Na een tijdje kon ik zo zeggen wat de volgende track ging worden in hun set en met welk effect ze om zouden mixen. De sets waren extreem voorspelbaar en 1.5 jaar lang hetzelfde. Ik was ze na een aantal weken al kots beuquote:
valt wel meequote:
Imo heeft die hele raw rage de hardstyle verneukt. Zelf liep ik op het begin ook voorop en vond ik bijv. Zatox, Tatanka, Crypsis en Radical helemaal het einde op hardstyle gebied. Nu verlang ik er juist naar dat hele raw meuk verdwijnt, ik voel me er totaal niet thuis, dit is op Fantasy ook wel gebleken. Toch vind de wat jongere generatie het geweldig.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:15 schreef StM het volgende:
[..]
Na een tijdje kon ik zo zeggen wat de volgende track ging worden in hun set en met welk effect ze om zouden mixen. De sets waren extreem voorspelbaar en 1.5 jaar lang hetzelfde. Ik was ze na een aantal weken al kots beu
Voor mij zijn die 2 albums heel dubbel. Achteraf gezien zijn ze legendarisch en het laatste top materiaal van die artiesten, tegelijk vond ik het in het perspectief van die tijd niet eens heel subliem en het waren wat mij betreft DE albums de gang naar het einde hebben ingezet
Ja, die close-ups zijn niet je van hetquote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:30 schreef Sc0tTy het volgende:
bwhahahahahahahha die heb wel wat leuk spul op volgens mij
Dat geloof ik best, alleen ik zou zelf schijtziek worden van dat achterlijke HEEEE HOOOO HEEEE HOOO de hele avond doorquote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:32 schreef ReMcOrE het volgende:
wat mij betreft is die raw absoluut geen toevoeging aan de hardstyle scene! doe mij maar de melodieuze variant
al is de sfeer hier wel fan-tas-tisch, gewoon heerlijk
nuquote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:14 schreef Wut het volgende:
Was al bang dat er te weinig ge- hey en ge- hoo werd, maar gelukkig
Grappig ja, het is niet alsof de melodieën "op" zijn ofzoquote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:38 schreef ReMcOrE het volgende:
het is zwaar kut dat de melodieën tegenwoordig eigenlijk niks zijn, gewoon opppervlakkig.
geen kwaliteit zoals Like Thiz, Immeasurably of Our Power...
Wut... Noem je dat Raw?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:42 schreef Sylv3se het volgende:
Raw heeft HS juist groot gemaakt, met Pavo en Dana in de beginjaren van Qlimax, Gizmo met de Harder Mach series, Alpha Twins, Deepack en ga zo maar door. Met de opkomst van de generatie Headhunters is de stijl meer melodieuzer geworden en ben ik afgehaakt. Dan kan ik net zo goed naar Trance Energy gaan ofzo.
alsof Dana is haar jaren RAW wasquote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:42 schreef Sylv3se het volgende:
Raw heeft HS juist groot gemaakt, met Pavo en Dana in de beginjaren van Qlimax, Gizmo met de Harder Mach series, Alpha Twins, Deepack en ga zo maar door. Met de opkomst van de generatie Headhunters is de stijl meer melodieuzer geworden en ben ik afgehaakt. Dan kan ik net zo goed naar Trance Energy gaan ofzo.
Waarom zou je in godsnaam hardcore tussendoor draaien?quote:
dat opbouwen is ook helemaal verneukt met die k"t rawquote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:49 schreef StM het volgende:
Waar is de tijd dat een avond begon op zeg 140 - 145 BPM en eindigde op iets van 155? Tegenwoordig start het eerder rond de 155 en eindigt het op 156...
Voor FTS heb ik een zwak, maar dat komt vooral omdat Q-Base 2007 (met Showtek en Scantraxx bunkerquote:
tsjah, hitjes parade want dat is makkelijk scoren.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:56 schreef sandertjuh het volgende:
en dan dit nummer nog ff om het feest compleet te maken.. wat een zielige vertoning is die BH toch![]()
![]()
![]()
![]()
Ik weet nog dat ik dat 5 jaar geleden zei.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:56 schreef sandertjuh het volgende:
wat een zielige vertoning is die BH toch![]()
![]()
![]()
![]()
werkt al weerquote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:17 schreef StM het volgende:
Hmm signal lost, de klassieke anti promo trick. Of zijn het gewoon echt een stelletje incompetente prutsers
black had zijn charmes buiten jaquote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:19 schreef Wut het volgende:
Wel saai dat de black stage nu ook weer in een tent is.. Maar verder beste set van de avond dusver
pre party altijd in de blue, vorig jaar kwam die radio tent erbijquote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:34 schreef StM het volgende:
Zou het niet speciaal voor de vrijdagavond in een tent zijn gedaan die morgen een andere kleur heeft? Ik kan me haast niet voorstellen dat ze zo'n grote stage in een tent kunnen krijgen.
Volgens mij hebben dat ze dat ook bij eerdere jaren gedaan.
Grmbl, zo zonde dat ik dit jaar niet kanquote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:09 schreef ReMcOrE het volgende:
Brooklyn Bounce, puur goud in de Magenta![]()
Beetje de spiritueel opvolger van de megamix van Sensation. Ook toen was het al een hitjes parade, alleen nu is daar gewoon een forse dosis EDM meuk bijgekomen wat het gewoon compleet kansloos maakt.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:13 schreef Sc0tTy het volgende:
Dafuq... Dat Power Hour is wel echt zielig zeg
Ja dat dacht ik wel, maar dit is wel echt ehm... alsof je in de kroeg staatquote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:18 schreef StM het volgende:
[..]
Beetje de spiritueel opvolger van de megamix van Sensation. Ook toen was het al een hitjes parade, alleen nu is daar gewoon een forse dosis EDM meuk bijgekomen wat het gewoon compleet kansloos maakt.
morgen sluit day-mar (khaleesi ) indigo afquote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:36 schreef Sc0tTy het volgende:
Hoezo sneu?
Die Miss K8 is best leuk om naar te kijken trouwensBest een aantal lekkere HC DJs, ik zie die nooit bij HS
Helaas wordt die niet uitgezonden op de livestream.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:03 schreef Syphixx het volgende:
[..]
morgen sluit day-mar (khaleesi ) indigo af
Jup, not bad, maar 10 jaar geleden kon je ook al Black live mee kijken. Jammer dat er alleeen maar mainstream uit wordt gezonden.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:12 schreef Sylv3se het volgende:
Die stream bevalt wel, geen overbodig gelul of reclameonderbrekingen er doorheen en volledige sets.
De zaterdag edities zijn meestal van 11.00 tot 23.00.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:45 schreef Sc0tTy het volgende:
Wrom stop DQ.1 vandaag al om 23:00 ? Gisteren ging het tot 1 uur door
Ja I know, maar op vrijdag tot 1 uur. Ga dan minstens zo lang door. Zeker voor campinggasten is 23:00 best vroegquote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:58 schreef euphoria19 het volgende:
[..]
De zaterdag edities zijn meestal van 11.00 tot 23.00.
Daar hebben ze vast wel een nachtfeestje voor. Iig bij Decibel is het wel zo.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:59 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Ja I know, maar op vrijdag tot 1 uur. Ga dan minstens zo lang door. Zeker voor campinggasten is 23:00 best vroeg
er is gewoon afterparty tot 4 uur hoorquote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:45 schreef Sc0tTy het volgende:
Wrom stop DQ.1 vandaag al om 23:00 ? Gisteren ging het tot 1 uur door
Das gewoon een soort van megamix (pre-mixed) zoals je ook altijd bij Sensation had.quote:Op zondag 21 juni 2015 08:55 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik ben op vakantie dus krijg het allemaal niet echt goed mee, maar heel mijn FB staat enerzijds vol met Guus Meeuwis en anderzijds met Dq1 en dan vooral dat power hour. Wtf is een power hour? Wie draaiden er? Wat werd er gedraaid?
Ah. Wel dikke lichtshow dan!quote:Op zondag 21 juni 2015 09:03 schreef mstx het volgende:
[..]
Das gewoon een soort van megamix (pre-mixed) zoals je ook altijd bij Sensation had.
dat ging echt alle kanten opquote:Op zondag 21 juni 2015 10:45 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ah. Wel dikke lichtshow dan!
O wacht, het was om 4 uur 's middags.
Waren de hitjes wel te pruimen?
Ze hebben een enorme kwaliteitsinjectie gegeven aan het organiseren van (hardstyle)feesten vanaf 2003. Alleen gaandeweg is een commerciële expansiedrang ontstaan en is (onbewust?) de daadwerkelijke muziek ondergeschikt geworden aan het Q [insert naam]concept. Zeker toen het ook elders in de wereld tot volle zalen/terreinen moest leidden (hebben ze echt ook productie instructies aan DJ's gegeven??quote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:27 schreef StM het volgende:
Toen was het wat mij betreft al totaal fout gegaan. Zoals ik het zie was die hele opkomst van de raw sound puur een tegengeluid door het (veel te) sterk pushen van een veel softere en toegankelijkere sound. Dit is oa iets waar Q heel actief op heeft aangestuurd. Juist door het proberen te sturen van de scene en productie instructies te geven is de boel gesplitst.
Dat gevoel heb ik tegenwoordig standaard als ik naar festivals ga. Ik was deze maand op free your mind (techno) en daar duurde het serieus echt een aantal seconden voordat het publiek massaal reageerde dat de muziek was uitgevallenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:28 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik wel, maar dit is wel echt ehm... alsof je in de kroeg staat![]()
Ja,nieuwr streams vanaf 16.00quote:Op zondag 21 juni 2015 12:49 schreef sandertjuh het volgende:
Wat ze nu uitzenden op de stream is van gisteren neem ik aan?
Kan best, voor mij de eerste keer dat ik van die vent hoorde. Maar als jij een betere set kan vinden zie ik het graag!quote:Op zondag 21 juni 2015 13:54 schreef sandertjuh het volgende:
Zatox als uitschieter??? Man wat een gedrocht is die vent geworden.. vergane glorie. Dat ze zoiets uberhaupt nog boeken en op mainstage planten. Ik moet kotsen van die vent![]()
zoek maar op livesets van ongeveer 2011 en ouder, dan merk je het verschil welquote:Op zondag 21 juni 2015 14:10 schreef NM. het volgende:
[..]
Kan best, voor mij de eerste keer dat ik van die vent hoorde. Maar als jij een betere set kan vinden zie ik het graag!
2012 was het 30°quote:Op zondag 21 juni 2015 12:53 schreef NLS04 het volgende:
Is Defqon op die nieuwe locatie al eens met echt mooi weer eigenlijk geweest?
quote:Op zondag 21 juni 2015 16:50 schreef Sc0tTy het volgende:
Ik zit naar die set van Frontliner te kijken en te luisteren maar er zit echt niks in...
Voor het eerst dat ik überhaupt van die gast hoorquote:Op zondag 21 juni 2015 19:22 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Ideetje van e-life. maarja, dan noem je ook iemand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |