abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Sport vrijdag 19 juni 2015 @ 19:41:02 #1
274204 crew  Mexicanobakker
pi_153674676

Algemeen:
De derde editie van Best Kept Secret festival vindt plaats op vrijdag 19, zaterdag 20 en zondag 21 juni 2015 op het evenemententerrein Beekse Bergen in Hilvarenbeek. Overnachten kan op het naastgelegen campingterrein en bungalowpark. De derde editie heeft één openluchtpodium (ONE), drie overdekte podia (TWO, THREE en FIVE) en één afwijkend podium: FOUR. Dit laatste podium wordt gehost door dj St. Paul, die elke dag ook een aantal gast-dj’s sets laat draaien. In totaal treden op Best Kept Secret festival 2015 zo’n 85 artiesten, bands en dj’s op.

Best Kept Secret focust 100% op muziek, met een sterke, scherpe line-up waar grotere namen worden afgewisseld met veel nieuwe ontdekkingen uit indie, folk, hiphop, rock, elektronica of een mix van stijlen. Het fraaie festivalterrein met bos, strand, zwemwater, nabijgelegen bungalowpark en camping, het uitstekende eten én drinken dragen bij aan ons doel: jouw ideale festival.

Heb je een vraag die hieronder niet wordt beantwoord? Stel deze via Twitter of mail info@bestkeptsecret.nl.

Tijden:
De openingstijden van het festivalterrein zijn:

Vrijdag 19 juni: 14:00 – 04:00 uur
Zaterdag 20 juni: 11:00 – 04:00 uur
Zondag 21 juni: 10:00 – 01:00 uur

Camping A is vrijdagochtend vanaf 10:00 uur open en sluit maandagochtend om 12:00 uur. Eerder komen heeft geen zin (je wordt niet binnen gelaten), langer blijven kan helaas ook niet. Op camping A staat iedereen met een eigen tent.

Je kunt vrijdag vanaf 13:00 uur je bungalow of vaste tent op camping B(ungalow) in. Maandagochtend om 12:00 moet je je bungalow of vaste tent hebben verlaten.

Leeftijd:
Er is geen minimumleeftijd voor het bezoeken van Best Kept Secret festival, maar de organisatie hanteert een adviesleeftijd van 16 jaar. Ben je jonger dan 16 jaar, zorg dan voor begeleiding door een meerderjarige. Voor jongeren en kinderen geldt de normale toegangsprijs. Op het festivalterrein zijn geen speciale voorzieningen voor kinderen.

Eten & Drinken
We vinden lekker en gezond eten en drinken belangrijk. We streven op Best Kept Secret festival naar een divers en zo duurzaam mogelijk aanbod en proberen rekening te houden met diëten. Dat betekent niet alleen maar vegetarische maaltijden, soep of verantwoorde sappen; ook de doorgewinterde festivaltijger komt aan zijn of haar trekken. De complete food line-up van afgelopen jaar geeft een goede indruk van ons aanbod. Of bekijk de smakelijke trailers die we maakten met acht van onze cateraars.

We houden ons aan de wet en schenken dus geen alcohol aan personen onder de 18 jaar.

Als je speciale voeding of medicijnen nodig hebt en dit mee het festivalterrein op moet nemen, stuur dan vooraf een mailtje naar info@bestkeptsecret.nl.

Cashless:
Op Best Kept Secret 2015 betaal je – net als vorig jaar – met een chip aan je polsbandje

Hoe werkt het?:
Bij binnenkomst op ons terrein wissel je je toegangskaart om voor een polsbandje. Aan dat polsbandje zit een chip die je bij de oplaadpunten op ons terrein oplaadt, met PIN of met cash. Bij je bestelling aan de bar houd je je polsbandje met de chip tegen de kassa, waarna je bestelling automatisch wordt afgerekend. Als je tegoed op is, laad je je chip weer op bij een van de oplaadpunten. Voor je naar huis gaat, kun je een eventueel tegoed op je chip uit laten betalen in cash. Dit kan bij een beperkt aantal kassa’s, gedurende de openingstijden van het festivalterrein en uitsluitend op maandagochtend op camping A.

Hoe geef ik een rondje?:
Een chip aan je polsbandje? Da’s lastig rondjes geven. Daar hebben we iets op gevonden: bij de oplaadpunten zijn voor ¤2 losse chipkaarten verkrijgbaar. Daar kun je de gehele pot van jou en je vrienden op storten. Zo reken je het hele weekend je drank af met één gezamenlijke chipkaart. Ook die chipkaart laad je weer op als de pot leeg is. Een eventueel restbedrag laat je cash terug betalen voor je naar huis gaat.

De voordelen:
- Gemak: geen broekzak vol munten of het hele weekend een dikke portemonnee in je kontzak. Altijd je portemonnee aan je polsbandje.
- Geen vaste muntprijs, dus we kunnen prijzen variëren. Een cola is op Best Kept Secret 2015 bijvoorbeeld goedkoper dan een biertje.
- Minder wachttijd bij de bar en eettentjes.
- Minder plastic afval.
- Ook voor ons als organisatie zijn de voordelen helder: de chips zijn veiliger, minder fraudegevoelig en minder milieubelastend.

[Wat als ik mijn bandje of pas verlies?:
De chip zit aan je polsbandje dus de kans is zeer klein dat je die verliest. De losse chipkaart geeft echter meer kans op verlies of diefstal. Net als met je portemonnee of met munten kan de oneerlijke vinder je chipkaart gebruiken om drank of eten te kopen; dat verandert helaas niet. Wanneer je daarvoor kiest, kunnen we de chip aan je polsbandje of je chipkaart registeren: je koppelt dan je chip(-kaart) aan je e-mail adres, met een zelfgekozen wachtwoord. Meer niet. Bij verlies of diefstal kun je je chip(-kaart) dan laten deactiveren. Zonder registratie kunnen we chips niet deactiveren of geld terugstorten. Dat betekent immers dat iedereen elke (gevonden) chip en elke kaart, dus ook de jouwe, zonder controle kan laten deactiveren en uitbetalen.

Goed om te weten:
- Het maximale bedrag dat je op je chip of chipcard kunt storten is ¤150.
- Polsbandjes zijn alleen geldig als ze om je pols zitten.
- Chips zijn alleen geldig als ze aan een polsbandje om je pols vastzitten.
- Het tegoed op je chip(card) laten uitbetalen in cash is mogelijk bij een beperkt aantal kassa’s op het festivalterrein.
- Met een dagkaart is het alleen mogelijk om je resterende tegoed uitgekeerd te krijgen op de dag zelf.

Registratie & privacy statement:
Of je je betaalchip of -kaart registreert, is aan jou. Wil je volstrekt anoniem op Best Kept Secret rondlopen, eten en drinken, dan is dat geen probleem. Wil je bij verlies of diefstal je chip(-kaart) deactiveren dan kan dat ook. In dat laatste geval is registratie met e-mail en een zelfgekozen wachtwoord noodzakelijk. Om fraude te voorkomen kun je op Best Kept Secret niet betalen met credit cards, biljetten van ¤200 en ¤500. Ook is het niet mogelijk om op het terrein cash geld op te nemen. Check ons privacy statement als je nog vragen hebt.

Tickets:
De kaartverkoop voor Best Kept Secret festival 2015 start op zaterdag 7 februari, 12:00 uur. Koop je tickets via bestkeptsecret.nl/tickets, Eventim.nl en alle Primera winkels, waar fysieke tickets te koop zijn.

Met de aankoop van een ticket ga je automatisch akkoord met onze algemene voorwaarden en bij het aanschaffen van een weekend combi-ticket (incl. camping) ook met het campingreglement.

Voor de kaartverkoop werkt Best Kept Secret samen met CTS Eventim. Heb je vragen over je bestelling, dan raden wij je aan om eerst in Mijn Eventim op eventim.nl in te loggen met je inloggegevens (e-mailadres of gebruikersnaam + persoonlijk wachtwoord aangemaakt tijdens je bestelling). Hier kun je de status van je bestelling zien. Als je eenmaal bent ingelogd, ga je naar Orderhistorie. In je orderhistorie klik je vervolgens op Nu de status bekijken, klik daarna om je Ticketdirect e-ticket te openen op je Ordernummer. Hier vind je ook alle relevante informatie met betrekking tot je bestelling en kun je jouw tickets opslaan of uitprinten. Staat er geen ordernummer of is er iets anders dat niet klopt, dan raden wij aan om zo snel mogelijk contact op te nemen met Eventims klantenservice via 0900-1353 (¤0,45 p/m).

Weekendtickets:
Weekendticket (zonder camping): ¤125*
Weekendticket voor het festival (19, 20, 21 juni), zonder campingticket.
 Let op: koop dit ticket alleen wanneer je niet wilt overnachten op de camping. *exclusief ¤5 servicekosten

Weekend combi-ticket (incl. camping): ¤147,50*
Weekendticket voor het festival (19, 20, 21 juni) inclusief ¤22,50 campingticket voor drie overnachtingen (vrijdag, zaterdag en zondag) met je eigen tent op de camping.
*exclusief ¤5 servicekosten

Dagtickets:
Dagkaart vrijdag 19 juni: ¤69*
Dit ticket geeft alleen toegang tot het festivalterrein op vrijdag 19 juni, niet tot de camping.

Dagkaart zaterdag 20 juni: ¤69*
Dit ticket geeft alleen toegang tot het festivalterrein op zaterdag 20 juni, niet tot de camping.

Dagkaart zondag 21 juni: ¤69*
Dit ticket geeft alleen toegang tot het festivalterrein op zondag 21 juni, niet tot de camping.

Bungalows:
Het festivalterrein van Best Kept Secret ligt naast vakantiepark Beekse Bergen. Dit betekent dat we onze bezoekers de mogelijkheid kunnen bieden te overnachten in een bungalow, blokhut, chalet of vaste tent. Een gedetailleerde omschrijving van alle beschikbare accommodaties en de prijzen vind je op de website van vakantiepark Beekse Bergen.

Overnachtenp:
Camping:
Je kunt bij Best Kept Secret festival overnachten op camping A of B. Camping A is voor bezoekers die hun eigen tent meenemen, camping B voor bezoekers die overnachten in een bungalow of andere vaste accommodatie. Op camping A is ruim voldoende kampeergelegenheid en de camping ligt op een paar honderd meter lopen van het festivalterrein. Op de camping zijn goede sanitaire voorzieningen en is een campingwinkel aanwezig.

Op loopafstand van de camping ligt een prachtig meer waarin gezwommen mag worden. Neem dus zwemkleding en een extra handdoek mee. Zwemmen kan alleen vanaf de campingzijde van Beekse Bergen, niet vanaf het festivalterrein. Volg te allen tijde de aanwijzingen van de organisatie op.

Op de camping is het campingreglement van vakantiepark Beekse Bergen van toepassing. Dat reglement vind je hier. Hierin lees je o.a. dat je per bezoeker maximaal 4,5 liter zelf meegebrachte frisdrank en/of licht alcoholhoudende drank (maximaal 15%) mee mag nemen, mits verpakt in gesealde plastic flessen en/of in blikjes. Zelf meegebrachte sterk alcoholische drank en/of glas(werk) zijn niet toegestaan op het park.

Bunaglows:
Het festivalterrein van Best Kept Secret ligt naast vakantiepark Beekse Bergen. Dit betekent dat we onze bezoekers de mogelijkheid kunnen bieden te overnachten in een bungalow, blokhut, chalet of vaste tent. Een gedetailleerde omschrijving van alle beschikbare accommodaties en de prijzen vind je op de website van vakantiepark Beekse Bergen.

De verhuur van alle vaste accommodaties tijdens Best Kept Secret 2015 is volledig in handen van Libéma. Heb je vragen over je reservering van een bungalow, blokhut, chalet of vaste tent, neem dan contact op met vakantiepark Beekse Bergen via info@libema.nl of telefonisch op 0900 – 0200 (¤0,35 p.g.). Wanneer je erin slaagt een vaste accommodatie te reserveren voor het weekend van Best Kept Secret 2015, ontvang je een aparte link om festivaltickets te bestellen voor jezelf en je medehuurders.

Helaas leert de ervaring dat de vraag naar vaste accommodaties het aanbod tijdens Best Kept Secret overstijgt. Voor de eerste twee edities van Best Kept Secret waren alle vaste accommodaties snel uitverkocht. Teleurstellingen zijn helaas niet te voorkomen, maar er bestaat altijd de mogelijkheid te overnachten op onze camping.

De verhuur van vaste accommodaties door Libéma start op hetzelfde moment als onze ticketverkoop: aanstaande zaterdag 7 februari 2015 om 12:00 uur.

Campers & caravans
Camping A is vrijdagochtend vanaf 10:00 uur open en sluit maandagochtend om 12:00 uur. Eerder komen heeft geen zin (je wordt niet binnen gelaten), langer blijven kan helaas ook niet. Op camping A staat iedereen met een eigen tent.

Je kunt vanaf 13:00 uur je bungalow of vaste tent op camping B(ungalow) in. Maandagochtend om 12:00 moet je je bungalow of vaste tent hebben verlaten

Registratie:
mdat we gebruik maken van een reguliere camping, dient er van overheidswege een nachtregister te worden bijgehouden van alle op het campingterrein verblijvende gasten. Bij aanschaf van de campingtickets moeten daarom van alle kampeerders naam, woonplaats en geboortedatum worden opgegeven. Geef wijzigingen in deze gegevens uiterlijk drie weken voor aanvang van het festival door middels een mailtje naar ticket@bestkeptsecret.nl. Je gegevens worden uitsluitend gebruikt voor het nachtregister en vertrouwelijk behandeld.

Op de campings is het campingreglement van vakantiepark Beekse Bergen van toepassing. Dat reglement vind je hier.

Route:
Best Kept Secret festival vindt plaats op het evenemententerrein Beekse Bergen in Hilvarenbeek (Beekse Bergen 1, 5081 NJ, Hilvarenbeek). Het festival is goed bereikbaar met zowel auto, openbaar vervoer als fiets. We streven naar een zo groen en duurzaam mogelijk festival, dus probeer met het openbaar vervoer te komen of te carpoolen. Of nog beter: kom op de fiets. Geen file en gratis parkeren voor de deur!

Met het openbaar vervoer:
Neem de trein naar station Tilburg. Vanaf daar vertrekken pendelbussen. Meer informatie over de pendelbussen vind je verderop op deze pagina. Raadpleeg voor vertrek ns.nl of een OV-app voor actuele reisinformatie.

Vanuit België neem je in Antwerpen de stoptrein naar Roosendaal. In Roosendaal stap je over op de trein naar Tilburg. Vanaf daar vertrekken pendelbussen. Meer informatie over de pendelbussen vind je verderop op deze pagina. Raadpleeg voor vertrek ns.nl of een OV-app voor actuele reisinformatie.

Pendelbussen:
Vanaf station Tilburg rijden pendelbussen naar het festivalterrein en pendelbussen naar de campings. Een retourticket kost ¤5. De tijden van de pendelbussen maken we dichterbij het festival bekend.

Met de auto:
Vanaf de A58 en de A65 neem je afslag 10 richting Hilvarenbeek / Beekse Bergen. Vanaf daar wordt het festivalterrein op borden aangegeven.

De parkeerterreinen zijn iedere dag vanaf 09:00 uur open. Volg de aanwijzingen op de borden en die van het parkeerpersoneel op. In de voorverkoop kost een parkeerkaart voor het gehele weekend ¤15, voor een losse dag betaal je in de voorverkoop ¤10. Op de dag zelf kost een parkeerkaart voor het gehele weekend ¤20 en voor een losse dag ¤15. Neem gepast geld mee, dat scheelt veel tijd voor iedereen.

Voor de niet-padvinders onder jullie: stel je navigatiesysteem in op ‘Beekse Bergen 1, 5081 NJ, Hilvarenbeek’ en schakel je navigatie uit wanneer de verkeersborden Best Kept Secret aangeven.

Kiss & Ride:
Voor mensen die gebracht en gehaald worden is er de zogeheten Kiss & Ride route. Deze staat duidelijk aangegeven op de borden. Let er goed op dat je op de aangegeven plek uitstapt en zorg dat je hier ook weer afspreekt na afloop van het festival.

Links
Festival Informatie
Tickets
Facebook
Twitter
Spotify
Instagram
Youtube

Festival Trailers:

Line-Up

Dagindeling:
Vrijdag
The Libertines
The Jesus and Mary Chain
The Tallest Man On Earth
Cashmere Cat
Chet Faker
Circa Waves
Earl Sweatshirt
Eskmo
FIDLAR
The Pop Group
Binkbeats
Blanck Mass
Daniel Norgren
Daniel Romano
Dollkraut
Drenge
Eagulls
Jonathan Toubin
Jungle By Night (dj set)
Kevin Morby
Klangstof
Liima
METZ
Mike Mago (dj set)
OFF!
Pissed Jeans
SEKOIA Presents: Florinsz Janvier
SEKOIA Presents: Polynation (live)
SEKOIA Presents: Sirens of Saturn (live)
Strand of Oaks
The Coathangers
Vessels
Yak

Zaterdag:
Noel Gallagher’s High Flying Birds
A$AP Rocky
Ride
Balthazar
Death Cab For Cutie
Future Brown
Larry Gus
Of Monsters And Men
Temples
The Vaccines
Applescal
Boxed In
Caspar
Cheatahs
Cho (live)
Daniel Wilson
Fickle Friends
Föllakzoid
Ghost Culture
God Damn
Hinds
Hookworms
John Coffey
Kero Kero Bonito
Kiasmos
Kindness
Larry Gus Presents: Deakin (DJ Set) (Animal Collective)
Little May
Matthew E. White
Mourn
Nevermind The British
Outfit
patten
Rhodes
Riptide
St. Paul & The Broken Bones
Sue The Night
Weval
Yung Lean & Sadboys

Zondag:
Alt-J
Royal Blood
SOHN
Black Mountain
Evian Christ
First Aid Kit
Future Islands
Jonny Greenwood & The London Contemporary Orchestra
Mew
Typhoon
Afterpartees (dj set)
Alvvays
Ariel Pink
BADBADNOTGOOD
Bass Drum Of Death
Cairo Liberation Front
Dan Deacon
Gengahr
Kate Tempest
Kenny B (dj set)
Kuenta i Tambu
Marmozets
Pretty Vicious
Rats on Rafts
Rats on Rafts (dj set)
Reigning Sound
Steve Gunn
Stroes
STUFF.
Sunset Sons
Tora
Waxahatchee
Wolf Alice
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_153674898
Zo, aangezet. Ziet er relaxt uit daar, leuk sfeertje ^O^
  Redactie Sport vrijdag 19 juni 2015 @ 19:50:22 #3
pi_153674942
Chet Faker, daar houd ik niet echt van..
pi_153675032
Nope.. ik hou sowieso niet van dj-sets op festivals :O
  Redactie Sport vrijdag 19 juni 2015 @ 19:54:34 #5
pi_153675074
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 19:53 schreef Sunnythesun het volgende:
Nope.. ik hou sowieso niet van dj-sets op festivals :O
Ligt eraan wat voor muziek het is. Nils Frahm of Justice dig ik wel maar niet van die soulful garagefunkshit.
pi_153675176
Ik vind het gewoon niet interessant om naar te kijken én het is niet helemaal mijn muziek (waarbij ik niet alle dj-dingen op één hoop wil gooien hoor, er zitten wel toffe dingen tussen). Vind het live vaak wel een stuk interessanter als er live muzikanten en zang bij zijn of zo. :)
  Redactie Sport vrijdag 19 juni 2015 @ 20:03:34 #7
pi_153675380
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 19:57 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik vind het gewoon niet interessant om naar te kijken én het is niet helemaal mijn muziek (waarbij ik niet alle dj-dingen op één hoop wil gooien hoor, er zitten wel toffe dingen tussen). Vind het live vaak wel een stuk interessanter als er live muzikanten en zang bij zijn of zo. :)
Dit is ook wel heel saai. Al wordt er nu wel gezongen, maar nee.
pi_153675454
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 20:03 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Dit is ook wel heel saai. Al wordt er nu wel gezongen, maar nee.
Ben wat anders gaan kijken, schakel zo wel weer terug ;)
  Redactie Sport vrijdag 19 juni 2015 @ 20:11:47 #9
pi_153675654
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 20:05 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ben wat anders gaan kijken, schakel zo wel weer terug ;)
Straks the tallest man on earth, dat heeft wel potentie
pi_153675669
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 20:11 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Straks the tallest man on earth, dat heeft wel potentie
:Y die willen we zeker checken zo idd.
  Redactie Sport vrijdag 19 juni 2015 @ 20:44:22 #11
pi_153676637
Zo, voorbij
pi_153676652
^O^ actie!
  Redactie Sport vrijdag 19 juni 2015 @ 20:53:14 #13
pi_153676879
Ik vind hier ook niet echt veel aan...
  Moderator vrijdag 19 juni 2015 @ 20:55:50 #14
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_153676958
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind hier ook niet echt veel aan...
Ik vind dit misschien nog wel saaier dan het vorige optreden :{
  Redactie Sport vrijdag 19 juni 2015 @ 20:57:45 #15
pi_153677019
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 20:55 schreef noodgang het volgende:

[..]

Ik vind dit misschien nog wel saaier dan het vorige optreden :{
Als ze op een van die 2 posities iets leuks hadden gehad was ik zelf gegaan. Misschien zegt dat genoeg _O-
  Redactie Sport vrijdag 19 juni 2015 @ 20:58:23 #16
pi_153677039
Geen The Jesus and MC trouwens. Ik verwacht eigenlijk ook geen Libertines
pi_153677068
Het spettert niet echt nee.. maar op zich wel aangename achtergrondmuziek..
  vrijdag 19 juni 2015 @ 21:09:51 #18
20720 brother52
Dus..........
pi_153677416
Hij mag zijn gitaar wel even stemmen...
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
pi_153678214
Tallest Man on Earth O+

Nu naar Liima
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_153678470
Beetje te vlak voor me, maar wel ok verder :)
Ben benieuwd wat er nu komt..
pi_153678502
Ah Fidlar. Ken het niet :)
  Moderator vrijdag 19 juni 2015 @ 21:49:03 #22
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_153678584
Fidlar! Leuk bandje, ziet er ook uit als een leuke show
pi_153678632
Tallest men on earth ^O^
  vrijdag 19 juni 2015 @ 21:56:30 #24
20720 brother52
Dus..........
pi_153678843
Ze zijn een stukje beter geworden. Het rammelt een stuk minder dan een paar jaar geleden op Lowlands.
Kitty at my foot and I want to touch it
pi_153679257
3voor12 twitterde op vrijdag 19-06-2015 om 22:05:02 The Libertines, vanaf 22:30 op onze Best Kept Secret-livestream! Hier kun je meekijken: http://t.co/ugxfY3gTOL #bks15 reageer retweet
  Moderator vrijdag 19 juni 2015 @ 22:16:14 #26
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_153679509
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Chet Faker, daar houd ik niet echt van..
Chet ^O^
  Redactie Sport vrijdag 19 juni 2015 @ 22:16:48 #27
pi_153679530
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 22:08 schreef Houtenbeen het volgende:
3voor12 twitterde op vrijdag 19-06-2015 om 22:05:02 The Libertines, vanaf 22:30 op onze Best Kept Secret-livestream! Hier kun je meekijken: http://t.co/ugxfY3gTOL #bks15 reageer retweet
Leuk!
pi_153679531
Jesus & Mary Chain _O_
  Redactie Sport vrijdag 19 juni 2015 @ 22:18:24 #29
pi_153679575
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 22:17 schreef Tourniquet het volgende:
Jesus & Mary Chain _O_
oh jij bent op het festival? Wel jammer dat ze die niet (mogen) uitzenden, had ik wel het liefst gezien ;(
pi_153679850
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

oh jij bent op het festival? Wel jammer dat ze die niet (mogen) uitzenden, had ik wel het liefst gezien ;(
Ja, ze hebben wel inmiddels de halve tent leeggespeeld maar dat kan ook iets te maken hebben met het feit dat de Libertines zo beginnen op One. :P
pi_153679945
We een super leuk actief feestpubliek daar :Y stukke beter dan de dode vogeltjes van PP ;)
Stukje jonger ook gemiddeld heb ik het idee.. :)
  Redactie Sport vrijdag 19 juni 2015 @ 22:31:37 #32
pi_153680045
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 22:26 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Ja, ze hebben wel inmiddels de halve tent leeggespeeld maar dat kan ook iets te maken hebben met het feit dat de Libertines zo beginnen op One. :P
Is het zo hard?
  Redactie Sport vrijdag 19 juni 2015 @ 22:31:47 #33
pi_153680053
Vera Lynn O+
  Redactie Sport vrijdag 19 juni 2015 @ 22:35:42 #34
pi_153680214
wat zingt die Doherty toch slecht. Maar muzikaal wel genot.
  Moderator vrijdag 19 juni 2015 @ 22:36:31 #35
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_153680240
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat zingt die Doherty toch slecht. Maar muzikaal wel genot.
Volgens mij mag hij over het algemeen blij zijn dat hij nog op zn poten staat
pi_153680278
Oh god, joh ik had hem niet eens herkend! Hij ziet er warempel soort van gezond uit :+
pi_153680293
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Is het zo hard?
Nee viel mee.
pi_153680685
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 22:17 schreef Tourniquet het volgende:
Jesus & Mary Chain _O_
Ja lekker hoogte punt van de dag! The Libertines klinken ook prima. The Pop Group klonk niet al te best!
  Redactie Sport vrijdag 19 juni 2015 @ 22:51:58 #39
pi_153680802
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 22:48 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Ja lekker hoogte punt van de dag! The Libertines klinken ook prima. The Pop Group klonk niet al te best!
Had niet anders verwacht, jammer dat wij alles krijgen behalve.. dat ;(
pi_153680885
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Had niet anders verwacht, jammer dat wij alles krijgen behalve.. dat ;(
Had he kaartje moeten kopen. Als er bij die dance acts geen gekke dingen meer gebeuren is dit mijn top 3 vandaag.

1. The Jesus & Mary Chain
2. Metz
3. The Tallest Man On Earth
  Redactie Sport vrijdag 19 juni 2015 @ 22:56:03 #41
pi_153680913
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 22:55 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Had he kaartje moeten kopen. Als er bij die dance acts geen gekke dingen meer gebeuren is dit mijn top 3 vandaag.

1. The Jesus & Mary Chain
2. Metz
3. The Tallest Man On Earth
Ja ik weet het, als ik keuze wil hebben wat ik te zien krijg moet ik zelf maar gaan. Maar 60 euro voor JMC, Libertines en oke, Eagulls was me wat te veel.
  Moderator vrijdag 19 juni 2015 @ 23:07:38 #42
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_153681334
Klinkt wel weer echt lekker, The Libertines
pi_153681954
Zit in bungalow echt superver weg van de ingang. Iemand een tip? Kan je een fiets huren of gaat er een boot ofzo? :)
  Redactie Sport vrijdag 19 juni 2015 @ 23:28:06 #44
pi_153681984
Nou dat was m.
  Redactie Sport vrijdag 19 juni 2015 @ 23:28:23 #45
pi_153681993
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 23:27 schreef Xrenity het volgende:
Zit in bungalow echt superver weg van de ingang. Iemand een tip? Kan je een fiets huren of gaat er een boot ofzo? :)
Ik dacht altijd dat er een bootje ging ja. Blijkbaar niet dus?
pi_153682042
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 23:28 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ik dacht altijd dat er een bootje ging ja. Blijkbaar niet dus?
hmmm zal nog eens checken. Is me nog niet opgevallen :)
  Moderator vrijdag 19 juni 2015 @ 23:29:53 #47
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_153682047
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 23:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou dat was m.
Maken zich er wel makkelijk vanaf met een klein uurtje dan :o
  Redactie Sport vrijdag 19 juni 2015 @ 23:30:28 #48
pi_153682072
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 23:29 schreef noodgang het volgende:

[..]

Maken zich er wel makkelijk vanaf met een klein uurtje dan :o
toegiftje natuurlijk
  Moderator vrijdag 19 juni 2015 @ 23:30:51 #49
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_153682083
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 23:30 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

toegiftje natuurlijk
je verwacht het idd niet
pi_153683054
Zo nu nog ff Pissed Jeans en daarna Vessels. Eskmo is mijn ding niet, te saai.
  zaterdag 20 juni 2015 @ 00:13:23 #51
376380 Alziend-Oog
haha vet grappig
pi_153683406
Hoe was Chet Faker? Wil al zolang naar een concert van die man maar het is óf zo uitverkocht, of ik kan niet.
Aer mea arena est
pi_153684057
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 00:13 schreef Alziend-Oog het volgende:
Hoe was Chet Faker? Wil al zolang naar een concert van die man maar het is óf zo uitverkocht, of ik kan niet.
Paar leuke nummers (de hitjes) maar kan me nog niet een vol uur boeien.
pi_153684668
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 00:13 schreef Alziend-Oog het volgende:
vond het erg goed!
pi_153685127
Zo het zit erop wat dag 1 betreft, hoogtepunten Circa Waves, Tallest Man, Fidlar en Metz... Terrein is iets sfeervoller ingericht nog dan in andere jaren. Leukste festival van NL O+
  zaterdag 20 juni 2015 @ 01:34:29 #55
376380 Alziend-Oog
haha vet grappig
pi_153685251
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 00:37 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Paar leuke nummers (de hitjes) maar kan me nog niet een vol uur boeien.
Dat was ook de reactie van de meesten die er gisteren bijwaren in Utrecht. Vind hem een geweldige artiest, maar heb dus geen flauw idee hoe hij live is.
Aer mea arena est
pi_153685877
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 01:26 schreef TheVulture het volgende:
Zo het zit erop wat dag 1 betreft, hoogtepunten Circa Waves, Tallest Man, Fidlar en Metz... Terrein is iets sfeervoller ingericht nog dan in andere jaren. Leukste festival van NL O+
Ja alleeen zo jammer dat ze de ingang bij stage two wg hebben gehaald. Ipv 5 minuten lopen zijn dat er nu 40 geworden. Dat is dus langer lopen dan bij Pinkpop om masr eens wat te noemen. Hopelijk kont daar verbetering in. 40 minuten is niet gigantisch maar toch was dat voor mij een van de grootste pluspubten van het festival.

Maat het terrein zelf is prima ja. Die bankjes achter en aan de zijkant van de mainstage zijn ook een prina toevoeging!
pi_153685922
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 02:35 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Ja alleeen zo jammer dat ze de ingang bij stage two wg hebben gehaald. Ipv 5 minuten lopen zijn dat er nu 40 geworden.
Ja da's wel minder, maar logistiek zat het met de bus dan wel weer beter in elkaar, niet hoeven wachten!
  zaterdag 20 juni 2015 @ 09:49:25 #58
13973 ranja
image means nothing
pi_153687299
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 22:48 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

JAMC was inderdaad het hoogtepunt. Pop Group vond ik ook goed, zeker na JAMC was ik daar meer aan toe dan Libertines (die in die 10 minuten die ik gezien heb, mij weer niet meevielen... of moet ik zeggen voldeden aan de verwachting :P

Verder Coathangers O+ _O_
  zaterdag 20 juni 2015 @ 09:51:01 #59
13973 ranja
image means nothing
pi_153687316
En vandaag Ride _O_ Ik hoop dat die de verwachting net zo overtreffen als JAMC :)
  zaterdag 20 juni 2015 @ 09:53:01 #60
13973 ranja
image means nothing
pi_153687344
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 02:35 schreef indiaantje89 het volgende:

Ja alleeen zo jammer dat ze de ingang bij stage two wg hebben gehaald. Ipv 5 minuten lopen zijn dat er nu 40 geworden. Dat is dus langer lopen dan bij Pinkpop om masr eens wat te noemen. Hopelijk kont daar verbetering in. 40 minuten is niet gigantisch maar toch was dat voor mij een van de grootste pluspubten van het festival.
Klopt. De uitbreiding van stage 2 is dan weer wel positief en ik heb het idee dat het verdwijnen van die ingang daar wel mee te maken heeft. Maar wel een nadeel ja dat als ik naar huis wil ik eerst een half uur onderweg ben naar de uitgang. De auto is dan weer wel zo gevonden (gister in elk geval, geen idee hoe ze dat vandaag gaan regelen)
pi_153687441
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 09:53 schreef ranja het volgende:

[..]

Klopt. De uitbreiding van stage 2 is dan weer wel positief en ik heb het idee dat het verdwijnen van die ingang daar wel mee te maken heeft. Maar wel een nadeel ja dat als ik naar huis wil ik eerst een half uur onderweg ben naar de uitgang. De auto is dan weer wel zo gevonden (gister in elk geval, geen idee hoe ze dat vandaag gaan regelen)
Ja stage 2 was tof en ingang lijkt me niet zo veel te maken daarmee te hebben. Die zit daar nog een heel stuk voor. Ik vind het nog al wat dat ik 8x zo lang moet lopen dan vorig jaar (en dat terwijl de ticketprijzen ook omhoog gegaan zijn).

Op Twitter lees ik ook wat kritiek, hopelijk luisteren ze er naar.

Goed vandaag Ride _O_
pi_153688671
Vandaag ben ik er niet, familieverplichtingen, maar morgen wordt een hele fijne dag :Y
pi_153689765
Little May klinkt prima. Lekker rustig om de dag mee te openen
pi_153689815
Noel Gallagher was om 22:45 he? En werd ook uitgezonden? Hopelijk ben ik dan thuis _O_
pi_153689989
Fietsverhuur is ook dicht dit weekend ;(
  Redactie Sport zaterdag 20 juni 2015 @ 14:03:09 #66
pi_153691581
Dit klinkt gelijk wel aardig. Wie zijn dit?
pi_153691625
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 14:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit klinkt gelijk wel aardig. Wie zijn dit?
Nu zijn Mourn en Sue The Night te spelen. Die eerste in de 5 en klinkt fijn.
  Redactie Sport zaterdag 20 juni 2015 @ 14:06:10 #68
pi_153691644
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 14:05 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Nu zijn Mourn en Sue The Night te spelen. Die eerste in de 5 en klinkt fijn.
oh ik denk Sue the Night dan. Dacht dat dat een hitjesbandje zou zijn maar dit klinkt best wel heel nice.
  zaterdag 20 juni 2015 @ 14:06:59 #69
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_153691663
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 14:06 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

oh ik denk Sue the Night dan. Dacht dat dat een hitjesbandje zou zijn maar dit klinkt best wel heel nice.
Staat er ook niet groot achter ofzo ;)
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
  Redactie Sport zaterdag 20 juni 2015 @ 14:07:33 #70
pi_153691674
quote:
6s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 14:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

[..]

Staat er ook niet groot achter ofzo ;)
Ja ik heb geen beeld aan, alleen geluid. :D

Mijn beeld staat op F1.
  zaterdag 20 juni 2015 @ 14:07:55 #71
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_153691683
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 14:07 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ja ik heb geen beeld aan, alleen geluid. :D

Mijn beeld staat op F1.
Achso
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
  Redactie Sport zaterdag 20 juni 2015 @ 14:08:30 #72
pi_153691705
quote:
6s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 14:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

[..]

Achso
Anders had ik het ongetwijfeld geweten. :D
pi_153692145
Zo John Coffey is checken. Benieuwd hoeveel beer er gegooid gaat worden.
pi_153692824
Klinkt wel lekker op de stream.
  Moderator zaterdag 20 juni 2015 @ 15:20:59 #75
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_153693435
Zo Tallest Man en daarna St. Paul and the Broken Bones op stream :)

Edit: oh die speelden gisteren natuurlijk :')
pi_153695094
St. Paul & The Broken Bones _O_
  Moderator zaterdag 20 juni 2015 @ 16:41:42 #77
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_153696627
Volle bak in de Two voor Death Cab.
  zaterdag 20 juni 2015 @ 18:41:42 #79
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_153697705
Transatlanticism O+
  zaterdag 20 juni 2015 @ 18:43:04 #80
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_153697739
quote:
6s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 18:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Transatlanticism O+
pi_153698124
Death Cab 2e deel van de set _O_
pi_153699172
Balthazar O+ O+
  zaterdag 20 juni 2015 @ 19:48:37 #83
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_153699193
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 19:47 schreef Tourniquet het volgende:
Balthazar O+ O+
Wat deze man zegt.
pi_153699230
Föllakzoid!!!
  zaterdag 20 juni 2015 @ 19:50:55 #85
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_153699246
Leave Them All Behind O+
  Moderator zaterdag 20 juni 2015 @ 19:51:42 #86
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_153699260
Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen. Balthazar is de beste band van de Lage Landen.

Balthazar _O_ O+ _O_
pi_153699729
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 19:51 schreef Slobeend het volgende:
Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen. Balthazar is de beste band van de Lage Landen.

Balthazar _O_ O+ _O_
dEUS walst over ze heen :P
  Moderator zaterdag 20 juni 2015 @ 20:13:14 #88
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_153699800
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 20:11 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

dEUS walst over ze heen :P
Op dit moment he. dEUS heeft z'n hoogtepunt wel gehad inmiddels.
  Redactie Sport zaterdag 20 juni 2015 @ 20:43:08 #89
pi_153700567
Hoe zijn de goden van Ride? Ik zit aan de Souvlaki (nee niet van Slowdive) dus mis t
  zaterdag 20 juni 2015 @ 20:47:09 #90
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_153700687
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe zijn de goden van Ride? Ik zit aan de Souvlaki (nee niet van Slowdive) dus mis t
Episch. Via de stream dan. Had er graag bij geweest.. Maar ja, niemand die mee wilde :(
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
pi_153701256
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
_O_ heerlijk heerlijk. Klonk nog prima.
pi_153702800
Net nog een vechtpartijtje vlak voor me neus bij stage 2. Sneu dat soort mensen.
pi_153702937
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 22:08 schreef indiaantje89 het volgende:
Net nog een vechtpartijtje vlak voor me neus bij stage 2. Sneu dat soort mensen.
Serieus?? :o Dat is wel het laatste wat ik daar zou verwachten als ik de beelden zo zie. Ziet er allemaal echt super relaxt uit :Y
  Trouwste user 2022 zaterdag 20 juni 2015 @ 22:19:00 #94
7889 tong80
Spleenheup
pi_153703089
Hoe is het tot nu toe. Hoe waren de Jesus and Marychain ?

Zo NPO3 kijken.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_153703334
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 22:13 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Serieus?? :o Dat is wel het laatste wat ik daar zou verwachten als ik de beelden zo zie. Ziet er allemaal echt super relaxt uit :Y
Tsja sommige kunnen niet tegen alcohol blijkbaar.
pi_153703347
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 22:19 schreef tong80 het volgende:
Hoe is het tot nu toe. Hoe waren de Jesus and Marychain ?

Zo NPO3 kijken.

:P
Jizz in the pantzz!
pi_153703379
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 22:26 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Tsja sommige kunnen niet tegen alcohol blijkbaar.
:N sneu.. was vast snel de kop ingedrukt verder ga ik van uit?
pi_153703470
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 22:28 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

:N sneu.. was vast snel de kop ingedrukt verder ga ik van uit?
Nee duurde wel even beveiliging was er ook beetje laat bij. Mja terwijl die ene op de grond lag wilde die andere er nog op inslaan, en dat om een zonbebrilletje. Had bijna nog zelf een vuist in mn gezicht hangen
  zaterdag 20 juni 2015 @ 22:33:41 #99
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_153703509
Ik hoop dat die gast Ray heet en dat-ie een ban krijgt..
pi_153703515
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 22:31 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Nee duurde wel even beveiliging was er ook beetje laat bij. Mja terwijl die ene op de grond lag wilde die andere er nog op inslaan, en dat om een zonbebrilletje. Had bijna nog zelf een vuist in mn gezicht hangen
pff stom :{w
pi_153703526
quote:
6s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 22:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik hoop dat die gast Ray heet en dat-ie een ban krijgt..
:') ik moest nog lachen ook verdomme.. :|W
  zaterdag 20 juni 2015 @ 22:35:49 #102
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_153703571
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 22:34 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

:') ik moest nog lachen ook verdomme.. :|W
Ik gun festivals zoveel mogelijk droogte..
pi_153703585
quote:
6s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 22:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

[..]

Ik gun festivals zoveel mogelijk droogte..
Mooi streven.. wij dragen daar doorgaans ook goed aan bij :+
pi_153703661
Ik weet nu nog streeds niet wie A$AP Rocky is van het stelletje.
  zaterdag 20 juni 2015 @ 22:39:52 #105
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_153703677
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 22:08 schreef indiaantje89 het volgende:
Dat krijg je met die hiphoppers he.
  zaterdag 20 juni 2015 @ 22:39:59 #106
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_153703686
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 22:39 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik weet nu nog streeds niet wie A$AP Rocky is van het stelletje.
Die ene met de bokshandschoenen
  zaterdag 20 juni 2015 @ 22:46:14 #107
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_153703852
Waar kan ik dit nu zien :? Want 101 heb ik niet, is ineens niet meer basispakket.
pi_153703876
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 22:46 schreef MrBanaan1 het volgende:
Waar kan ik dit nu zien :? Want 101 heb ik niet, is ineens niet meer basispakket.
http://3voor12.vpro.nl/ni(...)t-uitzendtijden.html
  zaterdag 20 juni 2015 @ 22:48:54 #109
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_153703918
quote:
Ik dacht dat ze Noel Gallagher zouden uitzenden ;(
Toch bedankt.
  zaterdag 20 juni 2015 @ 22:49:33 #110
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_153703927
Voor de mensen die morgen vroeg genoeg wakker zijn voor dhr.Greenwood:

Ik hoop dat ze Electric Counterpoint spelen van Reich/Metheny.
Erg veel lekkerder brak wakker worden kan bijna niet.
  zaterdag 20 juni 2015 @ 22:50:01 #111
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_153703939
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 22:48 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Toch bedankt.
Ik zag toch net dat hij kwam na t 3FM gedeelte..
pi_153703940
quote:

[..]

Toch bedankt.
Begint nu ;)
  zaterdag 20 juni 2015 @ 22:50:19 #113
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_153703945
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 22:50 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Begint nu ;)
Precies :P
  zaterdag 20 juni 2015 @ 22:50:28 #114
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_153703946
Jaaaaa thanks genieten _O_ O+
  zaterdag 20 juni 2015 @ 22:55:40 #115
371073 gazhims3lv
pi_153704096
NNOEEELLLL O+ O+
-A Song of Ice and Fire-
  zaterdag 20 juni 2015 @ 23:16:30 #116
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_153704656
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 22:55 schreef gazhims3lv het volgende:
NNOEEELLLL O+ O+
Was jij in Utrecht :D
pi_153705738
VPRO is lekker aan het blunderen met het optreden van Gallagher en laat gewoon een gesprek tussen presentatie en redactie horen door het nummer heen _O-
pi_153705833
Noel was gaaf alleen publiek was wat tan helaas.
  zaterdag 20 juni 2015 @ 23:58:13 #119
371073 gazhims3lv
pi_153705852
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 23:16 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Was jij in Utrecht :D
Nee :'( :'( :'( Was te laat voor kaarten. |:( Had er wel heel graag bij geweest. Jij wel?
-A Song of Ice and Fire-
  zondag 21 juni 2015 @ 00:25:23 #120
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_153706515
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 23:58 schreef gazhims3lv het volgende:

[..]

Nee :'( :'( :'( Was te laat voor kaarten. |:( Had er wel heel graag bij geweest. Jij wel?
:Y O+ Je had mee kunnen gaan _O- Waar ik mee ging was ziek dus moest last minute iemand meevragen haha, en die was niet echt fan.
pi_153707124
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 23:57 schreef indiaantje89 het volgende:
Noel was gaaf alleen publiek was wat tan helaas.
Voorin was het wel gaaf, omringd door Engelsen. :D
  zondag 21 juni 2015 @ 00:52:31 #122
304540 remco1993
Fredje de Tweede
  Redactie Sport zondag 21 juni 2015 @ 00:55:21 #123
pi_153707307
Eens kijken naar de NPO3 uitzending.
  Moderator zondag 21 juni 2015 @ 01:35:59 #124
332671 crew  indiaantje89
pi_153708120
1. Ride
2. Death Cab For Cutie
3. St. Paul & The Broken Bones
  zondag 21 juni 2015 @ 01:38:52 #125
13973 ranja
image means nothing
pi_153708158
quote:

Toch bedankt.
Op het terrein hadden ze op de schermen naast het podium een heel ander concert van Noel... heel vreemd, dezelfde nummers maar ander concert dus de mondbewegingen klopten net niet en de podiumlicht-kleuren al helemaal niet.
Verder deed het me ook niet veel muzikaal. Ze hadden beter The Vaccines en Noel kunnen omdraaien, qua feestje bouwen....
  Moderator zondag 21 juni 2015 @ 01:44:25 #126
pi_153708240
5 van de 6 van me favo optredens van dit weekend vind zich plaats op stage 2. En daar zal Mee nog wel bijkomen.
  zondag 21 juni 2015 @ 01:52:04 #127
13973 ranja
image means nothing
pi_153708363
Stage 5 is m'n nieuwe favoriet geworden. Maar het lijkt ook wel of de bands die vorig jaar in 3 stonden nu in 5 geprogrammeerd zijn. Hoop punkbands en zo.

stage 2 ben ik alleen nog maar geweest voor Jesus and Mary Chain en Ride en dat zijn dan niet geheel toevallig de nummer 1's van de dag,
  Redactie Sport zondag 21 juni 2015 @ 02:48:05 #128
pi_153709110
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 01:52 schreef ranja het volgende:
Stage 5 is m'n nieuwe favoriet geworden. Maar het lijkt ook wel of de bands die vorig jaar in 3 stonden nu in 5 geprogrammeerd zijn. Hoop punkbands en zo.

stage 2 ben ik alleen nog maar geweest voor Jesus and Mary Chain en Ride en dat zijn dan niet geheel toevallig de nummer 1's van de dag,
Stage 5 vond ik vorig jaar al beter dan Stage 3 eigenlijk, of ik heb iets heel erg verkeerd gedaan vorig jaar :@

Ik heb toch wel echt spijt dat ik er niet ben ;(
  zondag 21 juni 2015 @ 04:11:50 #129
371073 gazhims3lv
pi_153709694
quote:
14s.gif Op zondag 21 juni 2015 00:25 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

:Y O+ Je had mee kunnen gaan _O- Waar ik mee ging was ziek dus moest last minute iemand meevragen haha, en die was niet echt fan.
Wel godverdoemme. Is er geen topic voor dit soort zaken? Woon in de randstad dus last-minute kan ik altijd :D
-A Song of Ice and Fire-
  zondag 21 juni 2015 @ 08:26:46 #130
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_153710153
quote:
6s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 22:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Voor de mensen die morgen vroeg genoeg wakker zijn voor dhr.Greenwood:

Ik hoop dat ze Electric Counterpoint spelen van Reich/Metheny.
Erg veel lekkerder brak wakker worden kan bijna niet.
Ik hoop en denk het ook!
  zondag 21 juni 2015 @ 08:46:15 #131
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_153710248
Don't Look Back in Anger was natuurlijk wel leuk 8-)
  zondag 21 juni 2015 @ 09:04:07 #132
13973 ranja
image means nothing
pi_153710371
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 02:48 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Stage 5 vond ik vorig jaar al beter dan Stage 3 eigenlijk, of ik heb iets heel erg verkeerd gedaan vorig jaar :@

Ik heb toch wel echt spijt dat ik er niet ben ;(
Ik ben vorig jaar wel een paar keer in 5 geweest maar vond het geluid daar erg slecht, met name bij September Girls en Bombay Show Pig wat ik me herinner. Was daarom blij dat bands als Honeyblood en PINS toen in 3 stonden. Maar 5 is nu groter en prima geluid.
  zondag 21 juni 2015 @ 10:35:36 #133
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_153711474
Vies buitje ;(
  Moderator zondag 21 juni 2015 @ 11:29:41 #134
pi_153712367
Niet gedacht dat ik dit tof zou vinden dat Johnny Greenwood orkest. Maar erg tof en dit weer past wel bij de muziek imo
  zondag 21 juni 2015 @ 12:01:39 #135
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_153713083
Extremely early bird tickets voor BKS 2016: te koop tegenover stage three. 99 eu.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  Moderator zondag 21 juni 2015 @ 12:13:32 #136
pi_153713367
The war continious!
pi_153713753
Greenwood _O_
  Moderator zondag 21 juni 2015 @ 12:35:06 #138
pi_153714005
Pretty Vicious ook lekker zeg!
  zondag 21 juni 2015 @ 12:38:07 #139
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_153714059
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 12:26 schreef Xrenity het volgende:
Greenwood _O_
  zondag 21 juni 2015 @ 12:42:52 #140
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_153714162
quote:
17s.gif Op zondag 21 juni 2015 12:38 schreef BoerBert het volgende:

[..]

Maar heeft-ie 'm gedaan?
  Moderator zondag 21 juni 2015 @ 13:08:37 #141
pi_153714800
quote:
6s.gif Op zondag 21 juni 2015 12:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

[..]

Maar heeft-ie 'm gedaan?
Jep die Steve Reich bedoel je toch? Is gedaan idd
  Moderator zondag 21 juni 2015 @ 13:08:56 #142
pi_153714809
En mn kaartje voor 2016 is ook weer binnen
  Redactie Sport zondag 21 juni 2015 @ 13:32:31 #143
pi_153715402
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 13:08 schreef indiaantje89 het volgende:
En mn kaartje voor 2016 is ook weer binnen
99 euro voor een ticket, zonder camping neem ik aan?
  Redactie Sport zondag 21 juni 2015 @ 14:02:02 #144
pi_153716239
Mooi beeld op 101
  zondag 21 juni 2015 @ 14:02:39 #145
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_153716259
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 14:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mooi beeld op 101
lekker muziekje ook
  zondag 21 juni 2015 @ 14:02:51 #146
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_153716262
Ah!
  Moderator zondag 21 juni 2015 @ 14:06:26 #147
pi_153716412
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 13:32 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

99 euro voor een ticket, zonder camping neem ik aan?
99 is exl service kosten. 104 incl. Inclusief camping ook!
  Redactie Sport zondag 21 juni 2015 @ 14:09:24 #148
pi_153716517
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2015 14:06 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

99 is exl service kosten. 104 incl. Inclusief camping ook!
Pfff, alleen te koop op het festival zelf zeker? ;( Voor 99 euro zou ik m met camping wel alvast kopen namelijk. :D
  Moderator zondag 21 juni 2015 @ 14:11:43 #149
pi_153716573
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 14:09 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Pfff, alleen te koop op het festival zelf zeker? ;( Voor 99 euro zou ik m met camping wel alvast kopen namelijk. :D
Tot nu toe wel ja. Maar ze gaan de oorlog aan met DTRH dus verwacht online ook wel wat!
  zondag 21 juni 2015 @ 14:12:20 #150
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_153716595
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 14:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mooi beeld op 101
quote:
6s.gif Op zondag 21 juni 2015 14:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

[..]

lekker muziekje ook
  Redactie Sport zondag 21 juni 2015 @ 14:12:37 #151
pi_153716606
quote:
14s.gif Op zondag 21 juni 2015 14:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

[..]

[..]

Eens!
  Redactie Sport zondag 21 juni 2015 @ 14:14:58 #152
pi_153716662
live klinkt dit toffer dan op plaat.
pi_153716722
Leuk bandje wel dit :Y
  Moderator zondag 21 juni 2015 @ 14:18:32 #154
pi_153716753
Zo nu Pokémon time. Gengahr en Mew na elkaar. Wie dat bedacht heeft...
  Redactie Sport zondag 21 juni 2015 @ 14:20:05 #155
pi_153716797
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2015 14:18 schreef indiaantje89 het volgende:
Zo nu Pokémon time. Gengahr en Mew na elkaar. Wie dat bedacht heeft...
Ik heb meer met Lapras...
  zondag 21 juni 2015 @ 14:20:42 #156
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_153716813
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 14:17 schreef Sunnythesun het volgende:
Leuk bandje wel dit :Y
De leukste van de nog niet-gevestigde namen die ik dit weekend gezien heb.
  Redactie Sport zondag 21 juni 2015 @ 14:21:09 #157
pi_153716828
quote:
6s.gif Op zondag 21 juni 2015 14:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

[..]

Circa Waves was geinig maar te glad
  Moderator zondag 21 juni 2015 @ 14:21:10 #158
pi_153716829
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 14:20 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ik heb meer met Lapras...
Zit je me nu te Jinxen?
pi_153716848
quote:

[..]

Ja, heeft wel een lekkere ouderwetse vibe of zo ^O^
  zondag 21 juni 2015 @ 14:22:00 #160
371073 gazhims3lv
pi_153716853
quote:

[..]

Meh, Wolf Alice is toch al vrij bekend. Of het ligt aan mijn omgeving/vrienden.
-A Song of Ice and Fire-
  Redactie Sport zondag 21 juni 2015 @ 14:22:25 #161
pi_153716866
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2015 14:21 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Zit je me nu te Jinxen?
Meer bands die hetzelfde heten als een Pokemon ken ik helaas niet ;(
pi_153716871
Ik had er nog nooit van gehoord :D maar dat zegt ook niet alles :+
  Moderator zondag 21 juni 2015 @ 14:22:36 #163
pi_153716875
quote:

[..]

Wie was dat?
  zondag 21 juni 2015 @ 14:22:44 #164
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_153716877
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 14:22 schreef gazhims3lv het volgende:

[..]

Zoals ze zelf al zei: morgen komt het debuutalbum uit.
Eigenlijk kan je dan nog niet gevestigd zijn he ;)
  Redactie Sport zondag 21 juni 2015 @ 14:22:46 #165
pi_153716878
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 14:22 schreef gazhims3lv het volgende:

[..]

Nouja het krijgt airplay, maar is wel een vrij 'verse' naam
pi_153716940
Heb het op Pinguin Radio wel voorbij horen komen bedenk ik me nu.. maar de naam was niet heel erg blijven hangen blijkbaar. :) :)
  zondag 21 juni 2015 @ 14:24:54 #167
371073 gazhims3lv
pi_153716942
quote:
6s.gif Op zondag 21 juni 2015 14:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

[..]

Zoals ze zelf al zei: morgen komt het debuutalbum uit.
Eigenlijk kan je dan nog niet gevestigd zijn he ;)
Klopt, maar dat duurt toch al wel een tijdje. Heb ze meer dan een jaar terug gezien op London Calling en vorig jaar in de HMH met alt-J. Toen speelden ze ook al een heel repertoire waar makkelijk een album mee gevuld kon worden.
-A Song of Ice and Fire-
  zondag 21 juni 2015 @ 14:25:53 #168
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_153716978
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 14:24 schreef Sunnythesun het volgende:
Heb het op Pinguin Radio wel voorbij horen komen bedenk ik me nu.. maar de naam was niet heel erg blijven hangen blijkbaar. :) :)
Klopt, daar zijn al wat singles gepasseerd.
  zondag 21 juni 2015 @ 14:26:27 #169
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_153716996
Ze stak het net op, maar figuurlijk gooit ze nu wel lekker haar haar los..
pi_153717001
quote:
6s.gif Op zondag 21 juni 2015 14:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

[..]

Klopt, daar zijn al wat singles gepasseerd.
Ze staan zelfs in de graadmeter :D
pi_153717213
Ah ja dit nummer herken ik volgens mij van PR ^O^
  Redactie Sport zondag 21 juni 2015 @ 14:37:33 #172
pi_153717261
Is dit Bros?
pi_153717401
Iemand nog bij Marmozets wezen kijken?? Zag een toffe foto van Becca voorbij komen op de 3voor12 site O+ O+
  zondag 21 juni 2015 @ 14:50:15 #174
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_153717629
Wat staan Kings of Leon vroeg geprogrammeerd?
pi_153717645
:D _O-
  zondag 21 juni 2015 @ 14:53:39 #176
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_153717738
quote:
6s.gif Op zondag 21 juni 2015 14:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat staan Kings of Leon vroeg geprogrammeerd?
Suprise act aan het aantal toeschouwers te zien :+
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  zondag 21 juni 2015 @ 15:00:32 #177
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_153717970
quote:
6s.gif Op zondag 21 juni 2015 12:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

[..]

Maar heeft-ie 'm gedaan?
Ja, recht voor me O+
  Redactie Sport zondag 21 juni 2015 @ 15:12:35 #178
pi_153718265
Sticks and Stones *O*

Origineel is wel iets beter. :D
  Redactie Sport zondag 21 juni 2015 @ 15:27:28 #179
pi_153718663
Sunset Sons viel niet mee. Nu Mew.
  zondag 21 juni 2015 @ 15:48:05 #180
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_153719265
Wat heeft Dreetje Hazes een raar hoog stemmetje gekregen #Mew
  Moderator zondag 21 juni 2015 @ 15:52:29 #181
pi_153719387
Mew !!!! Briljant hoor
  Moderator zondag 21 juni 2015 @ 15:52:47 #182
pi_153719396
Nu aan het wachten voor Alvvays
pi_153719469
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 15:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sunset Sons viel niet mee. Nu Mew.
Vond het allebei niet echt boeiend.

Weval was trouwens ook goed gister.
  Moderator zondag 21 juni 2015 @ 16:03:42 #184
pi_153719677
Mew is wel een hate it or love it bands volgens mij. Ik vond ze echt geweldig. Hoogtepunt van vandaag tot nu toe!
  Redactie Sport zondag 21 juni 2015 @ 16:07:08 #185
pi_153719787
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 16:03 schreef indiaantje89 het volgende:
Mew is wel een hate it or love it bands volgens mij. Ik vond ze echt geweldig. Hoogtepunt van vandaag tot nu toe!
Ik vind het ook niet zo bijzonder
  Moderator zondag 21 juni 2015 @ 16:10:09 #186
pi_153719884
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 16:07 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Dan neem ik je bij deze niet meer serieus :P

MEW _O_
  Moderator zondag 21 juni 2015 @ 16:13:10 #187
pi_153719975
Geintje hoor Mexi ;)
  zondag 21 juni 2015 @ 16:13:53 #188
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_153719997
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 16:07 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

prima LARP-soundtrack, me dunkt
pi_153720285
Haha, First Aid Kit covert War Pigs. :D
pi_153720340
MEW O+
  zondag 21 juni 2015 @ 16:29:18 #191
371073 gazhims3lv
pi_153720477
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 16:23 schreef Tourniquet het volgende:
Haha, First Aid Kit covert War Pigs. :D
Godver.. Hoop dat ze die show nog laten zien op 3VOOR12
-A Song of Ice and Fire-
pi_153723008
Kate Tempest was veeeeeet! _O_
  Moderator zondag 21 juni 2015 @ 18:04:56 #193
362868 crew  Slobeend
of all places
  Redactie Sport zondag 21 juni 2015 @ 18:07:53 #194
pi_153723147
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2015 18:04 schreef Slobeend het volgende:
Future Islands O+
Ik kan er weinig mee, dat geschreeuw en gegrunt slaat toch nergens op man _O-
  Moderator zondag 21 juni 2015 @ 18:11:19 #195
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_153723222
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 18:07 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ik kan er weinig mee, dat geschreeuw en gegrunt slaat toch nergens op man _O-
Ik zei dat voor ik de livestream aanslingerde :D Dit is wel apart ja. Het album is wel fijn.
  Moderator zondag 21 juni 2015 @ 18:15:13 #196
pi_153723296
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 18:01 schreef Tourniquet het volgende:
  Moderator zondag 21 juni 2015 @ 18:16:16 #197
pi_153723320
Future Islands is meer bezig met gek doen dan vocaaliets neer te zetten. Jammer want op album zijn ze best leuk.
  Redactie Sport zondag 21 juni 2015 @ 18:21:58 #198
pi_153723425
quote:
Dat geloof ik graag. Zoveel spijt ;(
  zondag 21 juni 2015 @ 18:47:36 #199
371073 gazhims3lv
pi_153724003
Godver. Future Islands is echt de slechtste band die ik ooit heb gehoord :') Album wel eens geluisterd, vroeg me nog af of het wel hetzelfde was wat ik luisterde :')
-A Song of Ice and Fire-
  Moderator zondag 21 juni 2015 @ 18:56:40 #200
pi_153724268
Tent bij Typhoon puilt uit. Eetpauze dus.
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 21 juni 2015 @ 18:59:02 #201
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_153724319
Oh! Hoi! Ik ben er ook B-)
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  Moderator zondag 21 juni 2015 @ 19:07:34 #202
pi_153724498
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 18:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oh! Hoi! Ik ben er ook B-)
Ik zag je weer bij Future Islands. Toch de camera maar meegenomen?
  zondag 21 juni 2015 @ 19:11:58 #203
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_153724638
Herring _O_
pi_153724733
quote:
Ik vond het niet heel geweldig, en ik snap de hele Typhoonhype ook niet eigenlijk, goed maar geen buitencategorie.

Future Islands was wel tof
pi_153725812
Typhoon O+ wat een feest man..
  zondag 21 juni 2015 @ 19:50:54 #206
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_153725883
Ik kan er echt helemaal niks mee.
Die drummer is trouwens veruit de beste rapper van het geheel.
pi_153725938
Oh ik vind het echt geweldig wat ze doen, hoe kan je daar nou niet blij van worden O+
pi_153725963
Maar nu... ROYAL BLOOD!! _O_ _O_ _O_

;)
  zondag 21 juni 2015 @ 19:53:53 #209
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_153725973
Ik heb t meestal al gehad als zn broer op t podium komt :P
Verder spreekt dit in ons hoempapa-land natuurlijk vreselijk aan.
  Redactie Sport zondag 21 juni 2015 @ 19:54:19 #210
pi_153725982
Royal Blood _O_
pi_153725985
quote:
6s.gif Op zondag 21 juni 2015 19:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb t meestal al gehad als zn broer op t podium komt :P
Verder spreekt dit in ons hoempapa-land natuurlijk vreselijk aan.
Ik vind het tof omdat het het simpele hoempapa dus ver overstijgt.. ;)
  zondag 21 juni 2015 @ 19:56:17 #212
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_153726044
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 19:54 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ik vind het tof omdat het het simpele hoempapa dus ver overstijgt.. ;)
Het is mij te vaak 1 eindeloos herhalend thema met een vreselijk monotone rapper eroverheen.
pi_153726080
quote:
6s.gif Op zondag 21 juni 2015 19:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

[..]

Het is mij te vaak 1 eindeloos herhalend thema met een vreselijk monotone rapper eroverheen.
Ik hoor gelukkig iets heel anders. Mooie poëtische teksten en goede melodiën.
Zoals jij het omschrijft klinkt het of je Chefs special bedoelt :+ Die nummers klinken echt allemaal hetzelfde..
pi_153726097
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 19:53 schreef Sunnythesun het volgende:
Maar nu... ROYAL BLOOD!! _O_ _O_ _O_

;)
Dit 8-)
pi_153726111
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 19:58 schreef H.Kemper het volgende:

[..]

Dit 8-)
O+ genieten dit he..

ze bliezen me echt van de sokken in de India afgelopen jaar O+ _O_
  zondag 21 juni 2015 @ 19:59:43 #216
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_153726135
Maakt voor mij weinig verschil idd. En ik versta geen kut van die teksten als ie ze zo brengt. ;)

Maargoed, ik denk dat ik allergisch ben voor nederlandse acts met teveel blazers. Kyteman en De Kift vind ik ook driewerf niks.
pi_153726177
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 19:59 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

O+ genieten dit he..

ze bliezen me echt van de sokken in de India afgelopen jaar O+ _O_
Eerst die bui en vervolgens het optreden :D
  zondag 21 juni 2015 @ 20:01:24 #218
371073 gazhims3lv
pi_153726192
Royal Blood O+ O+ Gelukkige geweest om in Paradiso mee te kunnen maken. Wat een show _O_ _O_
-A Song of Ice and Fire-
pi_153726204
quote:
6s.gif Op zondag 21 juni 2015 19:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Maakt voor mij weinig verschil idd. En ik versta geen kut van die teksten als ie ze zo brengt. ;)

Maargoed, ik denk dat ik allergisch ben voor nederlandse acts met teveel blazers. Kyteman en De Kift vind ik ook driewerf niks.
Tja, ik heb een zwak voor blazers, althans, die van Typhoon.. Die ene, Thijs, heeft nog met mijn moeder gespeeld toen het nog een jochie van 16 was.. :D O+ En sowieso blazers O+ Vond Kyteman ook heel tof.. :Y
pi_153726224
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 20:01 schreef gazhims3lv het volgende:
Royal Blood O+ O+ Gelukkige geweest om in Paradiso mee te kunnen maken. Wat een show _O_ _O_
  Redactie Sport zondag 21 juni 2015 @ 20:02:27 #221
pi_153726226
Heerlijke band
pi_153726231
Nou kom op publiek! Actie!! *O*
  zondag 21 juni 2015 @ 20:03:17 #223
371073 gazhims3lv
pi_153726252
HEEJ PUBLIEK WAAR IS DIE MOSHPIT DAN?!
-A Song of Ice and Fire-
  zondag 21 juni 2015 @ 20:07:40 #224
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_153726382
Die pissende gozer heeft ook even zijn 5 seconds of fame..
pi_153726432
quote:
6s.gif Op zondag 21 juni 2015 20:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
:D _O- ja zo kan het ook..
  Redactie Sport zondag 21 juni 2015 @ 20:12:50 #226
pi_153726494
quote:
Wat een gek.
  zondag 21 juni 2015 @ 20:13:52 #227
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_153726517
Als ik de social media mag geloven is er voor volgend jaar al 1 verbeterpunt op te schrijven.
Meermaals kan een rolstoeler het daarvoor bedoelde platform niet op omdat het vol staat met mensen die er niet horen. En er is geen bewaking bij.
  zondag 21 juni 2015 @ 20:14:44 #228
371073 gazhims3lv
pi_153726534
Jaa! Moshpit O+
-A Song of Ice and Fire-
pi_153726611
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 20:14 schreef gazhims3lv het volgende:
Jaa! Moshpit O+
O+ eindelijk..
pi_153726726
Ah, zelfs van de bank af rockt dit! Zo jammer dat het me niet gelukt was Paradiso bij te wonen. Dit streampje is m'n troost.

Ik klok pas nu echt in, is t een goede editie?
pi_153727073
Ik vrees dat we dit jaar op LL niet zo'n gave ontdekking gaan doen.. damn wat is dit toch lekkere muziek O+
pi_153727246
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 20:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik vrees dat we dit jaar op LL niet zo'n gave ontdekking gaan doen.. damn wat is dit toch lekkere muziek O+
Dit was de ontdekking van Lowlands 2014 hè
  Redactie Sport zondag 21 juni 2015 @ 20:43:57 #233
pi_153727264
quote:
10s.gif Op zondag 21 juni 2015 20:43 schreef theodoor9 het volgende:

[..]

Als je het toen pas had ontdekt was je wel laat.
pi_153727265
quote:
10s.gif Op zondag 21 juni 2015 20:43 schreef theodoor9 het volgende:

[..]

:Y samen met Marmozets.. jammer dat ze daar niets van uitgezonden hebben..
  Moderator zondag 21 juni 2015 @ 20:44:23 #235
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_153727269
quote:
_O-

En natuurlijk moet de onvermijdelijke Eric Corton nog even in beeld.
pi_153727279
quote:
6s.gif Op zondag 21 juni 2015 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Nou én? Beter laat dan nooit. En voor die tijd hadden ze nog niet veel live gedaan in NL volgens mij.. :P
pi_153727291
quote:

[..]

Ik twijfelde inderdaad al om ontdekking tussen haakjes te zetten
  Redactie Sport zondag 21 juni 2015 @ 20:46:19 #238
pi_153727328
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 20:44 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

:Y samen met Marmozets.. jammer dat ze daar niets van uitgezonden hebben..
Dat kun je nog als ontdekkingzien.

Nu SOHN, bah.
pi_153727381
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Dat kun je nog als ontdekkingzien.

Nu SOHN, bah.
Voor mij was RB dat ook :6 maakt het wat uit dan?? Kom wel vaker ergens wat later achter, maakt het niet minder tof om te ontdekken ;)
  Redactie Sport zondag 21 juni 2015 @ 20:48:13 #240
pi_153727413
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 20:47 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Voor mij was RB dat ook :6 maakt het wat uit dan?? Kom wel vaker ergens wat later achter, maakt het niet minder tof om te ontdekken ;)
nouja het kan een openbaring zijn maar de media had RB toen al behoorlijk opgepakt. Was wel gaaf live ja.
  zondag 21 juni 2015 @ 20:48:35 #241
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_153727432
quote:

[..]

Ach ja, ze hadden toen de CD nog niet eens uit, zo laat was het niet.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_153727448
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

nouja het kan een openbaring zijn maar de media had RB toen al behoorlijk opgepakt. Was wel gaaf live ja.
Ik had er weinig van gemerkt voor LL anders.. :) Werd lichtelijk getipt maar meer ook niet..
  zondag 21 juni 2015 @ 20:48:59 #243
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_153727450
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 20:47 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Zoals dat je vroeger liedjes zong van de dochter van Sinterklaas
pi_153727472
quote:
6s.gif Op zondag 21 juni 2015 20:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

[..]

Zoals dat je vroeger liedjes zong van de dochter van Sinterklaas
O+ dat was wel een ontdekking ja.. ;) Salad _O_
pi_153727626
Royal Blood _O_

Headliner potentieel voor over een paar jaar
  zondag 21 juni 2015 @ 20:55:26 #246
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_153727720
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 20:53 schreef TheVulture het volgende:
Royal Blood _O_

Denk ik ook, als die erin slagen een goede tweede CD uit te brengen gaat het heel snel naar de headliners toe.
  Moderator zondag 21 juni 2015 @ 20:56:07 #247
pi_153727744
quote:
Royal Blood _O_

Wilde net getzelfde posten. Verbaasde me eigenlijk hoeveel "hits" ze al hebben.
  Redactie Sport zondag 21 juni 2015 @ 20:57:28 #248
pi_153727803
quote:
Royal Blood _O_

Pinkpop 2019:

Royal Blood
Imagine Dragons
Mumford and Sons
  zondag 21 juni 2015 @ 20:58:49 #249
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_153727873
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Pinkpop 2019:

Royal Blood
Imagine Dragons
Mumford and Sons
M&S zou nu al headliner zijn denk ik. Imagine Dragons zie ik niet zo.
pi_153727889
Dit soort 'bands' zijn wel erg hip tegenwoordig he?? Shon? Hoe heet dit?? Ik kan er niet zo veel mee geloof ik..
  Redactie Sport zondag 21 juni 2015 @ 21:00:21 #251
pi_153727943
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 20:58 schreef TAV74 het volgende:

[..]

M&S zou nu al headliner zijn denk ik. Imagine Dragons zie ik niet zo.
Klopt maar die kunnen nog wel een paar jaar mee. Imagine Dragons zie ik wel, grote hits voor een ruim publiek,eigen sound, goede mogelijkheid om te entertainen, goede muzikanten. Hebben alles in zich voor de perfecte headliner, maar had vorig jaar natuurlijk al na Disclosure moeten staan ipv ervoor op LL
  Moderator zondag 21 juni 2015 @ 21:02:31 #252
pi_153728049
quote:
6s.gif Op zondag 21 juni 2015 20:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Als ik de social media mag geloven is er voor volgend jaar al 1 verbeterpunt op te schrijven.
Meermaals kan een rolstoeler het daarvoor bedoelde platform niet op omdat het vol staat met mensen die er niet horen. En er is geen bewaking bij.
Ja schandalig eigenlijk. Ook van de bezoekers zelf. Dit was vorig jaar al een probleem en toen hadden ze beveiliging erbij gezet. En nu weer niks.. Slecht toch. Beveiliging is sowieso vrij onzichtbaar. Word ook vol op gerookt in de tenten, opvallend meer dan op andere festivals. Daarnaast vind ik het echt verbazend dat er glaswerk te koop is op het festival terrein zelf.
  Moderator zondag 21 juni 2015 @ 21:03:30 #253
pi_153728080
En Imagine Dragons is zwaar belabberd. Doe mij maar Royal Blood dan.
  zondag 21 juni 2015 @ 21:03:45 #254
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_153728092
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Klopt maar die kunnen nog wel een paar jaar mee. Imagine Dragons zie ik wel, grote hits voor een ruim publiek,eigen sound, goede mogelijkheid om te entertainen, goede muzikanten. Hebben alles in zich voor de perfecte headliner, maar had vorig jaar natuurlijk al na Disclosure moeten staan ipv ervoor op LL
We gaan het zien, voelt voor mij als zo´n type act die de allerhoogste status niet gaat halen, maar de kans dat ik er volledig naast zit lijkt me ruim aanwezig :P
pi_153728093
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 21:03 schreef indiaantje89 het volgende:
En Imagibe Dragons is zwaar belabberd. Doe mij maar Royal Blood dan.
^^ :Y
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 21 juni 2015 @ 21:04:04 #256
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_153728110
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2015 19:07 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Ik zag je weer bij Future Islands. Toch de camera maar meegenomen?
Ja moest Alt-J even schieten.

Daarna de pit in bij Royal Blood *O*
  Moderator zondag 21 juni 2015 @ 21:37:16 #257
pi_153729242
Zo is kijken of Alt-J wat is. Moet zeggen dat 3 weekend achter elkaar festivallen flink er in aan het hakken is.
pi_153729615
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 21:37 schreef indiaantje89 het volgende:
Zo is kijken of Alt-J wat is. Moet zeggen dat 3 weekend achter elkaar festivallen flink er in aan het hakken is.
Volgende week niks op de planning staan? Nog genoeg festivals volgende week :+
  Redactie Sport / Supervogel zondag 21 juni 2015 @ 21:49:40 #259
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_153729706
Alt-J :9~ :9~
  Redactie Sport zondag 21 juni 2015 @ 21:50:18 #260
pi_153729734
Toch geen Alt-J op 101TV?
  Redactie Sport / Supervogel zondag 21 juni 2015 @ 21:51:04 #261
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_153729761
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch geen Alt-J op 101TV?
3voor12 twitterde op zondag 21-06-2015 om 21:48:05 Over 'n kwartier op onze #bks15-livestream: vier nummers van headliner Alt-J! Schakel in en kijk mee: http://t.co/ugxfY3gTOL #bks15 reageer retweet
  Redactie Sport zondag 21 juni 2015 @ 21:52:30 #262
pi_153729824
quote:
7s.gif Op zondag 21 juni 2015 21:51 schreef Pino112 het volgende:

[..]

3voor12 twitterde op zondag 21-06-2015 om 21:48:05 Over 'n kwartier op onze #bks15-livestream: vier nummers van headliner Alt-J! Schakel in en kijk mee: http://t.co/ugxfY3gTOL #bks15 reageer retweet
Topshow. Even opnemen denk ik. Geef de voorkeur aan AT Sport en de reguliere uitzending live kijken
  Redactie Sport zondag 21 juni 2015 @ 22:04:49 #263
pi_153730278
oh maar 20 minuten. Dan blijf ik even hangen. Wel een beetje karig, ik dacht dat we de complete show wel zouden krijgen
  zondag 21 juni 2015 @ 22:06:18 #264
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_153730344
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
oh maar 20 minuten. Dan blijf ik even hangen. Wel een beetje karig, ik dacht dat we de complete show wel zouden krijgen
Dat zal aan Alt-J zelf liggen neem ik aan. Maar iig wel even wat sfeer proeven ^O^
  Redactie Sport zondag 21 juni 2015 @ 22:06:41 #265
pi_153730359
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 22:06 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Dat zal aan Alt-J zelf liggen neem ik aan. Maar iig wel even wat sfeer proeven^O^
Aan het management of de platenmaatschappij ben ik bang.
  zondag 21 juni 2015 @ 22:07:39 #266
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_153730399
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Aan het management of de platenmaatschappij ben ik bang.
Dat schaar ik onder de noemer Alt-J ;)
  Redactie Sport zondag 21 juni 2015 @ 22:08:53 #267
pi_153730451
Ik vind dit geen headliner. Zelfs niet voor Best Kept Secret.
  Moderator zondag 21 juni 2015 @ 22:09:27 #268
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_153730467
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit geen headliner. Zelfs niet voor Best Kept Secret.
Sowieso geen act voor een buiten podium eigenlijk
pi_153730489
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 22:09 schreef noodgang het volgende:

[..]

Sowieso geen act voor een buiten podium eigenlijk
Dit komt wel beter over in een tent ja.. maar vind het wel een aardige headliner voor dit festival geloof ik :Y
  zondag 21 juni 2015 @ 22:10:27 #270
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_153730508
Oh, ik vind dit wel een headliner hoor, maar wel in het donker of in een tent. Heeft die sfeer wel nodig.
  Redactie Sport zondag 21 juni 2015 @ 22:11:24 #271
pi_153730550
Ik vind het ook niet zo mooi overkomen zo. :{
  Moderator zondag 21 juni 2015 @ 22:12:13 #272
pi_153730585
Saai gellukig stast Dan Deacon wel te knallen _O_ waar is pino eigenlijk?
  Moderator zondag 21 juni 2015 @ 22:12:28 #273
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_153730589
Ik ga ze komende week op Werchter maar eens in een tent bekijken, was paar jaar terug op Pinkpop wel echt top
pi_153730605
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze zitten er altijd net tegenaan zangsgewijs.. en als je dat dan 'live opgenomen' ziet thuis komt het niet altijd lekker over, terwijl als je er bij bent het veel beter klinkt..
  zondag 21 juni 2015 @ 22:13:47 #275
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_153730643
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is echt een band waar je vol in gezogen moet worden. Vond ze op LL echt geweldig in 2012.
  Redactie Sport zondag 21 juni 2015 @ 22:14:32 #276
pi_153730672
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 22:12 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ze zitten er altijd net tegenaan zangsgewijs.. en als je dat dan 'live opgenomen' ziet thuis komt het niet altijd lekker over, terwijl als je er bij bent het veel beter klinkt..
Mja dat denk ik ook wel hoor. Dit klinkt wel mooi maar die samenzang wringt voor je gevoel nu terwijl het live wel meer is. Maar het is mij net te saai voor een headliner.
  zondag 21 juni 2015 @ 22:15:41 #277
371073 gazhims3lv
pi_153730703
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Pinkpop 2019:

Royal Blood
Imagine Dragons
Mumford and Sons
Houdt Catfish & The Bottlemen dan ook even in de gaten, ook potentieel headliner.
-A Song of Ice and Fire-
pi_153731018
Alt-J is goed maar geen headliner en ook niet geschikt voor zo'n veld helaas
  zondag 21 juni 2015 @ 22:43:39 #279
13973 ranja
image means nothing
pi_153731627
Bandje doorgeknipt :{

Ja door mezelf en thuis maar toch... dat was het weer.
  Redactie Sport zondag 21 juni 2015 @ 22:44:12 #280
pi_153731635
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 22:43 schreef ranja het volgende:
Bandje doorgeknipt :{

Ja door mezelf en thuis maar toch... dat was het weer.
Zo vroeg al?
  Redactie Sport / Supervogel zondag 21 juni 2015 @ 22:44:39 #281
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_153731645
Alt-J in Utrecht was genot, kleine zaal maar enorm genieten. Toen nog maar één album dus helaas na 40-45 minuten al afgelopen ;(
  Moderator zondag 21 juni 2015 @ 22:45:01 #282
pi_153731656
Ik ga zo nog voor Stuff of Evian Christ en afsluiten bij Cairo Liberstion Front
  zondag 21 juni 2015 @ 22:49:00 #283
13973 ranja
image means nothing
pi_153731760
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo vroeg al?
Ja, na Royal Blood nog even een stukje Reigning Sound gezien maar toen vond ik (en de rest van m'n groep) het wel mooi. Geen behoefte aan alt-j of dan deacon

[ Bericht 0% gewijzigd door ranja op 21-06-2015 23:16:12 ]
  Moderator zondag 21 juni 2015 @ 22:53:48 #284
pi_153731892
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 22:49 schreef ranja het volgende:

[..]

Ja, na Royal Blood nog even een stukje Reigning Blood gezien maar toen vond ik (en de rest van m'n groep) het wel mooi. Geen behoefte aan alt-j of dan deacon
Dat laatste was tof. Alt-J klinkt vrij saai. Kan alleen hun hits waarderen. In de bredte niet sterk genoeg imo.
  Moderator zondag 21 juni 2015 @ 23:27:41 #285
pi_153732942
Technische problemen bij Evian Christ volgens mij. Nog niet begonnen.
  Redactie Sport zondag 21 juni 2015 @ 23:44:05 #286
pi_153733461
Ditis wel een fijne cover van Default op NPO3
pi_153734104
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 23:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ditis wel een fijne cover van Default op NPO3
Ik vond 'm eigenlijk ook wel tof! Binkbeats dus, ga ik even in de gaten houden.

Deze 'Rats' voor mij echter iets teveel stemvervormer voor zo'n ietwat sullige sessie, over niet overkomen gesproken > <
  Redactie Sport maandag 22 juni 2015 @ 00:03:56 #288
pi_153734122
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2015 00:03 schreef NiceTry het volgende:

[..]

Ik vond 'm eigenlijk ook wel tof! Binkbeats dus, ga ik even in de gaten houden.

Deze 'Rats' voor mij echter iets teveel stemvervormer voor zo'n ietwat sullige sessie, over niet overkomen gesproken > <
Dat was echt zo debiel veel reverb dat het niet meer grappig was :')
pi_153734323
:+
  maandag 22 juni 2015 @ 00:13:13 #290
371073 gazhims3lv
pi_153734396
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2015 22:53 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Dat laatste was tof. Alt-J klinkt vrij saai. Kan alleen hun hits waarderen. In de bredte niet sterk genoeg imo.
Komt goed uit dat ze bijna alleen maar hits hebben(spelen) _O_ _O_
-A Song of Ice and Fire-
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 22 juni 2015 @ 00:24:17 #291
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_153734646
Genoeg jonge aanwas dit jaar op BKS.

maandag 22 juni 2015 @ 00:28:34 #292
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_153734725
Er heeft al iemand een foto met barcodes van zijn Extremely Early Bird Ticket voor volgend jaar op twitter gezet . :')
  Redactie Sport maandag 22 juni 2015 @ 00:31:16 #293
pi_153734785
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 00:28 schreef Darkestrah het volgende:
Er heeft al iemand een foto met barcodes van zijn Extremely Early Bird Ticket voor volgend jaar op twitter gezet . :')
_O- :')
pi_153735170
Heerlijke editie weer:

Top 3:

1. Royal Blood
2. MEW
3. Circa Waves

Eervolle vermeldingen voor Future Islands en Tallest Man on Earth
  Moderator maandag 22 juni 2015 @ 09:03:25 #295
pi_153738574
Zo nu weer aan het werk. Doet best zeer.

Vond gister toch de minste van de 3. Maar toch weer fijn dagje gehad. Top 3:
01. Mew
02. Royal Blood
03. Typhoon
  maandag 22 juni 2015 @ 09:32:19 #296
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_153738957
Noel Gallagher. Wat een vet optreden was dat zeg _O_ Ik stond mooi vooraan tussen de Engelsen. Die/we maakte er een mooi feest van daar.

Oh haha wil nog een lachen om die DJ op stage 4(?). Wat een drama die gast _O-
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  Moderator maandag 22 juni 2015 @ 09:34:16 #297
pi_153738983
Top 30 van 3voor12:

quote:
01. The Libertines
02. Death Cab For Cutie
03. Jonny Greenwood
04. Royal Blood
05. Daniel Romano
06. Typhoon
07. Ariel Pink
08. Föllakzoid
09. A$AP Rocky
10. The Pop Group
11. Future Islands
12. Alt-J
13. Weval
14. Balthazar
15. Strand Of Oaks
16. Noel Gallagher's High Flying Birds
17. Kiasmos
18. St. Paul & The Broken Bones
19. The Vaccines
20. Kate Tempest
21. Blanck Mass
22. Reigning Sound
23. Liima
24. Fidlar
25. John Coffey
26. Marmozets
27. Larry Gus
28. Black Mountain
29. Pissed Jeans
30. Cho
Niet eens Mew, Ride of The Jesus & Mary Chain in het lijstje... wat is deze
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 22 juni 2015 @ 09:50:23 #298
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_153739266
Royal Blood *O*

Jammer van de geluidsproblemen.. -O-
pi_153739409
Libertines op 1? Dat was echt zo ontzettend beroerd gezongen _O-
  Moderator maandag 22 juni 2015 @ 10:03:15 #300
pi_153739489
Behoorlijk brak aan het werk nu :')
pi_153740898
01 Greenwood
02 Balthazar
03 Weval
04 Future Islands

En dan de rest voor mij :P Shout out naar Liima en Chet Faker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')