14.gif.quote:
Ja, we moeten weer even met de site aan de slag. Maar tijd.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:05 schreef Susi het volgende:
Wbt jullie website: de zwarte letters zijn erg lastig lezen op dat donkeroranje/bruin. Misschien een idee om ze wit oid te maken?
maar toch al 40 broden verkocht? Helemaal niet slecht voor de eerste dagquote:Op vrijdag 26 juni 2015 17:25 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Inmiddels het dubbele ofzo, maar er ligt nog wel een heleboel. We zijn tot 20:00 open.
Zeker niet.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 17:42 schreef komrad het volgende:
[..]
maar toch al 40 broden verkocht? Helemaal niet slecht voor de eerste dag
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 17:48 schreef DutchTrain het volgende:
Ik kom zo ook nog langs voor een bruine zuurdesem zonder toevoegingen
Wat hebben jullie nog veel liggen?quote:
dan kom ik straks denk ik ook nog even langs, zit toch nog in Rotterdam regioquote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 17:57 schreef Molo het volgende:
[..]
dan kom ik straks denk ik ook nog even langs, zit toch nog in Rotterdam regio
Ho ho, ze zijn ondernemers he. Tijd is geldquote:Op vrijdag 26 juni 2015 18:22 schreef komrad het volgende:
Kijk fok is de beste reclameen nog gratis ook
Minimum afname van één brood per post in het topic.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 19:03 schreef Isegrim het volgende:
Ja, we sturen iedereen in dit topic nog een factuur voor alle tijd die we eraan kwijt zijn.
wordt een lang scooterritje danquote:Op vrijdag 26 juni 2015 19:38 schreef Fixers het volgende:
[..]
Minimum afname van één brood per post in het topic.
Dan kan ik nog een keer hier gratis postenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 19:38 schreef Fixers het volgende:
Minimum afname van één brood per post in het topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |