Ik heb ook het idee dat die man ergens niet compleet spoort, inderdaad.quote:Op maandag 14 december 2015 10:19 schreef KoosVogels het volgende:
Bosma heeft een paar beste steken los. Geef die vent aub zo min mogelijk verantwoordelijkheden.
Klopt hij hield zich ver afzijdig van de meisjesquote:Op maandag 14 december 2015 09:55 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat het ooit een grote versierder is geweest eigenlijk.
Dat geloof ik niet , hij heeft ze wel allemaal op een rij , zeer geleerd ook had altijd hoge punten.quote:Op maandag 14 december 2015 10:21 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik heb ook het idee dat die man ergens niet compleet spoort, inderdaad.
Geradicaliseerd.quote:Op maandag 14 december 2015 10:25 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet , hij heeft ze wel allemaal op een rij , zeer geleerd ook had altijd hoge punten.
Maar wat er met hem gebeurt is
Want PVVers zijn domquote:Op maandag 14 december 2015 09:25 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Zes jaar mee in de klas gezeten was altijd al een studiebol , maar nooit verwacht dat hij PVV'er worden .
Mensen verwachten gewoon geen schuchtere types bij de PVV en dat is Martin (zoals je hem in de kamer ziet) nu inderdaad ook niet meer.quote:
Want mensen die het voor de PVV opnemen zijn agressiefquote:Op maandag 14 december 2015 10:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Mensen verwachten gewoon geen schuchtere types bij de PVV en dat is Martin (zoals je hem in de kamer ziet) nu inderdaad ook niet meer.
Maar hee, jij ziet iets waar je een aanname als deze kan doen en dan moet je natuurlijk gelijk de aanval inzetten in plaats van iets beter lezen.
Meen je dit? Ik heb het alleen over jouw manier van reageren. In mijn ogen neem je het voor niemand op met het formuleren van onnozele aannames.quote:Op maandag 14 december 2015 10:58 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Want mensen die het voor de PVV opnemen zijn agressief
Ik mag hopen dat je sarcastisch bent.quote:Op maandag 14 december 2015 10:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
waarom moet iedereen gelijk opstappen bij een misstapVan Miltenburg was naar mijn indruk een prima voorzitter
De halve kamer stapt zo langzamerhand op en anders maken ze wel een splinterpartij. Het is allang niet meer waar we voor hebben gestemd (Van Miltenburg daargelaten). Kunnen ze niet gewoon de periode afmaken en daarna oprotten?quote:Op maandag 14 december 2015 11:39 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je sarcastisch bent.
Nee en als je goed had gelezen schrijf ik ik een paar maal dat hij erg slim was en goed kon leren.quote:
Precies , hele vreemde aannames war niet over nagedacht is klaarblijkelijk .quote:Op maandag 14 december 2015 11:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Meen je dit? Ik heb het alleen over jouw manier van reageren. In mijn ogen neem je het voor niemand op met het formuleren van onnozele aannames.
Anouchka was al fout om zich op aan te melden voor deze functie .quote:Op maandag 14 december 2015 10:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
waarom moet iedereen gelijk opstappen bij een misstapVan Miltenburg was naar mijn indruk een prima voorzitter
Bosma die goed functioneert als voorzitter - wanneer hij invalt - wordt het niet? Logisch. Het is maar het voorzitterschap van het parlement, daar kan je wel een gokje mee wagen.quote:Op zondag 13 december 2015 21:34 schreef freako het volgende:
Volgens dit artikel in de Volkskrant wordt het waarschijnlijk iemand van de PvdA of de VVD, Bosma is onwaarschijnlijk.
http://www.volkskrant.nl/(...)miltenburg~a4207066/
De SGP-voorlichter tipt Angelien Eijsink:[ afbeelding ]twitter:mennodebruyne twitterde op zaterdag 12-12-2015 om 17:20:33Als ze zou willen zou PvdA-kamerlid Eijsink een hele goede Kamervoorzitter zijn. #tip @EijsinkPvdA reageer retweet
Misschien moet je een wat betere indruk zien te krijgen.quote:Op maandag 14 december 2015 10:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Het andere alternatief binnen de VVD was Ton Elias. Ik weet niet of je daar zo vrolijk van zou worden.quote:Op maandag 14 december 2015 12:52 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Anouchka was al fout om zich op aan te melden voor deze functie .
Lees anders deze reeks eens door. Ze was de slechtste voorzitter ooit en als ze enige zelfreflectie had gehad dan was ze al lang geleden opgestapt.quote:Op maandag 14 december 2015 10:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
De redenering waarom het onwaarschijnlijk is dat Bosma het wordt, staat gewoon in het artikel waar ik naar link. Een Kamervoorzitter is niet alleen debatleider, maar heeft daarnaast ook een representatieve functie. Ontvangst van buitenlandse gasten bijvoorbeeld.quote:Op maandag 14 december 2015 13:00 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Bosma die goed functioneert als voorzitter - wanneer hij invalt - wordt het niet? Logisch. Het is maar het voorzitterschap van het parlement, daar kan je wel een gokje mee wagen.
Dat is al (min of meer) het geval in het Verenigd Koninkrijk. Zou op zich geen slecht idee zijn.quote:Op maandag 14 december 2015 13:17 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Andere fracties zijn eigenlijk te klein om iemand vrij te stellen voor het voorzitterschap.
Dit is een hele belangrijke zin in het artikel. Waarom in godsnaam voeren we niet eens in dat de voorzitter een extra man/vrouw is die niet mag stemmen? Probleem opgelost, dan hoef je niet enkel bij de 2 grotere partijen te kijken naar een voorzitter.
Zoals je aan mijn laatste reactie kan zien heb ik heel het artikeltje gelezen. Het is naar mijn mening geen goede reden. Het is nu eenmaal een feit dat X mensen op de PVV hebben gestemd, of dat hij nu wel of niet de voorzitter is. Het is prima uit te leggen aan buitenlanders dat die partij toevallig een prima voorzitter levert en dat daarom voor hem is gekozen.quote:Op maandag 14 december 2015 13:19 schreef freako het volgende:
[..]
De redenering waarom het onwaarschijnlijk is dat Bosma het wordt, staat gewoon in het artikel waar ik naar link.
Daar wordt ik ook niet vrolijk van , maar dan iemand vanuit de PvdAquote:Op maandag 14 december 2015 13:08 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Het andere alternatief binnen de VVD was Ton Elias. Ik weet niet of je daar zo vrolijk van zou worden.
Een extra voordeel is dat je ook een partijlid die niet hoog genoeg op de lijst stond - maar die wel zeer geschikt is - zou kunnen benoemen in zo'n geval, als je ook invoert dat het niet per se een op dat moment 'gekozen' parlementariėr hoeft te zijn. Zolang de voorzitter niet stemt, niet deelneemt aan het debat, op een onafhankelijke manier voorzit en ontslagen kan worden door het parlement is dat democratisch gezien geen enkel probleem.quote:Op maandag 14 december 2015 13:22 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat is al (min of meer) het geval in het Verenigd Koninkrijk. Zou op zich geen slecht idee zijn.
Het positieve is dat Nederland geweldig lesmateriaal kan maken voor toekomstige voorzitters. Zomaar een idee.quote:Op maandag 14 december 2015 13:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Lees anders deze reeks eens door. Ze was de slechtste voorzitter ooit en als ze enige zelfreflectie had gehad dan was ze al lang geleden opgestapt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |