Drie kwartier rijden ongeveer, niet zo ver van Rotterdam vandaan nee.quote:
Neuhquote:
Wel lekker relaxed wonen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Drie kwartier rijden ongeveer, niet zo ver van Rotterdam vandaan nee.
Weer een surprise-party bij Frank thuisquote:
ik breng de mexicano's meequote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
Weer een surprise-party bij Frank thuis
Dat is het zeker, woon tegen een natuurpark aan, dus ik woon praktisch in het bos, daarna heb je de zee. Tevens hebben we de gemakken van de Randstad ook vrij voor handen.quote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is het zeker, woon tegen een natuurpark aan, dus ik woon praktisch in het bos, daarna heb je de zee. Tevens hebben we de gemakken van de Randstad ook vrij voor handen.
Al duurt het even want tot aan Spijkenisse is er geen snelweg maar een een- en op sommige stukken tweebaansweg.
De vorige keer ging het dak er afquote:
Nou, hoewel ik een feestje kan waarderen probeer ik het nooit bij mij thuis te doen. Die regel heb ik al sinds ik als student driehoog achter woonde.quote:
er zullen geen dronken mensen zijn, uit respect voor mij en mijn straight edge levensstijl ga ik er vanuit dat niemand alcohol gaat drinkenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou, hoewel ik een feestje kan waarderen probeer ik het nooit bij mij thuis te doen. Die regel heb ik al sinds ik als student driehoog achter woonde.
Een ieder die weleens dronken is wakker geworden na een feestje weet namelijk hoe alles eruit ziet en het is geen pretje om dan met een kater de klerezooi op te ruimen.
Ik heb het een tijdje bijgehouden in fobo, maar die is niet erg up to datequote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ow ja, die strip
Heb jij nog een overzicht ergens met je creaties?
Preciesquote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou, hoewel ik een feestje kan waarderen probeer ik het nooit bij mij thuis te doen. Die regel heb ik al sinds ik als student driehoog achter woonde.
Een ieder die weleens dronken is wakker geworden na een feestje weet namelijk hoe alles eruit ziet en het is geen pretje om dan met een kater de klerezooi op te ruimen.
Ik stop LSD in je colaquote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
er zullen geen dronken mensen zijn, uit respect voor mij en mijn straight edge levensstijl ga ik er vanuit dat niemand alcohol gaat drinken
nee dat doe je godverdomme nietquote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik stop LSD in je cola
Tijd van je leven
Haha, deze :quote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:13 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb het een tijdje bijgehouden in fobo, maar die is niet erg up to date
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik wil helemaal niks doen samen met jou
Na 10 uur ben je het wel zat en wat je ook doet, LSD laat je gewoon doortrippen. Zou het niet door straight edge herman zijn cola gooien. Denk dat ie voor de rest van zijn leven getraumatiseerd is.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik stop LSD in je cola
Tijd van je leven
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:13 schreef Lt.Surge het volgende:
Hallo. Ik hoorde dat Frank een feestje gaat geven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |