Maar wel een mogelijkheid, derhalve was je conclusie fout.quote:Op zondag 21 juni 2015 16:22 schreef Isabeau het volgende:
Het is een soort vals spelen hè, de mogelijkheid terug te komen uit de dood.
Of Jon + Danny zijn een tweelingquote:Op zondag 21 juni 2015 16:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hieruit kunnen we in ieder geval concluderen dat ze alle drie een andere moeder hadden
En een slappe manier om onder je eed vandaan te komen!quote:Op zondag 21 juni 2015 16:22 schreef Isabeau het volgende:
Jaquote:Op zondag 21 juni 2015 17:07 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben volgens mij de enige die Brienne wel een leuke personage vind.
Ik vond haar leuk in tandem met Jaime, maar sinds die twee elk hun eigen pad op gegaan zijn vind ik haar minder leuk.quote:Op zondag 21 juni 2015 17:07 schreef Amarantha het volgende:
Ik ook!quote:Op zondag 21 juni 2015 17:07 schreef Amarantha het volgende:
Absoluut maar wil toch wel erg graag dat Jon terugkomt, dan maar op zo'n stomme manierquote:Op zondag 21 juni 2015 16:22 schreef Isabeau het volgende:
Het is niet mijn meest favoriete personage ofzo, maar ik vind haar zeker wel leuk. Ik vind haar vooral wel sympathiek en dat gedoe met "eer" vind ik ook wel heel tof van/aan haar.quote:Op zondag 21 juni 2015 17:07 schreef Amarantha het volgende:
Ze zijn béide minder leuk/interessant geworden sinds hun "scheiding" (vind ik)...quote:Op zondag 21 juni 2015 17:11 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik vond haar leuk in tandem met Jaime, maar sinds die twee elk hun eigen pad op gegaan zijn vind ik haar minder leuk.
Tijd voor een reuniequote:Op zondag 21 juni 2015 17:31 schreef Forbry het volgende:
Ze zijn béide minder leuk/interessant geworden sinds hun "scheiding" (vind ik)...
Jaime ondergaat een heel goede ontwikkeling. Vanaf het moment het duidelijk is hoe en waarom hij zijn koning heeft vermoord verandert hij in een (bijna) sympathieke vent.quote:Op zondag 21 juni 2015 17:44 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik heb nu bijna heel seizoen 1 teruggekeken en heb echt weer een bloedhekel gekregen aan Jaime. Terwijl ik hem in de laatste seizoenen echt tof vond. Nu ik terugkijk snap ik ook eindelijk wat van de gesprekken tussen Littlefinger en Vasarys.
Ik vond hem in seizoen 1 eigenlijk al heel tof, ondanks dat hij een kinderduwer was.quote:Op zondag 21 juni 2015 17:44 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik heb nu bijna heel seizoen 1 teruggekeken en heb echt weer een bloedhekel gekregen aan Jaime. Terwijl ik hem in de laatste seizoenen echt tof vond. Nu ik terugkijk snap ik ook eindelijk wat van de gesprekken tussen Littlefinger en Vasarys.
Ik vond hem in het begin wel tof, maar ik ging meer en meer een hekel aan hem krijgen tot het moment dat hij zijn hand verloor.quote:Op zondag 21 juni 2015 17:51 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik vond hem in seizoen 1 eigenlijk al heel tof, ondanks dat hij een kinderduwer was.Erg arrogant, dat wel, maar wel erg grappig en erg charmant. Was toen al één van mijn favorieten.
Ik vond ze in de boeken ook al totaal oninteressant, maar de discussies hadden wel wat meer overtuiging daarin.quote:Op zondag 21 juni 2015 18:08 schreef Barbusse het volgende:
Jaime is tof.
De Sandsnakes waren in de boeken vele vele malen toffer, ondanks dat je ze nauwelijks ziet. Was idd een beetje jammer, hoe ze werden neergezet. Doran vind ik dan wel weer baas. Sowieso, Dorne
Jij hebt zeker nooit een soap gezien, want dit soort ontwikkelingen zie je bij soaps heel vaak.quote:Op zondag 21 juni 2015 17:57 schreef DutchSL het volgende:
Jaime lijkt op die gast in Lost, en dat figuur begint ook als een eikel en wordt steeds sympathieker
Ga Game of Thrones niet vergelijken met een soapquote:Op zondag 21 juni 2015 18:15 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Jij hebt zeker nooit een soap gezien, want dit soort ontwikkelingen zie je bij soaps heel vaak.
Dat heeft niks met soaps te maken hoor, gebeurd in allerlei verhalen, zelfs in tekenfilmsquote:Op zondag 21 juni 2015 18:15 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Jij hebt zeker nooit een soap gezien, want dit soort ontwikkelingen zie je bij soaps heel vaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |