Ander rondje dit keer...quote:Op zaterdag 20 juni 2015 09:32 schreef Duvel het volgende:
[..]
"Dat was een leuke film, kom we gaan nog een keer!"
Als jij het zegt...quote:Op zaterdag 20 juni 2015 10:47 schreef dennistd het volgende:
Die liggen toch op elke grensovergang tegenwoordig voor de automatische wisseling tussen ATB en PZB? Werkt trouwens alleen als het via een softwaremodule gaat zoals bij bijvoorbeeld een Traxx.
Hihiquote:Op zaterdag 20 juni 2015 10:03 schreef derLudolf het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zeg doen! Dan kan ICR en Traxx ook na 2021 nog worden ingezet
De Zuiderzeelijn zou nog langs Drachten komen, en zorgt dus voor ontsluiting van meer steden, terwijl het afsnijden van Meppel en Hoogeveen juist minder steden ontsluit.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 10:12 schreef Mr_Klaasje het volgende:
En.. Je mist de relatie met Utrecht. Men kan dus beter inzetten op het afsnijden van Meppel of Hoogeveen (of allebei, gna, gna) in het huidig spoor Assen-Zwolle.
1600 kmquote:Jaap Bout verklapt tegenover het NOS dat hij meer dan 1600 kilometer verwacht af te leggen. "In afstand gemeten kom ik hemelsbreed ruim voorbij Rome." Bout begon zijn reis vanmorgen om kwart over twee in Amsterdam. Hij verwacht zondagochtend om vijf over twee in Amersfoort te eindigen. Hoeveel kilometers hij precies aflegt wil hij niet zeggen, om de concurrenten niet wijzer maken dan ze zijn.
Als de sex leuk was doe je het toch ook de week erna nog een keer?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 09:15 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ik had vriendin duck gevraagd maar die wou niet een dag van onze vakantie er voor opgeven... Ipv daarvan doen we vandaag nu een 2e rondje euregio omdat ie vorige week zo leuk was
Welke treinen rijden er om dat tijdstip? Dan moet je de nacht op een of ander station doorbrengen denk ik.quote:
De erna pas?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 11:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als de sex leuk was doe je het toch ook de week erna nog een keer?
Als hij in (de buurt van) Amsterdam woont kan het prima natuurlijk. Denk dat hij met de trein van 02:17 naar Eindhoven is begonnen dan.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 11:31 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Welke treinen rijden er om dat tijdstip? Dan moet je de nacht op een of ander station doorbrengen denk ik.
Aan die verbinding heb je niets, omdat het qua tijd en afstand stukken langer is dan Groningen - Emmen langs de N34. Bovendien is dat een meer obstakelvrije route, wonen er meer mensen en kun je het meeste voordeel halen uit het vertreinen van wat busverkeer uit meerdere plaatsen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 11:07 schreef dennistd het volgende:
Die mogelijkheid is er ook als er een verbinding Emmen-Veendam komt
En als het echt zo belangrijk was dan waren andere sporen niet opgebroken lijkt me
NIet weer dat gepasseerde station he ...quote:Op zaterdag 20 juni 2015 10:03 schreef derLudolf het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zeg doen! Dan kan ICR en Traxx ook na 2021 nog worden ingezet
Als je verder geen treinen hebt op die tijdstippen is het best efficiëntquote:Op zaterdag 20 juni 2015 11:46 schreef b2py het volgende:
Terug naar Rotterdam, maar ik vraag me echt af hoe efficient het is om die nachttreinen te pakken..
Sowieso zijn die nachttreinen totaal verknetterd hoerig. Die zou ik tegen elke prijs willen vermijden.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 11:46 schreef b2py het volgende:
Terug naar Rotterdam, maar ik vraag me echt af hoe efficient het is om die nachttreinen te pakken..
W.T.F.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |