Ja toen wou ik nog niet spelen he.quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:03 schreef Sapstengel het volgende:
Echt duur nu, had gewoon 3 maanden moeten kopen toen het nog 40k was
Als ik het me goed herinner ongeveer ~8000 gold, als je gewoon alle questlines volgtquote:Op donderdag 25 juni 2015 20:49 schreef Vjenne12345 het volgende:
Hoeveel krijg je ongeveer met levelen van 90 naar 100?
8000 toen was een stuk moeilijker aan te komen dan nu hè. 8000 is bijna niks meer.quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:22 schreef TwyLight het volgende:
51000 is echt belachelijk duur voor een maand gametime. In Cataclysm kocht ik altijd al tijd met gold via een tussenpersoon en toen betaalde ik in eerste instantie 15000 en uiteindelijk nog maar 8000
Sure, er is wat inflatie nu maar 8000 was toen ook niksquote:Op donderdag 25 juni 2015 21:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
8000 toen was een stuk moeilijker aan te komen dan nu hè. 8000 is bijna niks meer.
Want dan zijn er ineens wel heel veel mensen die gold willen kopen voor euros/ponden?quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:37 schreef Omega het volgende:
Prijs is nu toch gewoon hoog vanwege de vakanties? In september zal het volgens mij weer flink dalen.
Als meer mensen tokens te koop aanbieden op het AH dan gaat de prijs omlaag. Tokens koop je met euros.quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:58 schreef Omega het volgende:
Nee ik denk dat het met vraag en aanbod te maken heeft misschien. Las het ergens, geen idee of het ook waar is.
Ik las dat het te maken heeft met de hoeveelheid mensen die tokens willen verkopen en het aantal mensen dat ze willen kopen. Niet dat het iets uitmaakt, ik heb prijzen zo laag als 40k gezien en zo hoog als 51k.quote:Op donderdag 25 juni 2015 23:14 schreef Omega het volgende:
Maar vanwege de vakantie is er misschien veel vraag naar tokens op dit moment. Dus prijs gaat omhoog. Blizzard bepaalt de prijs toch? Of heb ik dat verkeerd begrepen?
Koop jij nu telkens wow-tokens met gold? Ik vind de prijzen in EU echt veel te hoog. ~25k zoals op NA realms vind ik een goede prijs maar niet het dubbele. Komt ook gewoon echt door al die gare arme landen die op EU servers spelen dat het hier zo duur is.quote:Op donderdag 25 juni 2015 23:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik las dat het te maken heeft met de hoeveelheid mensen die tokens willen verkopen en het aantal mensen dat ze willen kopen. Niet dat het iets uitmaakt, ik heb prijzen zo laag als 40k gezien en zo hoog als 51k.
Vergeleken met de Aziatische landen kost het hier geen drolquote:Op donderdag 25 juni 2015 23:49 schreef TwyLight het volgende:
Koop jij nu telkens wow-tokens met gold? Ik vind de prijzen in EU echt veel te hoog. ~25k zoals op NA realms vind ik een goede prijs maar niet het dubbele. Komt ook gewoon echt door al die gare arme landen die op EU servers spelen dat het hier zo duur is.
Dat iddquote:Op vrijdag 26 juni 2015 07:22 schreef icemotion het volgende:
Dat de tokens op dit moment hoog staan heeft vermoedelijk ook te maken met een grotere vraag. Mensen zijn toch benieuwd naar 6.2 en komen dus weer terug van een periode inactiviteit.
Wel iets duurder door de patch maar de reguliere prijs voor tokens in EU ligt ook boven de 45k en dat zou ik er niet voor over hebbenquote:
Helemaal int begin lag het op 30k en toen dacht ik mwah wacht wel ff tot de prijs iets zaktquote:Op vrijdag 26 juni 2015 18:25 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Wel iets duurder door de patch maar de reguliere prijs voor tokens in EU ligt ook boven de 45k en dat zou ik er niet voor over hebben
Dat dachten heel veel mensenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 18:27 schreef TweeGrolsch het volgende:
Helemaal int begin lag het op 30k en toen dacht ik mwah wacht wel ff tot de prijs iets zakt![]()
In de EU ben je genaaid door landen als Rusland, Hongarije, Servië etc. En doordat hij pas later in de EU live ging dan in US waardoor mensen beslissingen namen gebaseerd op de prijsontwikkeling daar.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 18:27 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Helemaal int begin lag het op 30k en toen dacht ik mwah wacht wel ff tot de prijs iets zakt![]()
4 nieuwe pets toch?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 18:12 schreef Bienelientjee het volgende:
Voor onze pet verzamelaarsIk had hem nog niet gezien, maar er staat een nieuwe (kleine) gnome vendor bij je Pet Manegerie, die verkoopt 6 nieuwe pets voor Pet Charms + een leuke Toy!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |