Ligt eraan wat voor muziek het is. Nils Frahm of Justice dig ik wel maar niet van die soulful garagefunkshit.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:53 schreef Sunnythesun het volgende:
Nope.. ik hou sowieso niet van dj-sets op festivals
Dit is ook wel heel saai. Al wordt er nu wel gezongen, maar nee.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:57 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik vind het gewoon niet interessant om naar te kijken én het is niet helemaal mijn muziek (waarbij ik niet alle dj-dingen op één hoop wil gooien hoor, er zitten wel toffe dingen tussen). Vind het live vaak wel een stuk interessanter als er live muzikanten en zang bij zijn of zo.
Ben wat anders gaan kijken, schakel zo wel weer terugquote:Op vrijdag 19 juni 2015 20:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is ook wel heel saai. Al wordt er nu wel gezongen, maar nee.
Straks the tallest man on earth, dat heeft wel potentiequote:Op vrijdag 19 juni 2015 20:05 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ben wat anders gaan kijken, schakel zo wel weer terug
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 20:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Straks the tallest man on earth, dat heeft wel potentie
Ik vind dit misschien nog wel saaier dan het vorige optredenquote:Op vrijdag 19 juni 2015 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind hier ook niet echt veel aan...
Als ze op een van die 2 posities iets leuks hadden gehad was ik zelf gegaan. Misschien zegt dat genoegquote:Op vrijdag 19 juni 2015 20:55 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik vind dit misschien nog wel saaier dan het vorige optreden
twitter:3voor12 twitterde op vrijdag 19-06-2015 om 22:05:02The Libertines, vanaf 22:30 op onze Best Kept Secret-livestream! Hier kun je meekijken: http://t.co/ugxfY3gTOL #bks15 reageer retweet
Chetquote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Chet Faker, daar houd ik niet echt van..
Leuk!quote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:08 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:3voor12 twitterde op vrijdag 19-06-2015 om 22:05:02The Libertines, vanaf 22:30 op onze Best Kept Secret-livestream! Hier kun je meekijken: http://t.co/ugxfY3gTOL #bks15 reageer retweet
oh jij bent op het festival? Wel jammer dat ze die niet (mogen) uitzenden, had ik wel het liefst gezienquote:
Ja, ze hebben wel inmiddels de halve tent leeggespeeld maar dat kan ook iets te maken hebben met het feit dat de Libertines zo beginnen op One.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oh jij bent op het festival? Wel jammer dat ze die niet (mogen) uitzenden, had ik wel het liefst gezien
Is het zo hard?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:26 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja, ze hebben wel inmiddels de halve tent leeggespeeld maar dat kan ook iets te maken hebben met het feit dat de Libertines zo beginnen op One.
Volgens mij mag hij over het algemeen blij zijn dat hij nog op zn poten staatquote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat zingt die Doherty toch slecht. Maar muzikaal wel genot.
Ja lekker hoogte punt van de dag! The Libertines klinken ook prima. The Pop Group klonk niet al te best!quote:
Had niet anders verwacht, jammer dat wij alles krijgen behalve.. datquote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:48 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ja lekker hoogte punt van de dag! The Libertines klinken ook prima. The Pop Group klonk niet al te best!
Had he kaartje moeten kopen. Als er bij die dance acts geen gekke dingen meer gebeuren is dit mijn top 3 vandaag.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Had niet anders verwacht, jammer dat wij alles krijgen behalve.. dat
Ja ik weet het, als ik keuze wil hebben wat ik te zien krijg moet ik zelf maar gaan. Maar 60 euro voor JMC, Libertines en oke, Eagulls was me wat te veel.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:55 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Had he kaartje moeten kopen. Als er bij die dance acts geen gekke dingen meer gebeuren is dit mijn top 3 vandaag.
1. The Jesus & Mary Chain
2. Metz
3. The Tallest Man On Earth
Ik dacht altijd dat er een bootje ging ja. Blijkbaar niet dus?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:27 schreef Xrenity het volgende:
Zit in bungalow echt superver weg van de ingang. Iemand een tip? Kan je een fiets huren of gaat er een boot ofzo?
hmmm zal nog eens checken. Is me nog niet opgevallenquote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat er een bootje ging ja. Blijkbaar niet dus?
toegiftje natuurlijkquote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:29 schreef noodgang het volgende:
[..]
Maken zich er wel makkelijk vanaf met een klein uurtje dan
Paar leuke nummers (de hitjes) maar kan me nog niet een vol uur boeien.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 00:13 schreef Alziend-Oog het volgende:
Hoe was Chet Faker? Wil al zolang naar een concert van die man maar het is óf zo uitverkocht, of ik kan niet.
vond het erg goed!quote:Op zaterdag 20 juni 2015 00:13 schreef Alziend-Oog het volgende:
Hoe was Chet Faker? Wil al zolang naar een concert van die man maar het is óf zo uitverkocht, of ik kan niet.
Dat was ook de reactie van de meesten die er gisteren bijwaren in Utrecht. Vind hem een geweldige artiest, maar heb dus geen flauw idee hoe hij live is.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 00:37 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Paar leuke nummers (de hitjes) maar kan me nog niet een vol uur boeien.
Ja alleeen zo jammer dat ze de ingang bij stage two wg hebben gehaald. Ipv 5 minuten lopen zijn dat er nu 40 geworden. Dat is dus langer lopen dan bij Pinkpop om masr eens wat te noemen. Hopelijk kont daar verbetering in. 40 minuten is niet gigantisch maar toch was dat voor mij een van de grootste pluspubten van het festival.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 01:26 schreef TheVulture het volgende:
Zo het zit erop wat dag 1 betreft, hoogtepunten Circa Waves, Tallest Man, Fidlar en Metz... Terrein is iets sfeervoller ingericht nog dan in andere jaren. Leukste festival van NL
Ja da's wel minder, maar logistiek zat het met de bus dan wel weer beter in elkaar, niet hoeven wachten!quote:Op zaterdag 20 juni 2015 02:35 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ja alleeen zo jammer dat ze de ingang bij stage two wg hebben gehaald. Ipv 5 minuten lopen zijn dat er nu 40 geworden.
JAMC was inderdaad het hoogtepunt. Pop Group vond ik ook goed, zeker na JAMC was ik daar meer aan toe dan Libertines (die in die 10 minuten die ik gezien heb, mij weer niet meevielen... of moet ik zeggen voldeden aan de verwachtingquote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:48 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ja lekker hoogte punt van de dag! The Libertines klinken ook prima. The Pop Group klonk niet al te best!
Klopt. De uitbreiding van stage 2 is dan weer wel positief en ik heb het idee dat het verdwijnen van die ingang daar wel mee te maken heeft. Maar wel een nadeel ja dat als ik naar huis wil ik eerst een half uur onderweg ben naar de uitgang. De auto is dan weer wel zo gevonden (gister in elk geval, geen idee hoe ze dat vandaag gaan regelen)quote:Op zaterdag 20 juni 2015 02:35 schreef indiaantje89 het volgende:
Ja alleeen zo jammer dat ze de ingang bij stage two wg hebben gehaald. Ipv 5 minuten lopen zijn dat er nu 40 geworden. Dat is dus langer lopen dan bij Pinkpop om masr eens wat te noemen. Hopelijk kont daar verbetering in. 40 minuten is niet gigantisch maar toch was dat voor mij een van de grootste pluspubten van het festival.
Ja stage 2 was tof en ingang lijkt me niet zo veel te maken daarmee te hebben. Die zit daar nog een heel stuk voor. Ik vind het nog al wat dat ik 8x zo lang moet lopen dan vorig jaar (en dat terwijl de ticketprijzen ook omhoog gegaan zijn).quote:Op zaterdag 20 juni 2015 09:53 schreef ranja het volgende:
[..]
Klopt. De uitbreiding van stage 2 is dan weer wel positief en ik heb het idee dat het verdwijnen van die ingang daar wel mee te maken heeft. Maar wel een nadeel ja dat als ik naar huis wil ik eerst een half uur onderweg ben naar de uitgang. De auto is dan weer wel zo gevonden (gister in elk geval, geen idee hoe ze dat vandaag gaan regelen)
Nu zijn Mourn en Sue The Night te spelen. Die eerste in de 5 en klinkt fijn.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit klinkt gelijk wel aardig. Wie zijn dit?
oh ik denk Sue the Night dan. Dacht dat dat een hitjesbandje zou zijn maar dit klinkt best wel heel nice.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:05 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Nu zijn Mourn en Sue The Night te spelen. Die eerste in de 5 en klinkt fijn.
Staat er ook niet groot achter ofzoquote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oh ik denk Sue the Night dan. Dacht dat dat een hitjesbandje zou zijn maar dit klinkt best wel heel nice.
Ja ik heb geen beeld aan, alleen geluid.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Staat er ook niet groot achter ofzo
Achsoquote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik heb geen beeld aan, alleen geluid.
Mijn beeld staat op F1.
Anders had ik het ongetwijfeld geweten.quote:
dEUS walst over ze heenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:51 schreef Slobeend het volgende:
Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen. Balthazar is de beste band van de Lage Landen.
Balthazar![]()
![]()
Episch. Via de stream dan. Had er graag bij geweest.. Maar ja, niemand die mee wildequote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe zijn de goden van Ride? Ik zit aan de Souvlaki (nee niet van Slowdive) dus mis t
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe zijn de goden van Ride? Ik zit aan de Souvlaki (nee niet van Slowdive) dus mis t
Serieus??quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:08 schreef indiaantje89 het volgende:
Net nog een vechtpartijtje vlak voor me neus bij stage 2. Sneu dat soort mensen.
Tsja sommige kunnen niet tegen alcohol blijkbaar.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Serieus??Dat is wel het laatste wat ik daar zou verwachten als ik de beelden zo zie. Ziet er allemaal echt super relaxt uit
Jizz in the pantzz!quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:19 schreef tong80 het volgende:
Hoe is het tot nu toe. Hoe waren de Jesus and Marychain ?
Zo NPO3 kijken.
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:26 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Tsja sommige kunnen niet tegen alcohol blijkbaar.
Nee duurde wel even beveiliging was er ook beetje laat bij. Mja terwijl die ene op de grond lag wilde die andere er nog op inslaan, en dat om een zonbebrilletje. Had bijna nog zelf een vuist in mn gezicht hangenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]sneu.. was vast snel de kop ingedrukt verder ga ik van uit?
pff stomquote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:31 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Nee duurde wel even beveiliging was er ook beetje laat bij. Mja terwijl die ene op de grond lag wilde die andere er nog op inslaan, en dat om een zonbebrilletje. Had bijna nog zelf een vuist in mn gezicht hangen
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik hoop dat die gast Ray heet en dat-ie een ban krijgt..
Ik gun festivals zoveel mogelijk droogte..quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:34 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]ik moest nog lachen ook verdomme..
Mooi streven.. wij dragen daar doorgaans ook goed aan bijquote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik gun festivals zoveel mogelijk droogte..
Dat krijg je met die hiphoppers he.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:08 schreef indiaantje89 het volgende:
Net nog een vechtpartijtje vlak voor me neus bij stage 2. Sneu dat soort mensen.
Die ene met de bokshandschoenenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:39 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik weet nu nog streeds niet wie A$AP Rocky is van het stelletje.
http://3voor12.vpro.nl/ni(...)t-uitzendtijden.htmlquote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:46 schreef MrBanaan1 het volgende:
Waar kan ik dit nu zienWant 101 heb ik niet, is ineens niet meer basispakket.
Ik dacht dat ze Noel Gallagher zouden uitzendenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:47 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
http://3voor12.vpro.nl/ni(...)t-uitzendtijden.html
Ik zag toch net dat hij kwam na t 3FM gedeelte..quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:48 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze Noel Gallagher zouden uitzenden
Toch bedankt.
Begint nuquote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:48 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Toch bedankt.
Preciesquote:
Neequote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:58 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Nee![]()
![]()
Was te laat voor kaarten.
Had er wel heel graag bij geweest. Jij wel?
Voorin was het wel gaaf, omringd door Engelsen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:57 schreef indiaantje89 het volgende:
Noel was gaaf alleen publiek was wat tan helaas.
Op het terrein hadden ze op de schermen naast het podium een heel ander concert van Noel... heel vreemd, dezelfde nummers maar ander concert dus de mondbewegingen klopten net niet en de podiumlicht-kleuren al helemaal niet.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:48 schreef MrBanaan1 het volgende:
Toch bedankt.
Stage 5 vond ik vorig jaar al beter dan Stage 3 eigenlijk, of ik heb iets heel erg verkeerd gedaan vorig jaarquote:Op zondag 21 juni 2015 01:52 schreef ranja het volgende:
Stage 5 is m'n nieuwe favoriet geworden. Maar het lijkt ook wel of de bands die vorig jaar in 3 stonden nu in 5 geprogrammeerd zijn. Hoop punkbands en zo.
stage 2 ben ik alleen nog maar geweest voor Jesus and Mary Chain en Ride en dat zijn dan niet geheel toevallig de nummer 1's van de dag,
Wel godverdoemme. Is er geen topic voor dit soort zaken? Woon in de randstad dus last-minute kan ik altijdquote:Op zondag 21 juni 2015 00:25 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]![]()
Je had mee kunnen gaan
Waar ik mee ging was ziek dus moest last minute iemand meevragen haha, en die was niet echt fan.
Ik hoop en denk het ook!quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Voor de mensen die morgen vroeg genoeg wakker zijn voor dhr.Greenwood:
Ik hoop dat ze Electric Counterpoint spelen van Reich/Metheny.
Erg veel lekkerder brak wakker worden kan bijna niet.
Ik ben vorig jaar wel een paar keer in 5 geweest maar vond het geluid daar erg slecht, met name bij September Girls en Bombay Show Pig wat ik me herinner. Was daarom blij dat bands als Honeyblood en PINS toen in 3 stonden. Maar 5 is nu groter en prima geluid.quote:Op zondag 21 juni 2015 02:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Stage 5 vond ik vorig jaar al beter dan Stage 3 eigenlijk, of ik heb iets heel erg verkeerd gedaan vorig jaar
Ik heb toch wel echt spijt dat ik er niet ben
Maar heeft-ie 'm gedaan?quote:
99 euro voor een ticket, zonder camping neem ik aan?quote:Op zondag 21 juni 2015 13:08 schreef indiaantje89 het volgende:
En mn kaartje voor 2016 is ook weer binnen
lekker muziekje ookquote:
99 is exl service kosten. 104 incl. Inclusief camping ook!quote:Op zondag 21 juni 2015 13:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
99 euro voor een ticket, zonder camping neem ik aan?
Pfff, alleen te koop op het festival zelf zeker?quote:Op zondag 21 juni 2015 14:06 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
99 is exl service kosten. 104 incl. Inclusief camping ook!
Tot nu toe wel ja. Maar ze gaan de oorlog aan met DTRH dus verwacht online ook wel wat!quote:Op zondag 21 juni 2015 14:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pfff, alleen te koop op het festival zelf zeker?Voor 99 euro zou ik m met camping wel alvast kopen namelijk.
quote:
quote:
Eens!quote:
Ik heb meer met Lapras...quote:Op zondag 21 juni 2015 14:18 schreef indiaantje89 het volgende:
Zo nu Pokémon time. Gengahr en Mew na elkaar. Wie dat bedacht heeft...
De leukste van de nog niet-gevestigde namen die ik dit weekend gezien heb.quote:
Circa Waves was geinig maar te gladquote:Op zondag 21 juni 2015 14:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
De leukste van de nog niet-gevestigde namen die ik dit weekend gezien heb.
Ja, heeft wel een lekkere ouderwetse vibe of zoquote:Op zondag 21 juni 2015 14:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Meh, Wolf Alice is toch al vrij bekend. Of het ligt aan mijn omgeving/vrienden.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Meer bands die hetzelfde heten als een Pokemon ken ik helaas nietquote:
Wie was dat?quote:Op zondag 21 juni 2015 14:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zoals ze zelf al zei: morgen komt het debuutalbum uit.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:22 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Meh, Wolf Alice is toch al vrij bekend. Of het ligt aan mijn omgeving/vrienden.
Nouja het krijgt airplay, maar is wel een vrij 'verse' naamquote:Op zondag 21 juni 2015 14:22 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Meh, Wolf Alice is toch al vrij bekend. Of het ligt aan mijn omgeving/vrienden.
Klopt, maar dat duurt toch al wel een tijdje. Heb ze meer dan een jaar terug gezien op London Calling en vorig jaar in de HMH met alt-J. Toen speelden ze ook al een heel repertoire waar makkelijk een album mee gevuld kon worden.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zoals ze zelf al zei: morgen komt het debuutalbum uit.
Eigenlijk kan je dan nog niet gevestigd zijn he
Klopt, daar zijn al wat singles gepasseerd.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:24 schreef Sunnythesun het volgende:
Heb het op Pinguin Radio wel voorbij horen komen bedenk ik me nu.. maar de naam was niet heel erg blijven hangen blijkbaar.![]()
Ze staan zelfs in de graadmeterquote:Op zondag 21 juni 2015 14:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Klopt, daar zijn al wat singles gepasseerd.
Suprise act aan het aantal toeschouwers te zienquote:Op zondag 21 juni 2015 14:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat staan Kings of Leon vroeg geprogrammeerd?
Ik vind het ook niet zo bijzonderquote:Op zondag 21 juni 2015 16:03 schreef indiaantje89 het volgende:
Mew is wel een hate it or love it bands volgens mij. Ik vond ze echt geweldig. Hoogtepunt van vandaag tot nu toe!
Dan neem ik je bij deze niet meer serieusquote:Op zondag 21 juni 2015 16:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet zo bijzonder
prima LARP-soundtrack, me dunktquote:Op zondag 21 juni 2015 16:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet zo bijzonder
Godver.. Hoop dat ze die show nog laten zien op 3VOOR12quote:
Ik kan er weinig mee, dat geschreeuw en gegrunt slaat toch nergens op manquote:
Ik zei dat voor ik de livestream aanslingerdequote:Op zondag 21 juni 2015 18:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan er weinig mee, dat geschreeuw en gegrunt slaat toch nergens op man
Dat geloof ik graag. Zoveel spijtquote:
Ik vond het niet heel geweldig, en ik snap de hele Typhoonhype ook niet eigenlijk, goed maar geen buitencategorie.quote:
Ik vind het tof omdat het het simpele hoempapa dus ver overstijgt..quote:Op zondag 21 juni 2015 19:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb t meestal al gehad als zn broer op t podium komt
Verder spreekt dit in ons hoempapa-land natuurlijk vreselijk aan.
Het is mij te vaak 1 eindeloos herhalend thema met een vreselijk monotone rapper eroverheen.quote:Op zondag 21 juni 2015 19:54 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik vind het tof omdat het het simpele hoempapa dus ver overstijgt..
Ik hoor gelukkig iets heel anders. Mooie poëtische teksten en goede melodiën.quote:Op zondag 21 juni 2015 19:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Het is mij te vaak 1 eindeloos herhalend thema met een vreselijk monotone rapper eroverheen.
Eerst die bui en vervolgens het optredenquote:Op zondag 21 juni 2015 19:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]genieten dit he..
ze bliezen me echt van de sokken in de India afgelopen jaar![]()
Tja, ik heb een zwak voor blazers, althans, die van Typhoon.. Die ene, Thijs, heeft nog met mijn moeder gespeeld toen het nog een jochie van 16 was..quote:Op zondag 21 juni 2015 19:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Maakt voor mij weinig verschil idd. En ik versta geen kut van die teksten als ie ze zo brengt.
Maargoed, ik denk dat ik allergisch ben voor nederlandse acts met teveel blazers. Kyteman en De Kift vind ik ook driewerf niks.
quote:Op zondag 21 juni 2015 20:01 schreef gazhims3lv het volgende:
Royal Blood![]()
Gelukkige geweest om in Paradiso mee te kunnen maken. Wat een show
![]()
quote:Op zondag 21 juni 2015 20:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Die pissende gozer heeft ook even zijn 5 seconds of fame..
Wat een gek.quote:Op zondag 21 juni 2015 20:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit was de ontdekking van Lowlands 2014 hèquote:Op zondag 21 juni 2015 20:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik vrees dat we dit jaar op LL niet zo'n gave ontdekking gaan doen.. damn wat is dit toch lekkere muziek
Als je het toen pas had ontdekt was je wel laat.quote:Op zondag 21 juni 2015 20:43 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Dit was de ontdekking van Lowlands 2014 hè
quote:Op zondag 21 juni 2015 20:43 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Dit was de ontdekking van Lowlands 2014 hè
quote:Op zondag 21 juni 2015 20:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nou én? Beter laat dan nooit. En voor die tijd hadden ze nog niet veel live gedaan in NL volgens mij..quote:Op zondag 21 juni 2015 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je het toen pas had ontdekt was je wel laat.
Ik twijfelde inderdaad al om ontdekking tussen haakjes te zettenquote:Op zondag 21 juni 2015 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat kun je nog als ontdekkingzien.quote:Op zondag 21 juni 2015 20:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]samen met Marmozets.. jammer dat ze daar niets van uitgezonden hebben..
Voor mij was RB dat ookquote:Op zondag 21 juni 2015 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat kun je nog als ontdekkingzien.
Nu SOHN, bah.
nouja het kan een openbaring zijn maar de media had RB toen al behoorlijk opgepakt. Was wel gaaf live ja.quote:Op zondag 21 juni 2015 20:47 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Voor mij was RB dat ookmaakt het wat uit dan?? Kom wel vaker ergens wat later achter, maakt het niet minder tof om te ontdekken
Ach ja, ze hadden toen de CD nog niet eens uit, zo laat was het niet.quote:Op zondag 21 juni 2015 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had er weinig van gemerkt voor LL anders..quote:Op zondag 21 juni 2015 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
nouja het kan een openbaring zijn maar de media had RB toen al behoorlijk opgepakt. Was wel gaaf live ja.
Zoals dat je vroeger liedjes zong van de dochter van Sinterklaasquote:Op zondag 21 juni 2015 20:47 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Voor mij was RB dat ookmaakt het wat uit dan?? Kom wel vaker ergens wat later achter, maakt het niet minder tof om te ontdekken
quote:Op zondag 21 juni 2015 20:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zoals dat je vroeger liedjes zong van de dochter van Sinterklaas
Denk ik ook, als die erin slagen een goede tweede CD uit te brengen gaat het heel snel naar de headliners toe.quote:Op zondag 21 juni 2015 20:53 schreef TheVulture het volgende:
Royal Blood![]()
Headliner potentieel voor over een paar jaar
Wilde net getzelfde posten. Verbaasde me eigenlijk hoeveel "hits" ze al hebben.quote:Op zondag 21 juni 2015 20:53 schreef TheVulture het volgende:
Royal Blood![]()
Pinkpop 2019:quote:Op zondag 21 juni 2015 20:53 schreef TheVulture het volgende:
Royal Blood![]()
M&S zou nu al headliner zijn denk ik. Imagine Dragons zie ik niet zo.quote:Op zondag 21 juni 2015 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pinkpop 2019:
Royal Blood
Imagine Dragons
Mumford and Sons
Klopt maar die kunnen nog wel een paar jaar mee. Imagine Dragons zie ik wel, grote hits voor een ruim publiek,eigen sound, goede mogelijkheid om te entertainen, goede muzikanten. Hebben alles in zich voor de perfecte headliner, maar had vorig jaar natuurlijk al na Disclosure moeten staan ipv ervoor op LLquote:Op zondag 21 juni 2015 20:58 schreef TAV74 het volgende:
[..]
M&S zou nu al headliner zijn denk ik. Imagine Dragons zie ik niet zo.
Ja schandalig eigenlijk. Ook van de bezoekers zelf. Dit was vorig jaar al een probleem en toen hadden ze beveiliging erbij gezet. En nu weer niks.. Slecht toch. Beveiliging is sowieso vrij onzichtbaar. Word ook vol op gerookt in de tenten, opvallend meer dan op andere festivals. Daarnaast vind ik het echt verbazend dat er glaswerk te koop is op het festival terrein zelf.quote:Op zondag 21 juni 2015 20:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Als ik de social media mag geloven is er voor volgend jaar al 1 verbeterpunt op te schrijven.
Meermaals kan een rolstoeler het daarvoor bedoelde platform niet op omdat het vol staat met mensen die er niet horen. En er is geen bewaking bij.
We gaan het zien, voelt voor mij als zo´n type act die de allerhoogste status niet gaat halen, maar de kans dat ik er volledig naast zit lijkt me ruim aanwezigquote:Op zondag 21 juni 2015 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt maar die kunnen nog wel een paar jaar mee. Imagine Dragons zie ik wel, grote hits voor een ruim publiek,eigen sound, goede mogelijkheid om te entertainen, goede muzikanten. Hebben alles in zich voor de perfecte headliner, maar had vorig jaar natuurlijk al na Disclosure moeten staan ipv ervoor op LL
^^quote:Op zondag 21 juni 2015 21:03 schreef indiaantje89 het volgende:
En Imagibe Dragons is zwaar belabberd. Doe mij maar Royal Blood dan.
Ja moest Alt-J even schieten.quote:Op zondag 21 juni 2015 19:07 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik zag je weer bij Future Islands. Toch de camera maar meegenomen?
Volgende week niks op de planning staan? Nog genoeg festivals volgende weekquote:Op zondag 21 juni 2015 21:37 schreef indiaantje89 het volgende:
Zo is kijken of Alt-J wat is. Moet zeggen dat 3 weekend achter elkaar festivallen flink er in aan het hakken is.
quote:
twitter:3voor12 twitterde op zondag 21-06-2015 om 21:48:05Over 'n kwartier op onze #bks15-livestream: vier nummers van headliner Alt-J! Schakel in en kijk mee: http://t.co/ugxfY3gTOL #bks15 reageer retweet
Topshow. Even opnemen denk ik. Geef de voorkeur aan AT Sport en de reguliere uitzending live kijkenquote:Op zondag 21 juni 2015 21:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]twitter:3voor12 twitterde op zondag 21-06-2015 om 21:48:05Over 'n kwartier op onze #bks15-livestream: vier nummers van headliner Alt-J! Schakel in en kijk mee: http://t.co/ugxfY3gTOL #bks15 reageer retweet
Dat zal aan Alt-J zelf liggen neem ik aan. Maar iig wel even wat sfeer proevenquote:Op zondag 21 juni 2015 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
oh maar 20 minuten. Dan blijf ik even hangen. Wel een beetje karig, ik dacht dat we de complete show wel zouden krijgen
Aan het management of de platenmaatschappij ben ik bang.quote:Op zondag 21 juni 2015 22:06 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat zal aan Alt-J zelf liggen neem ik aan. Maar iig wel even wat sfeer proeven^O^
Dat schaar ik onder de noemer Alt-Jquote:Op zondag 21 juni 2015 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Aan het management of de platenmaatschappij ben ik bang.
Sowieso geen act voor een buiten podium eigenlijkquote:Op zondag 21 juni 2015 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit geen headliner. Zelfs niet voor Best Kept Secret.
Dit komt wel beter over in een tent ja.. maar vind het wel een aardige headliner voor dit festival geloof ikquote:Op zondag 21 juni 2015 22:09 schreef noodgang het volgende:
[..]
Sowieso geen act voor een buiten podium eigenlijk
Ze zitten er altijd net tegenaan zangsgewijs.. en als je dat dan 'live opgenomen' ziet thuis komt het niet altijd lekker over, terwijl als je er bij bent het veel beter klinkt..quote:Op zondag 21 juni 2015 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het ook niet zo mooi overkomen zo.
Is echt een band waar je vol in gezogen moet worden. Vond ze op LL echt geweldig in 2012.quote:Op zondag 21 juni 2015 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het ook niet zo mooi overkomen zo.
Mja dat denk ik ook wel hoor. Dit klinkt wel mooi maar die samenzang wringt voor je gevoel nu terwijl het live wel meer is. Maar het is mij net te saai voor een headliner.quote:Op zondag 21 juni 2015 22:12 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ze zitten er altijd net tegenaan zangsgewijs.. en als je dat dan 'live opgenomen' ziet thuis komt het niet altijd lekker over, terwijl als je er bij bent het veel beter klinkt..
Houdt Catfish & The Bottlemen dan ook even in de gaten, ook potentieel headliner.quote:Op zondag 21 juni 2015 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pinkpop 2019:
Royal Blood
Imagine Dragons
Mumford and Sons
Zo vroeg al?quote:Op zondag 21 juni 2015 22:43 schreef ranja het volgende:
Bandje doorgeknipt
Ja door mezelf en thuis maar toch... dat was het weer.
Ja, na Royal Blood nog even een stukje Reigning Sound gezien maar toen vond ik (en de rest van m'n groep) het wel mooi. Geen behoefte aan alt-j of dan deaconquote:
Dat laatste was tof. Alt-J klinkt vrij saai. Kan alleen hun hits waarderen. In de bredte niet sterk genoeg imo.quote:Op zondag 21 juni 2015 22:49 schreef ranja het volgende:
[..]
Ja, na Royal Blood nog even een stukje Reigning Blood gezien maar toen vond ik (en de rest van m'n groep) het wel mooi. Geen behoefte aan alt-j of dan deacon
Ik vond 'm eigenlijk ook wel tof! Binkbeats dus, ga ik even in de gaten houden.quote:Op zondag 21 juni 2015 23:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ditis wel een fijne cover van Default op NPO3
Dat was echt zo debiel veel reverb dat het niet meer grappig wasquote:Op maandag 22 juni 2015 00:03 schreef NiceTry het volgende:
[..]
Ik vond 'm eigenlijk ook wel tof! Binkbeats dus, ga ik even in de gaten houden.
Deze 'Rats' voor mij echter iets teveel stemvervormer voor zo'n ietwat sullige sessie, over niet overkomen gesproken > <
Komt goed uit dat ze bijna alleen maar hits hebben(spelen)quote:Op zondag 21 juni 2015 22:53 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dat laatste was tof. Alt-J klinkt vrij saai. Kan alleen hun hits waarderen. In de bredte niet sterk genoeg imo.
quote:Op maandag 22 juni 2015 00:28 schreef Darkestrah het volgende:
Er heeft al iemand een foto met barcodes van zijn Extremely Early Bird Ticket voor volgend jaar op twitter gezet .
Niet eens Mew, Ride of The Jesus & Mary Chain in het lijstje... wat is dezequote:01. The Libertines
02. Death Cab For Cutie
03. Jonny Greenwood
04. Royal Blood
05. Daniel Romano
06. Typhoon
07. Ariel Pink
08. Föllakzoid
09. A$AP Rocky
10. The Pop Group
11. Future Islands
12. Alt-J
13. Weval