Nog een paar jaar en dan is het weer zoverquote:Op zaterdag 20 juni 2015 02:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Toen ik 13/14 was dat nog zo ja, rond 15.45 alweer eten.![]()
![]()
een jaar of 15quote:Op zaterdag 20 juni 2015 02:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog een paar jaar en dan is het weer zover
Of je moet gewoon afvallig worden, dan heb je nergens last vanquote:
Misschien ben ik dat, weet jij veel.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 02:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of je moet gewoon afvallig worden, dan heb je nergens last van
Maakt mij niks uit, of je het nou wel of niet doet vind ik allemaal primaquote:Op zaterdag 20 juni 2015 02:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Misschien ben ik dat, weet jij veel.
En dan op tv verschijnen om mijn boek te promoten hoe verschrikkelijk mijn leven was en hoe erg ik werd onderdrukt, vet veel geld verdienen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 02:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maakt mij niks uit, of je het nou wel of niet doet vind ik allemaal prima
Hij is dan ook gewoon een eckte golddigger, dat kun je hem moeilijk kwalijk nemen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 02:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En dan op tv verschijnen om mijn boek te promoten hoe verschrikkelijk mijn leven was en hoe erg ik werd onderdrukt, vet veel geld verdienen.
Ondertussen Specularium ineens proberen mijn minnaar/vriend/mattie te worden, de smerige rat. Alles voor het geld. Nofi spec, bro's 4lifejwz.
true, true, ish kultoerr!quote:Op zaterdag 20 juni 2015 02:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij is dan ook gewoon een eckte golddigger, dat kun je hem moeilijk kwalijk nemen.
truste!quote:Op zaterdag 20 juni 2015 03:01 schreef LTVDK het volgende:
Maar ik mag gewoon met zonlicht eten dus ik ga maar eens naar bed
Je mag ook met zonlicht naar buiten maar doe je ook niet.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 03:01 schreef LTVDK het volgende:
Maar ik mag gewoon met zonlicht eten dus ik ga maar eens naar bed
zomaar doe je zo gemeen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 03:05 schreef Specularium het volgende:
Zie ik iets moois opbloeien?
Triggerschaap heeft nu toch al een hommosite in zijn geschiedenis.
Hebben we toch iets gemeenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 03:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je mag ook met zonlicht naar buiten maar doe je ook niet.
Dan moet je misschien wat minder aan zijn billetjes zitten.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 03:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels net zo bruin als Triggerkoerd.
Daar ga ik niet aanzitten, straks heb ik zand aan mijn hand.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 03:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet je misschien wat minder aan zijn billetjes zitten.
ik ben witter dan de gemiddelde kaasquote:Op zaterdag 20 juni 2015 03:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels net zo bruin als Triggerkoerd.
truequote:Op zaterdag 20 juni 2015 03:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet je misschien wat minder aan zijn billetjes zitten.
Ohja, jij zit hier natuurlijk ook.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 03:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ik ben witter dan de gemiddelde kaas
truequote:Op zaterdag 20 juni 2015 03:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daar ga ik niet aanzitten, straks heb ik zand aan mijn hand.
laat me raden, verkeerde schoenen?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 03:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ohja, jij zit hier natuurlijk ook.
Dat je de gordijnen lekker dicht hebt.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 03:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
laat me raden, verkeerde schoenen?
moet kunnen al die kaaskoppen waar je naar binnen kunt kijken is ook niets.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 03:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat je de gordijnen lekker dicht hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |