11 euro voor een retourtje Bentheim - Rheine? Fors. Magoe, knaken zat, kan mij het schelenquote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:21 schreef dennistd het volgende:
Nog even gecheckt:
[..]
Aldus http://salzbergen.de/stat(...)enuid=630&topmenu=55. En als de gemeente het zegt...
Beter dan met de paasdagen in Nederland: 7 euro voor een enkele reis Delden-Hengelo van 10 minuten...quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
11 euro voor een retourtje Bentheim - Rheine? Fors. Magoe, knaken zat, kan mij het schelen
twitter:LDNOverground twitterde op vrijdag 19-06-2015 om 22:08:19A good service is now operating on all routes, honest, that's what I've been told reageer retweet
Ik heb er wel een beetje spijt van dat ik niet meedoe nu jaquote:Op zaterdag 20 juni 2015 00:13 schreef James1988 het volgende:
Het is middernacht geweest, de Kilometer Kampioen 2015-race is van start.
Zijn er eigenlijk FOK!kers die meedoen?
Helaas mag je enkel binnen Nederland reizen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 00:17 schreef GlennQuagmire het volgende:
T ging er toch meer over hoe ver je kon komen in 24 uur?
Aantal kilometers telt, en elk traject telt maximaal één keer mee. Je mag wel een station vaker aandoenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 00:17 schreef GlennQuagmire het volgende:
T ging er toch meer over hoe ver je kon komen in 24 uur?
Neequote:Op zaterdag 20 juni 2015 00:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hadden we hier niet berekend welke startpunt/route het beste was?
Klinkt als een veel belovende start. Dan kan je om 0900 al makkelijk over de 500 km heen zitten. Dan praten we zakenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 00:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Er begint iemand in Sittard... Dan zal het volgende wel moeten
Sittard - Eindhoven
Eindhoven - Utrecht
Utrecht - Amsterdam a3.41
Nou hij liever dan ik
Zaterdag vertrekken er weinig vroege treinen, je zal toch even rondje Amsterdam - Hoorn - Alkmaar - Haarlem moeten makenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 00:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klinkt als een veel belovende start. Dan kan je om 0900 al makkelijk over de 500 km heen zitten. Dan praten we zaken
0501 vertrekt er een bloedstollend snelle Pimpel naar het Oostn.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 00:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zaterdag vertrekken er weinig vroege treinen, je zal toch even rondje Amsterdam - Hoorn - Alkmaar - Haarlem moeten maken
Wellicht flauw,quote:Op zaterdag 20 juni 2015 00:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
0501 vertrekt er een bloedstollend snelle Pimpel naar het Oostn.
Mwoa hetis maar 1 dag hequote:Op zaterdag 20 juni 2015 00:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wellicht flauw,
Rotterdam naar Breda met reguliere trein
En andere kant met ICD of andersom
Zit in ieder geval heel wat planning in. Ik ga maar lekker slapen, kijk morgenochtend wel weer
twitter:kalindaJD twitterde op zaterdag 20-06-2015 om 00:22:14@treinreiziger die kans is er. Monteur komt eraan maar geen idee hoelang dit allemaal gaat duren...ff afwachten. reageer retweet
Ik had vriendin duck gevraagd maar die wou niet een dag van onze vakantie er voor opgeven... Ipv daarvan doen we vandaag nu een 2e rondje euregio omdat ie vorige week zo leuk wasquote:Op zaterdag 20 juni 2015 00:13 schreef James1988 het volgende:
Het is middernacht geweest, de Kilometer Kampioen 2015-race is van start.
Zijn er eigenlijk FOK!kers die meedoen?
dat doe ik de volgende keer vast wel, als ik deze richting op ga. Nu vanwege de tijd enzo voor de nachttrein gekozen.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:47 schreef Facepalm het volgende:
[..]
Goede reis! Wel jammer eigenlijk dat je dat stuk 's nachts doet, paar jaar geleden overdag gedaan en erg van genoten van het uitzicht door de Alpen. Over een maand mag ik ook, eerste stop van de treinreis is Ljubljana
"Dat was een leuke film, kom we gaan nog een keer!"quote:Op zaterdag 20 juni 2015 09:15 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ik had vriendin duck gevraagd maar die wou niet een dag van onze vakantie er voor opgeven... Ipv daarvan doen we vandaag nu een 2e rondje euregio omdat ie vorige week zo leuk was
Ander rondje dit keer...quote:Op zaterdag 20 juni 2015 09:32 schreef Duvel het volgende:
[..]
"Dat was een leuke film, kom we gaan nog een keer!"
Als jij het zegt...quote:Op zaterdag 20 juni 2015 10:47 schreef dennistd het volgende:
Die liggen toch op elke grensovergang tegenwoordig voor de automatische wisseling tussen ATB en PZB? Werkt trouwens alleen als het via een softwaremodule gaat zoals bij bijvoorbeeld een Traxx.
Hihiquote:Op zaterdag 20 juni 2015 10:03 schreef derLudolf het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zeg doen! Dan kan ICR en Traxx ook na 2021 nog worden ingezet
De Zuiderzeelijn zou nog langs Drachten komen, en zorgt dus voor ontsluiting van meer steden, terwijl het afsnijden van Meppel en Hoogeveen juist minder steden ontsluit.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 10:12 schreef Mr_Klaasje het volgende:
En.. Je mist de relatie met Utrecht. Men kan dus beter inzetten op het afsnijden van Meppel of Hoogeveen (of allebei, gna, gna) in het huidig spoor Assen-Zwolle.
1600 kmquote:Jaap Bout verklapt tegenover het NOS dat hij meer dan 1600 kilometer verwacht af te leggen. "In afstand gemeten kom ik hemelsbreed ruim voorbij Rome." Bout begon zijn reis vanmorgen om kwart over twee in Amsterdam. Hij verwacht zondagochtend om vijf over twee in Amersfoort te eindigen. Hoeveel kilometers hij precies aflegt wil hij niet zeggen, om de concurrenten niet wijzer maken dan ze zijn.
Als de sex leuk was doe je het toch ook de week erna nog een keer?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 09:15 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ik had vriendin duck gevraagd maar die wou niet een dag van onze vakantie er voor opgeven... Ipv daarvan doen we vandaag nu een 2e rondje euregio omdat ie vorige week zo leuk was
Welke treinen rijden er om dat tijdstip? Dan moet je de nacht op een of ander station doorbrengen denk ik.quote:
De erna pas?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 11:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als de sex leuk was doe je het toch ook de week erna nog een keer?
Als hij in (de buurt van) Amsterdam woont kan het prima natuurlijk. Denk dat hij met de trein van 02:17 naar Eindhoven is begonnen dan.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 11:31 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Welke treinen rijden er om dat tijdstip? Dan moet je de nacht op een of ander station doorbrengen denk ik.
Aan die verbinding heb je niets, omdat het qua tijd en afstand stukken langer is dan Groningen - Emmen langs de N34. Bovendien is dat een meer obstakelvrije route, wonen er meer mensen en kun je het meeste voordeel halen uit het vertreinen van wat busverkeer uit meerdere plaatsen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 11:07 schreef dennistd het volgende:
Die mogelijkheid is er ook als er een verbinding Emmen-Veendam komt
En als het echt zo belangrijk was dan waren andere sporen niet opgebroken lijkt me
NIet weer dat gepasseerde station he ...quote:Op zaterdag 20 juni 2015 10:03 schreef derLudolf het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zeg doen! Dan kan ICR en Traxx ook na 2021 nog worden ingezet
Als je verder geen treinen hebt op die tijdstippen is het best efficiëntquote:Op zaterdag 20 juni 2015 11:46 schreef b2py het volgende:
Terug naar Rotterdam, maar ik vraag me echt af hoe efficient het is om die nachttreinen te pakken..
Sowieso zijn die nachttreinen totaal verknetterd hoerig. Die zou ik tegen elke prijs willen vermijden.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 11:46 schreef b2py het volgende:
Terug naar Rotterdam, maar ik vraag me echt af hoe efficient het is om die nachttreinen te pakken..
W.T.F.quote:
Mogen uberhaupt blij zijn dat ze die tram nog in beweging krijgen.quote:
Dat vind ik nog niet eens zo heel raar, je voorkomt ermee dat 2 personen op hetzelfde ticket reizen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:22 schreef Ajaxfan het volgende:
Had het van de week over dat ticketissue van moi voor Noorwegen. Probleem gevonden maar het is nogal vaag.
Oude telefoon NSB app:
[ afbeelding ]
Nieuwe telefoon NSB app:
[ afbeelding ]
Je 'download' je kaartje naar het account waarmee je inlogt (online account) maar blijkbaar ververst ie dat niet en is je kaart dan op de nieuwe telefoon niet meer te downloaden. Lekker 2 telefoons meenemen.
Hmm goed punt. Ach geen groot drama en vooral blij dat ik die kaart in ieder geval beschikbaar heb.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:54 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dat vind ik nog niet eens zo heel raar, je voorkomt ermee dat 2 personen op hetzelfde ticket reizen.
Een knop "ticket verwijderen van deze telefoon zodat ik 'm op een andere kan downloaden" zou dan wel weer handig zijn.
Inderdaad wtf, een bestuurder die een wissel omlegt! Is die al op non-actief gezet?quote:
Op 4b en 6 wel, volgens het overzicht nuttige perronlengtes.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:13 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Zie ik het nou goed, kunnen er op Maastricht nog geen eens 12 bakken virm aan het perron?
klopt. De getrokken IC Haarlem - Maastricht kwam vroeger dan ook op perron 4 aan.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:11 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Op 4b en 6 wel, volgens het overzicht nuttige perronlengtes.
Getrokken VIRM?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
klopt. De getrokken IC Haarlem - Maastricht kwam vroeger dan ook op perron 4 aan.
De dag is nog niet voorbijquote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:15 schreef James1988 het volgende:
De deelnemers aan de Kilometer Kampioen-wedstrijd hebben een goede dag gekozen, er is vandaag nog geen enkele storing geweest.![]()
wel enkele uitgevallen treinen en gemiste aansluitingenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:15 schreef James1988 het volgende:
De deelnemers aan de Kilometer Kampioen-wedstrijd hebben een goede dag gekozen, er is vandaag nog geen enkele storing geweest.![]()
Wel zijn er wat werkzaamheden, zoals elk weekend.
Manmanman wat een sneu ventje van de NS. Dit gebeurt er dus als je zulke dikkop mietjes die thuis niks te zeggen hebben, een functie met macht en een sleuteltje geeft.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:44 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
In other news: piano's die midden in een stationshal staan met de tekst "bespeel mij" mogen blijkbaar niet bespeeld worden...
http://www.dumpert.nl/med(...)_niet_van_piano.html
Dat gebeurt wel eens.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
wel enkele uitgevallen treinen en gemiste aansluitingen
Dit. In zulke gevallen heb ik ALLE begrip voor agressie tegen personeel.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:39 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Manmanman wat een sneu ventje van de NS. Dit gebeurt er dus als je zulke dikkop mietjes die thuis niks te zeggen hebben, een functie met macht en een sleuteltje geeft.
Gekkenwerk. Reken maar op dinsdagmiddag, alles moet nog gecheckt en gedubbelcheckt worden. Of alle deelnemers wel op elk moment hun shirt zichtbaar droegen, is best belangrijk en zo namelijk. Ergens voor.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Duurt wel tot zo'n morgenochtend tot officiele uitslag. Sommigen gaan nog nachtnet in tot 3.00
Logisch, je wil natuurlijk niet dat een naaktloper er met de prijs vandoor gaat.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gekkenwerk. Reken maar op dinsdagmiddag, alles moet nog gecheckt en gedubbelcheckt worden. Of alle deelnemers wel op elk moment hun shirt zichtbaar droegen, is best belangrijk en zo namelijk. Ergens voor.
quote:Op zondag 21 juni 2015 00:16 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Logisch, je wil natuurlijk niet dat een naaktloper er met de prijs vandoor gaat.
Een vriend van me heeft in dit kader ruim 1500 km gereisd vandaag. Maar hij schaamde zich wel voor het shirtquote:Op zondag 21 juni 2015 00:16 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Logisch, je wil natuurlijk niet dat een naaktloper er met de prijs vandoor gaat.
Er waren zoveel werkzaamheden dat storingen niet meer opvielen joh.quote:Op zondag 21 juni 2015 10:27 schreef b2py het volgende:
Historische dag gisteren, 0 storingen met invloed op het treinverkeer.
quote:Op zondag 21 juni 2015 10:39 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Er waren zoveel werkzaamheden dat storingen niet meer opvielen joh.
Handig voor wie met de Thalys naar Breda wilquote:Multifunction key can open the train doors and windows, repair, water valves, Elevators, subways, high-speed rail (not individual models), cabinet, the meter box category.
Als ik weer es wat gereedschap bestel, bestel ik deze mee. Handig voor paaltjes op de weg, leuk voor in de trein. Tenminste als dat dezelfde aansluitingen op zittenquote:Op zondag 21 juni 2015 11:24 schreef J.B. het volgende:
Even een crosspost uit het Chinese webshop forum:
http://m.banggood.com/Mul(...)ss-Key-p-964233.html
[..]
Handig voor wie met de Thalys naar Breda wil
Iedereen zo'n beetje denk ik?quote:Op zondag 21 juni 2015 11:35 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Als ik weer es wat gereedschap bestel, bestel ik deze mee. Handig voor paaltjes op de weg, leuk voor in de trein. Tenminste als dat dezelfde aansluitingen op zitten
Had niet iemand hier ook zo'n ding?
Ik heb deze: http://www.bol.com/nl/p/d(...)mm/9200000010478443/quote:Op zondag 21 juni 2015 11:35 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Als ik weer es wat gereedschap bestel, bestel ik deze mee. Handig voor paaltjes op de weg, leuk voor in de trein. Tenminste als dat dezelfde aansluitingen op zitten
Iedereen zo'n beetje denk ik?quote:Op zondag 21 juni 2015 11:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mee. Handig voor paaltjes op de weg, leuk voor in de trein. Tenminste als dat dezelfde aansluitingen op zitten
Dat zijn volgens mij niet de meest storingsgevoelige trajecten waar je dan over gaatquote:Op zondag 21 juni 2015 13:06 schreef Monopoly het volgende:
Vandaag retourtje Groningen - Brummen doen. Hopen op een storingsvrije dag.
twitter:hossevoort twitterde op zondag 21-06-2015 om 13:56:31#nsfail @NS_online anderhalve wagon buiten het perron. Gevaarlijke situatie, medewerkers vinden het niet hun probleem http://t.co/1dFjDjQbaO reageer retweet
Hoe typischquote:Op zondag 21 juni 2015 14:34 schreef Kansenjongere het volgende:
[ afbeelding ]twitter:hossevoort twitterde op zondag 21-06-2015 om 13:56:31#nsfail @NS_online anderhalve wagon buiten het perron. Gevaarlijke situatie, medewerkers vinden het niet hun probleem http://t.co/1dFjDjQbaO reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |