quote:Op zaterdag 27 juni 2015 08:49 schreef Maraca het volgende:
Volgende stap is een hond met geld en een een briefje in z'n halsband
Waarschijnlijk wel ja.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 09:27 schreef Erasmo het volgende:
Moet je het brood wel goed verpakken anders komt ie met een lege zak terug
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 08:38 schreef Isegrim het volgende:
Net twee kindjes hier die er door hun ouders in pyjama op uitgestuurd waren ('zonder onderbroek aan te trekken!') om een brood te kopen. Want papa en mama hadden geen zin om hun kleren aan te trekken.![]()
![]()
Hoe herken je de volksbuurtquote:Op zaterdag 27 juni 2015 10:05 schreef Isegrim het volgende:
Godverdomme. Er was hier net een vrouw die een brood wilde kopen. Of het ook gesneden kon. Ja, hoor, maar dat duurt eventjes want dat gaat met één plakje tegelijk. Ging zij even haar zus in de auto vragen of die ook wilde. Dus ik snij dat brood en vervolgens is ze verdwenen. Waarom de fuck doe je dat?
eerst laten betalen?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 10:05 schreef Isegrim het volgende:
Godverdomme. Er was hier net een vrouw die een brood wilde kopen. Of het ook gesneden kon. Ja, hoor, maar dat duurt eventjes want dat gaat met één plakje tegelijk. Ging zij even haar zus in de auto vragen of die ook wilde. Dus ik snij dat brood en vervolgens is ze verdwenen. Waarom de fuck doe je dat?
Ja wij proberen al jaren onze hond er op uit te sturen, maar hij wil nietquote:Op zaterdag 27 juni 2015 08:49 schreef Maraca het volgende:
Gentrificationquote:Op zaterdag 27 juni 2015 10:14 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Die kindjes waren duidelijk hipsterkindjes hoor.Gentrification enzulks.
Jezelf aanleren idd, eerst afrekenen en dan pakken wat de mensen willen.quote:
Die van mij kwam uren laten ladderzat uit de kroeg terug en al het geld opquote:Op zaterdag 27 juni 2015 08:49 schreef Maraca het volgende:
De mensen pakken bij ons veelal zelf het brood van de tafel als ze er eentje hebben gekozen. Het snijden doe ik achter de balie.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 10:31 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Jezelf aanleren idd, eerst afrekenen en dan pakken wat de mensen willen.
Bij snackbar/Chinees ed gebeurd niet anders
Ja, dat moet dan maar.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 11:01 schreef Mvr.Poes het volgende:
Als ze het brood hebben gekozen eerst laten betalen en dan pas snijden?
dat is wel vervelend, is er een manier omdat te controleren zonder het brood doormidden te snijden?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 11:03 schreef Isegrim het volgende:
En nu ben ik bang dat er misschien meer bij was dat op de eoa manier niet goed was.
Bij vlees kan dat met een kernthermometer, geen idee of zoiets voor brood ook kan?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 11:15 schreef komrad het volgende:
[..]
dat is wel vervelend, is er een manier omdat te controleren zonder het brood doormidden te snijden?
En hoe gaan de verkopen vandaag ?
Niet echt. Hij was ook niet volledig ongaar; er zat een soort 'klont' in. Ik klop op de onderkant om de gaarheid te testen, maar dit brood zou die kloptest hebben doorstaan.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 11:15 schreef komrad het volgende:
[..]
dat is wel vervelend, is er een manier omdat te controleren zonder het brood doormidden te snijden?
Best okee.quote:En hoe gaan de verkopen vandaag ?
Ook daarmee zou je het niet gezien hebben.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 11:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Bij vlees kan dat met een kernthermometer, geen idee of zoiets voor brood ook kan?
Ik zou een CT scanner op de kop tikken voor dit doelquote:Op zaterdag 27 juni 2015 11:39 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ook daarmee zou je het niet gezien hebben.
En om nou alle broden doormidden te snijden.
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 11:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zou een CT scanner op de kop tikken voor dit doel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |