Heb niet het idee dat het uitverkopen bij Pinkpop aan de hype lag hoor, volgens mij hadden ze wel degelijk een uitstekende lineup om een groot en breed publiek aan te trekken.quote:Op donderdag 18 juni 2015 13:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Klopt inderdaadHeb toch het gevoel dat BKS - DTRH - LL elkaar een beetje kannibaliseren. Plus is de 'hype' even over en lijkt die te zijn overgeslagen naar Pinkpop. Die waren met een niet heel geweldige lineup binnen recordtijd uitverkocht.
Afgelopen zondag gezien op Pinkpop, waqs er niet heel bekend mee. Erg goed live. Zou ze graag willen zien op Lowlands.quote:Op donderdag 18 juni 2015 16:23 schreef indiaantje89 het volgende:
Oscar & The Wolf zou me ook niet verbazen in de Alpha. Inmiddels ook al HMH materiaal geworden.
Schijnt wel tof te zijn he.. Moet zeggen dat ik totaal geen beeld er bij heb, toch maar ff opzoeken.quote:Op donderdag 18 juni 2015 17:00 schreef guinnessvld het volgende:
[..]
Afgelopen zondag gezien op Pinkpop, waqs er niet heel bekend mee. Erg goed live. Zou ze graag willen zien op Lowlands.
Als ze komen zal dat pas na dtrh zijn. Daar staan ze ook namelijk.quote:Op donderdag 18 juni 2015 16:23 schreef indiaantje89 het volgende:
Oscar & The Wolf zou me ook niet verbazen in de Alpha. Inmiddels ook al HMH materiaal geworden.
Oeh ja, die had van mij idd wel mogen komenquote:Op vrijdag 19 juni 2015 21:37 schreef richolio het volgende:
Hozier zal ook wel niet komen, staat de 22e op het V Festival. Wel jammer.
Take me to church blijft een van de beste tracks van 2014.
Tijd over gehadquote:Op zondag 21 juni 2015 07:51 schreef Ferraro het volgende:
Goedemorgen!
Het line-up overzicht kan weer bijgewerkt worden:
Dakhabrakha op zaterdag:
http://www.dakhabrakha.com.ua/eng/playbill
JP Cooper op vrijdag:
http://jpcoopermusic.com/live/
Rhodes: zondag
http://www.rhodesmusic.co.uk/live.html
Viet Cong op zondag:
http://www.flemisheye.com/on-tour
The Sweet Life Society op zondag
http://www.thesweetliferecords.com/tour-dates
Volgens mij was Wilkinson (vrijdag) en Romare (zaterdag) al eerder genoemd, zie ze nog
http://wilkinson-music.com/live/
http://gigs.gigatools.com/user/Romare
volgend weekend maar eens beleven of ie live slecht is.quote:Op donderdag 18 juni 2015 17:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Muzikaal tof, zanger vind ik live wat matig. En hij moet er niet bijlopen alsof er een grote wierookwalm om hem heen hangt..
Ik werk ze morgen bij. Zit nu bij de concurent (BKS)quote:Op zondag 21 juni 2015 07:51 schreef Ferraro het volgende:
Goedemorgen!
Het line-up overzicht kan weer bijgewerkt worden:
Dakhabrakha op zaterdag:
http://www.dakhabrakha.com.ua/eng/playbill
JP Cooper op vrijdag:
http://jpcoopermusic.com/live/
Rhodes: zondag
http://www.rhodesmusic.co.uk/live.html
Viet Cong op zondag:
http://www.flemisheye.com/on-tour
The Sweet Life Society op zondag
http://www.thesweetliferecords.com/tour-dates
Volgens mij was Wilkinson (vrijdag) en Romare (zaterdag) al eerder genoemd, zie ze nog
http://wilkinson-music.com/live/
http://gigs.gigatools.com/user/Romare
Veel plezier nog daar!quote:Op zondag 21 juni 2015 13:12 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik werk ze morgen bij. Zit nu bij de concurent (BKS)
De donderdag is bij ons vaak de meest flauwe nachtquote:Op zondag 21 juni 2015 20:29 schreef NiceTry het volgende:
Ik heb vrienden die zitten te morren dat ze niet de donderdagavond al willen gaan (volgens mij puur en alleen onwil om met de vrijdagochtendtraditie te breken). De extra voorpret leek mij juist wel leuk!
Klinkt bekend dit.quote:Op zondag 21 juni 2015 20:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
De donderdag is bij ons vaak de meest flauwe nachtgoed om in de sfeer te komen.. Wij gaan niet al s middags of zo (werkende lui) maar spreken meestal zo rond 21.00 af bij de bandjestent. Tentje opzetten op de 'ouwelullencamping', op weg naar de lockers via de gekoelde blikjes en dan de volgende ochtend verbaasd zijn dat je én hoofdpijn hebt én alle sixpack al op zijn
Dat soort dingen..
Echt ik val gemiddeld 2x van mijn stoel van het lachen op de donderdag.. echt vreselijke flauwheden..quote:
Donderdag is chill. Rustig in de festivalsfeer komen met wat whiskey en slap gezwetsquote:Op zondag 21 juni 2015 20:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Echt ik val gemiddeld 2x van mijn stoel van het lachen op de donderdag.. echt vreselijke flauwheden..
De rest van de avonden zijn we veel gezapiger vrees ik![]()
En linksachter en rechtsachter op de camping door elkaar halenquote:Op zondag 21 juni 2015 20:50 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Donderdag is chill. Rustig in de festivalsfeer komen met wat whiskey en slap gezwets
quote:Op zondag 21 juni 2015 20:50 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Donderdag is chill. Rustig in de festivalsfeer komen met wat whiskey en slap gezwets
Als ik dit jaar ga zal dat niet meer gebeuren. Heb disndag een sollicitatiegesprek, duimen dusquote:Op zondag 21 juni 2015 20:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
En linksachter en rechtsachter op de camping door elkaar halen
En de beruchte fok meet.quote:Op zondag 21 juni 2015 20:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]bier in ons geval.. maar vooral veel slap gezwets ja.. en feestjes bij de Lockers..
Waarom? Alleen de ontmoeting is iets ongemakkelijkquote:Op zondag 21 juni 2015 20:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja nee, die heb ik tot nu toe altijd weten te ontwijken
quote:Op zondag 21 juni 2015 21:50 schreef H.Kemper het volgende:
[..]
Waarom? Alleen de ontmoeting is iets ongemakkelijk... ik was bang dat ik aan de verkeerde mensen zou vragen of het de fokmeet was
Volgens mij haal je DTRH en Lowlands door elkaar.quote:Op zondag 21 juni 2015 19:50 schreef Scuidward het volgende:
FKA Twigs ook even als must see aangestipt.
Crapquote:Op zondag 21 juni 2015 21:54 schreef het_grobbekuiken het volgende:
[..]
Volgens mij haal je DTRH en Lowlands door elkaar.
Lockerparty wutwut?quote:Op zondag 21 juni 2015 21:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]![]()
dat zou ik ook hebben ja.. nee weet niet, geen behoefte. Jullie komen maar gezellig naar de lockerparty op donderdag nacht
met je pas gekochte gekoelde sickspacks een locker gaan regelen en daar per ongeluk blijven hangen tot het bier op is..quote:
Ja zeker best handig! En gezelligquote:Op zondag 21 juni 2015 22:41 schreef H.Kemper het volgende:
Nooit geweten dat die lockers al op Donderdagavond bereikbaar / open waren
quote:Op zondag 21 juni 2015 22:46 schreef richolio het volgende:
Eeeeeeeeen de kaartjes zijn binnen hoor.Eindelijk.
De druk werd ons te hoog hier, je weet nooit wanneer het nu ineens uitverkocht raakt.quote:
Begrijpelijk. Al had ik verwacht dat je zou wachten tot nieuwe namen. Ik zie je daar wel dan. Op je verjaardag.quote:Op zondag 21 juni 2015 22:52 schreef richolio het volgende:
[..]
De druk werd ons te hoog hier, je weet nooit wanneer het nu ineens uitverkocht raakt.
Line-up is al goed genoeg.quote:Op zondag 21 juni 2015 22:54 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Al had ik verwacht dat je zou wachten tot nieuwe namen. Ik zie je daar wel dan. Op je verjaardag.
"Neejoh ik hoef niks"quote:Op zondag 21 juni 2015 22:57 schreef richolio het volgende:
[..]
Line-up is al goed genoeg.Ik verwacht een cadeautje.
Ook wel tof dat er op de donderdag al een deel van het terrein open is trouwens
Een lekker drankje voldoet wel hoor.quote:Op zondag 21 juni 2015 23:00 schreef DjeDje het volgende:
[..]
"Neejoh ik hoef niks"haha
Serieus? Gvd. Dacht ik privileges te hebben..
Ach, ik mag overal komen vanaf woensdag.
Wil je een lowlandscadeau? Dan koop ik een mooi T-shirt voor je.![]()
![]()
En uiteindelijk hebben we camping 1 gerocktquote:Op zondag 21 juni 2015 21:50 schreef H.Kemper het volgende:
[..]
Waarom? Alleen de ontmoeting is iets ongemakkelijk... ik was bang dat ik aan de verkeerde mensen zou vragen of het de fokmeet was
Ik heb nog wel even om te bedenken. Wss krijg je gewoon niks.quote:
Hele weekend camping 1 gerockt, stond immers op camping 1quote:Op zondag 21 juni 2015 23:10 schreef friekin_ het volgende:
[..]
En uiteindelijk hebben we camping 1 gerockt
Feest!quote:Op zondag 21 juni 2015 22:46 schreef richolio het volgende:
Eeeeeeeeen de kaartjes zijn binnen hoor.Eindelijk.
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op maandag 22-06-2015 om 08:58:56Vijf nieuwe bevestigingen voor #LL15! Lianne la Havas, Balthazar, Kenny B, Joost van Bellen en Project Rakija komen naar de polder. reageer retweet
Vind ik eigenljik een typische "geen Lowlands" naam eigenlijk. Dan heeft Mr. Polska nog meer waarde op een festival.quote:Op maandag 22 juni 2015 09:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja ze gingen meer hiphop doen he.. dan krijg je dat![]()
![]()
Ja helemaal mee eens hoor!! Wat mij betreft laten ze dit soort acts mooi achterwege en gaan ze voor de meer 'alternatieve' hiphop achtige toestanden.. Er loopt genoeg leuks rond volgens mij.quote:Op maandag 22 juni 2015 09:24 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Vind ik eigenljik een typische "geen Lowlands" naam eigenlijk. Dan heeft Mr. Polska nog meer waarde op een festival.
Je bent eng dat je daar op let.quote:Op maandag 22 juni 2015 09:48 schreef indiaantje89 het volgende:
Witte polsbandjes dit jaar?
[ afbeelding ]
Komt uit een Heineken Commercial
quote:Op maandag 22 juni 2015 09:48 schreef indiaantje89 het volgende:
Witte polsbandjes dit jaar?
[ afbeelding ]
Komt uit een Heineken Commercial
Waarom komen ze uberhaupt??quote:Op maandag 22 juni 2015 10:08 schreef H.Kemper het volgende:
waarom staat Chef'special zo hoog op die poster?
Waarbij de grootst gedrukte namen in de grootste tent komen en de kleinste op de kleinere podia.. meer is er idd niet echt van te zeggen.. Het geef een indicatie.quote:Op maandag 22 juni 2015 10:15 schreef richolio het volgende:
Het gaat eigenlijk gewoon voornamelijk op alfabet, dus nu hebben we nog steeds geen indicatie qua headliners..
Klopt maar dat Bastille, Chef'Special en Years&Years (1 hitje?) bij de grote namen staan is wel zorgelijkquote:Op maandag 22 juni 2015 10:15 schreef richolio het volgende:
Het gaat eigenlijk gewoon voornamelijk op alfabet, dus nu hebben we nog steeds geen indicatie qua headliners..
Bastille heeft toch al flink wat hits hoor, en staan overal hoog. Chef'Special is publiekslieveling onder de meeer "mainstream" bezoekers. Years & Years is gewoon zo'n naam die ze gelijk hoog neerzetten. Gebeurt wel vaker. Of Monsters And Men was ook gelijk India headliner bijvoorbeeld.quote:Op maandag 22 juni 2015 10:16 schreef H.Kemper het volgende:
[..]
Klopt maar dat Bastille, Chef'Special en Years&Years (1 hitje?) bij de grote namen staan is wel zorgelijk
Ik vind het ook niet verrassendquote:Op maandag 22 juni 2015 10:20 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Bastille heeft toch al flink wat hits hoor, en staan overal hoog. Chef'Special is publiekslieveling onder de meeer "mainstream" bezoekers. Years & Years is gewoon zo'n naam die ze gelijk hoog neerzetten. Gebeurt wel vaker. Of Monsters And Men was ook gelijk India headliner bijvoorbeeld.
Ik wil dat de Grolsch wordt omgedoopt in Jillz. En ik wil ook dat er 24 uur per dag, 4 dagen lang een Jillz promotieteam door die tent stuitert. Om de lijn -betere bands- van verleden jaar door te trekken, wil ik ook dat Kenny B in de Jillz speelt.quote:Op maandag 22 juni 2015 10:24 schreef H.Kemper het volgende:
De betere bands stonden vorig jaar immers ook in de Grolsch
Kenny B mag wat mij betreft op dat Sauna eiland spelenquote:Op maandag 22 juni 2015 10:37 schreef Ferraro het volgende:
[..]
Ik wil dat de Grolsch wordt omgedoopt in Jillz. En ik wil ook dat er 24 uur per dag, 4 dagen lang een Jillz promotieteam door die tent stuitert. Om de lijn -betere bands- van verleden jaar door te trekken, wil ik ook dat Kenny B in de Jillz speelt.
Precies dit. Ga ik, als het zonnetje schijnt, liever bij Kenny B staan als er niks tegenover staat.quote:
Indiaquote:Op maandag 22 juni 2015 10:24 schreef H.Kemper het volgende:
De betere bands stonden vorig jaar immers ook in de Grolsch
quote:Op maandag 22 juni 2015 11:49 schreef Loveless85 het volgende:
Misschien proberen ze wat meer 'mainstream' volk binnen te hengelen? De Concert at Sea's en Pinkpop waren in no time uitverkocht, Lowlands niet.
Niet? is toch gezellig mensen die door je heenlopen zonder excuus te maken en de kans op meer vechtpartijenquote:Op maandag 22 juni 2015 12:01 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]nóg meer mainstream mensen?? Ik hoop het toch niet..
Ik was afgelopen jaar meer dan ooit te vinden in de India, Grolsch en Charlie.. Nog nooit zo weinig op de Alpha heuvel gezetenquote:
quote:Op maandag 22 juni 2015 12:02 schreef H.Kemper het volgende:
[..]
Niet? is toch gezellig mensen die door je heenlopen zonder excuus te maken en de kans op meer vechtpartijen
En dan lig je op de heuvel mensen te kijken... "Wat kijk je me aan?quote:Op maandag 22 juni 2015 12:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]en nog meer mensen die de natuurlijke stromingen op festivalterreinen niet snappen
![]()
verschrikkelijk..
Ja, en dat zegt dan een totaal opgemaakt en gekapt figuur ook nog eensquote:Op maandag 22 juni 2015 12:05 schreef H.Kemper het volgende:
[..]
En dan lig je op de heuvel mensen te kijken... "Wat kijk je me aan?"
Heb je die van 2016 en 2017 ook alquote:Op maandag 22 juni 2015 12:10 schreef richolio het volgende:
Weersvoorspelling opgezocht (Rotterdam). Als alles volgens plan gaat komt het wel goed
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 juni 2015 12:11 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Heb je die van 2016 en 2017 ook al?
quote:Op maandag 22 juni 2015 12:10 schreef richolio het volgende:
Weersvoorspelling opgezocht (Rotterdam). Als alles volgens plan gaat komt het wel goed
[ afbeelding ]
Kon je vergif op innemen dat 'ie kwam.quote:Op maandag 22 juni 2015 12:42 schreef TheVulture het volgende:
Kenny B
Die kan gewoon echt niet zingen
Herkenbaar.. of je loopt voorbij een tentje en dan heb je daar "wel zin in".quote:Op maandag 22 juni 2015 13:17 schreef richolio het volgende:
Ik koop sowieso het meeste daar wel, maar zo'n flesje mee voor in mijn cola lijkt me niet verkeerd.Vorig jaar toch weer 200-300 eu aan eten en drinken uitgegeven. Gaat zo hard daaro.
Na zo'n dag bier heb ik vaak ook weer zin in wat meer zoet.
Ja precies, ik kijk nu al uit naar de food line-up.quote:Op maandag 22 juni 2015 13:52 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Herkenbaar.. of je loopt voorbij een tentje en dan heb je daar "wel zin in".
Precies al gaat er ieder jaar wel weer een vermogen uit naar mini loempia's!quote:Op maandag 22 juni 2015 14:11 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja precies, ik kijk nu al uit naar de food line-up.
Hm jaquote:Op maandag 22 juni 2015 14:15 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Precies al gaat er ieder jaar wel weer een vermogen uit naar mini loempia's!
quote:Je wordt brak wakker gebruld door een buurman die het nog steeds amusant vindt om elke ochtend ‘koffiewekker’ te schreeuwen. Aangezien er geen infuus in de buurt is en over een uur die ene toffe band alweer begint, is het tijd om actie te ondernemen. Probeer jezelf naar het terrein te slepen en kruip naar de Oxfam Novib bar (op de Planet Paradise bij de Lima). Begin met een citroenlimonade om het vochtgehalte wat aan te vullen (ook supergoede dorstlesser als het warm is) en prop een gezond, biologisch broodje naar binnen. You’re ready to rock! Ben je van het kaliber ‘na een kater alleen vette meuk’ dan doe je er goed aan bij La Place een klassieke uitsmijter te halen.
Vooral dat laatste is waar. Alleen vorig jaar niks gehaald bij die gaarkeuken, gewoon lekker geleefd. Dit jaar ook wat extra opzij leggen voor wat extra lekkere dingetjes.quote:Die muntjes gaan toch altijd weer sneller op dan je lief is. Hetzij een gat in je broek, hetzij teveel genuttigde biertjes, hetzij een dronken strooiactie. Hoe dan ook: elk jaar gaat je geplande budget er weer aan. Gelukkig is er dit jaar een officiële gaarkeuken voor de paupers onder ons. Op Cape Lowlands (bij de Bravo en India) eet je pretentieleuze bonenmeuk en macaroni voor een prikkie.
quote:Op maandag 22 juni 2015 14:57 schreef friekin_ het volgende:
gewoon twee keer per dag hot sandwich, drie dagen lang. Was ook een goede deal.
Heb die nog nooit op. Zijn die zo goed ja?quote:Op maandag 22 juni 2015 14:57 schreef friekin_ het volgende:
gewoon twee keer per dag hot sandwich, drie dagen lang. Was ook een goede deal.
Vraag maar aan n00b, ik heb hem hot sandwich ontmaagd.quote:Op maandag 22 juni 2015 15:25 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Heb die nog nooit op. Zijn die zo goed ja?
Dat verhaal ken ik niet?quote:Op maandag 22 juni 2015 16:53 schreef H.Kemper het volgende:
Na al die verhalen over eten/drinken en muntjes verlang ik wel terug naar het jaar met het defecte muntjesautomaat
volgens mij was het 2007... Automaat nabij de Grolsch stond verkeerd ingesteld en gaf muntjes voor een zeer laag bedrag... 100 muntjes voor 0,20 centquote:
Ik beeld me nu dingen in die ik me niet in wil beelden. Dank je.quote:Op maandag 22 juni 2015 15:30 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Vraag maar aan n00b, ik heb hem hot sandwich ontmaagd.
Daar ben je weer! Snoetje, hoe is het abroad?quote:Op maandag 22 juni 2015 19:31 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik beeld me nu dingen in die ik me niet in wil beelden. Dank je.
Supertofquote:Op maandag 22 juni 2015 19:38 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Daar ben je weer! Snoetje, hoe is het abroad?
Nice, veel succes!quote:Op maandag 22 juni 2015 19:58 schreef friekin_ het volgende:
Morgen een sollicitatiegesprek voor een droombaan. Het gaat goed dus
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 07:30 schreef theodoor9 het volgende:
Wel even aangeven dat je 20 t/m 24 augustus op vakantie bent hè
Mojo / Lowlands?quote:Op maandag 22 juni 2015 19:58 schreef friekin_ het volgende:
Morgen een sollicitatiegesprek voor een droombaan. Het gaat goed dus
Zondag de Alpha openen lijkt me niet onwaarschijnlijk. Of heeft de beste man slechts 1 nummer?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 10:05 schreef indiaantje89 het volgende:
Kenny B op de zondag http://kennyb.nl/?page_id=89
Courtney Barnett en Ought.. en ook wel erg benieuwd naar Wandquote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:55 schreef indiaantje89 het volgende:
Naar welke act kijken jullie eigenlijk het meeste uit?
ziet er realistisch uit.. al denk ik niet dat Pauw twee keer speeltquote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:07 schreef indiaantje89 het volgende:
Ben aan het puzzelen geweestzou zoiets kunnen?
[...]
Dat is altijd waar jaquote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:16 schreef Scuidward het volgende:
Planning is ondergeschikt aan de staat van de benenwagen
Mag weg van de Charlie.. zat soms behoorlijk lastig met de indeling.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:15 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
ziet er realistisch uit.. al denk ik niet dat Pauw twee keer speelt
Gewoon doorgaan tot 5u zondagnacht, dan paar uur slaap pakken en terug naar huisquote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:15 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb er weinig aan toe te voegen geloof ik.. Betekent dat wij op tijd naar huis kunnen zondag als dit op de goede volgorde staat![]()
De dagen dat ik dat nog trok zijn lang lang vervlogen helaasquote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon doorgaan tot 5u zondagnacht, dan paar uur slaap pakken en terug naar huis
Ah okee, had geen idee hoe oud je ongeveer wasquote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
De dagen dat ik dat nog trok zijn lang lang vervlogen helaasNee, wij oudjes gaan op zondag gewoon lekker naar huis om in ons eigen bedje bij te kunnen komen.
Geen 17 meer helaas..quote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ah okee, had geen idee hoe oud je ongeveer was![]()
Goed werk weer, Indiaan!quote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:07 schreef indiaantje89 het volgende:
Ben aan het puzzelen geweestzou zoiets kunnen?
Vrijdag
Alpha: Kodaline, James Bay, Years & Years, Tame Impala, Limp Bizkit, Ben Howard
Heineken: Tove Lo, La Roux, Patrick Watson, Paolo Nutini, Underworld
India: Vaults, Benajmin Clementine, Pond, Alestorm, While She Sleeps, Curtis Harding, The Antlers, Howling, Motor City Drum Ensemble, Âme
Bravo: Imelda May, Roots Manuva, Four Tet, Caribou, Hudson Mohawke, Spor, Mefjus, Wilkinson
Lima: Noura Mini Seymali, Project Raijka, La Sra Tomassa
X-Ray: Ben Khan, Formation, Illbilly Hitec, Hayden James, Icicle & LX One, Dusky, Trippy Turtle
Charlie: Bad Breeding, JP Cooper, Bleachers, The Indien, Slaves
Zaterdag
Alpha: José Gonzalez, Echosmith, Balthazar, Rudimental, Bastille, Chemical Brothers
Heineken: Christine And The Queens, All Time Low, Lianne La Havas, Mark Ronson, FFS
India Låpsley. The Mysterons, Whilk & Misky, DMA's, Father John Misty, Mini Mansions, Courtney Barnett
Bravo: Rico & Sticks #OpgezwolleTotNu, Joey Bada$$, Hot Chip, Max Cooper presents Emergence, De Sluwe Vos, Marcel Dettmann, Karenn, Paranoid London
Lima: Dakhabrakha, HO99O9, Kasba, Gallowstreet, Mr ´arko Band, Ot Vinta
X-Ray:: Dollkraut, Romare, Shura, Palmbomen II, The Love Triangle
Charlie: Herman Brock Jr, The Bohica's, Eaves, Fuzz
Zondag
Alpha: Chef'Special, Awolnation, Passenger, De Jeugd van Tegenwoordig, Kendrick Lamar, Major Lazer
Heineken: Kenny B, Twenty One Pilots, Django Django, The Macacbees, Enter Shikari, Interpol
India: Pauw, Afterpartees, Mighty Oaks, Allah-Las, Ought, Viet Cong
Bravo: Concert Gebouw Orkest, MØ, Tourist, Todd Terje & Olson Band, SBTRKT, What So Not, Boys Noize B2B Baauer, Joost van Bellen
Lima: Batida, Rhodes, Wand
X-Ray: Patrice Bäumel, Sango, 18+, Seinabo Sey, Sweet Life Society, Tsepo. Dj Tennis, Dj Slow
Charlie: Pauw, Bear's Den, The Disricts, Dolomite Minor, The Staves
Ik zou zeggen: late night special in de Heineken na Underworld. Het is toch maar een dj set, dus het voldoet aan die geluidsnorm. Ik zou Tame Impala en Nutini trouwens met elkaar ruilen als organisatie zijnde.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:48 schreef Ferraro het volgende:
[..]
Goed werk weer, Indiaan!
Mss een toevoeging: Ronson staat vrijdag op Pukkelpop en zaterdag en zondag op V-Festival. het lijkt mij het meest logisch als Ronson vrijdag ook Biddinghuizen aan doet.
Waar zou jij hem in jouw overzicht plaatsen?
Hoe laat La Ronson sraait is ook afhankelijk hoe laat hij geprogrammeerd staat op Pukkelpop. Het zou best 's-middags kunnen worden, Bravo lijkt mij idd de tent.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Een DJ set overdag....volgens mij is dat nooit gebeurd, alleen als afsluiter.
edit: afgezien van de tussendoor sets dan, uiteraard
Ivm Pukkelpop zal het natuurlijk wat passen en meten worden.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Een DJ set overdag....volgens mij is dat nooit gebeurd, alleen als afsluiter.
edit: afgezien van de tussendoor sets dan, uiteraard
Tsja in het geval van Joost van Bellen staat hij dit jaar echt op het fysieke programma zeg maar (en niet tijdens een Lowlands Rave of ergens verstopt in de Titty Twister). Misschien dat ze daarom beetje willen verduidelijken.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:03 schreef Ferraro het volgende:
BTW Vrij ongebruikelijk dat Lowlands op haar site al aangeeft welk tijdslot een act krijgt. Al is het niet echt verrassend.
"Dat diezelfde Joost van Bellen dit jaar in de Bravo komt draaien, klinkt dan misschien wat gewoontjes, maar is zo atypisch dat het weer opwindend is. Het zal een waardige afsluiter van het festival worden, hemelsbreed en knoeperhard qua muziekkeuze! Verrassingen? Joost mag het weten. "
Laatste jaren niet meer tochquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Niet dat een zeldzaamheid is, hij heeft er natuurlijk vaak genoeg onder zijn eigen naam gedraaid.
11e jaar van Mr Rauw alweer op Lowlands!quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Niet dat een zeldzaamheid is, hij heeft er natuurlijk vaak genoeg onder zijn eigen naam gedraaid.
Had denk ik liever Boys Noize solo gezien..quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:44 schreef theodoor9 het volgende:
Lijkt me prima na Boys Noize vs Baauer. Ik ga ervan uit dat die samen wel wat uurtjes zullen draaien.
Hebben we daar niet een apart topique voor?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:32 schreef roflcaik het volgende:
Welke rapper opende vorig jaar de Bravo (vrijdag) en staat dit jaar weer op Lowlands met een toevoeging aan de samenstelling?
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:00 schreef friekin_ het volgende:
Al die gelukswensen hebben geholpen. Ik heb een baan
Gefeliciteerd!!!quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:00 schreef friekin_ het volgende:
Iets met die beurs zijn ofzo. en Dutch..quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:10 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!!![]()
wat ga je doen??
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Iets met die beurs zijn ofzo. en Dutch..
Daar al beantwoord. En volgens mij is mn nummer 1 sinds 1994 in 2013 overtroffen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:17 schreef BillDauterive het volgende:
Gefeliciteerd Friekin_!
In het quiz-topic hebben we het over legendarische optredens gehad adhv de lijst op Lowlove: http://www.lowlove.nl/onderwerp/aftelserie/ (onderaan de pagina)
Vinden jullie dat er vanaf 2012 nog legendarische optredens zijn geweest die ook in die lijst thuishoren?
Nou, geloof me, die hele legendarische die in die lijst staan waren ook weer niet zo speciaal hoor.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:19 schreef indiaantje89 het volgende:
Niet echt wat mij betreft. Een goed optreden als Nick Cave of The National is voor mij nog niet gelijk aan legendarisch. Dan moet er eigenlijk wel iets bijzonders gebeuren.
mm. Wel in 2011, Omar Souleyman.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:17 schreef BillDauterive het volgende:
Gefeliciteerd Friekin_!
In het quiz-topic hebben we het over legendarische optredens gehad adhv de lijst op Lowlove: http://www.lowlove.nl/onderwerp/aftelserie/ (onderaan de pagina)
Vinden jullie dat er vanaf 2012 nog legendarische optredens zijn geweest die ook in die lijst thuishoren?
Feliquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:00 schreef friekin_ het volgende:
Zekers!quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:23 schreef Ferraro het volgende:
Yeah! Gefeliciteerd!
Vrije dagen rond Lowlands zijn ook veilig gesteld?
Nou zeg t maar, Absoluut Ongezond of de Wijnbar?quote:
HOT SANDWICHquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nou zeg t maar, Absoluut Ongezond of de Wijnbar?
Welke bedoel jequote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vond iemand een dag later die editie veel beter, maar daar ga ik t nu over hebben
Waar zat ik met mijn gedachten..quote:
Nee niks, dat ligt te gevoeligquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:28 schreef indiaantje89 het volgende:
Uit het quiztopic:
[..]
Welke bedoel je?
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:00 schreef friekin_ het volgende:
Aftelseries!!!!!quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:17 schreef BillDauterive het volgende:
Gefeliciteerd Friekin_!
Jaquote:
Aftelserie: onze voorkeur gaat uit naar ieder jaar een andere invalshoek. Maar ik zal het in de groep gooien.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
JaMisschien een idee voor volgend jaar, als jullie niet weten wat te doen, om weer zo'n legendarische optredens-reeks te doen! Met Nick Cave in 2013 en met een aantal oudere optredens die het de vorige keer net niet haalden.
Komen Roos & Martin ook weer terug?
Kan ik me niets van herinneren, dus zó legendarisch zal het wel niet geweest zijnquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Maar het meest legendarische optreden was natuurlijk dat leuke nederlandse punkbandje dat een akoestische sessie deed op de markt in '97
Dan liep je vast ergens anders.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:27 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Kan ik me niets van herinneren, dus zó legendarisch zal het wel niet geweest zijn
Waarschijnlijkquote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dan liep je vast ergens anders.
Echt? waarmee dan??quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Van die band ben ik veruit de meest trouwe LL-bezoeker, maar die verdomde drummer heeft er gvd nog 2 keer opgetreden (2000 en 2012).
2000 met de Travoltas, in 2012 in de Echo, meespelend met de film Tabu.quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
2000 met de Travoltas, in 2012 in de Echo, meespelend met de film Tabu.
Waar baseer je het gevoel op?quote:Op woensdag 24 juni 2015 10:13 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik begin er ook een beetje voor te "vrezen" dat het misschien eens niet gaat uitverkopen dit jaar.
Maar misschien is dat ook wel prima.
Echt wel dat dat prima isquote:Op woensdag 24 juni 2015 10:13 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik begin er ook een beetje voor te "vrezen" dat het misschien eens niet gaat uitverkopen dit jaar.
Maar misschien is dat ook wel prima.
Weinig (social)media aandacht., organisatie hoor je er ook niet echt over. En het is is al eind juni.quote:
De zusjesquote:Op woensdag 24 juni 2015 10:32 schreef DavetheNL het volgende:
Heb het idee dat ze na komend weekend meer reclame gaan maken. Eerst maar het zusje succesvol uitvoeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond het prima. Sowieso was het een heel toffe editie.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
The War On Drugs doet DTRH exclusief.quote:Op woensdag 24 juni 2015 13:51 schreef kciR het volgende:
Zou er nog een kans zijn dat The War On Drugs nog komt? Dat zie die pas bekend maken na DTRH? Die zijn dan toch in de buurt, aangezien ze op Pukkelpop staan.
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op vrijdag 08-05-2015 om 13:55:05Verwarring alom: The War on Drugs had #LL15 in hun tourlijst staan. #foutje Het enige NL festival dat ze deze zomer doen is @DTRH_Fest reageer retweet
quote:Op woensdag 24 juni 2015 13:48 schreef richolio het volgende:
Toch vond ik 2014 helemaal niet zo slecht qua line-up.. Al dacht ik daar vorig jaar volgens mij nog wel anders over. Als je alleen al even naar deze namen gluurt..Ik was vorig jaar ook vrij kritisch maar op het festival zelf kwam alles wel op zijn pootjes terecht. Dit jaar heb ik ook beetje een dubbel gevoel, er staan wel bands bij die ik graag wil zien. Maar de absolute mustsees zijn weer niet al te hoog dit jaar. Waar we vorig jaar dingen hadden als The Nationa, Portishead, QOTSA heb ik dat dit jaar toch wel minder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond het prima. Sowieso was het een heel toffe editie.
Ja grappig, maar het bleek voor mij uiteindelijk een van de tofste jaren te wordenquote:Op woensdag 24 juni 2015 13:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het was qua line up een editie die met 2004 wedijvert om de minste ooit.
Het zijn inderdaad voornamelijk artiesten die je 'wel leuk vindt'. Niks waar ik echt fan van ben iig.quote:Op woensdag 24 juni 2015 13:59 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik was vorig jaar ook vrij kritisch maar op het festival zelf kwam alles wel op zijn pootjes terecht. Dit jaar heb ik ook beetje een dubbel gevoel, er staan wel bands bij die ik graag wil zien. Maar de absolute mustsees zijn weer niet al te hoog dit jaar. Waar we vorig jaar dingen hadden als The Nationa, Portishead, QOTSA heb ik dat dit jaar toch wel minder.
Ik ga wel gewoon met de auto. Wat nou chagrijnig.quote:Hoe ga jij naar Lowlands? Met de auto? Niet slim. File op de dijk, CO2 in de lucht, geen wc aan boord, je bent al chagrijnig voor je er bent. Neem toch de trein! Schoon, snel en veilig. En relaxed en gezellig op de koop toe, zeker wanneer je een coupé vol andere Lowlandsgangers treft. En die kans is nu groter dan ooit, want dankzij een topdeal tussen Lowlands en NS kunnen dit jaar 2000 gelukkigen voor slechts één tientje op en neer naar Biddinghuizen!
Wat zeg je? De trein gaat niet verder dan station Dronten of Lelystad Centrum? Klopt als een bus. Beter gezegd: als de gratis pendelbus die daar vervolgens voor je klaarstaat, en die de file doodleuk voorbijsnelt. Kijk, dat is nog eens uitgerust aankomen. Groen en gelukkig.
Grijp je kans op ticketmaster.nl, en snel, want op=op. Achter-het-netvissers niet getreurd, want de reguliere prijs van het NS Lowlandsretour, 19 euro, is ook nog steeds een lachertje. Smile!
Alle uitgebreide informatie lees je hier en je kunt het retour bestellen op het moment dat je je Lowlandsticket bestelt. Let op: dit speciale retour kun je niet los kopen. Kaartkopers die al een Lowlandskaart hebben gekocht, hebben een mail ontvangen met informatie over hoe ze alsnog van deze aanbieding gebruik kunnen maken.
Ja, en welke file op de dijk? Die was er vorig jaar bij mij helemaal niet. Super geregeld.quote:
Ja vorig was idd stukken beter geregeld.. Was in het begin wel even mij oriëntatie kwijtquote:Op woensdag 24 juni 2015 14:16 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja, en welke file op de dijk? Die was er vorig jaar bij mij helemaal niet. Super geregeld.
Nee, anders ontkennen ze het niet zo stellig. Dan hadden ze er gewoon niet op gereageerd denk ik.quote:Op woensdag 24 juni 2015 15:49 schreef theodoor9 het volgende:
Toch zal het me niet verbazen als ze volgende week die tweet over TWOD opeens inslikken.
TWOD ? Ik mis weer iets.quote:Op woensdag 24 juni 2015 15:49 schreef theodoor9 het volgende:
Toch zal het me niet verbazen als ze volgende week die tweet over TWOD opeens inslikken.
Ik overweeg ook met de bus te gaan.quote:Op woensdag 24 juni 2015 17:10 schreef Mr-Brightside het volgende:
[..]
11 uur s'ochtends dronken in de bus langs de meest rare dorpen in Nederland gaan!
Lijkt mij niet. Ze gaan niet met iedere bus iemand van LL meesturen lijkt mij.quote:Op woensdag 24 juni 2015 18:04 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ik overweeg ook met de bus te gaan.
Klopt het dat je het bandje dan al in de bus krijgt?
Hele groep gaat dit jaar voor het eerst met de bus die je vanaf je stad/dorp brengt en iemand zei dat. Ik vond het ook al sterk, maar dat zou voor mij de enige reden zijn om de bus boven de trein te verkiezen.quote:Op woensdag 24 juni 2015 18:33 schreef µ het volgende:
[..]
Lijkt mij niet. Ze gaan niet met iedere bus iemand van LL meesturen lijkt mij.
Aparte manier om "auto" te spellen zegquote:Op woensdag 24 juni 2015 18:36 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Hele groep gaat dit jaar voor het eerst met de bus die je vanaf je stad/dorp brengt en iemand zei dat. Ik vond het ook al sterk, maar dat zou voor mij de enige reden zijn om de bus boven de trein te verkiezen.
Ik zou mijzelf niet achter het stuur zetten op maandagochtend. Ook enkele jaren wel een taxibusje geregeld vanaf het station naar het terrein. Vorig jaar mochten we gewoon afgezet worden waar de bussen ook parkeren, maar we hebben een jaar gehad dat we uitgestapt zijn bij de rotonde en we de hekken niet door mochten, dus toen zijn we met 10 tot 12 man met volle bepakking helemaal rond gelopen om uiteindelijk ook nog langs de dijk te lopen.quote:
Tegenwoordig standaard op zondagavond weg na de laatste interessante act. Vind het wel erg relaxed eigenlijk, dan ben ik dinsdag ook weer redelijk in staat te werken. En hele nachten doorhalen trek ik toch niet meerquote:Op woensdag 24 juni 2015 20:26 schreef µ het volgende:
Zondag op maandag altijd doorhalen en fucking vroeg weg![]()
.
Zal het voorstellenquote:Op woensdag 24 juni 2015 20:36 schreef Ferraro het volgende:
Is het meenemen van jouw hele familie naar de Lowlove-zondag mss een oplossing? Ik denk graag mee.
Goed Nieuws! De laatste interessante act deze LL is Joost van Bellen, die sluit de Bravo afquote:Op woensdag 24 juni 2015 20:39 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Tegenwoordig standaard op zondagavond weg na de laatste interessante act. Vind het wel erg relaxed eigenlijk, dan ben ik dinsdag ook weer redelijk in staat te werken. En hele nachten doorhalen trek ik toch niet meerHet kost je wel 1 BOB, maar aangezien we altijd met 3 in de auto zitten heb je daar maar eens in de 3 jaar last van.
Oh fuck..quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:41 schreef Ferraro het volgende:
[..]
Goed Nieuws! De laatste interessante act deze LL is Joost van Bellen, die sluit de Bravo af
Succes daar, voor mij niet boeiendquote:Op woensdag 24 juni 2015 20:41 schreef Ferraro het volgende:
[..]
Goed Nieuws! De laatste interessante act deze LL is Joost van Bellen, die sluit de Bravo af
Wie vermoed jij dan in de Alpha, en wie zou je daar graag willen zien?quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:50 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Succes daar, voor mij niet boeiendIk vermoed overigens ook geen must-see afsluiter in de Alpha.
Iemand uberhaupt enig idee hoeveel er nog bij gaat komen? Heb het gevoel dat het al vrijwel compleet is toch?quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:09 schreef richolio het volgende:
Ik denk dat we nog wat leuks tussen de namen kunnen verwachten. Nog één lichting in juli wellicht¿ en goan. Eindigen met een klapper jatoch.
Op het laatste affiche staat dat er nog namen bijkomen.quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:11 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Iemand uberhaupt enig idee hoeveel er nog bij gaat komen? Heb het gevoel dat het al vrijwel compleet is toch?
Tel even na dan, heb ik geen zin inquote:Op woensdag 24 juni 2015 21:15 schreef richolio het volgende:
[..]
Op het laatste affiche staat dat er nog namen bijkomen.Niet heel veel meer denk ik? Stuk of 10/20. Laatste lichting nog.
S1 of 2??quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:24 schreef richolio het volgende:
[..]
Nee, ik moet nu even de seizoensfinale van Broadchurch kijken.
Owwww... krijg kippenvel als ik er alleen al aan denk.. zo goed, zo heftig..quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:30 schreef richolio het volgende:
[..]
Seizoen 1 nog, ik ga 'm zo opzetten, ben zo benieuwd.
Zo jeetje.. Inderdaad..quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Owwww... krijg kippenvel als ik er alleen al aan denk.. zo goed, zo heftig..![]()
als ik de muzieknamen uit de OP van 2014 en 2015 vergelijk zijn dat er respectievelijk 141 en 30.. dus dan zou er nog ruimte zijn voor een tiental.quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:15 schreef richolio het volgende:
[..]
Op het laatste affiche staat dat er nog namen bijkomen.Niet heel veel meer denk ik? Stuk of 10/20. Laatste lichting nog.
quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:44 schreef richolio het volgende:
Sunny, dit zag ik niet aankomen
Snel seizoen 2 maar kijken dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |