Ban aanvragen voor anderen iig wel geloof ik.quote:Op donderdag 18 juni 2015 20:01 schreef Vanillekwark het volgende:
Overigens, kijkend naar de moderators hier aanwezig. Iemand dusdanig zwartmaken, en het vervolgens openbaar toegeven dat het onzin was, staat daar op z'n minst niet een ban op?
Loensje was je toch?quote:Op donderdag 18 juni 2015 20:01 schreef McGrath het volgende:
Ik vind Chai ook een enorme trut omdat ze over mijn loensen begin, wat een vreselijk mens met tieten is dat toch
Waarom? Het is toch zo.quote:Op donderdag 18 juni 2015 19:55 schreef eend112 het volgende:
[..]
Deze nomineer ik wel voor domste opmerking van vandaag
Dan wel.quote:
Waar er twee vechten hebben er twee schuld. Als één van beide partijen zich nog wil beklagen dan staat m'n PM open. (graag met links naar posts)quote:Op donderdag 18 juni 2015 20:01 schreef Vanillekwark het volgende:
Overigens, kijkend naar de moderators hier aanwezig. Iemand dusdanig zwartmaken, en het vervolgens openbaar toegeven dat het onzin was, staat daar op z'n minst niet een ban op?
quote:
Dat zeker.quote:Op donderdag 18 juni 2015 20:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ban aanvragen voor anderen iig wel geloof ik.
Zag haar in US ik zeg geen kwaad woord meer over haar nu. [KWIJLEMOTICON]quote:Op donderdag 18 juni 2015 20:01 schreef McGrath het volgende:
Ik vind Chai ook een enorme trut omdat ze over mijn loensen begin, wat een vreselijk mens met tieten is dat toch
Oh dat is het echt niet hoor. Zo schijnheilig ben ik ook weer niet.quote:Op donderdag 18 juni 2015 20:01 schreef Vanillekwark het volgende:
Zeg dat maar tegen de jodenquote:Op donderdag 18 juni 2015 20:02 schreef LompeHork het volgende:
Waar er twee vechten hebben er twee schuld.
Dat vind ik goed om te horen.quote:Op donderdag 18 juni 2015 20:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waarom? Het is toch zo.
[..]
Dan wel.
Met der duckfacequote:Op donderdag 18 juni 2015 20:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zag haar in US ik zeg geen kwaad woord meer over haar nu. [KWIJLEMOTICON]
Ik ben het wel met je eens hoor. Die gasten terroriseerde Rotterdam gewoon op hun stepjesquote:
Eend niet, is hij oud?quote:
Satan himself jaquote:Op donderdag 18 juni 2015 20:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Daar zit de duivel he
Ik moet hier een TR van maken
Oh dan is hij ook een tienerquote:
Ja doe datquote:Op donderdag 18 juni 2015 20:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
Echt de hele dag door hoofdpijn...
Zou tegen een muur beuken helpen?
Wie niet waagt, wie niet wint.quote:Op donderdag 18 juni 2015 20:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
Beter breek je een scheen oid, dat zal afleiden van de hoofdpijn.quote:Op donderdag 18 juni 2015 20:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |