Ja toen wou ik nog niet spelen he.quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:03 schreef Sapstengel het volgende:
Echt duur nu, had gewoon 3 maanden moeten kopen toen het nog 40k was
Als ik het me goed herinner ongeveer ~8000 gold, als je gewoon alle questlines volgtquote:Op donderdag 25 juni 2015 20:49 schreef Vjenne12345 het volgende:
Hoeveel krijg je ongeveer met levelen van 90 naar 100?
8000 toen was een stuk moeilijker aan te komen dan nu hè. 8000 is bijna niks meer.quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:22 schreef TwyLight het volgende:
51000 is echt belachelijk duur voor een maand gametime. In Cataclysm kocht ik altijd al tijd met gold via een tussenpersoon en toen betaalde ik in eerste instantie 15000 en uiteindelijk nog maar 8000
Sure, er is wat inflatie nu maar 8000 was toen ook niksquote:Op donderdag 25 juni 2015 21:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
8000 toen was een stuk moeilijker aan te komen dan nu hè. 8000 is bijna niks meer.
Want dan zijn er ineens wel heel veel mensen die gold willen kopen voor euros/ponden?quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:37 schreef Omega het volgende:
Prijs is nu toch gewoon hoog vanwege de vakanties? In september zal het volgens mij weer flink dalen.
Als meer mensen tokens te koop aanbieden op het AH dan gaat de prijs omlaag. Tokens koop je met euros.quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:58 schreef Omega het volgende:
Nee ik denk dat het met vraag en aanbod te maken heeft misschien. Las het ergens, geen idee of het ook waar is.
Ik las dat het te maken heeft met de hoeveelheid mensen die tokens willen verkopen en het aantal mensen dat ze willen kopen. Niet dat het iets uitmaakt, ik heb prijzen zo laag als 40k gezien en zo hoog als 51k.quote:Op donderdag 25 juni 2015 23:14 schreef Omega het volgende:
Maar vanwege de vakantie is er misschien veel vraag naar tokens op dit moment. Dus prijs gaat omhoog. Blizzard bepaalt de prijs toch? Of heb ik dat verkeerd begrepen?
Koop jij nu telkens wow-tokens met gold? Ik vind de prijzen in EU echt veel te hoog. ~25k zoals op NA realms vind ik een goede prijs maar niet het dubbele. Komt ook gewoon echt door al die gare arme landen die op EU servers spelen dat het hier zo duur is.quote:Op donderdag 25 juni 2015 23:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik las dat het te maken heeft met de hoeveelheid mensen die tokens willen verkopen en het aantal mensen dat ze willen kopen. Niet dat het iets uitmaakt, ik heb prijzen zo laag als 40k gezien en zo hoog als 51k.
Vergeleken met de Aziatische landen kost het hier geen drolquote:Op donderdag 25 juni 2015 23:49 schreef TwyLight het volgende:
Koop jij nu telkens wow-tokens met gold? Ik vind de prijzen in EU echt veel te hoog. ~25k zoals op NA realms vind ik een goede prijs maar niet het dubbele. Komt ook gewoon echt door al die gare arme landen die op EU servers spelen dat het hier zo duur is.
Dat iddquote:Op vrijdag 26 juni 2015 07:22 schreef icemotion het volgende:
Dat de tokens op dit moment hoog staan heeft vermoedelijk ook te maken met een grotere vraag. Mensen zijn toch benieuwd naar 6.2 en komen dus weer terug van een periode inactiviteit.
Wel iets duurder door de patch maar de reguliere prijs voor tokens in EU ligt ook boven de 45k en dat zou ik er niet voor over hebbenquote:
Helemaal int begin lag het op 30k en toen dacht ik mwah wacht wel ff tot de prijs iets zaktquote:Op vrijdag 26 juni 2015 18:25 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Wel iets duurder door de patch maar de reguliere prijs voor tokens in EU ligt ook boven de 45k en dat zou ik er niet voor over hebben
Dat dachten heel veel mensenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 18:27 schreef TweeGrolsch het volgende:
Helemaal int begin lag het op 30k en toen dacht ik mwah wacht wel ff tot de prijs iets zakt![]()
In de EU ben je genaaid door landen als Rusland, Hongarije, Servië etc. En doordat hij pas later in de EU live ging dan in US waardoor mensen beslissingen namen gebaseerd op de prijsontwikkeling daar.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 18:27 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Helemaal int begin lag het op 30k en toen dacht ik mwah wacht wel ff tot de prijs iets zakt![]()
4 nieuwe pets toch?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 18:12 schreef Bienelientjee het volgende:
Voor onze pet verzamelaarsIk had hem nog niet gezien, maar er staat een nieuwe (kleine) gnome vendor bij je Pet Manegerie, die verkoopt 6 nieuwe pets voor Pet Charms + een leuke Toy!
Ja, nu je het zegtquote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:00 schreef icemotion het volgende:
[..]
4 nieuwe pets toch?
2 voor 50, 1 voor 100 charms en n puppy voor 200. En 3 toys gerelateerd aan pets.
Die baleful zooi vervang je zo met wat normal hellfire. 150k apexis verzamelen dat kost je maanden.quote:Op maandag 29 juni 2015 09:19 schreef icemotion het volgende:
Van t weekend weer wat meer in Tanaan kunnen duiken.. beetje reputations ophogen en apexis verzamelen. De keuzes de keuzes.. eerst sparen voor de mount? Of toch wat gear upgraden met die tokens..
Maar dat wacht nog maar eventjes. Vanavond voor t raiden nog maar eventjes rondvliegen voor bonfires zodat ik de laatste Midsummer toy nog kan gaan kopen.
Welnee, 150.000 is niet waanzinnig veel meer.quote:Op maandag 29 juni 2015 14:03 schreef TweeGrolsch het volgende:
Die baleful zooi vervang je zo met wat normal hellfire. 150k apexis verzamelen dat kost je maanden.
Die puppyquote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:00 schreef icemotion het volgende:
[..]
4 nieuwe pets toch?
2 voor 50, 1 voor 100 charms en n puppy voor 200. En 3 toys gerelateerd aan pets.
Die puppies zijn idd erg schattig.. zijn er 5 van dacht ik;quote:
Jaaa dat spookje heb ikquote:Op maandag 29 juni 2015 16:25 schreef icemotion het volgende:
[..]
Die puppies zijn idd erg schattig.. zijn er 5 van dacht ik;
- Spookachtige; uit archeology
- Normale; Frostwolf reputation
En 3 nieuwe in 6.2;
- Nether; 200 pet charms, vendor
- Fel; quest reward
- Cinder; rare mission reward
Oh, volgens mij kan ik dat ook wel!quote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:14 schreef TweeGrolsch het volgende:
Echt sommige pugs in mythic dungeons krijgen het voor elkaar om 20k dps te doen in 680 gear
Hihi, ik moest opeens aan dit topic denken toen ik m'n werkmail las vanmorgen, een collega heeft gisteren een dochtertje gekregen en die 'Isabeau' genoemdquote:
Ja lijkt wel bugged of zo. Ik heb em ook nooit gezien eigenlijk.quote:Op maandag 29 juni 2015 16:17 schreef icemotion het volgende:
Dat idee heb ik dus ook, via HFC kom ik vanzelf wel aan gear (gaan we dan maar vanuit.. ook al raid ik niet heel fanatiek..).
Al gaat het op zich best hard. Ik zat op 20k apexis en heb nu 2-3 dagen de dailies gedaan en zit nu op 50-60k apexis al, dus op zich gaat dat nog best wel hard.. denk dat ik dan idd maar gewoon ff doorspaar voor de mount![]()
En die King of the jungle buff, ik zie m verder ook nergens terug..
Ik ken er ook éénquote:Op woensdag 1 juli 2015 09:54 schreef Abby79 het volgende:
Hihi, ik moest opeens aan dit topic denken toen ik m'n werkmail las vanmorgen, een collega heeft gisteren een dochtertje gekregen en die 'Isabeau' genoemd.
Oh, dat had ik gisteren nog moeten doen, seals kopenquote:Op woensdag 1 juli 2015 12:28 schreef icemotion het volgende:
Ik heb mijn eerste Seal gewoon uit de Dwarven bunker gehaald; zodat ik kon bonus rollen op Kazzak en zo toch een 705 cloak heb gekregen.
Dat heb ik ookquote:Op donderdag 2 juli 2015 13:00 schreef Hathor het volgende:
Ik schijn te maken te hebben met een hardnekkige vervelende bug aan Horde kant. Steeds als ik van mijn docks terug het garisson in wil rennen crashed de game, om vervolgens bij het opnieuw inloggen volledig de kluts kwijt te zijn en de hele patchcontent opnieuw gaat downloaden, waardoor je zomaar 10 minuten naar je scherm zit te staren zonder wat te kunnen doen. Is er iemand die hier ook mee te maken heeft of ben ik weer eens een uitzondering? Aan Alli kant heb ik er overigens geen last van, het is puur op Horde. Anders dan dat vermaak ik me weer uitstekend met de nieuwe content en ben helemaal losgeslagen met apexis grinden. Ook al wat leuke loot gehad van Kazzak op diverse chars. Zometeen ook maar eens kijken of ik een groep kan vinden de nieuwe raid.
Ahh dan ben ik in ieder geval niet de enige. Ik los het nu op door te wachten tot de cooldown van mijn HS af is, en zo terug mijn garisson in teleport.quote:Op donderdag 2 juli 2015 13:02 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Dat heb ik ookAlleen kan ik erna wel weer gewoon inloggen zonder problemen. Is bekend probleem battle.net fora staan er genoeg daarover (eu+us)
Is nog niet bekend; In Patch 6.2.x komt het flying erbij.quote:Op donderdag 2 juli 2015 14:54 schreef Bienelientjee het volgende:
Wanneer gaat die fly patch nou écht live? Want je kan toch nog niet meteen vliegen had ik gehoord? Of is het nou wel meteen actief?
Met een beetje geluk, morgen of overmorgen de achievement
Iedere zone heeft een 'centrale' questlijn, als je die hebt afgerond krijg je een boek waarmee je een gratis blueprint kan kopen voor je garrison.quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:49 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ben nu level 96 maar zit nog maar in Gorgrond (tweede zone), kan ik niet beter richting Talador of zelfs Spires of Arak gaan om sneller te levelen of mis ik dan cruciale quests voor Garrison bijvoorbeeld?
Je mist misschien wat followers als je dingen overslaat, maar dat is geen ramp. Alleen Spires heeft een 'cruciale' quest, voor de salvage yard. Dacht dat je die ook kon overslaan en op lvl 98 kon unlocken, maar ik kon hem pas bouwen nadat ik de quest deed, op mn laatste character(einde van de quest was ik ver in lvl 99).quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:49 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ben nu level 96 maar zit nog maar in Gorgrond (tweede zone), kan ik niet beter richting Talador of zelfs Spires of Arak gaan om sneller te levelen of mis ik dan cruciale quests voor Garrison bijvoorbeeld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |