes, de colatrucks, de zachte kevers of de fruitige cadillacs?quote:
De doosquote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:51 schreef Remqo het volgende:
[..]
Welke, de motoragentjes, de colatrucks, de zachte kevers of de fruitige cadillacs?
Die zijn altijd lekker jaquote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:51 schreef Remqo het volgende:
[..]
Welke, de motoragentjes, de colatrucks, de zachte kevers of de fruitige cadillacs?
die zien er vrolijk uitquote:
vergeet dubbeldekkers nietquote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:51 schreef Remqo het volgende:
[..]
Waar is je zus eigenlijk hermann?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zou southpark.wikia gaan aanklagen dat ze jouw idee hebben gejat
die vermaakt zich welquote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Waar is je zus eigenlijk hermann?
Ik krijg ook links naar bepaalde artikelen die ik heb geschreven in blauw.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:54 schreef Toto69 het volgende:
ik vind het een beetje eng dat als ik alleen m'n voornaam intyp in google mijn hele naam bovenaan in beeld komt
heeft het druk met schoolquote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Waar is je zus eigenlijk hermann?
watte?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik krijg ook links naar bepaalde artikelen die ik heb geschreven in blauw.
Bij mij komt er wat anders uitrollen, een Canadese zangerquote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:54 schreef Toto69 het volgende:
ik vind het een beetje eng dat als ik alleen m'n voornaam intyp in google mijn hele naam bovenaan in beeld komt
ja oke je moet de eerste letter van het tussenvoegsel in m'n achternaam erbij doen. probeer maarquote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:56 schreef Remqo het volgende:
[..]
Bij mij komt er wat anders uitrollen, een Canadese zanger
Dan kom je er als 4e optie uitquote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ja oke je moet de eerste letter van het tussenvoegsel in m'n achternaam erbij doen. probeer maar
Ik heb weleens - iets saaiers bestaat er overigens niet, echt vreselijk - wetenschappelijke artikelen geschreven. Als je dan je naam in typt krijg je blauwe Google Scholar links naar het tijdschrift waarin het is gepubliceerd.quote:
Ah zoquote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb weleens - iets saaiers bestaat er overigens niet, echt vreselijk - wetenschappelijke artikelen geschreven. Als je dan je naam in typt krijg je blauwe Google Scholar links naar het tijdschrift waarin het is gepubliceerd.
als ik op jouw naam google krijg ik een link van IMDB, iets met The Naked Gunquote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb weleens - iets saaiers bestaat er overigens niet, echt vreselijk - wetenschappelijke artikelen geschreven. Als je dan je naam in typt krijg je blauwe Google Scholar links naar het tijdschrift waarin het is gepubliceerd.
Dat komt door jouw kapsel, die neo-nazi's hebben ook altijd een glad bolletje.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik vind vooral pics van mezelf als ik zoek op gay nazi bdsm
woonde jij nou in het westen van NL of meer het midden?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat komt door jouw kapsel, die neo-nazi's hebben ook altijd een glad bolletje.
Ben ook aanwezig op Wiki.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:59 schreef Remqo het volgende:
[..]
als ik op jouw naam google krijg ik een link van IMDB, iets met The Naked Gun
Aan de kust, niet zo ver van Zeeland, dus westelijk en vervolgens naar het oosten, aangezien jij ergens van de provincie komt als ik me niet vergis.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
woonde jij nou in het westen van NL of meer het midden?
Den Haag een beetje?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Aan de kust, niet zo ver van Zeeland, dus westelijk en vervolgens naar het oosten, aangezien jij ergens van de provincie komt als ik me niet vergis.
goeree?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Aan de kust, niet zo ver van Zeeland, dus westelijk en vervolgens naar het oosten, aangezien jij ergens van de provincie komt als ik me niet vergis.
Verder beneden. Rockanje woon ik. Een piepkleine badplaats. Geen reet te doen verder maar je kunt er prachtig wonen in de natuur, met de zee om de hoek.quote:
h, bij Rotterdamquote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Verder beneden. Rockanje woon ik. Een piepkleine badplaats. Geen reet te doen verder maar je kunt er prachtig wonen in de natuur, met de zee om de hoek.
Drie kwartier rijden ongeveer, niet zo ver van Rotterdam vandaan nee.quote:
Neuhquote:
Wel lekker relaxed wonen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Drie kwartier rijden ongeveer, niet zo ver van Rotterdam vandaan nee.
Weer een surprise-party bij Frank thuisquote:
ik breng de mexicano's meequote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
Weer een surprise-party bij Frank thuis
Dat is het zeker, woon tegen een natuurpark aan, dus ik woon praktisch in het bos, daarna heb je de zee. Tevens hebben we de gemakken van de Randstad ook vrij voor handen.quote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is het zeker, woon tegen een natuurpark aan, dus ik woon praktisch in het bos, daarna heb je de zee. Tevens hebben we de gemakken van de Randstad ook vrij voor handen.
Al duurt het even want tot aan Spijkenisse is er geen snelweg maar een een- en op sommige stukken tweebaansweg.
De vorige keer ging het dak er afquote:
Nou, hoewel ik een feestje kan waarderen probeer ik het nooit bij mij thuis te doen. Die regel heb ik al sinds ik als student driehoog achter woonde.quote:
er zullen geen dronken mensen zijn, uit respect voor mij en mijn straight edge levensstijl ga ik er vanuit dat niemand alcohol gaat drinkenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou, hoewel ik een feestje kan waarderen probeer ik het nooit bij mij thuis te doen. Die regel heb ik al sinds ik als student driehoog achter woonde.
Een ieder die weleens dronken is wakker geworden na een feestje weet namelijk hoe alles eruit ziet en het is geen pretje om dan met een kater de klerezooi op te ruimen.
Ik heb het een tijdje bijgehouden in fobo, maar die is niet erg up to datequote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ow ja, die strip
Heb jij nog een overzicht ergens met je creaties?
Preciesquote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou, hoewel ik een feestje kan waarderen probeer ik het nooit bij mij thuis te doen. Die regel heb ik al sinds ik als student driehoog achter woonde.
Een ieder die weleens dronken is wakker geworden na een feestje weet namelijk hoe alles eruit ziet en het is geen pretje om dan met een kater de klerezooi op te ruimen.
Ik stop LSD in je colaquote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
er zullen geen dronken mensen zijn, uit respect voor mij en mijn straight edge levensstijl ga ik er vanuit dat niemand alcohol gaat drinken
nee dat doe je godverdomme nietquote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik stop LSD in je cola
Tijd van je leven
Haha, deze :quote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:13 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb het een tijdje bijgehouden in fobo, maar die is niet erg up to date
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik wil helemaal niks doen samen met jou
Na 10 uur ben je het wel zat en wat je ook doet, LSD laat je gewoon doortrippen. Zou het niet door straight edge herman zijn cola gooien. Denk dat ie voor de rest van zijn leven getraumatiseerd is.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik stop LSD in je cola
Tijd van je leven
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:13 schreef Lt.Surge het volgende:
Hallo. Ik hoorde dat Frank een feestje gaat geven?
Zullen we van woning ruilenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is het zeker, woon tegen een natuurpark aan, dus ik woon praktisch in het bos, daarna heb je de zee. Tevens hebben we de gemakken van de Randstad ook vrij voor handen.
Al duurt het even want tot aan Spijkenisse is er geen snelweg maar een een- en op sommige stukken tweebaansweg.
heb jij srs nog nooit alcohol gedronken?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
er zullen geen dronken mensen zijn, uit respect voor mij en mijn straight edge levensstijl ga ik er vanuit dat niemand alcohol gaat drinken
Ah, de beelden van het vorige feestquote:
Ja maar ja, peyote proeft iequote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Na 10 uur ben je het wel zat en wat je ook doet, LSD laat je gewoon doortrippen. Zou het niet door straight edge herman zijn cola gooien. Denk dat ie voor de rest van zijn leven getraumatiseerd is.
inderdaadquote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:22 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
heb jij srs nog nooit alcohol gedronken?
Als je melig bent wel ja. Het is eigenlijk Frank Drebin alleen het is geen Naked Gun, verder is het eigenlijk hetzelfde.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:25 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Heey corpulente Frank is Spy Hard een leuke film?
klopt, werd wel wijn en bier aangeboden maar ik bleef bij mijn colaatjequote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:26 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Niet eens een beetje toen je laatst twintig werd, sjongejongejonge
Aangezien ik je in 'wat draag je vandaag' tegenkwam,moet ik je wijzen op regel 3 A 1:3, mannen met baarden komen er niet in.quote:
Keek laatst een klein stukje, droge humor is altijd goed.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als je melig bent wel ja. Het is eigenlijk Frank Drebin alleen het is geen Naked Gun, verder is het eigenlijk hetzelfde.
Gewoon kijken.
Leuke film hoor. Zoals gewoonlijk zó flauw dat je ervan in de lach schiet.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:31 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Keek laatst een klein stukje, droge humor is altijd goed.
Ej, wat is dezen vrind.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Aangezien ik je in 'wat draag je vandaag' tegenkwam,moet ik je wijzen op regel 3 A 1:3, mannen met baarden komen er niet in.
ik heb een baardquote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Aangezien ik je in 'wat draag je vandaag' tegenkwam,moet ik je wijzen op regel 3 A 1:3, mannen met baarden komen er niet in.
Hork is lekker glad.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:32 schreef Lt.Surge het volgende:
Wat zal Hork er wel niet van zeggen als hij dat leest Frank!
Oh. Godver.quote:
ik kan van mijn snor zelfs al een krulsnor maken als ik eraan draai(ja, ik heb het geprobeerdquote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:32 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Die paar plukjes schaamhaar op je kin een baard noemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |