Maar wel een mogelijkheid, derhalve was je conclusie fout.quote:Op zondag 21 juni 2015 16:22 schreef Isabeau het volgende:
Het is een soort vals spelen hè, de mogelijkheid terug te komen uit de dood.
Of Jon + Danny zijn een tweelingquote:Op zondag 21 juni 2015 16:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hieruit kunnen we in ieder geval concluderen dat ze alle drie een andere moeder hadden
En een slappe manier om onder je eed vandaan te komen!quote:Op zondag 21 juni 2015 16:22 schreef Isabeau het volgende:
Jaquote:Op zondag 21 juni 2015 17:07 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben volgens mij de enige die Brienne wel een leuke personage vind.
Ik vond haar leuk in tandem met Jaime, maar sinds die twee elk hun eigen pad op gegaan zijn vind ik haar minder leuk.quote:Op zondag 21 juni 2015 17:07 schreef Amarantha het volgende:
Ik ook!quote:Op zondag 21 juni 2015 17:07 schreef Amarantha het volgende:
Absoluut maar wil toch wel erg graag dat Jon terugkomt, dan maar op zo'n stomme manierquote:Op zondag 21 juni 2015 16:22 schreef Isabeau het volgende:
Het is niet mijn meest favoriete personage ofzo, maar ik vind haar zeker wel leuk. Ik vind haar vooral wel sympathiek en dat gedoe met "eer" vind ik ook wel heel tof van/aan haar.quote:Op zondag 21 juni 2015 17:07 schreef Amarantha het volgende:
Ze zijn béide minder leuk/interessant geworden sinds hun "scheiding" (vind ik)...quote:Op zondag 21 juni 2015 17:11 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik vond haar leuk in tandem met Jaime, maar sinds die twee elk hun eigen pad op gegaan zijn vind ik haar minder leuk.
Tijd voor een reuniequote:Op zondag 21 juni 2015 17:31 schreef Forbry het volgende:
Ze zijn béide minder leuk/interessant geworden sinds hun "scheiding" (vind ik)...
Jaime ondergaat een heel goede ontwikkeling. Vanaf het moment het duidelijk is hoe en waarom hij zijn koning heeft vermoord verandert hij in een (bijna) sympathieke vent.quote:Op zondag 21 juni 2015 17:44 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik heb nu bijna heel seizoen 1 teruggekeken en heb echt weer een bloedhekel gekregen aan Jaime. Terwijl ik hem in de laatste seizoenen echt tof vond. Nu ik terugkijk snap ik ook eindelijk wat van de gesprekken tussen Littlefinger en Vasarys.
Ik vond hem in seizoen 1 eigenlijk al heel tof, ondanks dat hij een kinderduwer was.quote:Op zondag 21 juni 2015 17:44 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik heb nu bijna heel seizoen 1 teruggekeken en heb echt weer een bloedhekel gekregen aan Jaime. Terwijl ik hem in de laatste seizoenen echt tof vond. Nu ik terugkijk snap ik ook eindelijk wat van de gesprekken tussen Littlefinger en Vasarys.
Ik vond hem in het begin wel tof, maar ik ging meer en meer een hekel aan hem krijgen tot het moment dat hij zijn hand verloor.quote:Op zondag 21 juni 2015 17:51 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik vond hem in seizoen 1 eigenlijk al heel tof, ondanks dat hij een kinderduwer was.Erg arrogant, dat wel, maar wel erg grappig en erg charmant. Was toen al één van mijn favorieten.
Ik vond ze in de boeken ook al totaal oninteressant, maar de discussies hadden wel wat meer overtuiging daarin.quote:Op zondag 21 juni 2015 18:08 schreef Barbusse het volgende:
Jaime is tof.
De Sandsnakes waren in de boeken vele vele malen toffer, ondanks dat je ze nauwelijks ziet. Was idd een beetje jammer, hoe ze werden neergezet. Doran vind ik dan wel weer baas. Sowieso, Dorne
Jij hebt zeker nooit een soap gezien, want dit soort ontwikkelingen zie je bij soaps heel vaak.quote:Op zondag 21 juni 2015 17:57 schreef DutchSL het volgende:
Jaime lijkt op die gast in Lost, en dat figuur begint ook als een eikel en wordt steeds sympathieker
Ga Game of Thrones niet vergelijken met een soapquote:Op zondag 21 juni 2015 18:15 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Jij hebt zeker nooit een soap gezien, want dit soort ontwikkelingen zie je bij soaps heel vaak.
Dat heeft niks met soaps te maken hoor, gebeurd in allerlei verhalen, zelfs in tekenfilmsquote:Op zondag 21 juni 2015 18:15 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Jij hebt zeker nooit een soap gezien, want dit soort ontwikkelingen zie je bij soaps heel vaak.
quote:Op zondag 21 juni 2015 18:42 schreef Cheiron het volgende:
Hele week geen tijd gehad om de laatste afle ering te kijken, maar vanavond gaat het eindelijk gebeuren. Scroll ik net door Newsstand geen en komt er een kop langs "Jon Snow is dead and not coming back". Krijg de @¤&%@. Voor lul de hele week spoilers ontweken.
Btw, het trucje van populaire characters afknallen begint nu echt een beetje eentonig te worden.
You know nothing.quote:Op zondag 21 juni 2015 18:42 schreef Cheiron het volgende:
Hele week geen tijd gehad om de laatste afle ering te kijken, maar vanavond gaat het eindelijk gebeuren. Scroll ik net door Newsstand geen en komt er een kop langs "Jon Snow is dead and not coming back". Krijg de @¤&%@. Voor lul de hele week spoilers ontweken.
Btw, het trucje van populaire characters afknallen begint nu echt een beetje eentonig te worden.
quote:Op zondag 21 juni 2015 19:25 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]Geen tijd, geen prioriteit. Je gaat mij niet wijsmaken dat je niet ergens in een hele week een uurtje vrij hebt gehad waarin je hem kon kijken.
Mwoah, het is niet echt een trucje. Er wordt simpelweg geen uitzondering gemaakt voor hoofdpersonages, waar dat in het gros van de andere (Amerikaanse) series en films wel gebeurt.quote:Op zondag 21 juni 2015 18:42 schreef Cheiron het volgende:
Huil toch niet zoquote:Op zondag 21 juni 2015 19:53 schreef Cheiron het volgende:
[..]Ik ga mij een beetje verantwoorden, rot op zeg
Dit inderdaad. Stannis heb ik bijvoorbeeld nooit echt interessant begonnen. Pas dit seizoen begon dat te komen, terwijl veel anderen weer een stuk minder interessant werden.quote:Op zondag 21 juni 2015 20:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mwoah, het is niet echt een trucje. Er wordt simpelweg geen uitzondering gemaakt voor hoofdpersonages, waar dat in het gros van de andere (Amerikaanse) series en films wel gebeurt.
Het is alleen erg jammer dat veel verhaallijnen die een slaapverwekkende opbouw hadden net als ze een beetje potentieel interessant beginnen te worden weer de nek om worden gedraaid.
en wat dacht je van de quote van Stannis aan het begin van het seizoen:quote:Op zondag 21 juni 2015 17:07 schreef Joosie200 het volgende:
Kill the boy and let the man be born.
Foreshadowing voor Jon gewoon, Aemon heeft het gewoon aangekondigd. Zoals Littlefinger Tywin zijn dood, Joffrey zijn dood en Shae haar dood had aangekondigd.
quote:"....you’ll rise again as Jon Stark, Lord of Winterfell"
Ja, dus? Niet alles wat gezegd wordt is waar. Weet je nog hoe Oberyn over zijn gevecht praatte?quote:Op zondag 21 juni 2015 21:54 schreef Aristoteless het volgende:
[..]
en wat dacht je van de quote van Stannis aan het begin van het seizoen:
[..]
Vechten voor ''eer'' is tof als je alles te verliezen hebt. Brienne is iemand zonder doel, met niets te verliezen. Die hangt er de term ''eer'' aan omdat ze anders in een keuken eindigt.quote:Op zondag 21 juni 2015 17:24 schreef Forbry het volgende:
[..]
Absoluut maar wil toch wel erg graag dat Jon terugkomt, dan maar op zo'n stomme manier
[..]
Het is niet mijn meest favoriete personage ofzo, maar ik vind haar zeker wel leuk. Ik vind haar vooral wel sympathiek en dat gedoe met "eer" vind ik ook wel heel tof van/aan haar.
Ik vind Brienne echt waardeloos met haar eer en duty. Renley kon ze niet beschermen, Catelyn niet, Arya niet hoewel de oplossing echt pijnlijk eenvoudig was en nu Sansa proberen, wat ze verneukt. Echt, ik zal geen traan laten als zij ergens dood neervalt. Wat dus waarschijnlijk wel nog eeuwen zal duren.quote:Op zondag 21 juni 2015 23:49 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Vechten voor ''eer'' is tof als je alles te verliezen hebt. Brienne is iemand zonder doel, met niets te verliezen. Die hangt er de term ''eer'' aan omdat ze anders in een keuken eindigt.
Ja dat snap ik ook nog wel hoor. Vooral wat personages over zichzelf zeggen komt per definitie niet uit. Maar na een seizoen is het wel interessant om te kijken bij de personages die dood zijn gegaan wat er zoal over hun gezegd word. Dan zie je vaak hints voor hun dood.quote:Op zondag 21 juni 2015 23:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, dus? Niet alles wat gezegd wordt is waar. Weet je nog hoe Oberyn over zijn gevecht praatte?
Echt niet te geloven. Karakters zeggen aan de lopende band onzin maar als er dan een belangrijk karakter door is wordt elk kruimeltje gebruikt om te beargumenteren dat diegene nog leeft.
Goddomme wat kutquote:Op maandag 22 juni 2015 01:42 schreef Typisch het volgende:
Iemand dit al opgevallen?
Jon Snow leeft!
quote:Op maandag 22 juni 2015 01:42 schreef Typisch het volgende:
Iemand dit al opgevallen?
Jon Snow leeft!
Ja t was gewoon een lekker jut & jul duoquote:Op zondag 21 juni 2015 17:31 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ze zijn béide minder leuk/interessant geworden sinds hun "scheiding" (vind ik)...
Het is een beetje GTST. Straks komt er wellicht nog wel een evil twinquote:Op zondag 21 juni 2015 16:22 schreef Isabeau het volgende:
Nee hoor.quote:Op zondag 21 juni 2015 17:07 schreef Amarantha het volgende:
Echt, volgend seizoen slacht ze Bronn af, of een nieuw personage zoals Oberyn die iedereen geweldig vindt.quote:Op maandag 22 juni 2015 11:20 schreef Tchock het volgende:
Dit zegt alles over Brienne:
[ afbeelding ]
Iedereen toen maar hopen dat the Hound won, won dat idiote wijfquote:Op maandag 22 juni 2015 11:20 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Game of Thrones meets Mass Effect?quote:Op maandag 22 juni 2015 11:20 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Ze is niet de meest snuggere inderdaadquote:Op maandag 22 juni 2015 11:20 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |