Muis?quote:
Ik heb niet zo veel live gezien...quote:
Ik ook maar die van Muse is ook wel leukquote:Op donderdag 18 juni 2015 14:24 schreef Bronson het volgende:
In dit geval vind ik de Nina Simone beter.
quote:
Dat natuurlijk ook.quote:Op donderdag 18 juni 2015 14:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ook maar die van Muse is ook wel leuk
wie is deze dame met deze fraaie curves?quote:Op donderdag 18 juni 2015 14:52 schreef Bronson het volgende:
Ik vind het nu een geschikt moment voor onderstaand gifje.
[ afbeelding ]
Fraaie curves? Dikke reet zal je bedoelen! En bovenbenen die groter zijn dan mijn taillequote:Op donderdag 18 juni 2015 15:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
wie is deze dame met deze fraaie curves?
D'r is niks mis met een dikke reet.quote:Op donderdag 18 juni 2015 15:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Fraaie curves? Dikke reet zal je bedoelen! En bovenbenen die groter zijn dan mijn taille
nee dat bedoelde ik nietquote:Op donderdag 18 juni 2015 15:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Fraaie curves? Dikke reet zal je bedoelen! En bovenbenen die groter zijn dan mijn taille
Verdomme SC.quote:Op donderdag 18 juni 2015 15:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Sorryquote:
ik dacht dat ookquote:
Doet het niet.quote:
neequote:Op donderdag 18 juni 2015 16:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Doet het niet.
Maar het is niet de kont van Kim?
Is het picknickweer ja?quote:Op donderdag 18 juni 2015 14:52 schreef Bronson het volgende:
Ik vind het nu een geschikt moment voor onderstaand gifje.
[ afbeelding ]
Nou... Een biertje zou er prima in gaan!quote:
Groundhog Ouboter.quote:Op donderdag 18 juni 2015 19:10 schreef Pino112 het volgende:
Maaike Ouboter is morgen wéér bij Giel!
Bier & Tietenquote:
Gemistquote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 07:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Onderweg naar den Haag. Met al een slaap tekort van meer dan een week. Ik wil slapen...
#vanochtendgezienquote:
Dat doe ik altijd bij Zoeterminder... blijkt dat ik er verdomme werkquote:Op vrijdag 19 juni 2015 08:09 schreef JDude het volgende:
[..]
#vanochtendgezien
Vanaf de snelweg dan hè. Gas geven en weer doorrrrr.
dat zijn de beste...quote:
Gefeliciteedrquote:Op vrijdag 19 juni 2015 08:55 schreef Bronson het volgende:
Bier en tieten voor iedereen want ik ben jarig.
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 19 juni 2015 08:55 schreef Bronson het volgende:
Wat Pienjo zegt.quote:
Gefeliciteerd, Jimmy!quote:Op vrijdag 19 juni 2015 08:55 schreef Bronson het volgende:
En dan te bedenken dat ik een vrouw in een Dirndl heb gehadquote:
Ja was je teleurgesteld?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 09:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik een vrouw in een Dirndl heb gehad
Dat doet altijd wonderen voor de boezem kan ik je vertellen
Nee hoor, ik ben toch niet van de grote borstenquote:
Waargebeurd verhaal van ome Sersjee:quote:
Valse voorwendselenquote:Op vrijdag 19 juni 2015 09:54 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Waargebeurd verhaal van ome Sersjee:
Weekendje weg in Valkenswaard met "de voetbal". Lachen, gieren, brullen. Stappen in de Old Dutch, op de een of andere manier een leuk grietje opgeduikeld en tot m'n stomme verbazing mocht ik met haar mee naar huis. M'n voetbalvrienden waren een potje jaloers... Echt, topshow! Beetje viezelevozelen (mooi woord is dat toch!) en toen bleek die mooie voorgevel voor ca. 75% uit vulling te bestaan... Nou, dan voel je je aardig in je zak gescheten
Nee, tuurlijk niet. Wel een kleine vertraging, maar ach, ik was er toch he...quote:Op vrijdag 19 juni 2015 09:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Valse voorwendselen
Maar goed, ik mag hopen dat het geen showstopper was voor je
Een soort omgekeerde "van A naar Beter"quote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 10:00 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet. Wel een kleine vertraging, maar ach, ik was er toch he...
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 09:54 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Weekendje weg in Valkenswaard met "de voetbal". Lachen, gieren, brullen. Stappen in de Old Dutch, op de een of andere manier een leuk grietje opgeduikeld en tot m'n stomme verbazing mocht ik met haar mee naar huis. M'n voetbalvrienden waren een potje jaloers... Echt, topshow! Beetje viezelevozelen (mooi woord is dat toch!) en toen bleek die mooie voorgevel voor ca. 75% uit vulling te bestaan... Nou, dan voel je je aardig in je zak gescheten
De Old Dutch, dan noem je ook een kroegquote:Op vrijdag 19 juni 2015 09:54 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 19 juni 2015 08:55 schreef Bronson het volgende:
Uiteraard een opmerking van gemaakt?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 09:54 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!quote:Op vrijdag 19 juni 2015 08:55 schreef Bronson het volgende:
Normaal zou ik daar nog niet dood gevonden willen worden, maar grenzen vervagen nogal als ik met "de voetbal" weg ben...quote:Op vrijdag 19 juni 2015 10:07 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
De Old Dutch, dan noem je ook een kroeg
Nou, niet echt veel meer dan een veelbetekenend "Ow".quote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 12:55 schreef wolfrolf het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
Katten
Kadden.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 12:55 schreef wolfrolf het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
Katten
Ja haha de hele week is het antwoord B want het is tenslotte James B.quote:
Friet!quote:
Antwoord C was James Blunt en dus eigenlijk ook correct.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 13:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja haha de hele week is het antwoord B want het is tenslotte James B.
Ik denk dat dat mama appelsapje er bij dit liedje nooit meer uit gaat
Dat dan weer wel.quote:
Verdommequote:Ja hoor, daar is ze weer: Claudia de Breij keert terug in de Mega Top 50 met ‘Mag Ik Dan Bij Jou’. Deze keer heeft ze dat mede te danken aan Jeroen van der Boom. De zanger zong Claudia’s nummer tijdens de Toppers-concerten in de Amsterdam ArenA, kreeg daar louter goede reacties op en besloot even later om het dan ook maar uit te brengen als download en beschikaar te stellen als stream in Spotify en Deezer. Maar de ‘Jij Bent Zo’-zanger vroeg geen toestemming aan De Breij. Na wat lieve woorden op Twitter, was dat ‘conflict’ al snel vergeten.
Derde keer in de lijst
De live-versie van Van der Boom kwam vorige week binnen op 18 en zakt deze week naar 20. Eén plaatsje daar boven komt De Breij voor de derde keer binnen met hetzelfde nummer. In maart 2012 stond ze één weekje in de lijst op de 24e plek. Bijna twee jaar later, in februari van het vorig jaar, kwam ze opnieuw binnen op 22 en stond ze een week later op 21. Die re-entry had ze destijds te danken aan Ivo Niehe en zijn TROS TV Show, waar de cabaretière en zangeres te gast was.
Nu komt ‘Mag Ik Dan Bij Jou’ dus weer opnieuw binnen in de Mega Top 50 en ook nog eens op de hoogste positie ooit: nummer 19. De Breij bracht haar eigen originele versie weer in de schijnwerpers via Twitter en door haar optreden bij RTL Late Night vorige week werd het nummer nog eens extra vaak gedownload.
Zonder weer eens recalcitrant te willen zijn; ik vind dat nummer erg mooiquote:
Ik mag jou wel.quote:
Ik vind hem ook erg mooi.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Zonder weer eens recalcitrant te willen zijn; ik vind dat nummer erg mooi
Ik ookquote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Zonder weer eens recalcitrant te willen zijn; ik vind dat nummer erg mooi
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 15:29 schreef Pandaplint het volgende:
Dit topic heeft weer een fashion input nodig.
Niet van mij iig. Ik zit in m'n joggingbroek op de bank een beetje ziek te wezen.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 15:29 schreef Pandaplint het volgende:
Watergevechtquote:Op vrijdag 19 juni 2015 15:48 schreef SilentChaos het volgende:
Zo naar huis, ff J. onderspuiten
[ afbeelding ]
Ja.quote:
nee.quote:
okequote:Op vrijdag 19 juni 2015 15:29 schreef Pandaplint het volgende:
Hier worden SC en ik niet vrolijk van.quote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 17:06 schreef miieejj het volgende:
hey wacht, jij bent toch die ene die z'n eigen jingle heeft bij effe ekdom
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 17:06 schreef miieejj het volgende:
Iddquote:Op vrijdag 19 juni 2015 16:53 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Hier worden SC en ik niet vrolijk van.
Wat vind je van de jingle?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 17:06 schreef miieejj het volgende:
Inderdaad. Bekend van 3FM. Wekelijks een item op de woensdagmiddagquote:Op vrijdag 19 juni 2015 17:06 schreef miieejj het volgende:
er is ook nog een gevaarlijke broer van hem, die zit op de vloer bij de muur en schiet met zn revolver: Pandaplinteastwoodquote:Op vrijdag 19 juni 2015 17:06 schreef miieejj het volgende:
Dat was de laatste grap van Lantinga op 3FMquote:Op vrijdag 19 juni 2015 21:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
er is ook nog een gevaarlijke broer van hem, die zit op de vloer bij de muur en schiet met zn revolver: Pandaplinteastwood
Serieus?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 21:53 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dat was de laatste grap van Lantinga op 3FM
nee, ik ben serieusquote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
Serieus?Lantinga kende de Plinteastwood grap in ieder geval ja.
Maar jij neem mij weer in de maling natuurlijk.....
in dat geval een bazenactie! Heb de laatse C&S show amper gevolgd.quote:
Momentje. Zal het audiofragment even opzoekenquote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
in dat geval een bazenactie! Heb de laatse C&S show amper gevolgd.
er staat van alles online, afgelopen week nog de uitzending gevonden dat Rob mijn telefoonnummer noemde om te bewijzen dat het nummer echt door een luisteraar was aangevraagd.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:02 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Momentje. Zal het audiofragment even opzoeken
http://vocaroo.com/i/s1kyXsrCplPKquote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
er staat van alles online, afgelopen week nog de uitzending gevonden dat Rob mijn telefoonnummer noemde om te bewijzen dat het nummer echt door een luisteraar was aangevraagd.
Kom je ook naar de meet en greet op 3 juli in Amersfoort?quote:
Doe je ook een Q&A? En ga je er ook over vloggen?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:37 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Kom je ook naar de meet en greet op 3 juli in Amersfoort?
Ik zal strooifoto's meenemen.
Periscope, Meerkatquote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:39 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Doe je ook een Q&A? En ga je er ook over vloggen?
Eervolle vermelding in de OP.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 21:39 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Inderdaad. Bekend van 3FM. Wekelijks een item op de woensdagmiddag
VERDOMME!!!quote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:37 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
KOM DAN!quote:
PRIORITEITEN!quote:
FTFY.quote:
Ja!!!quote:
Ze zeggen dat je nooit je helden moet ontmoeten.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:37 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze zeggen dat je nooit je helden moet ontmoeten.
tevens zijn meetings eng, ook niet onbelangrijkquote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze zeggen dat je nooit je helden moet ontmoeten.
Zeker! Ow wacht, ik had de hele week al vrijquote:Op zaterdag 20 juni 2015 09:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Eeeeeeeyyyyyyyyyy Roelbaas, lekker WEEKEEEEEEEEEEEND!!!![]()
![]()
![]()
Ho Hey is echt een matig liedje inderdaad.quote:
Toegeven dat je het zelf was. Vrouwen laten geen scheten.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 11:52 schreef wolfrolf het volgende:
Mijn vriendin heeft een stinkscheet gelaten.
Hoe nu te handelen??
Doet me eraan denken dat ik nog boodschappen moet doen.quote:
Applaus en een schouderklopje.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 11:52 schreef wolfrolf het volgende:
Hoe nu te handelen??
Ik kom niet. Dat moet het scherpste randje er wel vanaf halen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 09:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
tevens zijn meetings eng, ook niet onbelangrijk
Ik huil nog steeds.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kom niet. Dat moet het scherpste randje er wel vanaf halen.
Weet je zeker dat ze geen eenogige slang in de broek heeft?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 11:52 schreef wolfrolf het volgende:
Hoe nu te handelen??
Ik niet meer. Nou ja, er komt een poederachtige substantie uit mn ogen.quote:
Na nadere inspectie blijkt ze toch echt een vrouw te zijn!quote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Weet je zeker dat ze geen eenogige slang in de broek heeft?
Dat je luistert op zondag. Je bent wel die hard fanquote:Op zondag 21 juni 2015 14:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een niksig nummer van dat serious talent
Wel goede agressie opwekkende muziek, dus prima geschikt voor de botsauto's.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:56 schreef JDude het volgende:
Kermis hier in de buurt. Dotan schalde uit de luidsprekers van de botsauto's. Verdomme.
MTV? Draaien ze daar nog muziek op dan?quote:Op zondag 21 juni 2015 15:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wel goede agressie opwekkende muziek, dus prima geschikt voor de botsauto's.
Vanochtend om half 7 kwam Dotan met Home langs op MTV, saai nummer en saaie clip ik viel bijna weer in slaap
Huilend tegen de bumpers.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:56 schreef JDude het volgende:
Kermis hier in de buurt. Dotan schalde uit de luidsprekers van de botsauto's. Verdomme.
's Ochtends heel vroegquote:Op zondag 21 juni 2015 15:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
MTV? Draaien ze daar nog muziek op dan?
Vezels zatquote:Op zondag 21 juni 2015 19:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zag een nieuwe post. Ik dacht nog als het weer SC met een fax post is dan...
En ja hoor....
Mss moet je toch meer vezels eten en minder proteinen. .
Geen efficiente stofwisseling, want dan zou je niet zoveel faxen.quote:Op zondag 21 juni 2015 19:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vezels zat
Gewoon bazenstofwisseling
Jij hebt vast wel een kurk voor me gezien jouw wijngebruikquote:Op zondag 21 juni 2015 19:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Geen efficiente stofwisseling, want dan zou je niet zoveel faxen.
Gewoon 1x per dag faxen einde verhaal. Stop er maar een kurk in.
Schroefdoppen. Van kurkentrekker krijg je rare ongelukken als je aangeschoten je nieuwe fles wijn wilt open maken.quote:Op zondag 21 juni 2015 20:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jij hebt vast wel een kurk voor me gezien jouw wijngebruik
Ah een ervaren drinksterquote:Op zondag 21 juni 2015 20:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Schroefdoppen. Van kurkentrekker krijg je rare ongelukken als je aangeschoten je nieuwe fles wijn wilt open maken.
Betonpalen af laten zinken waardoor je huis op z'n fundatie staat te schuddenquote:Op zondag 21 juni 2015 19:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vezels zat
Gewoon bazenstofwisseling
Haters gonna hatequote:Op zondag 21 juni 2015 20:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Ondertussen in A'dam het concert van T-Swizzle...
En wat is de achternaam van James die in het voorprogramma staat?
A,
B.
C.
ha rockquote:
hoiquote:
Lekker verdiend, toch.quote:Op zondag 21 juni 2015 23:21 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb net n.a.v. Californication de fout gemaakt tegen m'n vriendin te zeggen dat ik het nog zou overwegen als ze seks had met een ander en ik er een miljoen voor zou krijgen
Je vindt je vriendin dus een hoer?quote:Op zondag 21 juni 2015 23:21 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb net n.a.v. Californication de fout gemaakt tegen m'n vriendin te zeggen dat ik het nog zou overwegen als ze seks had met een ander en ik er een miljoen voor zou krijgen
Precies wat zij zei iddquote:Op maandag 22 juni 2015 00:41 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Je vindt je vriendin dus een hoer?
Wel even een Charlie UI nemen dan.quote:Op zondag 21 juni 2015 23:21 schreef SilentChaos het volgende:
Zwaar weekje voor SC juniorquote:
Sowieso, deze week zie ik haar niet veel, moet naar Duitsland voor werk, begrafenis woensdag (2e in 5 dagenquote:
Muis & Bronsonquote:Op maandag 22 juni 2015 09:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Chips & Cola
Drank & Drugs
Bier & Tieten
Wijn & Piemels.
Hebben we dat ook weer gehad.
Groente en fruitquote:Op maandag 22 juni 2015 09:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Chips & Cola
Drank & Drugs
Bier & Tieten
Wijn & Piemels.
Hebben we dat ook weer gehad.
Qua lettergrepen is het "Fruit & Groenten"quote:
Je wordt toch niet een van die hipster vegan mensen he?quote:
quote:Op maandag 22 juni 2015 09:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je wordt toch niet een van die hipster vegan mensen he?
Had van Jelmer kunnen zijn.quote:Alle tieners zeggen ja tegen rode paprika, je meisje houdt van kiwi ze at snacks met je pa, slablad in me mond recht voor me een raap. Een peertje is fijn als het slecht met je gaat.
Niets mis met zwart-witquote:
quote:
Zo zijn panda's niet.quote:
Nee zwart-wit met een beetje bruinquote:
Dan heb je meer kans op goede muziek dan als ze gewone programering draaien.quote:
Centraal radiosysteem uitgezet en Radio 2 via speakersquote:Op maandag 22 juni 2015 10:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan heb je meer kans op goede muziek dan als ze gewone programering draaien.
En wat te denken van die Pandaplint met z'n jingle bij de Holy Molyquote:Op maandag 22 juni 2015 11:06 schreef De-Hamster het volgende:
Ik volg dit topic niet heel veel, maar wat vinden jullie van Frank van Ellende? Zeker in vergelijking met C&S vind ik hem extreem saai, dorpspastoor stem en probeert hij dat tenenkrommende Hoitjes van hem er kosten wat het kost doorheen te duwen.
Ik vind Frank het juist wel leuk doen in de middag.quote:Op maandag 22 juni 2015 11:06 schreef De-Hamster het volgende:
Ik volg dit topic niet heel veel, maar wat vinden jullie van Frank van Ellende? Zeker in vergelijking met C&S vind ik hem extreem saai, dorpspastoor stem en probeert hij dat tenenkrommende Hoitjes van hem er kosten wat het kost doorheen te duwen.
Ja, wat een aandachtstrekker is dat toch ookquote:Op maandag 22 juni 2015 11:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En wat te denken van die Pandaplint met z'n jingle bij de Holy Moly
Geen strooifoto voor jouquote:Op maandag 22 juni 2015 11:16 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja, wat een aandachtstrekker is dat toch ook
Hoef ik ook nietquote:
Haten op succesquote:Op maandag 22 juni 2015 11:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Die plint loopt nu al naast zijn schoenen...
Alles serieus nemenquote:Op maandag 22 juni 2015 11:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een grapje niet kunnen waarderen
Inb4 'werd ik maar serieus genomen'.quote:
1 2 3 4 | Titel Bezichtigingen 3FM “Pandaplint”-jingle 11 Homepage / Archief 7 Home 5 |
Ik verwachtte ook niets andersquote:You got: The Only When You’re Single Masturbator
Your responsibility and loyalty as a Capricorn means that you only pleasure yourself when you’re single and crying into a pint of cookie dough ice cream.
Ik wil niet trouwenquote:Op maandag 22 juni 2015 11:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Which British Actor Should You Marry?
You got: Eddie Redmayne
Wow, aren’t you just the lucky one? You and Eddie are a perfect match!
[ afbeelding ]
http://www.buzzfeed.com/e(...)rry-16hvl#.em2jxa7rk
You got: The Non-Masturbatorquote:Op maandag 22 juni 2015 11:57 schreef ChatGirl het volgende:
http://www.buzzfeed.com/iramadison/touch-a-touch-a-touch-a-touch
[..]
Ik verwachtte ook niets anders![]()
![]()
Hoe is dit afgelopen eigenlijk?quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:25 schreef ChatGirl het volgende:
De PC hier op school heeft geen werkend geluid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |