nee die vluchtelingen willen niet naar een failliet land.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:13 schreef Erasmo het volgende:
[..]
99% van de plekken in Griekenland komen geen vluchtelingen aan land.
Welke informatie uit de OP klopt dan niet?quote:Op zondag 21 juni 2015 12:16 schreef Dingflofbips het volgende:
Waarom staat dit nog altijd niet in onz of bnw? Die op is compleet bij elkaar verzonnen.
Ingewijden bevestigen dat het MinFin en het MinEz alle verloven en vakantiedagen zoveel mogelijk hebben geschrapt en periodiek werken met dubbele dienstwisselingen. Ook 's nachts zouden bepaalde afdelingen nu werken. Volgens de anonieme, betrouwbare bronnen werken de ministeries in samenwerking met de banken aan een groot noodplan om een eventuele val in monetaire waardes op te kunnen vangen. Minister-President Mark Rutte vormt samen met de ministers Jeroen Dijsselbloem (MinFin) en Bertje Koenders (Ministerie van Buitenlandse Zaken) een Bijzondere Commissie die de Europese Crisis de gehele week, van minuut tot minuut volgt.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:38 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Welke informatie uit de OP klopt dan niet?
Jesus christus. Heb je wel eens van compassie gehoord? Als jij bijna om zou komen van de armoede zou je toch ook proberen om Europa binnen te komen?quote:Op zondag 21 juni 2015 14:22 schreef MouzurX het volgende:
Wel handig trouwens, Als griekenland uit de EU gaat gaan ze ook wel automatisch uit Schengen?
Dan kunnen al die vluchtelingen iig niet meer via Griekenland Europa binnenkomen. Gewoon een groot hek om Griekenland heen bouwen.
Als je compassie zou hebben dan zou je willen dat die mensen thuis, waar hun familie en vrienden zijn, zouden proberen om nieuwe economische activiteiten op te zetten.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:01 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Jesus christus. Heb je wel eens van compassie gehoord? Als jij bijna om zou komen van de armoede zou je toch ook proberen om Europa binnen te komen?
Als je compassie of mededogen hebt met mensen hoeft dat niet te betekenen dat je ze economische activiteiten toe wenst. Dat is weer heel wat anders.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:24 schreef Igen het volgende:
[..]
Als je compassie zou hebben dan zou je willen dat die mensen thuis, waar hun familie en vrienden zijn, zouden proberen om nieuwe economische activiteiten op te zetten.
Wat ik vreemd vindt is de titel, alleen in hoogste staat van paraatheid bij dit, dacht dat als ik ergens werk dat ik me voor 100 procent verhuur aan dat bedrijf of instelling,quote:Op zondag 21 juni 2015 12:38 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Welke informatie uit de OP klopt dan niet?
Ja waar jij werkt is bedrijfsleven, daar is het vrij normaal om hard door te trekken als er crisis is. Dit is ambtenarij, die zitten de hele dag alleen maar te wensen dat het 5 uur is zodat ze eindelijk weer naar huis kunnen.quote:Op zondag 21 juni 2015 20:36 schreef john2406 het volgende:
[..]
Wat ik vreemd vindt is de titel, alleen in hoogste staat van paraatheid bij dit, dacht dat als ik ergens werk dat ik me voor 100 procent verhuur aan dat bedrijf of instelling,
Is het dan nog geen 100 procent dan, kan er dus nog wat bij voor de toekomst?
Dus het is crisis en er wordt gezegd dat ze in de hoogste staat van paraatheid zijn, zoals het bij het bedrijfsleven ook gebruikelijk is en dat is fout hoe?quote:Op zondag 21 juni 2015 22:08 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja waar jij werkt is bedrijfsleven, daar is het vrij normaal om hard door te trekken als er crisis is.
Kijk even wat ik quote, daar stelt de poster dat hij altijd op 100% werkt in het bedrijfsleven, daar kan geen tandje bij. In de ambtenarij werkt men blijkbaar minder intensief, kan er moeiteloos een tandje bij om tijdelijk op 100% te gaan zitten.quote:Op zondag 21 juni 2015 22:13 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dus het is crisis en er wordt gezegd dat ze in de hoogste staat van paraatheid zijn, zoals het bij het bedrijfsleven ook gebruikelijk is en dat is fout hoe?
En dat is bullshit. Als hij altijd 100% werkt dan neemt hij nooit verlof, zoals volgens de OP verloven zijn ingetrokken. Niemand werkt 100% capaciteit 100% van de tijd.quote:Op zondag 21 juni 2015 22:15 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Kijk even wat ik quote, daar stelt de poster dat hij altijd op 100% werkt in het bedrijfsleven, daar kan geen tandje bij.
Mijn werkgever schrapt anders niet standaard alle verloven en vakantiedagen. En 's nachts doorhalen doen alleen afdelingen die daarvoor zijn ingehuurd.quote:Op zondag 21 juni 2015 22:15 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Kijk even wat ik quote, daar stelt de poster dat hij altijd op 100% werkt in het bedrijfsleven, daar kan geen tandje bij. In de ambtenarij werkt men blijkbaar minder intensief, kan er moeiteloos een tandje bij om tijdelijk op 100% te gaan zitten.
Ja jezus vraag het anders even aan de poster zelf, ik neem toch gewoon zijn post als uitgangspunt om grappig te doen.quote:Op zondag 21 juni 2015 22:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mijn werkgever schrapt anders niet standaard alle verloven en vakantiedagen. En 's nachts doorhalen doen alleen afdelingen die daarvoor zijn ingehuurd.
Maar waarom? Het is ONZ niet.quote:Op zondag 21 juni 2015 22:20 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja jezus vraag het anders even aan de poster zelf, ik neem toch gewoon zijn post als uitgangspunt om grappig te doen.
Dus jij stelt dat je alleen grappig mag doen in ONZ. Zoek even iemand anders om dit soort vragen te stellen, ik ben even nieuwsuur aan het kijken.quote:
volgens mij staat er toch echt bedrijf of instelling!quote:Op zondag 21 juni 2015 22:15 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Kijk even wat ik quote, daar stelt de poster dat hij altijd op 100% werkt in het bedrijfsleven, daar kan geen tandje bij. In de ambtenarij werkt men blijkbaar minder intensief, kan er moeiteloos een tandje bij om tijdelijk op 100% te gaan zitten.
Ja ga jij dan even in op die reacties die ik over me heen kreeg, dat ging over jou. Denk mijn post maar even weg, die was grappig bedoeld.quote:Op zondag 21 juni 2015 23:00 schreef john2406 het volgende:
[..]
volgens mij staat er toch echt bedrijf of instelling!
Dat hangt hoofdzakelijk af van wat onze journalisten doen. Als die hun werk goed doen dan durven de politici het niet door onze strot te duwen uit angst voor een electorale afstraffing. Als onze journalisten zo blijven slapen zoals ze dat nu doen dan zijn we de lul. De ACTA werd uiteindelijk afgevoerd omdat de journalisten hun werk toen wel goed deden.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:35 schreef Cherna het volgende:
[..]
Op de manier hoe het nu gaat is het op de lange termijn niet houdbaar. De EU kijkt totaal niet kritisch naar zichzelf laat staan dat ze luisteren naar het volk. Alles word je door de strot geduwd waar je ook op stemt. Kijk maar eens naar het referendum.
"NEE" tegen de Europese Grondwet, "JA" tegen het Europees Verdrag? Dat is toch zeer discutabel.
Ben benieuwd of we uiteindelijk het TTIP ook door de strot geduwd krijgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |